Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 minutes ago, korakios said:

μπορεί να είχε όρο οτι δίνεις το νεφρό σου για αγορά κινητού , δε σημαίνει οτι είναι νόμιμος και ας το τικάρισες :)

το τικαρες?
συμφωνησες, τελος.

  • Like 1
  • Haha 5
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τραγικό πάντως που πάμε για 2025 και κάποιοι γράφουν για το οτι επειδή αποσφράγισε κάποιος το προϊόν δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ...

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, 1600 είπε

Αν θελεις, διαβασε το παρακατω, ειναι προσωπικη εμπειρια, οχι "τι νομιζω, τι ακουσα, κτλ"

 

το διαβασα εγω, αν κανει διαφορα

εσυ δεν εκανες υπαναχωρηση, επεστρεψες προιον που δε λειτουργουσε. Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα το υπαναχωρω απο αγορα με το μου πουλησατε μη λειτουργικο  προιον

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, alefther είπε

το διαβασα εγω, αν κανει διαφορα

εσυ δεν εκανες υπαναχωρηση, επεστρεψες προιον που δε λειτουργουσε. Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα το υπαναχωρω απο αγορα με το μου πουλησατε μη λειτουργικο  προιον

«Που δεν λειτουργουσε»;;;;;;;

Θα απαριθμησω καιγω τα αρνητικα του προιοντος ως δυσλειτουργιες που δεν ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά και θα το στειλω ως μη λειτουργικό τοτε αν αυτο το δεχονται

  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

Τραγικό πάντως που πάμε για 2025 και κάποιοι γράφουν για το οτι επειδή αποσφράγισε κάποιος το προϊόν δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ...

Εμένα πάντως όλοι μου κάνουν παζάρια για τον 5950x που πουλάω που σαν προϊόν δεν έχει καμία διαφορά που ανοίχτηκε η όχι απο την συσκευασία (επιδόσεων κτλ ) γιατί άραγε δεν μου δίνουν όσα λεφτά κάνει και καινούργιο;  :P 

Δεν υπάρχει νόμος που να το επιτρέπει (μονο παρεξήγηση του τι σημαίνει έλεγχος)

Και ηθικά δεν στέκει γιατί ο επόμενος να φάει τα αποφάγια σου; 

Οπότε τι καθόμαστε και το συζητάμε ; 

Απο εκει και πέρα έχει δεχτεί κάποια επιχείρηση το μαγαρισμένο απο εσένα προϊόν;

Μπορεί..

 

Αλλά αυτό έχει να κάνει με το πόσο large είναι ο επιχειρηματίας όχι με το αν πρέπει ή ειναι νομικά υποχρεωμένος να το κάνει (ή με το αν κάνανε λάθος οι υπάλληλοι και δεν το κατάλαβαν ότι το άνοιξες πράγμα που σημαίνει ότι θα πάει σε πελάτη σαν μεταχειρισμένο και άντε να αποδείξει αυτός τότε ότι το παρέλαβε έτσι... έτυχε σε εμένα αλλά οκ ευτυχώς δέχτηκαν πίσω αλλά ήθελε λίγο σπρώξιμο απο πλευράς μου για να το κάνουν πχ υπέγραψα ότι αυτα που ισχυρίζομαι ισχύουν ) 

Δημοσ.
2 minutes ago, Billaross said:

 

Θα απαριθμησω καιγω τα αρνητικα του προιοντος ως δυσλειτουργιες που δεν ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά 

επειδη τοσες σελιδες δεν μας εχεις πει ακομα το λογο ακριβως θες να το επιστρεψεις, για πες να γελασουμε...

Δημοσ.
4 hours ago, UncleKim said:

Καταγγελία στον Συνήγορο και στην ΕΚΠΟΙΖΩ, γραπτώς και χωρίς πολλά πολλά.

Εγώ θα έστελνα email, με cc το Πλαίσιο, ενημερώνοντας για την νομοθεσία και το τι προβλέπει αυτή για τις εξ αποστάσεως αγορές.

Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, χωρίς καμία αιτιολόγηση, απλά να επιστρέψεις το προιόν στην κατάσταση που το αγόρασες.

Πρόσεξε μήπως με εκείνα κ με τα άλλα, χάσεις το χρονικό περιθώριο

 

 

Η κατάσταση που το αγόρασε είναι κλειστό και σφραγισμένο, οπότε δεν υπαρχει επιστροφή…

  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν υπάρχει νόμος που να το επιτρέπει (μονο παρεξήγηση του τι σημαίνει έλεγχος)

Και ηθικά δεν στέκει γιατί ο επόμενος να φάει τα αποφάγια σου; 

Οπότε τι καθόμαστε και το συζητάμε ; 

Απο εκει και πέρα έχει δεχτεί κάποια επιχείρηση το μαγαρισμένο απο εσένα προϊόν;

Μπορεί..

δεν είναι θέμα ανταλλαγής απόψεων και υποκειμενικών συζητήσεων

η νομοθεσία επιτρέπει την επιστροφή και τέλος .

Και ναι , λάπτοπ , κινητό , ακουστικά (δε θυμάμαι κάτι άλλο) τα έχω επιστρέψει απο διάφορα καταστήματα . Δικαίωμά μου είναι και οποιαδήποτε άρνηση παράνομη :)

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Η κατάσταση που το αγόρασε είναι κλειστό και σφραγισμένο, οπότε δεν υπαρχει επιστροφή…

κρίμα φίλος .... τουλάχιστον μην τα λες παραέξω και καις κόσμο άδικα

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

υπάρχει μια λιστα οπως ας πουμε ειδη υγιεινής δηλαδη τα προφυλακτικά που ειπαν πιο πανω, οδοντοβουρτσες, σεντονια που εκει αμα ανοιχθει δεν επιστρεφετε το λεει και στο κουτι ξεκαθαρα.

Απο κει και περα αλλα λογια να αγαπιομαστε. Το γυρνασ σε 14 μερες και ανοιγμενο και ανοικτο και χωρις σακουλα και χωρις σακουλακι εφοσον δεν το εχεις σπασει η φθορα. Ο λογος, δεν μου κανει γιατι δεν σου κανει ετσι. Τέλος

Σκρουτζ αγορα ενα switch, δεν μου αρεσε γιατι δεν ειχε led για τις πορτες. Ηρθε acs και το πηρε πισω ανοικτο και εξω απο το κουτι του, πληρης επιστροφη χρημάτων.

Απο το πλαισιο δεν παιρνουμε τιποτα που να θελει service, επιστροφη κτλ. Κανα μελάνι, κανα στυλο και κάνα χαρτι Α4

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, efib said:

Σταμάτα να λες πράγματα που δεν στέκουν. Άντε, στείλε μας μας που λέει ότι η υπαναχώρηση πρέπει να γίνει σε σφραγισμένη συσκευασία. Απο επίσημο φορέα όμως, όχι από κάθε μαγαζάκι. Περιμένω.btw, επιστροφή λέγεται αυτό που περιγράφεις. Και μετά αναρωτηθείτε γιατί αγοράζουμε από αμαζον. Κάθε φορά την ίδια κλαψα που δεν στηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζάκια.

Πες μας εσύ που ξέρεις ποια είναι η σωστή εφαρμογή; Τι διαφορά έχει το iPhone από το Poco; Γιατί έχω επιστέψει Poco χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Στην αρχή αρνήθηκαν, μετά τους έστειλα την νομοθεσία και συμμορφώθηκαν.

Για το POCO το περίεργο θα ήταν εάν το κρατούσες….

4 minutes ago, korakios said:

δεν είναι θέμα ανταλλαγής απόψεων και υποκειμενικών συζητήσεων

η νομοθεσία επιτρέπει την επιστροφή και τέλος .

Και ναι , λάπτοπ , κινητό , ακουστικά (δε θυμάμαι κάτι άλλο) τα έχω επιστρέψει απο διάφορα καταστήματα . Δικαίωμά μου είναι και οποιαδήποτε άρνηση παράνομη :)

κρίμα φίλος .... τουλάχιστον μην τα λες παραέξω και καις κόσμο άδικα

Ναι κάνε μήνυση, πλήρωσε δικηγόρο, και σε 10 χρόνια θα έχεις δικαιωθεί….

  • Haha 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

Ναι κάνε μήνυση, πλήρωσε δικηγόρο, και σε 10 χρόνια θα έχεις δικαιωθεί….

μπα , ΣτΚ είναι τζάμπα ....

Μόλις τώρα, JakeKaufman είπε

εμ, δεν πάει έτσι. Ο νόμος είναι υπεράνω τέτοιων συμφωνιών.

μάλλον χιούμορ έκανε (ελπίζω δλδ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν είναι θέμα ανταλλαγής απόψεων και υποκειμενικών συζητήσεων

 

Συμφωνώ 100%

10 λεπτά πριν, korakios είπε

η νομοθεσία επιτρέπει την επιστροφή και τέλος .

 

Όχι κάνεις λάθος εγώ έβαλα τα σημεία της νομοθεσίας που λένε συγκεκριμένα πράματα. 

Μπορείς να κάνεις επιστροφή χωρίς δικαιολογία εντός 14 ημερών (μόνο αν η αγορά έγινε εξ αποστάσεως και ακριβώς η όλη λογική της χάρης αυτής κρύβεται σε αυτό ότι θέλουν να εξισώσουν την εξ αποστάσεως αγορά με την αγορά σε φυσικό κατάστημα δηλαδή ότι επιτρέπεται στο φυσικό κατάστημα επιτρέπεται και στην εξ αποστάσεως αγορά ή με άλλα λόγια ότι ΔΕΝ επιτρέπεται στο κατάστημα ΔΕΝ επιτρέπεται στην εξ αποστάσεως αγορά) 

Επιτρέπεται ο έλεγχος ναι με τον ίδιο τρόπο που θα επιτρέπονταν σε φυσικό κατάστημα όμως, δηλαδή επαλήθευση χαρακτηριστικών διαστάσεων κτλ όχι χρήση και καταστροφή συσκευασιών και σφραγίδων κτλ . 

Όπως δεν θα σου άφινε το πλαίσιο να ανοίξεις το κουτί μέσα στο μαγαζί έτσι δεν θα σε αφήσει να το ανήξεις και ας ήταν απο online παραγγελία. 

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Και ναι , λάπτοπ , κινητό , ακουστικά (δε θυμάμαι κάτι άλλο) τα έχω επιστρέψει απο διάφορα καταστήματα . Δικαίωμά μου είναι και οποιαδήποτε άρνηση παράνομη :)

Όχι η άρνηση δεν ειναι παράνομη νόμιμη ειναι

Απλά δεν ειναι παράνομη και η αποδοχή, δηλαδή αν θέλουνμπορούν να τα δεχτούν και ας μην ειναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο. 

Επίσης μπορεί απλά να μην το καταλάβανε (που μάλλον αυτό θα έγινε ειδικά με τα ακουστικά)  και πες απο που πήρες τα ακουστικά για να ξέρω να μην αγοράσω γιατί δεν θα ήθελα να αγοράσω ακουστικά (και μάλιστα να τα πληρώσω για καινούργια)  τα οποία μπήκαν στα αφτιά κάποιου άλλου. 

Δηλαδή κάνεις κακό και στους άλλους όχι μονο στην επιχείρηση με κάτι τέτοια. 

 

Εκτός αν το μαγαζί που τα δέχεται αυτά δεν τα μεταπωλεί ως καινούργια αλλά δεν ξέρω κανα clearance store στην ελλάδα. 


 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...