Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, korakios είπε

Τραγικό πάντως που πάμε για 2025 και κάποιοι γράφουν για το οτι επειδή αποσφράγισε κάποιος το προϊόν δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ...

Αυτό είναι το τραγικό ή το ότι κάποιοι κάνουν υποθέσεις του στυλ "να το στείλει το Πλαίσιο πίσω στην αντιπροσωπία να το κάνουν καινούργιο" ...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

Όπως δεν θα σου άφινε το πλαίσιο να ανοίξεις το κουτί μέσα στο μαγαζί έτσι δεν θα σε αφήσει να το ανήξεις και ας ήταν απο online παραγγελία. 

εκεί το έχασες γιατί το γύρισες στον υποκειμενικό τρόπο σκέψης σου και έβγαλες συμπεράσματα

2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Όχι η άρνηση δεν ειναι παράνομη νόμιμη ειναι

άλλη "άποψη" έχουν οι φορείς ευτυχώς

απλά μη μου κάνεις παράθεση μιας και δε με ενδιαφέρουν οι απόψεις σου . Αν θες να αλλάξει η νομοθεσία απευθύνεσαι στις αρμόδιες αρχές :)

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, keleystis said:

Αυτό είναι το τραγικό ή το ότι κάποιοι κάνουν υποθέσεις του στυλ "να το στείλει το Πλαίσιο πίσω στην αντιπροσωπία να το κάνουν καινούργιο" ...

το πιο τραγικό είναι ότι αντί να κοιτάτε μερικοί να οργανωθούμε σαν καταναλωτές και να ασκήσουμε τα νόμιμα δικαιώματα μας, σας πιάνει η ψυχοπονια για το τι θα κάνει το πλαίσιο με το ανοιγμένο λαπτοπ.

Στα παπάκια μας τι θα το κάνει. έχει πουλήσει άπειρα λαπτοπ χωρίς κόστος φυσικού καταστήματος, ας πέσει και με ένα από αυτά έξω. Είναι δικαίωμα μας.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, keleystis είπε

Αυτό είναι το τραγικό ή το ότι κάποιοι κάνουν υποθέσεις του στυλ "να το στείλει το Πλαίσιο πίσω στην αντιπροσωπία να το κάνουν καινούργιο" ...

καλά και τα 2 . Κανονικά το κάθε Πλαίσιο πρέπει να το πασάρει ως b-stock

Δεν το έχω ψάξει αν υπάρχει νομοθεσία πάνω σε αυτό , θα έχει ενδιαφέρον

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

 

Συμφωνώ 100%

Όχι κάνεις λάθος εγώ έβαλα τα σημεία της νομοθεσίας που λένε συγκεκριμένα πράματα. 

Μπορείς να κάνεις επιστροφή χωρίς δικαιολογία εντός 14 ημερών (μόνο αν η αγορά έγινε εξ αποστάσεως και ακριβώς η όλη λογική της χάρης αυτής κρύβεται σε αυτό ότι θέλουν να εξισώσουν την εξ αποστάσεως αγορά με την αγορά σε φυσικό κατάστημα δηλαδή ότι επιτρέπεται στο φυσικό κατάστημα επιτρέπεται και στην εξ αποστάσεως αγορά ή με άλλα λόγια ότι ΔΕΝ επιτρέπεται στο κατάστημα ΔΕΝ επιτρέπεται στην εξ αποστάσεως αγορά) 

Επιτρέπεται ο έλεγχος ναι με τον ίδιο τρόπο που θα επιτρέπονταν σε φυσικό κατάστημα όμως, δηλαδή επαλήθευση χαρακτηριστικών διαστάσεων κτλ όχι χρήση και καταστροφή συσκευασιών και σφραγίδων κτλ . 

Όπως δεν θα σου άφινε το πλαίσιο να ανοίξεις το κουτί μέσα στο μαγαζί έτσι δεν θα σε αφήσει να το ανήξεις και ας ήταν απο online παραγγελία. 

Όχι η άρνηση δεν ειναι παράνομη νόμιμη ειναι

Απλά δεν ειναι παράνομη και η αποδοχή, δηλαδή αν θέλουνμπορούν να τα δεχτούν και ας μην ειναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο. 

Επίσης μπορεί απλά να μην το καταλάβανε (που μάλλον αυτό θα έγινε ειδικά με τα ακουστικά)  και πες απο που πήρες τα ακουστικά για να ξέρω να μην αγοράσω γιατί δεν θα ήθελα να αγοράσω ακουστικά (και μάλιστα να τα πληρώσω για καινούργια)  τα οποία μπήκαν στα αφτιά κάποιου άλλου. 

Δηλαδή κάνεις κακό και στους άλλους όχι μονο στην επιχείρηση με κάτι τέτοια. 

 

Εκτός αν το μαγαζί που τα δέχεται αυτά δεν τα μεταπωλεί ως καινούργια αλλά δεν ξέρω κανα clearance store στην ελλάδα. 


 

Έτσι από περιέργεια και μόνο να ρωτήσω... Πώς μπορεί κάποιος να δει το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά χωρίς να ανοίξει την συσκευασία (μέγεθος) και χωρίς να ενεργοποιηθεί η συσκευή (χαρακτηριστικά - ήχος, κάμερα κλπ); 

Πήγα χθες στον Κωτσόβολο και είχε κινητά και υπολογιστές ενεργοποιημένα, όπου έβγαλα φωτογραφίες/βίντεο και άκουσα μουσική. Τις προάλλες στα public δοκίμασα κάποια ακουστικά τα οποία ήταν συνδεδεμένα με πηγή ήχου και είδα εάν μου αρέσει ή όχι ο ήχος τους. 

Για να γίνει αυτό πρέπει να ενεργοποιηθεί η συσκευή, και φυσικά να ανοίξει η συσκευασία.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JakeKaufman είπε

σας πιάνει η ψυχοπονια για το τι θα κάνει το πλαίσιο με το ανοιγμένο λαπτοπ.

Το Πλαίσιο και κάθε Πλαίσιο δεν πρόκειται να μπει μέσα απο την πώληση ενος λάπτοπ, μην τρελαθούμε.

Εγώ πρότεινα στον TS να πάει σε ένα κατάστημα ΑΦΟΥ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ το λαπτοπ και να ζητήσει να γίνει εκεί η αλλαγή σε κάτι άλλο.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

το πιο τραγικό είναι ότι αντί να κοιτάτε μερικοί να οργανωθούμε σαν καταναλωτές και να ασκήσουμε τα νόμιμα δικαιώματα μας, σας πιάνει η ψυχοπονια για το τι θα κάνει το πλαίσιο με το ανοιγμένο λαπτοπ.

Στα παπάκια μας τι θα το κάνει. έχει πουλήσει άπειρα λαπτοπ χωρίς κόστος φυσικού καταστήματος, ας πέσει και με ένα από αυτά έξω. Είναι δικαίωμα μας.

Αμαζον και Κωτσόβολος. Στον Κωτσόβολο δέχθηκαν υπαναχώρηση σε κλιματιστικό το οποίο είχε εγκατασταθεί. Από τότε μόνο Κωτσόβολο προτιμάω για συσκευές που δεν μπορώ να αγοράσω από αμαζον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, korakios είπε

εκεί το έχασες γιατί το γύρισες στον υποκειμενικό τρόπο σκέψης σου και έβγαλες συμπεράσματα

15 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

ειναι αντικειμενικότατος ο τρόπος σκέψης  μου σε αυτό που έκανες quote (τι το υποκειμενικό βρίσκεις δηλαδή ειναι υποκειμενικό το αν δεν σου επιτρέπεται να ανοίξεις την συσκευασία μέσα στο κατάστημα -χωρίς να πρέπει να πληρώσεις- να μην σου επιτρέπεται να την ανοίξεις και εκτός καταστήματος; πιο αντικειμενική σύγκριση δεν νομίζω να μπορεί να γίνει) 

Επίσης   πριν σου έδωσα και  link με τα σημεία των νόμων που ξεκάθαρα λένε ότι όχι μονο δεν δικαιούσαι (και αναρωτιέμαι γιατί το συζητάμε και που βρίσκεις το περίεργο, εσύ εισαι αυτός με την υποκειμενική άποψη) να χαλάσεις την συσκευασία αλλά αν εξαιτίας σου πέσει η αξία του προϊόντας τότε εσύ εισαι υπεύθυνος να καλύψεις την χρηματική διαφορά! 


Πάρτο ξανά:
 

Αναφορά σε κείμενο
  1. Right to Withdrawal and Use of Goods: Article 14(2) of Directive 2011/83/EU specifies that the consumer may be held liable for a reduction in the value of goods if they have used them beyond what is necessary to establish their nature, characteristics, and functioning. This allows the seller to deduct an appropriate amount if the item has been used more than for simple inspection purposes. Source: EUR-Lex - Article 14【20†source】【21†source】.

  2. Consumer Inspection: Recital 47 of the directive emphasizes that consumers must handle the goods with care during the withdrawal period and must not use them excessively in a way that goes beyond a typical examination conducted in a physical store【20†source】.

  3. Obligations Upon Return: Article 13 and 14 clarify the process, including the seller's obligation to refund payments and the consumer's potential liability for diminished value【22†source】.

For the exact legal text, you can consult the full directive on EUR-Lex here: Directive 2011/83/EU.

 

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ.
Μόλις τώρα, keleystis είπε

Εγώ πρότεινα στον TS να πάει σε ένα κατάστημα ΑΦΟΥ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ το λαπτοπ και να ζητήσει να γίνει εκεί η αλλαγή σε κάτι άλλο.

με τίποτα γιατί

1. θα χάσει το χρόνο του (θα αρνηθούν)

2. Η αγορά (αλλαγή) θα θεωρηθεί απο φυσικό κατάστημα , επομένως αν η οθόνη είναι μάπα , ή αν ζεσταίνεται και κάνει σαν ελικόπτερο ή κτλ κτλ, δε θα έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης

1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

τι το υποκειμενικό βρίσκεις δηλαδή ειναι υποκειμενικό το αν δεν σου επιτρέπεται να ανοίξεις την συσκευασία μέσα στο κατάστημα -χωρίς να πρέπει να πληρώσεις- να μην σου επιτρέπεται να την ανοίξεις και εκτός καταστήματος; πιο αντικειμενική σύγκριση δεν νομίζω να μπορεί να γίνει

 

9 λεπτά πριν, korakios είπε

μη μου κάνεις παράθεση μιας και δε με ενδιαφέρουν οι απόψεις σου . Αν θες να αλλάξει η νομοθεσία απευθύνεσαι στις αρμόδιες αρχές :)

 

2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

πριν σου έδωσα και  link

νομικά αδιάφορα τα λινκ

3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Πάρτο ξανά:

τζάμπα τα πλήκτρα , ξεκίνα απο εκεί για τα βασικά απο Ελλάδα

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

1. θα χάσει το χρόνο του (θα αρνηθούν)

Αυτό πώς το γνωρίζουμε εκ των προτέρων; Αλλιώς να μιλάς απο το τηλέφωνο και αλλιώς απο κοντά σε κάποιον υπεύθυνο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε
  1. Right to Withdrawal and Use of Goods: Article 14(2) of Directive 2011/83/EU specifies that the consumer may be held liable for a reduction in the value of goods if they have used them beyond what is necessary to establish their nature, characteristics, and functioning. This allows the seller to deduct an appropriate amount if the item has been used more than for simple inspection purposes. Source: EUR-Lex - Article 14【20†source】【21†source】.

  2. Consumer Inspection: Recital 47 of the directive emphasizes that consumers must handle the goods with care during the withdrawal period and must not use them excessively in a way that goes beyond a typical examination conducted in a physical store【20†source】.

  3. Obligations Upon Return: Article 13 and 14 clarify the process, including the seller's obligation to refund payments and the consumer's potential liability for diminished value【22†source】.

For the exact legal text, you can consult the full directive on EUR-Lex here: Directive 2011/83/EU

1) πως μπορείς να εξετάσεις τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία χωρίς να ενεργοποιηθεί η συσκευή, που προϋποθέτει να ανοιχτεί η συσκευασία; 

2) beyond a typical examination conducted in a physical store, εννοεί να τα έχει ανοιχτά και ενεργοποιημένα στο brick and mortar store., δεν εννοεί να πάρεις της κλειστή συσκευασία και να το κοιτάς γύρω - γύρω το χαρτόνι. Τι συμπέρασμα θα βγάλεις εάν κοιτάξεις το χαρτόνι ξέρω γω; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, keleystis είπε

Αυτό πώς το γνωρίζουμε εκ των προτέρων; Αλλιώς να μιλάς απο το τηλέφωνο και αλλιώς απο κοντά σε κάποιον υπεύθυνο.

Με υπεύθυνο μόνο κατόπιν ραντεβού μετά το ΣτΚ για να υπογράψει οτι το παρέλαβε , το έλεγξε και όλα κομπλέ

Γενικά έχουν γραμμή να ψαρώνουν τους πελάτες με μπαρούφες ή και να τους καθυστερούν με τις υπαναχωρήσεις , δεν είναι μόνο ένα κατάστημα δυστυχώς ...

Spoiler
3 λεπτά πριν, efib είπε

1) πως μπορείς να εξετάσεις τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία χωρίς να ενεργοποιηθεί η συσκευή, που προϋποθέτει να ανοιχτεί η συσκευασία; 

2) beyond a typical examination conducted in a physical store, εννοεί να τα έχει ανοιχτά και ενεργοποιημένα στο brick and mortar store., δεν εννοεί να πάρεις της κλειστή συσκευασία και να το κοιτάς γύρω - γύρω το χαρτόνι. Τι συμπέρασμα θα βγάλεις εάν κοιτάξεις το χαρτόνι ξέρω γω; 

θαυμάζω την υπομονή σου , ήρωας 😛

πλέον δεν έχω δυνάμεις να εξηγώ στον κόσμο τα δικαιώματά του , ας νομίζει ότι θέλει , απλά κρίμα μιας και (άθελά τους) καίνε άλλα άτομα που δε γνωρίζουν τα βασικά

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικα το οτι σκεφτεστε τι θα το κανει το πλαισιο το προιον που εχει ανοιχθει με ξεπερναει!!!! ειδικα το πλαισιο !!!

ΚΑΥΚΑΣ, ζηταω ενα καλωδιο που ειναι για CISCO (εχει κατι αντιστροφα μεσα στα καλώδια) μου δινει αυτο, λεω μισο, το κοιταζω δεν φαινοταν καλα η συνδεσμολογια. Λεω δεν ειμαι σιγουρος, μπορεισ να οτ ανοιξεις να το δουμε, λεει δεν γινεται τι θα το κανω εγω μετά, λεω κανενα προβλημα, φερε το αγοραζω ελα να το ανοιξουμε μετά και αμα δεν μου κανει το δινω πισω, παγωσε ενα δευτερολεπτο και το ανοιξε επι τοπου.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Billaross είπε

Εδω εχουμε τον καθε πονηρο να μας υποδεικνύει οτι μπορει να εκμεταλλευτεις τον νομο υπερ σου και δεν θα επρεπε να ισχυει… Και οι δυο πλευρες μπορουν να εκμεταλλευτούν τον νομο και να βρουν παραθυρακια…

Δλδ αν αγορασεις ενα λαπτοπ και η αποδοση του δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του παει τη γαμησες. Γιατι εχω κι αλλα λαπτοπ για μετρο συγκρισης… Δεν μπορει να με παιρνούν τηλεφωνο και να μου λενε ας εκανες ερευνα αγορας!

Αμαζον μονο απο εδω και περα και συνεχιστε να στηριζετε την νοοτροπία του ελλαδισταν

Το πρόβλημα είναι ότι τους πονηρούς τους κάνετε εσείς.

Καλομάθατε με το Asos σαν τα κορίτσια που παίρνουν 25 πράγματα τα δείχνουν τικτοκ και τα στέλνουν πίσω.

Μα ας έκανες έρευνα αγοράς προφανώς. Και το "η απόδοση του δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του" τι ακριβώς σημαίνει? Είχε i7 και εσύ με την εμπειρία σου το νιωσες να δουλεύει σαν i5?

Το κατάστημα τι πρέπει να κάνει? Να το πάρει και να το δώσει σε μένα που θα πάω μετά για καινούριο? Ή να πληρώσει απ την τσέπη του τη δικιά σου δοκιμή?

Δημοσ.
3 hours ago, panoskir said:

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Αυτό κανει;Εαν εχουν ενεργοποιηθει τα windows δεν μπορει.

  • οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,

Τι ακριβώς είναι το Laptop από αυτό που έβαλες; CD, DVD ή CD/DVD εγκατάστασης εφαρμογής; 

3 hours ago, DrLo said:

Να ρωτήσω εγώ τώρα

Ας δεχθούμε ότι έχει όντως το δικαιωμα να το επιστρέψει εφόσον έκανε boot, έτρεξε windows 10 λεπτά, για τον οποιοδήποτε λόγο δε του άρεσε. Όλα ΟΚ

Τι θα περιμένατε να κάνει το κατάστημα όταν το δεχθεί πίσω;

1. Όπως το πάρει να το βάλει πίσω στό ράφι (δε λείπει κάτι, δεν έχει λερωθεί κάτι)

2. Να το ανοίξει ένας τεχνικός, να ξαναβρει και να βάλει πχ τη ζελατίνα της οθόνης, να ανήξει να δει μήπως αλλαχθηκε πχ κανας σκληρός, καμιά μνήμη κλπ , να διαγράψει προσωπικά δεδομένα ή στοιχεία λογαριασμού που έβαλε ο άλλος και να το επάναέρει όπως ήταν πριν που όταν πατήσει ο επόμενος θα είναι σαν να το πάτησε 1η φορά;

Στο (2) ποιός θα πρέπει να επωμιστεί το κόστος αυτών των ενεργειών;

2α. Αυτός που το επέστρεψε

2β. Ο επόμενος

2γ. Το μαγαζί γιατι είναι στο "cost to do business"

Ότι κάνουν και τα μαγαζιά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που ισχύει η ίδια νομοθεσια

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...