Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Δηλαδή ο όρος λειτουργία που αναφέρουμε τόση ώρα αντιστοιχεί στο: παταω το κουμπί και το μηχάνημα παίρνει μπρος;

η λειτουργια του ειναι αυτη που περιγραφεται στη συσκευασια του προιοντος (και πιθανως να μην περιγραφεται πληρως στο site που το αγορασες). Απο αυτο προστατευεσαι.  ΠΧ ενα ψιψιψονι  δουλευει σε windows αλλα  οχι σε Mac. Το λεει η συσκευασια, αλλα δε το ελεγε το site, το επιστρεφεις. Σφραγισμενο.

Τωρα αν το προιον δε λειτουργει οπως περιγραφει η συσκευασια του, τοτε πας σε εφαρμογη  εγγυησης.

εξακολουθω να μη μπορω να καταλαβω πως αποφασισατε οτι αγορες απο αποσταση = προιον με δικαιωμα δοκιμης για 14 μερες γιατι ευρωπη

7 λεπτά πριν, Thresh είπε

Άρα παραπληροφορεί το Υπουργείο, kk thnx.

οτιδηποτε δεν αναγραφεται ρητα σε καποιον νομο ειναι προιον ερμηνειας, και στο Ελληνικο συστημα μεχρι να τροποποιηθει ο νομος, η ερμηνεια που υπερισχυει ειναι αυτη των δικαστηριων, δουλεια των οποιων ειναι ακριβως ... να ερμηνευουν τους ισχυοντες νομους

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, alefther said:

οτιδηποτε δεν αναγραφεται ρητα σε καποιον νομο ειναι προιον ερμηνειας, και στο Ελληνικο συστημα μεχρι να τροποποιηθει ο νομος, η ερμηνεια που υπερισχυει ειναι αυτη των δικαστηριων, δουλεια των οποιων ειναι ακριβως ... να ερμηνευουν τους ισχυοντες νομους

Άρα τόσα χρόνια τόσες κυβερνήσεις, επιλέγουν να μην τροποποιούν το νόμο ώστε να ταιριάζει με την ερμηνεία του υπουργείου και παρόλα αυτά δεν διορθώνουν και την ερμηνεία αυτή ώστε να "ταιριάζει" με το νόμο. Κk thnx.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, alefther είπε

η λειτουργια του ειναι αυτη που περιγραφεται στη συσκευασια του προιοντος (και πιθανως να μην περιγραφεται πληρως στο site που το αγορασες). Απο αυτο προστατευεσαι.  ΠΧ ενα ψιψιψονι  δουλευει σε windows αλλα  οχι σε Mac. Το λεει η συσκευασια, αλλα δε το ελεγε το site, το επιστρεφεις. Σφραγισμενο.

Τωρα αν το προιον δε λειτουργει οπως περιγραφει η συσκευασια του, τοτε πας σε εφαρμογη  εγγυησης.

εξακολουθω να μη μπορω να καταλαβω πως αποφασισατε οτι αγορες απο αποσταση = προιον με δικαιωμα δοκιμης για 14 μερες γιατι ευρωπη

οτιδηποτε δεν αναγραφεται ρητα σε καποιον νομο ειναι προιον ερμηνειας, και στο Ελληνικο συστημα μεχρι να τροποποιηθει ο νομος, η ερμηνεια που υπερισχυει ειναι αυτη των δικαστηριων, δουλεια των οποιων ειναι ακριβως ... να ερμηνευουν τους ισχυοντες νομους

Δεν λεει αυτο ο νομος, λεει για ποσοστιαια αποζημίωση αν εχει προκληθει φθορα κατα τη χρηση επομενως δεν εχεις δοκιμαστικη περιοδο 14 ημερων… Τωρα αν στειλεις αιτημα υπαναχωρησης την επομενη της παραλαβης και σου χρεωσουν φθορα μαλλον δεν εχει και κανενα νοημα υπαρξης η υπαναχώρηση… Εσεις λετε για επιστροφη ελλατωματικου προιοντος…

Επεξ/σία από Billaross
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Billaross είπε

Παιδια δεν με νοιαζει τι θα κανει το καταστημα με το λαπτοπ ουτε ειναι δουλεια μου να ασχοληθω… Εγω βλεπω πως δεν τηρει τα προβλεπομενα και δεν απανταει γραπτως στα μειλ 

Και εμάς δεν μας νοιάζει που εσύ θες να κάνεις το δικό σου. 



Είδες τι ωραία ειναι αν όλοι είμαστε παρτάκιδες και κάνουμε τον κινέζο όπου δεν μας βολεύει και τον καπετάν ανάλυση εκει που μας βολεύει; 

Θέλω να πω αυτή ειναι η στάση σου στο πλαίσιο, οπότε φαντάσου να είχαμε και εμεις ίδια στάση ως προς εσένα.

Πρέπει να υπάρχει φιλότιμο, το άνοιξες; έχει τις δαχτυλιές σου πάνω του; μάλλον θα αφαίρεσες και ζελατίνες (αν δεν το έκανες λίγο αλλάζει λόγω των προηγούμενων 2 απλά αν το έκανες πόσο μάλλον τότε)  = δεν ειναι καινούργιο πως να το πουλήσει σαν καινούργιο; 

 

 

13 ώρες πριν, somt είπε

μη τα ξαναλέμε

οι νόμοι ορίζουν ακριβώς την υπαναχώρηση, μην τα ερμηνευετε με το συναίσθημα.

Το κατάστημα έχει τις παρακάτω υποχρεώσεις:

- the cost of doing business. Οι επιστροφές υπαναχώρησης είναι ήδη προυπολογισμένες και πιθανότατα ενσωματωμενες στις τιμές των προϊόντων
- η επιστροφή μπορεί να φύγει ως refurbished/stock house (βλέπε cost of doing business)
- να βάλεις σε πάγκο δείγμα τα προϊόντα σου να έρθω να τα δοκιμάσω γιατί με αναγκάζεις να τα δοκιμάσω σπίτι μου αφού τα πληρώσω (γουρουνι στο σακί). Επειδή δεν το κάνεις (και γλιτώνεις €€€ σε τ.μ. καταστήματος, μισθούς πωλητών να τα δείχνουν, να εξηγούν κλπ) θα πρέπει να επωμιστείς το κόστος των επιστροφών και μάλλον πάλι κερδισμένος είσαι γιατί 1) έχεις γλιτώσει όλα αυτά τα έξοδα, 2) έχεις ενσωματώσει ήδη αυτή τη "χασούρα" στο κόστος των προϊόντων σου (ειδικά οι μεγάλοι) οπότε μάλλον και κερδισμένος πας να βγεις μη δεχόμενος υπαναχώρηση ρίχνοντας τον καταναλωτή

Όχι να τα ξαναλέμε γιατί προφανώς και δεν εμπεδώνονται

πχ αυτά που λες ειναι ανήκουστα που το βρήκες αυτό το ωραίο "cost of doing business" ? :P 

Ναι σίγουρα υπάρχει το ρίσκο σε μια επιχείρηση και το κλέψιμο ειναι μέσα στο cost of doing business και το προβλέπεις στον προϋπολογισμό σου ως επιχείρηση, δεν σημαίνει όμως ότι το κατάστημα θα αφήσει τον κάθε ένα να τσεπώνει πραμάτεια χωρίς το ίδιο να μην κάνει τίποτα. 

Cost of doing business επειδή το γράφεις στα αγγλικά δεν αποκτά κάποια μεγαλύτερη σημασία ειναι απλά η έννοια του ότι υπάρχουν αβαρίες σε μια επιχείρηση και ρίσκο απο εκει και πέρα δεν ειναι κάτι θέσφατο ή νόμος ότι επειδή ειναι αυτό (το να σου μαγαρίσει πελάτης το λαπτοπ)  μια απο τις αβαρίες εσύ θα πρέπει να το δεχτείς . 


Ο νόμος ναι σου δίνει ένα δικαίωμα να εξετάσεις αν το προϊόν ειναι λειτουργικό αλλά εντός ορίωναν πχ ειναι προφυλακτικό η εξέταση αυτή δεν συνιστά την χρήση του με μια παρτενέρ και μετά την επανατοποθέτηση του στην συσκευασία και την αίτηση επιστροφής γιατί δεν σου άρεσε τελικά το χρώμα... 

Ο έλεγχος περιορίζεται δηλαδή   πιο συγκεκριμένα εντός των ίδιων ανοχών που θα επέτρεπε να το εξετάσεις το φυσικό κατάστημα (δηλαδή αν ήσουν μέσα στο πλαίσιο θα σε αφήνανε να δεις το κουτί του λαπτοπ αλλά όχι να σκίσεις την συσκευασία!)

Ο φίλος δηλαδή μπορεί να ανοίξει το χαρτόκουτο-αυτό των ΕΛΤΑ/ΑCS- (όχι  την ίδια την συσκευασία του λάπτοπ ή την ζελατίνα της συσκευασίας του λάπτοπ) να δει ότι πρόκειται για το λάπτοπ που αγόρασε να γυρίσει πίσω να δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Όχι να σκίσει την ζελατίνα και να αρχίσει να παίζει call of duty και επειδή κολλάει να πει εε εγώ νόμιζα θα ήταν πιο γρήγορο θέλω να το γυρίσω πίσω. 

Και ρωτώντας το chatgpt για να βρει στα γρήγορα τα σχετικά άρθρα: 

Αναφορά σε κείμενο

 

  1. Right to Withdrawal and Use of Goods: Article 14(2) of Directive 2011/83/EU specifies that the consumer may be held liable for a reduction in the value of goods if they have used them beyond what is necessary to establish their nature, characteristics, and functioning. This allows the seller to deduct an appropriate amount if the item has been used more than for simple inspection purposes. Source: EUR-Lex - Article 14【20†source】【21†source】.

  2. Consumer Inspection: Recital 47 of the directive emphasizes that consumers must handle the goods with care during the withdrawal period and must not use them excessively in a way that goes beyond a typical examination conducted in a physical store【20†source】.

  3. Obligations Upon Return: Article 13 and 14 clarify the process, including the seller's obligation to refund payments and the consumer's potential liability for diminished value【22†source】.

For the exact legal text, you can consult the full directive on EUR-Lex here: Directive 2011/83/EU.

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Thresh said:

Άρα αν ΟΛΟΙ βάλουν όρο ότι αν απλά ανοίξεις την συσκευασία δεν δικαιούσαι υπαναχώρηση στην εξ' αποστάσεως αγορά, μπαμ μπαμ, ακυρώνεται το δικαίωμα αυτό.

Modern Problems Funny Gif GIF by MOODMAN

Όποιος δεν θέλει εξωτερικό κυρς και κυρ...

Κι εκεί προέβλεψαν κουτοπονηριές. Π.χ. Amazon.de

image.png.fa19c29b11f6febf8991fcf3f46c807d.png

Μην λέμε ότι να ναι...

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thresh είπε

Άρα τόσα χρόνια τόσες κυβερνήσεις, επιλέγουν να μην τροποποιούν το νόμο ώστε να ταιριάζει με την ερμηνεία του υπουργείου και παρόλα αυτά δεν διορθώνουν την ερμηνεία αυτή ώστε να "ταιριάζει" με το νόμο...

 

εξηγησα παραπανω οτι οι νομοι ειναι ασαφεις επιτηδες, γιατι πρεπει να καλυπτουν εκατομμυρια διαφορετικες περιπτωσεις. Αλλη αντιμετωπιση εχει ενα ρουχο, αλλη ενα εσωρουχο, αλλη ενα λαπτοπ, αλλη ενα airfryer και αλλη ενα ζευγαρι ηχεια των 100,000 που εκανες παραγγελια. Και δε μπορει να βγει (πρακτικα) νομος που να προβλεπει αλλη αντιμετωπιση για καθενα απο τα εκατομμυρια των πιθανων περιπτωσεων. 

επεισης ειπα και πιο πανω οτι ξερω δεκαδες περιπτωσεις iphone με βγαλμενη ζελατινα απο το κουτι (αρα αποσφραγισμενα, καποια δεν ενεργοποιηθηκαν καν) τα οποια πηγαν στη ΓΓΚ γιατι το καταστημα δε δεχοταν υπαναχωρηση και φαγανε ενα ωραιοτατο  ακυρο. Η ΓΓΚ ανοικει ... στο υπουργειο αναπτυξης. Το ιδιο υπουργειο που εχει την διευκρινιση που ποσταρες στο site του.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, alefther said:

εξηγησα παραπανω οτι οι νομοι ειναι ασαφεις επιτηδες, γιατι πρεπει να καλυπτουν εκατομμυρια διαφορετικες περιπτωσεις. Αλλη αντιμετωπιση εχει ενα ρουχο, αλλη ενα εσωρουχο, αλλη ενα λαπτοπ, αλλη ενα airfryer και αλλη ενα ζευγαρι ηχεια των 100,000 που εκανες παραγγελια. Και δε μπορει να βγει (πρακτικα) νομος που να προβλεπει αλλη αντιμετωπιση για καθενα απο τα εκατομμυρια των πιθανων περιπτωσεων. 

επεισης ειπα και πιο πανω οτι ξερω δεκαδες περιπτωσεις iphone με βγαλμενη ζελατινα απο το κουτι (αρα αποσφραγισμενα, καποια δεν ενεργοποιηθηκαν καν) τα οποια πηγαν στη ΓΓΚ γιατι το καταστημα δε δεχοταν υπαναχωρηση και φαγανε ενα ωραιοτατο  ακυρο. Η ΓΓΚ ανοικει ... στο υπουργειο αναπτυξης. Το ιδιο υπουργειο που εχει την διευκρινιση που ποσταρες στο site του.

Κι εγώ ξέρω δεκάδες που τα δέχτηκαν και που η ΓΓΚ συμφώνησε.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Και εμάς δεν μας νοιάζει που εσύ θες να κάνεις το δικό σου. 



Είδες τι ωραία ειναι αν όλοι είμαστε παρτάκιδες και κάνουμε τον κινέζο όπου δεν μας βολεύει και τον καπετάν ανάλυση εκει που μας βολεύει; 

Θέλω να πω αυτή ειναι η στάση σου στο πλαίσιο, οπότε φαντάσου να είχαμε και εμεις ίδια στάση ως προς εσένα.

Πρέπει να υπάρχει φιλότιμο, το άνοιξες; έχει τις δαχτυλιές σου πάνω του; μάλλον θα αφαίρεσες και ζελατίνες (αν δεν το έκανες λίγο αλλάζει λόγω των προηγούμενων 2 απλά αν το έκανες πόσο μάλλον τότε)  = δεν ειναι καινούργιο πως να το πουλήσει σαν καινούργιο; 

 

 

Όχι να τα ξαναλέμε γιατί προφανώς και δεν εμπεδώνονται

πχ αυτά που λες ειναι ανήκουστα που το βρήκες αυτό το ωραίο "cost of doing business" ? :P 

Ναι σίγουρα υπάρχει το ρίσκο σε μια επιχείρηση και το κλέψιμο ειναι μέσα στο cost of doing business δεν σημαίνει όμως ότι το κατάστημα θα αφήσει τον κάθε ένα να τσεπώνει πραμάτεια χωρίς το ίδιο να μην κάνει τίποτα. 

Cost of doing business επειδή το γράφεις στα αγγλικά δεν αποκτά κάποια μεγαλύτερη σημασία ειναι απλά η έννοια το ότι υπάρχουν αβαρίες σε μια επιχείρηση και ρίσκο απο εκει και πέρα δεν ειναι κάτι θέσφατο ή νόμος ότι επειδή ειναι αυτό (το να σου μαγαρίσει πελάτης το λαπτοπ)  μια απο τις αβαρίες εσύ θα πρέπει να το δεχτείς . 


Ο νόμος ναι σου δίνει ένα δικαίωμα να εξετάσεις αν το προϊόν ειναι λειτουργικό αλλά εντός ορίωναν πχ ειναι προφυλακτικό η εξέταση αυτή δεν συνιστά την χρήση του με μια παρτενέρ και μετά την επανατοποθέτηση του στην συσκευασία και την αίτηση επιστροφής γιατί δεν σου άρεσε τελικά το χρώμα... 

Ο έλεγχος περιορίζεται δηλαδή   πιο συγκεκριμένα εντός των ίδιων ανοχών που θα επέτρεπε να το εξετάσεις το φυσικό κατάστημα (δηλαδή αν ήσουν μέσα στο πλαίσιο θα σε αφήνανε να δεις το κουτί του λαπτοπ αλλά όχι να σκίσεις την συσκευασία!)

Ο φίλος δηλαδή μπορεί να ανοίξει το χαρτόκουτο (όχι  την ίδια την συσκευασία του λάπτοπ ή την ζελατίνα της συσκευασίας του λάπτοπ) να δει ότι πρόκειται για το λάπτοπ που αγόρασε να γυρίσει πίσω να δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Όχι να σκίσει την ζελατίνα και να αρχίσει να παίζει call of duty και επειδή κολλάει να πει εε εγώ νόμιζα θα ήταν πιο γρήγορο θέλω να το γυρίσω πίσω. 

Και ρωτότας το chatgpt για να βρει στα γρήγορα τα σχετικά άρθα: 

 

Μπορουμε να κανουμε συζήτηση, με ένα κανονικό (οχι κουτοπόνηρο) παράδειγμα?

Πχ, αγοράζω λαπτοπ με windows, το ανοίγω , το μπουτάρω και με το ξεκινήσουν τα Windows βλέπω οτι δεν μου κάνει (ο λόγος άσχετος). Μπορώ να το επιστρέψω λες, ή όχι?

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Και εμάς δεν μας νοιάζει που εσύ θες να κάνεις το δικό σου. 



Είδες τι ωραία ειναι αν όλοι είμαστε παρτάκιδες και κάνουμε τον κινέζο όπου δεν μας βολεύει και τον καπετάν ανάλυση εκει που μας βολεύει; 

Θέλω να πω αυτή ειναι η στάση σου στο πλαίσιο, οπότε φαντάσου να είχαμε και εμεις ίδια στάση ως προς εσένα.

Πρέπει να υπάρχει φιλότιμο, το άνοιξες; έχει τις δαχτυλιές σου πάνω του; μάλλον θα αφαίρεσες και ζελατίνες (αν δεν το έκανες λίγο αλλάζει λόγω των προηγούμενων 2 απλά αν το έκανες πόσο μάλλον τότε)  = δεν ειναι καινούργιο πως να το πουλήσει σαν καινούργιο; 

 

 

Όχι να τα ξαναλέμε γιατί προφανώς και δεν εμπεδώνονται

πχ αυτά που λες ειναι ανήκουστα που το βρήκες αυτό το ωραίο "cost of doing business" ? :P 

Ναι σίγουρα υπάρχει το ρίσκο σε μια επιχείρηση και το κλέψιμο ειναι μέσα στο cost of doing business δεν σημαίνει όμως ότι το κατάστημα θα αφήσει τον κάθε ένα να τσεπώνει πραμάτεια χωρίς το ίδιο να μην κάνει τίποτα. 

Cost of doing business επειδή το γράφεις στα αγγλικά δεν αποκτά κάποια μεγαλύτερη σημασία ειναι απλά η έννοια το ότι υπάρχουν αβαρίες σε μια επιχείρηση και ρίσκο απο εκει και πέρα δεν ειναι κάτι θέσφατο ή νόμος ότι επειδή ειναι αυτό (το να σου μαγαρίσει πελάτης το λαπτοπ)  μια απο τις αβαρίες εσύ θα πρέπει να το δεχτείς . 


Ο νόμος ναι σου δίνει ένα δικαίωμα να εξετάσεις αν το προϊόν ειναι λειτουργικό αλλά εντός ορίωναν πχ ειναι προφυλακτικό η εξέταση αυτή δεν συνιστά την χρήση του με μια παρτενέρ και μετά την επανατοποθέτηση του στην συσκευασία και την αίτηση επιστροφής γιατί δεν σου άρεσε τελικά το χρώμα... 

Ο έλεγχος περιορίζεται δηλαδή   πιο συγκεκριμένα εντός των ίδιων ανοχών που θα επέτρεπε να το εξετάσεις το φυσικό κατάστημα (δηλαδή αν ήσουν μέσα στο πλαίσιο θα σε αφήνανε να δεις το κουτί του λαπτοπ αλλά όχι να σκίσεις την συσκευασία!)

Ο φίλος δηλαδή μπορεί να ανοίξει το χαρτόκουτο (όχι  την ίδια την συσκευασία του λάπτοπ ή την ζελατίνα της συσκευασίας του λάπτοπ) να δει ότι πρόκειται για το λάπτοπ που αγόρασε να γυρίσει πίσω να δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Όχι να σκίσει την ζελατίνα και να αρχίσει να παίζει call of duty και επειδή κολλάει να πει εε εγώ νόμιζα θα ήταν πιο γρήγορο θέλω να το γυρίσω πίσω. 

Και ρωτότας το chatgpt για να βρει στα γρήγορα τα σχετικά άρθα: 

 

Μια χαρα φιλοτιμο υπαρχει γιατι θα μπορουσα να κανω ενα ριμπουτ και να στο στειλω πισω…

Τι λες ρε φιλε που δεν σε νοιαζει.. Εσυ οφειλεις βαση νομου να με ενημερώσεις και να στειλεις φόρμα υπαναχωρησης ή να με ενημερώσεις για το που τη βρισκω… Εγω τι σχεση εχω με το τι συμφερει το καταστημα σου και τι θα το κανεις το λαπτοπ; Ουτε που θα το καταλαβαινες οτι το ανοιξα.

Εσυ κανεις τον κινεζο στον νομο γιαυτο δεν μου απαντας γραπτα εγω κανω τον κινεζο σε προβληματα που δεν με αφορουν

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 minutes ago, spectaculator said:

Κι εκεί προέβλεψαν κουτοπονηριές. Π.χ. Amazon.de

image.png.fa19c29b11f6febf8991fcf3f46c807d.png

Μην λέμε ότι να ναι...

Δεν λέμε ό,τι να 'ναι. Έχω επιστρέψει εντός 30 ημέρων 2-3 πράγματα (pc components) στο amazon.de ενώ τα δούλεψα. Ομοίως κι αρκετοί άλλοι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς μου.

H Amazon τα δέχτηκε όλα χωρίς μα μου σου του...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Κι εγώ ξέρω δεκάδες που τα δέχτηκαν και που η ΓΓΚ συμφώνησε.

αν δεχτηκαν υπαναχωρηση γιατι πηγαν στη ΓΓΚ

τεσπα μπορεις να δοκιμασεις και εσυ, αγορασα κινητο απο μεγαλη αλυσιδα, ανοιξα τη ζελατινα, θελω να υπαναχωρησω και δε το δεχονται. Και πες μας τι θα απαντησει η ΓΓΚ

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, alefther said:

αν δεχτηκαν υπαναχωρηση γιατι πηγαν στη ΓΓΚ

τεσπα μπορεις να δοκιμασεις και εσυ, αγορασα κινητο απο μεγαλη αλυσιδα, ανοιξα τη ζελατινα, θελω να υπαναχωρησω και δε το δεχονται. Και πες μας τι θα απαντησει η ΓΓΚ

Πρώτα ρώτησαν για σιγουριά και μετά τα επέστρεψαν. 

Δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου, γι' αυτό έχω μειώσει κατακόρυφα τις αγορές αυτές από Ελλάδα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, UncleKim είπε

Μπορουμε να κανουμε συζήτηση, με ένα κανονικό (οχι κουτοπόνηρο) παράδειγμα?

Πχ, αγοράζω λαπτοπ με windows, το ανοίγω , το μπουτάρω και με το ξεκινήσουν τα Windows βλέπω οτι δεν μου κάνει (ο λόγος άσχετος). Μπορώ να το επιστρέψω λες, ή όχι?

Αυτη ειναι η ερωτηση και η Γραμματεια Καταναλωτη με παροτρυνε να προχωρησω σε καταγγελια μαλιστα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, UncleKim είπε

Μπορουμε να κανουμε συζήτηση, με ένα κανονικό (οχι κουτοπόνηρο) παράδειγμα?

 

Δεν ειναι κουτουπόνηρο επειδή δεν σε βολεύει μπορεί να ειναι socking αλλά δεν έχει καμία διαφορά 

Η όλη λογική των 14 ημερών (και γιαυτό ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές και απο απόσταση αγορές) ειναι το ότι δεν μπορείς να τσεκάρεις το προϊόν όπως θα μπορούσες να το κάνεις σε ένα φυσικό κατάστημα οπότε ο νόμος σου δίνει την δυνατότητα να πεις "το τσέκαρα" και άλλαξα γνώμη χωρίς να μπορεί το κατάστημα να σου πει "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται" (όπως μπορεί να σου πεί αν η αγορά έγινε σε φυσικό κατάστημα) 

 

Στο φαρμακείο θα σου επέτρεπαν να ανοίξεις το προφυλακτικό; όχι θα σου επέτρεπαν να δεις όμως την συσκευασία και τα χαρακτιριστικά της (πχ υλικά, λιπαντικό, γεύση χρώμα κλπ) ; ναι έτσι σου επιτρέπεται και να το εξετάσεις αν το παραγγείλεις online.

Το ίδιo και με το λάπτοπ θα σου επέτρεπε ποτέ το πλαίσιο να ανοίξεις καινούργιο λαπτοπ για να το δοκιμάσεις ; όχι! μονο να δεις το κουτί και τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται. 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billaross είπε

Αυτη ειναι η ερωτηση και η Γραμματεια Καταναλωτη με παροτρυνε να προχωρησω σε καταγγελια μαλιστα

Προχώρα γραπτώς (κανε και την αιτηση στο Πλασιο σε αυτο το λινκ https://www.plaisio.gr/Help/GeneralInformation/LegalFramework/TermsOfUse/ReturnGoods), ενημέρωσε ΓΓΚ και τις διάφορες ομάδες καταναλωτών (ΕΚΠΟΙΖΩ, ΙΝΚΑ κτλ) και ενημέρωσε μας στο τέλος για την έκβαση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...