Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να τελειώνει η ιστορία με τις αποσφραγίσεις κλπ εδώ είναι το τι αναφέρει το Υπουργείο Ανάπτυξης. 

Αναφορά σε κείμενο

 

3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο ;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

Ορίστε το λινκ που αναφέρει και άλλα πραγματάκια που μπορεί να είναι χρήσιμα και σε άλλες περιπτώσεις

 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, UncleKim είπε

Δεν θα διαφωνίσω μαζί σου, αν και εγώ έχω αντίθετες εμπειρίες γνωστών κτλ.

Δλδ η ΓΓΚ τι επικαλέστηκε? "Σκίσατε την ζελατίνα και απολέσατε το δικαίωμα της υπαναχώρησης" (Δεν ειρωνεύομαι, απο περιέργια ρωτάω)

Όπως και να έχει, η λύση για τον TS είναι αυτή. Τώρα να θα γίνουν τα προβλεπόμενα, είναι άλλη κουβέντα.

αποσφραγισες το προιον, δεχτηκες οτι ειναι το προιον που ηθελες. Η εξ αποστασεως αγορα δεν ισοδυναμει με δικαιωμα  δοκιμης

 

13 λεπτά πριν, efib είπε

Σταμάτα να λες πράγματα που δεν στέκουν. Άντε, στείλε μας μας που λέει ότι η υπαναχώρηση πρέπει να γίνει σε σφραγισμένη συσκευασία. Απο επίσημο φορέα όμως, όχι από κάθε μαγαζάκι. Περιμένω.btw, επιστροφή λέγεται αυτό που περιγράφεις. Και μετά αναρωτηθείτε γιατί αγοράζουμε από αμαζον. Κάθε φορά την ίδια κλαψα που δεν στηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζάκια.

Πες μας εσύ που ξέρεις ποια είναι η σωστή εφαρμογή; Τι διαφορά έχει το iPhone από το Poco; Γιατί έχω επιστέψει Poco χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Στην αρχή αρνήθηκαν, μετά τους έστειλα την νομοθεσία και συμμορφώθηκαν.

Η σωστη εφαργμογη ειναι οτι μπορεις να χειριστεις το προιον οπως θα το χειριζοσουν σε ενα φυσικο καταστημα. Ρουχο (το οποιο σε καταστημα εχεις τη λογικη προσδοκια να το δοκιμασεις) μπορεις να το δοκιμασεις. Σφραγισμενο προιον το οποιο αν ησουν σε φυσικο καταστημα θα το αγοραζες σφραγισμενο απο το ραφι, δε μπορεις να το αποσφραγισεις, οπως δε μπορεις να το αποσφραγισεις στο φυσικο καταστημα.

Μη μου πεις το κλασικο παραδειγμα οτι ΑΝ ησουν σε φυσικο καταστημα για να αγορασεις τηλεοραση θα ειχαν ανοιχτες τηλεορασεις να τις δεις να παιζουν. ΑΝ αυτο ειναι σημαντικο για σενα, πηγαινε στο καταστημα να τις δεις να παιζουν. Δεν εχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ το καταστημα να εχει ανοιχτα δειγματα απο  καθε κωδικο προιοντος που πουλαει ομως.

Σου ειπα, το καταστημα κανει οτι θελει. Ξερω περιπτωση τυπου που αγορασε τηλεοραση, τη λειτουργησε για 13 μερες κανονικα και τη 14 τη πηγε πισω, και τη δεχτηκαν. Ξερω δεκαδες περιπτωσεις που αποσφραγισμενο προιον δε το δεχτηκε πισω το καταστημα, πηγαν ΓΓΚ και εφαγαν ακυρο

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, alefther είπε

αποσφραγισες το προιον, δεχτηκες οτι ειναι το προιον που ηθελες. Η εξ αποστασεως αγορα δεν ισοδυναμει με δικαιωμα  δοκιμης

 

Η σωστη εφαργμογη ειναι οτι μπορεις να χειριστεις το προιον οπως θα το χειριζοσουν σε ενα φυσικο καταστημα. Ρουχο (το οποιο σε καταστημα εχεις τη λογικη προσδοκια να το δοκιμασεις) μπορεις να το δοκιμασεις. Σφραγισμενο προιον το οποιο αν ησουν σε φυσικο καταστημα θα το αγοραζες σφραγισμενο απο το ραφι, δε μπορεις να το αποσφραγισεις, οπως δε μπορεις να το αποσφραγισεις στο φυσικο καταστημα.

Μη μου πεις το κλασικο παραδειγμα οτι ΑΝ ησουν σε φυσικο καταστημα για να αγορασεις τηλεοραση θα ειχαν ανοιχτες τηλεορασεις να τις δεις να παιζουν. ΑΝ αυτο ειναι σημαντικο για σενα, πηγαινε στο καταστημα να τις δεις να παιζουν. Δεν εχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ το καταστημα να εχει ανοιχτα δειγματα απο  καθε κωδικο προιοντος που πουλαει ομως.

Σου ειπα, το καταστημα κανει οτι θελει. Ξερω περιπτωση τυπου που αγορασε τηλεοραση, τη λειτουργησε για 13 μερες κανονικα και τη 14 τη πηγε πισω, και τη δεχτηκαν. Ξερω δεκαδες περιπτωσεις που αποσφραγισμενο προιον δε το δεχτηκε πισω το καταστημα, πηγαν ΓΓΚ και εφαγαν ακυρο

Ας μην έχουν eshop τότε. Και κερδίζουν από τα ενοίκια, τους υπαλλήλους, ρεύμα, και δεν θέλουν να δώσουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης; 

Η λύση είναι μία : AMAZON

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σας ξαναρωταω τοτε γιατι δεν μου απαντανε γραπτως στα μειλ;

Χρησιμοποιηση λογισμικου που παρεχεται μαζι με την συσκευασια θεωρουνται τα free trial σε antivirus office κλπ τα οποια δεν εχω αγγιξει.

Σε καθε περιπτωση εσεις συζητατε αν ειναι σωστος ο νομος και αν συμφερει το καταστημα… Απο τη στιγμη που ειναι νομος δεν με νοιαζει να το φιλοσοφησω για το τι θα επρεπε να ισχυει.

4 λεπτά πριν, Billaross είπε

Και σας ξαναρωταω τοτε γιατι δεν μου απαντανε γραπτως στα μειλ;

Χρησιμοποιηση λογισμικου που παρεχεται μαζι με την συσκευασια θεωρουνται τα free trial σε antivirus office κλπ τα οποια δεν εχω αγγιξει.

Σε καθε περιπτωση εσεις συζητατε αν ειναι σωστος ο νομος και αν συμφερει το καταστημα… Απο τη στιγμη που ειναι νομος δεν με νοιαζει να το φιλοσοφησω για το τι θα επρεπε να ισχυει.

Βλεπε παραδειγματα εξωτερικου που δεν υπαρχει προβλημα εφαρμογης του νομου. 

Εδω εχουμε τον καθε πονηρο να μας υποδεικνύει οτι μπορει να εκμεταλλευτεις τον νομο υπερ σου και δεν θα επρεπε να ισχυει… Και οι δυο πλευρες μπορουν να εκμεταλλευτούν τον νομο και να βρουν παραθυρακια…

Δλδ αν αγορασεις ενα λαπτοπ και η αποδοση του δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του παει τη γαμησες. Γιατι εχω κι αλλα λαπτοπ για μετρο συγκρισης… Δεν μπορει να με παιρνούν τηλεφωνο και να μου λενε ας εκανες ερευνα αγορας!

Αμαζον μονο απο εδω και περα και συνεχιστε να στηριζετε την νοοτροπία του ελλαδισταν

Επεξ/σία από Billaross
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
21 minutes ago, Nabuko said:

Για να τελειώνει η ιστορία με τις αποσφραγίσεις κλπ εδώ είναι το τι αναφέρει το Υπουργείο Ανάπτυξης. 
 

Quote

 

3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο ;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

 

Ορίστε το λινκ που αναφέρει και άλλα πραγματάκια που μπορεί να είναι χρήσιμα και σε άλλες περιπτώσεις

 

Quoted for emphasis...

Quote

 

3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο ;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

Κοινώς χεστήκαμε τι λένε οι όροι του κάθε καταστήματος.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, DrLo είπε

Να ρωτήσω εγώ τώρα

Ας δεχθούμε ότι έχει όντως το δικαιωμα να το επιστρέψει εφόσον έκανε boot, έτρεξε windows 10 λεπτά, για τον οποιοδήποτε λόγο δε του άρεσε. Όλα ΟΚ

Τι θα περιμένατε να κάνει το κατάστημα όταν το δεχθεί πίσω;

2γ. Το μαγαζί γιατι είναι στο "cost to do business"

Η εξ αποστάσεως/online πώληση δεν είναι υποχρεωτική. Τα καταστήματα που την επιλέγουν προφανώς έχουν τρέξει σενάρια για το τι πραγματικά τους κοστίζει ιδίως οταν μπορεί κανείς πολύ εύκολα να βρει τα ποσοστά επιστροφών στις online αγορές που αυξάνονται (αποσφραγισμένες και μη συσκευασίες γενικά). Το κέρδος τους είναι οτι μπορούν να έχουν δυνητικά 10εκ πελάτες αντι για 50χιλ πχ της πόλης τους. Και κάνοντας 50x πωλήσεις καλύπτουν τη χασούρα από προϊόντα επιστροφής. Υπάρχουν αρκετά καταστήματα που δεν ενδιαφέρονται για εξ αποστάσεως/online πωλήσεις απλά γιατί δεν τους συμφέρει, επίσης στη φυσική αγορά δεν έχει επιστροφές.

Ιδίως τώρα που το Γερμανικό amazon για πολλά προϊόντα δε χρεώνει μεταφορικά απλά δε μπλέκεις με ελληνικό μαγαζί εκτός αν ειναι κάτι καλό πχ 20% επιστροφή πάνω σε έκπτωση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Nabuko said:

Για να τελειώνει η ιστορία με τις αποσφραγίσεις κλπ εδώ είναι το τι αναφέρει το Υπουργείο Ανάπτυξης. 

Ορίστε το λινκ που αναφέρει και άλλα πραγματάκια που μπορεί να είναι χρήσιμα και σε άλλες περιπτώσεις

 

Quote

3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο ;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

Να δείχνουμε και τα υπόλοιπα. Ο χρήστης ενεργοποίησε αυτό που αγόρασε κι αυτό μειώνει την αξία του. Σημειωτέων πως test drive δεν προσφέρει κανείς.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billaross είπε

Και σας ξαναρωταω τοτε γιατι δεν μου απαντανε γραπτως στα μειλ;

Χρησιμοποιηση λογισμικου που παρεχεται μαζι με την συσκευασια θεωρουνται τα free trial σε antivirus office κλπ τα οποια δεν εχω αγγιξει.

Σε καθε περιπτωση εσεις συζητατε αν ειναι σωστος ο νομος και αν συμφερει το καταστημα… Απο τη στιγμη που ειναι νομος δεν με νοιαζει να το φιλοσοφησω για το τι θα επρεπε να ισχυει.

Καθολου δε με ενδιαφερει αν "συμφερει το καταστημα" προσωπικα. Το καταστημα να κοψει το λαιμο του ΑΝ αυτο που ζητας ειναι λόγικο/νομιμο. Το στειλτε μου ενα Macbook των 3000 (λεμε) να το δοκιμασω μια δυο δεκα μερες δεν ειναι ουτε λογικο, ουτε νομιμο.

Η προστασια της υπαναχωρησης υπαρχει γιατι δεκαδες προιοντα αν δε τα πιασεις στα χερια σου δε ξερεις αν σου κανουν. πχ ενα πουκαμισο χρωματος μπλε μεγεθους large που βλεπεις σε ενα ηλεκτρονικο καταστημα μπορει αν το δεις απο κοντα να ειναι μπλε πιο ανοιχτο απο αυτο που θες, και αν και φορας μεγεθος Large σε ολα τα πουκαμισο αυτο να ειναι στενο. Η προστασια της υπαναχωρησης δεν υπαρχει για να δοκιμασεις αν σου αρεσει ενα λαπτοπ. 

Θα σου απαντησουν οτι αφου το ανοιξες εχει μειωθει η αξια του προιοντος, αρα αν θες θα σου επιστρεψουν το αρχικο ποσο -30%. Και ειναι και αυτο δικαιωμα τους.

Spoiler

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

απο κει και περα για την αμαζον που ειπε καποιος, εχει τελειως διαφορετικο μοντελο. Η αμαζον σου λεει θα ερθεις για να αγορασεις ενα πακετο μπαταριες και θα παρεις αλλα 10 προιοντα που δε χρειαζοσουν. Οποτε sales . Δε με νοιαζει αν θα επιστρεψεις τα 5 γιατι ηδη εβγαλα απο εσενα περισσοτερα απο οσα θα εβγαζα. Δικαιωμα της. Και προφανως δουλευει, αλλα οχι γιατι "αγαπαει τον καταναλωτη". Γιατι πολυ απλα αυτο το μοντελο, σε δυτικες χωρες τυπου ΗΠΑ το impulse buy ειναι ο  βασιλιας των πωλησεων

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, spectaculator said:

Να δείχνουμε και τα υπόλοιπα. Ο χρήστης ενεργοποίησε αυτό που αγόρασε κι αυτό μειώνει την αξία του. Σημειωτέων πως test drive δεν προσφέρει κανείς.

Πως είναι δυνατόν να διαπιστώσει κάποιος την φύση/χαρακτηριστικά/λειτουργία ενός laptop χωρίς να "ενεργοποιηθεί"?

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spectaculator είπε

Να δείχνουμε και τα υπόλοιπα. Ο χρήστης ενεργοποίησε αυτό που αγόρασε κι αυτό μειώνει την αξία του. Σημειωτέων πως test drive δεν προσφέρει κανείς.

Άρα η χρήση που έκανε είναι άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του λάπτοπ;

Δημοσ.

Ας μου απαντησουν οτι θα το παρουν με μειωμενη τιμη στην τελικη… Αυτοι δεν απαντανε καν και στο τηλεφωνο σου λενε τωρα τη γαμησες ας προσεχες

Το ακουω αυτο που λες το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει καμια επικοινωνια ουτε και ενημερωση του καταναλωτή… Δηλαδη αν ο αλλος δεν το κυνηγησει για καταγγελια και δεν ξερει την πατησε…

  • Haha 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Thresh said:

Πως είναι δυνατόν να διαπιστώσει κάποιος την φύση/χαρακτηριστικά/λειτουργία ενός laptop χωρίς να "ενεργοποιηθεί"?

Μην λέμε χαζομάρες. Ξέρεις την διαδικασία ενεργοποίησης του λειτουργικού στον υπολογιστή. Άλλο να το ανοίξεις και να είναι νεκρό DOA, κι άλλο να το δοκιμάσεις κι αν σ' αρέσει.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, zygorito είπε

Η εξ αποστάσεως/online πώληση δεν είναι υποχρεωτική. Τα καταστήματα που την επιλέγουν προφανώς έχουν τρέξει σενάρια για το τι πραγματικά τους κοστίζει ιδίως οταν μπορεί κανείς πολύ εύκολα να βρει τα ποσοστά επιστροφών στις online αγορές που αυξάνονται (αποσφραγισμένες και μη συσκευασίες γενικά). Το κέρδος τους είναι οτι μπορούν να έχουν δυνητικά 10εκ πελάτες αντι για 50χιλ πχ της πόλης τους. Και κάνοντας 50x πωλήσεις καλύπτουν τη χασούρα από προϊόντα επιστροφής. Υπάρχουν αρκετά καταστήματα που δεν ενδιαφέρονται για εξ αποστάσεως/online πωλήσεις απλά γιατί δεν τους συμφέρει, επίσης στη φυσική αγορά δεν έχει επιστροφές.

Ιδίως τώρα που το Γερμανικό amazon για πολλά προϊόντα δε χρεώνει μεταφορικά απλά δε μπλέκεις με ελληνικό μαγαζί εκτός αν ειναι κάτι καλό πχ 20% επιστροφή πάνω σε έκπτωση.

Αρα, καταλαβαίνω, θεωρείς αναμενόμενο πχ, ενα μαγαζί στη Φλώρινα πχ που θα πουλήσει ένα chromebook ή ένα low-end laptop των 300-400 ευρω να αναλάβει αυτό το κόστος και να το μοιράσει στους άλλους πελάτες του και είσαι διατεθιμένος να το πληρώσεις και εσύ ως μελλοντικός πιθανός πελάτης του, ή να μη πουλάει ηλεκτρονικά. Να πουλά μόνο στους ... φλωρινιώτες (έτσι λέγονται;) Δεκτό. 

Γιατί θα πρέπει να είναι μονοδρομος όμως; 

Θα ήταν θεωρείς πιο σωστό να υπηρχε η επιλογή , μαγαζιού και αγοραστή, να διαμορφώνουν τους όρους της συμφωνίας τους και να μην επιβάλλεται το μοντέλο λειτουργίας κάθε μαγαζιού από το κράτος. Θες πχ να υπάγεσαι στους όρους του αυτομάτου "no questions asked" return ως μαγαζί, το κοστολογείς και το διατυμπανίζεις σαν σημείο πώλησης που ίσως θα προσέκλυε και περισσότερους αγοραστές καθώς θα είχαν καλύτερο experience , μπαίνεις στη διάταξη αυτή. Δε θες, έχεις ένα τσακ χαμηλότερες τιμές, αλλά καθαρά προβάλεις τους όρουςς αγοράς αν σοχευεςις σε κοινό που θέλει το απόλυτο χαμηλό κόστος και είναι διατεθιμένο να αναλάβει το ρίσκο. ή ακόμα να μην είναι "ένα σύστημα ανα μαγαζί" αλλά μπορεί να είναι κάθε προιόν ξεχωριστά, ή να έχεις διαφορα επίπεδα , πχ αυτό το laptop Χ με δικαίωμα αναιτιολογητης επιστροφής, Υ χωρίς ... διάλεξε κυριε αγοραστή και ότι θές παρείγγηλε. Προσωπικά το θέωρω τη καλύτερη λύση , είναι με βάση κάθε οικονομική θεωρία πιο efficient μοντέλο, και δε θα απασχολούσαμε και ένα σωρό κόσμο νταβατζηδες ΔΥ να κάνουν κουμάντο στις ζωες και τις δουλειές των ανθρώπων.  

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, spectaculator said:

Μην λέμε χαζομάρες. Ξέρεις την διαδικασία ενεργοποίησης του λειτουργικού στον υπολογιστή. Άλλο να το ανοίξεις και να είναι νεκρό DOA, κι άλλο να το δοκιμάσεις κι αν σ' αρέσει.

Διαφωνώ. 

Εξάλλου κάλλιστα πάει πίσω στην αντιπροσωπία, το γυρνάνε στην "εργοστασιακή" κατάσταση και ξαναπουλιέται.

Απλά βρίσκουν πάτημα τώρα στην ανοιχτή συσκευασία για να γλυτώσουν τον μπελά. Ούτε καν για μείωση τιμής δεν ανέφεραν έτσι για τα προσχήματα...

Δημοσ.
7 minutes ago, CorsarioJoao said:

Άρα η χρήση που έκανε είναι άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του λάπτοπ;

Αν ενεργοποίησε κανονικά το μηχάνημα ναι. Το μαγαζί θα πρέπει, αν το δεχτεί πίσω, να το πουλήσει σαν refurbished.

Τ' ότι και το Πλαίσιο έχει δικούς του συμπληρωματικούς όρους υπαναχώρησης δεν είναι καταπάτηση δικαιωμάτων κανενός, αλλά όροι του καταστήματος που τους του επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία. Αν δεν συμφωνείς με τους όρους του, δεν αγοράζεις από εκεί.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...