Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, Billaross said:

Μια χαρα φιλοτιμο υπαρχει γιατι θα μπορουσα να κανω ενα ριμπουτ και να στο στειλω πισω…

Τι λες ρε φιλε που δεν σε νοιαζει.. Εσυ οφειλεις βαση νομου να με ενημερώσεις και να στειλεις φόρμα υπαναχωρησης ή να με ενημερώσεις για το που τη βρισκω… Εγω τι σχεση εχω με το τι συμφερει το καταστημα σου και τι θα το κανεις το λαπτοπ; Ουτε που θα το καταλαβαινες οτι το ανοιξα.

Εσυ κανεις τον κινεζο στον νομο γιαυτο δεν μου απαντας γραπτα εγω κανω τον κινεζο σε προβληματα που δεν με αφορουν

 

Οταν πατάς παραγγελία έχει και ενα τικ που κάνει κλικ οτι διάβασες τους όρους και τους αποδεχθήκατε

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν ειναι κουτουπόνηρο επειδή δεν σε βολεύει μπορεί να ειναι socking αλλά δεν έχει καμία διαφορά 

Η όλη λογική των 14 ημερών (και γιαυτό ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές και απο απόσταση αγορές) ειναι το ότι δεν μπορείς να τσεκάρεις το προϊόν όπως θα μπορούσες να το κάνεις σε ένα φυσικό κατάστημα οπότε ο νόμος σου δίνει την δυνατότητα να πεις "το τσέκαρα" και άλλαξα γνώμη χωρίς να μπορεί το κατάστημα να σου πει "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται" (όπως μπορεί να σου πεί αν η αγορά έγινε σε φυσικό κατάστημα) 

 

Στο φαρμακείο θα σου επέτρεπαν να ανοίξεις το προφυλακτικό; όχι θα σου επέτρεπαν να δεις όμως την συσκευασία και τα χαρακτιριστικά της (πχ υλικά, λιπαντικό, γεύση χρώμα κλπ) ; ναι έτσι σου επιτρέπεται και να το εξετάσεις αν το παραγγείλεις online.

Το ίδιo και με το λάπτοπ θα σου επέτρεπε ποτέ το πλαίσιο να ανοίξεις καινούργιο λαπτοπ για να το δοκιμάσεις ; όχι! μονο να δεις το κουτί και τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται. 

 

Τι σχεση εχει το προφυλακτικο με το λαπτοπ;😂😂😂

Ειναι διαφορετικες κατηγοριες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε

Δεν ειναι κουτουπόνηρο επειδή δεν σε βολεύει μπορεί να ειναι socking αλλά δεν έχει καμία διαφορά 

Η όλη λογική των 14 ημερών (και γιαυτό ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές και απο απόσταση αγορές) ειναι το ότι δεν μπορείς να τσεκάρεις το προϊόν όπως θα μπορούσες να το κάνεις σε ένα φυσικό κατάστημα οπότε ο νόμος σου δίνει την δυνατότητα να πεις "το τσέκαρα" και άλλαξα γνώμη χωρίς να μπορεί το κατάστημα να σου πει "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται" (όπως μπορεί να σου πεί αν η αγορά έγινε σε φυσικό κατάστημα) 

 

Στο φαρμακείο θα σου επέτρεπαν να ανοίξεις το προφυλακτικό; όχι θα σου επέτρεπαν να δεις όμως την συσκευασία και τα χαρακτιριστικά της (πχ υλικά, λιπαντικό, γεύση χρώμα κλπ) ; ναι έτσι σου επιτρέπεται και να το εξετάσεις αν το παραγγείλεις online.

Το ίδιo και με το λάπτοπ θα σου επέτρεπε ποτέ το πλαίσιο να ανοίξεις καινούργιο λαπτοπ για να το δοκιμάσεις ; όχι! μονο να δεις το κουτί και τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται. 

 

Το κουτοπόνηρο το ειπα αναφορικά με τις ακρότητες που γράφονται, σαν παραδείγματα κακής επιστροφής προιόντος.

Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις, ειναι οτι η αγορά δια ζώσης και η αγορά εξ αποστάσεως, είναι 2 διαφορετικά πράγματα που διέπονται από άλλους κανόνες. Φυσικά δεν θα μου επέτρεπε το Πλαίσιο εντός καταστήματος να "δοκιμάσω" ένα σφραγισμένο λαπτοπ, για αυτό θεωρητικά πουλάει εντός καταστήματος τους 20 κωδικούς που έχει σε live demo. Δεν μπορώ να πάω στο Πλαίσιο και να πω, "Θέλω το λαπτοπ τάδε" και να το έχουν. Μόνο από σύμπτωση παίζει αυτο. 

Δημοσ.
8 minutes ago, Thresh said:

Δεν λέμε ό,τι να 'ναι. Έχω επιστρέψει εντός 30 ημέρων 2-3 πράγματα (pc components) στο amazon.de ενώ τα δούλεψα. Ομοίως κι αρκετοί άλλοι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς μου.

H Amazon τα δέχτηκε όλα χωρίς μα μου σου του...

Σόρυ φίλε μου αλλά εμπιστεύομαι τον όρο του amazon.de περισσότερο από ένα σχόλιο στον κόσμο του ότι δηλώνεις είσαι. Με το συμπάθιο...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Οταν πατάς παραγγελία έχει και ενα τικ που κάνει κλικ οτι διάβασες τους όρους και τους αποδεχθήκατε

μπορεί να είχε όρο οτι δίνεις το νεφρό σου για αγορά κινητού , δε σημαίνει οτι είναι νόμιμος και ας το τικάρισες :)

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sdikr είπε

Οταν πατάς παραγγελία έχει και ενα τικ που κάνει κλικ οτι διάβασες τους όρους και τους αποδεχθήκατε

Να σημειωσω οτι ισχυει και για τηλεφωνικες παραγγελιες η υπαναχωρηση, αυτα περι ορων που λετε δεν ισχυουν απλα

  • Haha 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Δεν λέμε ό,τι να 'ναι. Έχω επιστρέψει εντός 30 ημέρων 2-3 πράγματα (pc components) στο amazon.de ενώ τα δούλεψα. Ομοίως κι αρκετοί άλλοι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς μου.

H Amazon τα δέχτηκε όλα χωρίς μα μου σου του...

Αυτό ειναι υπέρ της άμαζον (και όχι τόσο υπέρ για εσένα) 

Εδώ συζητάμε αν ειναι νομικά υποχρεωμένη (αυτό ρωτάει ο OP στο πρώτο ποστ) .

Δεν ειναι.

Απο εκει και πέρα αν δεν θέλουν να σου χαλάσουν την καρδιά (ή αν απλά δεν το πήραν χαμπάρι όταν το επέστρεψες γιατί έχουν χιλιάδες επιστροφές και ίσως κάποιος υπάλληλος να ήταν κουρασμένος ή να μην τον ένοιαζε ) ειναι δικό τους θέμα αλλά δεν το κάνουν επειδή τους βάζει κάποιος νόμος να το κάνουν. 

Και να ξέρεις κάτι τέτοια δεν κάνουν κακό μονο στην άμαζον αλλά και σε εμάς. 

Εγώ έτυχε να παραγγείλω (βρε μπας και ήσουν εσύ αυτός μιας και ήταν δικτυακά ; :P ) κάτι devolo magic 2 και παρέλαβα χρησιμοποιημένα και και πήγε πίσω το προτζεκτάκι καμια βδομάδα μέχρι να τα επιστρέψω και να πάρω άλλα... ταλαιπωρήθηκα επειδή κάποιος άλλος στα @@ του επαιξε με τα μαραφέτια και μετά είπε να κάνει τον κινέζο και να τα επιστρέψει σαν καινούργια. 

Δημοσ.
1 minute ago, Billaross said:

Τι σχεση εχει το προφυλακτικο με το λαπτοπ;😂😂😂

Ειναι διαφορετικες κατηγοριες

Δηλαδή αν πάρεις μια σόμπα πέλετ, την μοντάρεις, την ανάψεις και την μαυρίσεις. Νομίζεις πως θα δεχτεί κανείς να την πας πίσω και να πάρεις τα χρήματά σου επειδή δεν θα ταιριάζει το χρώμα της με τον χώρο σου;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billaross είπε

Τι σχεση εχει το προφυλακτικο με το λαπτοπ;😂😂😂

Ειναι διαφορετικες κατηγοριες

Αν θελεις, διαβασε το παρακατω, ειναι προσωπικη εμπειρια, οχι "τι νομιζω, τι ακουσα, κτλ"

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 1600 είπε

Αν θελεις, διαβασε το παρακατω, ειναι προσωπικη εμπειρια, οχι "τι νομιζω, τι ακουσα, κτλ"

 

Σε ευχαριστώ πολύ. Αρα λες να το παω σε φυσικό καταστημα παρολο που δεν εχει γινει καποια συννενόηση μαζι τους εφοσον δεν απαντανε στα μειλ;

  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, spectaculator said:

Σόρυ φίλε μου αλλά εμπιστεύομαι τον όρο του amazon.de περισσότερο από ένα σχόλιο στον κόσμο του ότι δηλώνεις είσαι. Με το συμπάθιο...

Κάνενα πρόβλημα, αυτό που μετράει για μένα είναι ότι έχω γυρίσει (πχ μια MSI RTX 3070Ti) και μπορώ να τα γυρνάω, μιας και δεν έχει αλλάξει η πολιτική της για τις 30 μέρες μέχρι τώρα. Δεν με απασχολεί αν θα με πιστέψει κάποιος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Billaross είπε

Εδω και μια εβδομαδα εχω στειλει μειλ (ξαναεστειλα πριν 3 μερες) με το αιτημα μου για υπαναχωρηση λαπτοπ και δεν μου απαντανε γραπτως. Με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε μπουρδολογιες. Πηρα την γραμματεια καταναλωτη και μου ειπε να προχωρησω σε καταγγελια εφοσον οι ισχυρισμοι τους ειναι λανθασμενοι περι ενεργοποιησης λαπτοπ και οτι πρεπει κανονικα να προχωρησουν σε υπαναχωρηση. Στο μεταξυ το αιτημα το εστειλα την επομενη μερα αφοτου το παρελαβα...

Την πατησα, πιστευα οτι δεν θα ειχα θεμα με το πλαισιο καθως ειναι μεγαλη αλυσιδα, πως προχωραω απο εδω και περα; 

την πάτησες γιατί πλάκωσες τα τηλέφωνα και την κουβεντούλα με τον κάθε πικραμένο υπάλληλο

Ξεκινάς εκεί :

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas

όπου και ο ΣτΚ θα μεριμνήσει στο να το στείλεις πίσω (υπόψιν , νόμιμα μπορεί να χρεωθείς τα μεταφορικά αποστολής πίσω) και αυτόματα κάνει κοινοποίηση στη γραμματεία καταναλωτή

Αν σου τα σπάσανε , μπορείς να κάνεις ξεχωριστή καταγγελία εκεί

Συμβάσεις από Απόσταση (τηλεφωνικές αγορές, αγορές μέσω Internet, δικαίωμα υπαναχώρησης)

και να τους τα σπάσεις με τη σειρά σου ρωτώντας ποιο το πρόστιμο που επιβλήθηκε

Αν δεν απαντάνε (πολύ πιθανό)

https://www.synigoros.gr/

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 minute ago, Thresh said:

Κάνενα πρόβλημα, αυτό που μετράει για μένα είναι ότι έχω γυρίσει (πχ μια MSI RTX3070Ti) και μπορώ να τα γυρνάω. Δεν με απασχολεί αν θα με πιστέψει κάποιος.

Σούπερ! Άρα λύθηκε το πρόβλημα του μάστορα. 👌

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, spectaculator said:

Σούπερ! Άρα λύθηκε το πρόβλημα του μάστορα. 👌

Ούτε με την συμμετοχή σου λύθηκε. :D

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...