Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ωραία, χαίρομαι που ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα ότι μέσα σε 14 μέρες επιστρέφω το προϊόν για όποιον αδιανόητο λόγο μου κατέβει, απλοποιούνται τα πράγματα έτσι.

Οι νόμοι δεν υπάρχουν μόνο για να προστατευτεί ο αγοραστής αλλά και το κατάστημα απο τυχόν προβλήματα. Μην ξεχνάμε ότι η αγορά είναι μια (άτυπη) συμφωνία δύο μερών.

Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι η επιστροφή σε κάποια προϊόντα είναι πιο δύσκολη εως αδύνατη. Γι αυτό πχ μπορούμε να αλλάξουμε μια μπλούζα ή ένα παντελόνι ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι και να έχει πλυθεί. Άρα ακόμη και στις φαινομενικά απλές επιστροφές υπάρχουν κάποιες συνθήκες που πρέπει να τηρούνται, πόσο μάλλον σε ηλεκτρονικές συσκευές.

  • Like 1
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε

Γιατί να εννοεί κάτι τόσο περίπλοκο και οικονομικά παράλογο -χωρίς μάλιστα να το διευκρινίζει  επειδή έτσι θα ήθελες εσύ; 


Όχι εννοεί πως όπως πας στα ράφια   πχ του public και βλέπεις κάτι πχ το  κουτί με τον μοχλό του PS5 και δεν τον ανοίγεις έτσι το εξετάζεις τα εκθεσιακά κομμάτια πέρα ότι ειναι εκθεσιακά και δεν πωλούνται (και σίγουρα όχι στην τιμή καινούργιων)  ειναι περιορισμένα κομμάτια και δεν αντιπροσωπεύουν όλα την πραμάτεια του καταστήματος και τέλος ειναι ήδη ανοιχτά δεν τα ανοίγεις εσύ ειναι γενικά άλλο πράμα μια μορφή μάρκετινγ για να φέρει κόσμο καμία σχέση με τον έλεγχο του πελάτη. 

 

Με αυτό προδόθηκες μόνος σου :P  όπως θα το εξέταζες αν ήσουν σε ένα μαγαζί πχ θα πήγαινες στο τμήμα με τα κινητά θα πήγανες στο ράφη με τα samsung θα κοιτούσες τα κουτιά και θα διάλεγες το χρώμα που θες πχ γκρι 

Samsung Galaxy S24 Ultra - 256GB - Titanium Black at Rs 70000/piece |  सैमसंग स्मार्ट फोन in Ahmedabad | ID: 2854207252297

 

θα το έπιανες στα χέρια σου και θα κοιτούσα πλάγια τα χαρακτηριστικά ειναι το μοντέλο που θες στο χρώμα που θες και στα GB που θες; 

ναι θα πήγαινες να το αγοράσεις

 

Αν πήγαινες όμως να κάνεις κάτι τέτοιο  μέσα στο μαγαζί 

 

Pull-tab-operational-bottom-1024x613.jpg

 

Δεν θα μπορούσες να το βάλεις πίσω μετά θα έπρεπε να το πληρώσεις.


Και για να σε προλάβω όχι το αν έχει 1 εκθεσιακό s24(που είπαμε δεν πωλείται σαν καινούργιο)  είναι άσχετο δεν το έχει για να κάνεις έλεγχο σαν πελάτης ειναι για μαρκετινγκ για κράχτης πχ εσύ μπορεί να ήθελες το poco και δεν υπάρχει ως εκθεσιακό, σημαίνει ότι μπορείς να τους βάλεις με το ζόρι να ανοίξουν ένα μπροστά σου ή να το προσθέσουν σαν εκθεσιακό; δεν έχει καμία σχέση το ένα με τό άλλο

Επίσης συμβαίνει για 2 ,3 είδη πχ λαπτοπ τηλεοράσεις κινητά (και ακόμη και εκει όπως είπαμε για περιορισμένα μετρημένα στα δάχτυλα μοντέλα) τα υπόλοιπα 99999 είδη που πουλάει ένα μαγαζί τα κάνουμε γαργάρα; ή άλλο αυτά; για αυτά δεν ισχύει ο νόμος έτσι όπως τον (παρ)ερμηνεύεις ; 

 

Τέλειο είναι 1!!!111 τι οθοναρα είναι αυτή;;; Απίστευτη απεικόνιση και φωτεινότητα !!!!11111!!! Απίστευτη κάμερα!  Εντάξει, και το βάρος είναι μια χαρά, εάν δεν φτάνω θα κάνω ένα split στην οθόνη και όλα τζι τζι!!!

 

ΜΟΝΟ ΑΜΑΖΟΝ ΚΑΙ ΚΩΤΣΌΒΟΛΟΣ 

  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, Billaross said:

Να σημειωσω οτι ισχυει και για τηλεφωνικες παραγγελιες η υπαναχωρηση, αυτα περι ορων που λετε δεν ισχυουν απλα

Σωστά, εσείς όμως την κάνατε ηλεκτρονικά., όποτε πατήσατε αποδοχή και διαβάσατε τους όρους και για την υποχαναχώρηση

  

20 hours ago, Billaross said:

Παιδια ηλεκτρονικα εγινε η αγορα. Το θεμα ειναι οτι προσπαθω να ασκησω το δικαιωμα υπαναχωρησης οπως λεει ο νομος και δεν υπαρχει ανταποκριση. 
 

Αν κανω καταγγελια θα κερδισω κατι; 

 

2 hours ago, korakios said:

μπορεί να είχε όρο οτι δίνεις το νεφρό σου για αγορά κινητού , δε σημαίνει οτι είναι νόμιμος και ας το τικάρισες :)

Δεν κατάλαβες,  είπε πως δεν τον ενημερώσανε για το δικαίωμα υπαναχώρησης,  κάτι που δεν ισχύει καθώς διάβασε τους όρους στην σελίδα τους όταν έκανε ηλεκτρονικά αγορά,  γιατί τώρα λέει δεν του είχανε έντυπο μέσα στο κουτί, έντυπο μπαίνει εφόσον δεν τον έχουν ενημερώσει

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, theoilia είπε

Για κάτι τέτοια θα τους καταπιεί το Amazon τώρα που έχει και δωρεάν μεταφορικά...και μετά να δω που θα βρίσκουμε δουλειές αν πάψει να λειτουργεί σωστά η αλυσίδα της λιανικής 

Το να μην είναι λαμόγια δεν παίζει ως επιλογή; Το να στηρίζουμε μόνο καταστήματα που μας σέβονται δεν παίζει; Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική ορισμένων. Πραγματικά 

Δημοσ.
2 hours ago, sdikr said:

Οταν πατάς παραγγελία έχει και ενα τικ που κάνει κλικ οτι διάβασες τους όρους και τους αποδεχθήκατε

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε

Να το πω με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος να  πουλήσει μια τέτοια επιστροφή ένα κατάστημα  χωρίς να χάσει χρήματα 

δε με αφορά ως καταναλωτής , αλλά ειλικρινά δε με ενδιαφέρουν οι απόψεις σου , απορώ γιατί θες κουβεντούλα απο τη στιγμή που στο είπα 2 φορές (3η τώρα)

15 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν κατάλαβες,  είπε πως δεν τον ενημερώσανε για το δικαίωμα υπαναχώρησης,  κάτι που δεν ισχύει καθώς διάβασε τους όρους στην σελίδα τους όταν έκανε ηλεκτρονικά αγορά,  γιατί τώρα λέει δεν του είχανε έντυπο μέσα στο κουτί, έντυπο μπαίνει εφόσον δεν τον έχουν ενημερώσει

μάλλον μου ξέφυγε στις τόσες σελίδες για τα αυτονόητα , αλλά τι σχέση έχει ? Εκτός αν επικοινώνησε με το κατάστημα μετά τις 14 μέρες ,οπότε είναι άλλο σενάριο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι ζήτημα γνώμης ή άποψης. Ο νόμος είναι σαφής. Τα δικαιώματά σου επίσης. 

Θα το τρέξεις και το ΠΛΑΙΣΙΟ θα πάρει τα @@ στο τέλος. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι που συμβαίνει με αυτό το μαγαζί. Ειδικά το να μην σου απαντούν γραπτώς είναι εντελώς απαράδεκτο. 

Το αποτέλεσμα (σχεδόν) πάντα το ίδιο, απλά θα ταλαιπωρηθείς δυστυχώς. 

Οι υπόλοιποι να θυμούνται όμως πως ακριβώς δουλεύει το ΠΛΑΙΣΙΟ. Ορθή και δίκαιη η δυσφήμιση και πάλι, τουλάχιστον βοηθάνε αυτά τα θέματα άλλους καταναλωτές. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, theoilia said:

Δυσφήμιση που μάλλον δεν τους ενδιαφέρει γιατί μέχρι την μύτη τους βλέπουν...

Είναι η πολιτική τους αυτή. Θα την λουστούν κατάλληλα, αρκεί οι καταναλωτές να ξέρουν τα δικαιώματά τους, και να τα υπερασπίζονται. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.

Ειπαμε αγορες πανω απο 50 ευρω απο αμαζον μονο,ακομα δε μαθατε?

Αντε και κανενα καλαθι σκρουτζ plus που δικαιουσαι στα περισσοτερα επιστροφη

Απο ελληνικα μπακαλικα  μελανια μονο και κανενα χαρτι εκτυπωτη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, theoilia said:

Για κάτι τέτοια θα τους καταπιεί το Amazon τώρα που έχει και δωρεάν μεταφορικά...και μετά να δω που θα βρίσκουμε δουλειές αν πάψει να λειτουργεί σωστά η αλυσίδα της λιανικής 

Τρικυμία εν τω κρανίω, ε;

Απ' ευθείας από το Amazon η πολιτική του για την περίπτωση του OP:

image.png.53a84d5c8d86ae71ed4e2cd044e2a0e4.png

Επεξ/σία από spectaculator
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Dr_Pepper said:


Και ρωτώντας το chatgpt για να βρει στα γρήγορα τα σχετικά άρθρα: 

 

Whether initiating a laptop (turning it on and completing basic setup) exceeds your right to check it under Article 14(2) of Directive 2011/83/EU depends on the specific context and the extent of use. Here's an analysis:

Permissible Actions (within your rights):

  • Inspection and Basic Setup:
    Turning on the laptop to verify its functionality, such as ensuring it powers on, checking the screen and keyboard, and performing a basic setup (e.g., selecting language and region), is generally considered within the scope of "necessary to establish its nature, characteristics, and functioning."

  • Checking Features:
    Testing basic features, such as the touchpad, Wi-Fi connectivity, and general responsiveness, would likely also fall within permissible use.


Exceeding the Right to Check:

  • Installing Software or Personalizing Settings:
    If you install additional software, create accounts, or personalize the system extensively, this could be deemed as going beyond what is necessary to inspect the laptop.

  • Extensive Use:
    Using the laptop for extended periods, such as browsing, streaming, or storing personal data, likely exceeds permissible use and could lead to a reduction in the refund if returned.


Practical Implications:

  1. Retailer Policies:
    Many retailers allow returns for opened electronics but may inspect the laptop for signs of excessive use. If the product shows significant wear or has been personalized, they may deduct a portion of the refund.

  2. Consumer Liability:
    Under the Directive, the seller has the right to reduce the refund amount proportionally to the decrease in value caused by use beyond inspection.


Conclusion:

If you simply initiate the laptop and conduct minimal testing to confirm its functionality, this should not exceed your rights. However, extensive use or personalization might lead to a partial refund. Always check the retailer's return policy to ensure compliance and avoid misunderstandings.

Πάντως αν γνωμοδοτούσα ως μηχανικός σε ανάλογη περίπτωση, θα συμφωνούσα με την συλλογιστική πορεία του Chatgpt.

Ναι μεν καταλαβαίνω σε κάποιο βαθμό το ηθικό σκέλος του ζητήματος, αλλά εφόσον μεγαθήρια τύπου Amazon εναρμονίζονται πλήρως με την ευρωπαική νομοθεσία και δέχονται αποσυσκευασμένες συσκευές, δε βλέπω το λόγο για τον οποίο τα διάφορα ελληνικά καταστήματα πετάνε την μπάλα στην εξέδρα.

Θα είχα περισσότερους ηθικούς φραγμούς αν μιλούσαμε για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα της γειτονιάς, που απλά "βγάζει" ένα έντιμο μεροκάματο.

Βέβαια αν το πλαίσιο θεωρεί ότι ο νόμος είναι ασαφής ή δίνει υπερεξουσία στους καταναλωτές, ας αναθέσει το ζήτημα στην νομική του ομάδα.

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
7 minutes ago, christakos07 said:

Whether initiating a laptop (turning it on and completing basic setup) exceeds your right to check it under Article 14(2) of Directive 2011/83/EU depends on the specific context and the extent of use. Here's an analysis:

Permissible Actions (within your rights):

  • Inspection and Basic Setup:
    Turning on the laptop to verify its functionality, such as ensuring it powers on, checking the screen and keyboard, and performing a basic setup (e.g., selecting language and region), is generally considered within the scope of "necessary to establish its nature, characteristics, and functioning."

  • Checking Features:
    Testing basic features, such as the touchpad, Wi-Fi connectivity, and general responsiveness, would likely also fall within permissible use.


Exceeding the Right to Check:

  • Installing Software or Personalizing Settings:
    If you install additional software, create accounts, or personalize the system extensively, this could be deemed as going beyond what is necessary to inspect the laptop.

  • Extensive Use:
    Using the laptop for extended periods, such as browsing, streaming, or storing personal data, likely exceeds permissible use and could lead to a reduction in the refund if returned.


Practical Implications:

  1. Retailer Policies:
    Many retailers allow returns for opened electronics but may inspect the laptop for signs of excessive use. If the product shows significant wear or has been personalized, they may deduct a portion of the refund.

  2. Consumer Liability:
    Under the Directive, the seller has the right to reduce the refund amount proportionally to the decrease in value caused by use beyond inspection.


Conclusion:

If you simply initiate the laptop and conduct minimal testing to confirm its functionality, this should not exceed your rights. However, extensive use or personalization might lead to a partial refund. Always check the retailer's return policy to ensure compliance and avoid misunderstandings.

Πάντως αν γνωμοδοτούσα ως μηχανικός σε ανάλογη περίπτωση, θα συμφωνούσα με την συλλογιστική πορεία του chatgpt. Καταλαβαίνω ναι μεν το ηθικό του ζητήματος, αλλά εφόσον μεγαθήρια τύπου Amazon εναρμονίζονται με την ευρωπαική νομοθεσία και δέχονται αποσυσκευασμένες συσκευές, δε βλέπω το λόγο που τα ελληνικά καταστήματα πετάνε την μπάλα στην εξέδρα.

Που είδες πως το Amazon τα δέχεται; Να η πολιτική τους:

image.png.4f1150808d5c7c9b10288ce9e2127048.png

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...