Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλη την παρέα. 

Λοιπόν πριν ούτε μήνα έβαλα οπτική ίνα NOVA με το πρόγραμμα 200mbps στα 33 ευρώ, η οπτική ίνα άντεξε δύο εβδομάδες μόνο και άρχισε το πρόβλημα από της 4-12-2024 δεν έχω ίντερνετ καθόλου, πήρα τηλεφωνώ και μου έστειλαν τεχνικούς την επόμενη μέρα κιόλας τα παιδιά ήρθαν και στο σπίτι ήταν όλα κομπλε μου είπαν ότι είναι από την COSMOTE το πρόβλημα. 

 Λοιπόν δίνουν σήμα στην COSMOTE για  βλάβη το ραντεβού ήταν για την επόμενη μέρα Παρασκευή, δεν ήρθαν ποτέ, το ραντεβού άλλαξε πήγε Δευτέρα 9-12 , ήρθαν δεν ξέρω τι έκαναν έξω στα κουτιά και έφυγαν . Ίντερνετ όμως γιοκ ακόμα.

Πήρα τηλεφωνώ στην NOVA Δευτέρα Μεσημέρη μου είπαν ότι δεν τους ενημέρωσε η COSMOTE για την βλάβη τι είναι τελικά, λέω εντάξει. Ερχετε η Τρίτη πάλι τίποτα, στέλνω το βράδυ μήνυμα στην εξυπηρέτηση με παίρνουν τηλεφωνώ μου λένε ακόμα δεν μας ενημέρωσαν αύριο θα μας ενημερώσουν, περνάει η σημερινή μέρα και πάλι δεν με ενημέρωσε κανένας για τίποτα, και η ημερομηνία στην σελίδα που έστειλαν να βλέπω την εξέλιξη συνέχεια αλλάζει, έχω στείλει άπειρα μηνύματα σήμερα και με έχουν γράψει κανονικά.

Επίσης με πήραν και τηλ να τους δώσω το SERIAL NUMBER του ρούτερ αλλά ήταν όλα εντάξει μου είπαν . 

Επίσης σκέφτομαι να τους πω να μου κόψουν από τον λογαριασμό γιατί η υπηρεσία που μου προσφέρουν ούτε δύο εβδομάδες δεν δούλεψε, και όχι μόνο αυτό μου έβαλαν ένα πάγιο πιο πριν όπως μου είπαν και μου ήρθε από 33 ευρώ στα 39 ο λογαριασμός.

Είχε κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα ? 

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω έχω αγανάκτηση μαζί τους γιατί δεν μπορώ να δουλέψω εδώ και μια εβδομάδα .

Σας ανεβάζω ένα βίντεο να δείτε το ρούτερ τι αναβοσβηνει στα λαμπάκια και τι μου βγάζει η σελίδα του ρούτερ.

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_2024-12-11-20-52-46-186_com.brave.browser.jpg

IMG_20241211_204916.jpg

Επεξ/σία από Χρηστος Δρουγγος
Δημοσ.

Τουλάχιστον, σου έδωσαν δωρεάν όγκο δεδομένων στο κινητό ( αν έχεις nova, φυσικά )? Σε δική μου περίπτωση ( καμία σχέση με τη δική σου ) που υπήρχε πρόβλημα, μου έδωσαν στο κινητό nova 250 gb ( αν θυμάμαι καλά ) για 15 ημέρες και χρησιμοποιούσα το κινητό ως access point.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, uniquegr είπε

Τουλάχιστον, σου έδωσαν δωρεάν όγκο δεδομένων στο κινητό ( αν έχεις nova, φυσικά )? Σε δική μου περίπτωση ( καμία σχέση με τη δική σου ) που υπήρχε πρόβλημα, μου έδωσαν στο κινητό nova 250 gb ( αν θυμάμαι καλά ) για 15 ημέρες και χρησιμοποιούσα το κινητό ως access point.

Καλησπέρα, μου έδωσαν δεδομένα ναι το πρόβλημα είναι ότι δεν πιάνω σήμα πουθενά με την κάρτα τους, και παλιά τους είχα και στο κινητό και έφυγα για αυτό το λόγο. 

Δημοσ.

υπομονη. για καποιο λογο δεν ""συγχρονιζει" η ινα. μπορει να εχει κοπεί ή να υπαρχει προβλημα στο olt .

εκτος αν εχει χαλασει το router. βεβαια εκει παιζει ο οτε να εκλεινε τη βλαβη κατευθειαν.

παιξε με data οσο γινεται και οταν τελειωσει η βλαβη μπορεις να στειλεις email για να σου πιστωσουν τις μερες που δεν ειχες internet.

On 11/12/2024 at 20:54, Χρηστος Δρουγγος said:

Καλησπέρα σε όλη την παρέα. 

Λοιπόν πριν ούτε μήνα έβαλα οπτική ίνα NOVA με το πρόγραμμα 200mbps στα 33 ευρώ, η οπτική ίνα άντεξε δύο εβδομάδες μόνο και άρχισε το πρόβλημα από της 4-12-2024 δεν έχω ίντερνετ καθόλου, πήρα τηλεφωνώ και μου έστειλαν τεχνικούς την επόμενη μέρα κιόλας τα παιδιά ήρθαν και στο σπίτι ήταν όλα κομπλε μου είπαν ότι είναι από την COSMOTE το πρόβλημα. 

 Λοιπόν δίνουν σήμα στην COSMOTE για  βλάβη το ραντεβού ήταν για την επόμενη μέρα Παρασκευή, δεν ήρθαν ποτέ, το ραντεβού άλλαξε πήγε Δευτέρα 9-12 , ήρθαν δεν ξέρω τι έκαναν έξω στα κουτιά και έφυγαν . Ίντερνετ όμως γιοκ ακόμα.

Πήρα τηλεφωνώ στην NOVA Δευτέρα Μεσημέρη μου είπαν ότι δεν τους ενημέρωσε η COSMOTE για την βλάβη τι είναι τελικά, λέω εντάξει. Ερχετε η Τρίτη πάλι τίποτα, στέλνω το βράδυ μήνυμα στην εξυπηρέτηση με παίρνουν τηλεφωνώ μου λένε ακόμα δεν μας ενημέρωσαν αύριο θα μας ενημερώσουν, περνάει η σημερινή μέρα και πάλι δεν με ενημέρωσε κανένας για τίποτα, και η ημερομηνία στην σελίδα που έστειλαν να βλέπω την εξέλιξη συνέχεια αλλάζει, έχω στείλει άπειρα μηνύματα σήμερα και με έχουν γράψει κανονικά.

Επίσης με πήραν και τηλ να τους δώσω το SERIAL NUMBER του ρούτερ αλλά ήταν όλα εντάξει μου είπαν . 

Επίσης σκέφτομαι να τους πω να μου κόψουν από τον λογαριασμό γιατί η υπηρεσία που μου προσφέρουν ούτε δύο εβδομάδες δεν δούλεψε, και όχι μόνο αυτό μου έβαλαν ένα πάγιο πιο πριν όπως μου είπαν και μου ήρθε από 33 ευρώ στα 39 ο λογαριασμός.

 

Είχε κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα ? 

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω έχω αγανάκτηση μαζί τους γιατί δεν μπορώ να δουλέψω εδώ και μια εβδομάδα .

Σας ανεβάζω ένα βίντεο να δείτε το ρούτερ τι αναβοσβηνει στα λαμπάκια και τι μου βγάζει η σελίδα του ρούτερ.

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_2024-12-11-20-52-46-186_com.brave.browser.jpg

 

IMG_20241211_204916.jpg

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...