Dr_Pepper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 8 λεπτά πριν, efib είπε 2) beyond a typical examination conducted in a physical store, εννοεί να τα έχει ανοιχτά και ενεργοποιημένα στο brick and mortar store., δεν εννοεί να πάρεις της κλειστή συσκευασία και να το κοιτάς γύρω - γύρω το χαρτόνι. Τι συμπέρασμα θα βγάλεις εάν κοιτάξεις το χαρτόνι ξέρω γω; Γιατί να εννοεί κάτι τόσο περίπλοκο και οικονομικά παράλογο -χωρίς μάλιστα να το διευκρινίζει επειδή έτσι θα ήθελες εσύ; Όχι εννοεί πως όπως πας στα ράφια πχ του public και βλέπεις κάτι πχ το κουτί με τον μοχλό του PS5 και δεν τον ανοίγεις έτσι το εξετάζεις τα εκθεσιακά κομμάτια πέρα ότι ειναι εκθεσιακά και δεν πωλούνται (και σίγουρα όχι στην τιμή καινούργιων) ειναι περιορισμένα κομμάτια και δεν αντιπροσωπεύουν όλα την πραμάτεια του καταστήματος και τέλος ειναι ήδη ανοιχτά δεν τα ανοίγεις εσύ ειναι γενικά άλλο πράμα μια μορφή μάρκετινγ για να φέρει κόσμο καμία σχέση με τον έλεγχο του πελάτη. 12 λεπτά πριν, efib είπε πως μπορείς να εξετάσεις τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία χωρίς να ενεργοποιηθεί η συσκευή, που προϋποθέτει να ανοιχτεί η συσκευασία; Με αυτό προδόθηκες μόνος σου όπως θα το εξέταζες αν ήσουν σε ένα μαγαζί πχ θα πήγαινες στο τμήμα με τα κινητά θα πήγανες στο ράφη με τα samsung θα κοιτούσες τα κουτιά και θα διάλεγες το χρώμα που θες πχ γκρι θα το έπιανες στα χέρια σου και θα κοιτούσα πλάγια τα χαρακτηριστικά ειναι το μοντέλο που θες στο χρώμα που θες και στα GB που θες; ναι θα πήγαινες να το αγοράσεις Αν πήγαινες όμως να κάνεις κάτι τέτοιο μέσα στο μαγαζί Δεν θα μπορούσες να το βάλεις πίσω μετά θα έπρεπε να το πληρώσεις. Και για να σε προλάβω όχι το αν έχει 1 εκθεσιακό s24(που είπαμε δεν πωλείται σαν καινούργιο) είναι άσχετο δεν το έχει για να κάνεις έλεγχο σαν πελάτης ειναι για μαρκετινγκ για κράχτης πχ εσύ μπορεί να ήθελες το poco και δεν υπάρχει ως εκθεσιακό, σημαίνει ότι μπορείς να τους βάλεις με το ζόρι να ανοίξουν ένα μπροστά σου ή να το προσθέσουν σαν εκθεσιακό; δεν έχει καμία σχέση το ένα με τό άλλο Επίσης συμβαίνει για 2 ,3 είδη πχ λαπτοπ τηλεοράσεις κινητά (και ακόμη και εκει όπως είπαμε για περιορισμένα μετρημένα στα δάχτυλα μοντέλα) τα υπόλοιπα 99999 είδη που πουλάει ένα μαγαζί τα κάνουμε γαργάρα; ή άλλο αυτά; για αυτά δεν ισχύει ο νόμος έτσι όπως τον (παρ)ερμηνεύεις ; 1
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, gakost είπε Τι ακριβώς είναι το Laptop από αυτό που έβαλες; CD, DVD ή CD/DVD εγκατάστασης εφαρμογής; προφανώς εννοεί τα windows που ενεργοποιήθηκαν , . Φυσικά (ευτυχώς) δεν ισχύει σε λάπτοπ αυτή η κατηγορία. Αλλά όταν οι ίδιοι καταναλωτές θέλουν να ισχύσει μπορεί και να φάμε ανάπτυξη και σε αυτό το κομμάτι 😛 1
gakost Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 2 hours ago, spectaculator said: Διαφώνησε όσο θες. Ο νόμος επιτρέπει και στους πωλητές να θέσουν τους δικούς τους όρους στις υπαναχωρήσεις και γι' αυτό το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να τους παραθέτει. Έχει δικαιώματα ο καταναλωτής, αλλά έχει κι ο πωλητής. Συμφωνείς με τους όρους του καταστήματος, αγοράζεις από εκεί. Όχι, πας παραπέρα. Και με αυτό που λες, το κατάστημα θα έπρεπε να αφαιρέσει από το ποσό επιστροφής, το κόστος να το πάει πίσω για να γυρίσει στην εργοστασιακή του κατάσταση (δεν νομίζω κανείς να κάνει δουλειά τζάμπα έτσι για πλάκα). Μπορείς να παραθέσεις λεπτομέρειες ποιος νόμος λέει ότι μπορείς να βάλει κάποιος όρους στην πώληση χειρότερους απο τα ελάχιστα που προβλέπει η νομοθεσία; 2
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, korakios είπε προφανώς εννοεί τα windows που ενεργοποιήθηκαν , . Φυσικά (ευτυχώς) δεν ισχύει σε λάπτοπ αυτή η κατηγορία. Αλλά όταν οι ίδιοι καταναλωτές θέλουν να ισχύσει μπορεί και να φάμε ανάπτυξη και σε αυτό το κομμάτι 😛 Εγώ είμαι πάντα υπέρ των καταναλωτών (πρόσφατα ποστ που ξεχέζω πχ το καρτέλ που μας ρουφάει το αίμα) αλλά όχι σε παράλογο βαθμό. Αυτό που σκέφτεσαι (το να μπορούμε όλοι να ανοίγουμε και να χρησιμοποιούμε πράματα και να τα επιστρέφουμε χωρίς κανένα πρόβλημα) ειναι παράλογο. Να το πω με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος να πουλήσει μια τέτοια επιστροφή ένα κατάστημα χωρίς να χάσει χρήματα Δηλαδή ή θα το πουλήσει σαν εκθεσιακό/μεταχειρισμένο ή θα πρεπει να κοροϊδέψει κάποιον άλλον πελάτη και να του το πλασάρει για καινούργιο στην περίπτωση αυτή χάνει ο πελάτης χρήματα γιατί πλήρωσε για καινούργιο ενώ παίρνει μεταχειρισμένο. Σαν πελάτης θέλω το καλύτερο για εμένα αλλά χωρίς να κλέβω άλλους, άυτό που σκέφτεστε με τις επιστροφές μεταχειρισμένων ως καινούργιων χωρίς να επιβαρύνεστε που τα χρησιμοποιήσατε ειναι μη βιώσιμο αργά ή γρήγορα θα βγει σε κακό όλων μας όχι μονο των καταστημάτων. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2024 από Dr_Pepper 1
spectaculator Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 5 minutes ago, gakost said: Μπορείς να παραθέσεις λεπτομέρειες ποιος νόμος λέει ότι μπορείς να βάλει κάποιος όρους στην πώληση χειρότερους απο τα ελάχιστα που προβλέπει η νομοθεσία; Ο νόμος επιτρέπει στον οποιοδήποτε να κάνει την οποιαδήποτε συμφωνία πώλησης με τον οποιοδήποτε κι εκεί πατά το μαγαζί. Αν συμφωνείς με τους όρους τους αγόρασε από εκεί. Αν όχι τράβα αλλού. Αν δεν είδες τους όρους του, τότε καλά ξεμπερδέματα με ΣτΚ, κλπ.
gakost Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, alefther said: εξηγησα παραπανω οτι οι νομοι ειναι ασαφεις επιτηδες, γιατι πρεπει να καλυπτουν εκατομμυρια διαφορετικες περιπτωσεις. Αλλη αντιμετωπιση εχει ενα ρουχο, αλλη ενα εσωρουχο, αλλη ενα λαπτοπ, αλλη ενα airfryer και αλλη ενα ζευγαρι ηχεια των 100,000 που εκανες παραγγελια. Και δε μπορει να βγει (πρακτικα) νομος που να προβλεπει αλλη αντιμετωπιση για καθενα απο τα εκατομμυρια των πιθανων περιπτωσεων. επεισης ειπα και πιο πανω οτι ξερω δεκαδες περιπτωσεις iphone με βγαλμενη ζελατινα απο το κουτι (αρα αποσφραγισμενα, καποια δεν ενεργοποιηθηκαν καν) τα οποια πηγαν στη ΓΓΚ γιατι το καταστημα δε δεχοταν υπαναχωρηση και φαγανε ενα ωραιοτατο ακυρο. Η ΓΓΚ ανοικει ... στο υπουργειο αναπτυξης. Το ιδιο υπουργειο που εχει την διευκρινιση που ποσταρες στο site του. Τα iPhone δεν έχουν ζελατίνα στο κουτί εδώ και 4 , 5 χρόνια παρεμπιπτόντως.
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, gakost είπε Τα iPhone δεν έχουν ζελατίνα στο κουτί εδώ και 4 , 5 χρόνια παρεμπιπτόντως. Έχει αυτοκόλλητη σφραγίδα που αν δεν την σκίσεις δεν ανοίγει το κουτί (γιατί άραγε; θέλω να πω αν δεν τίθεται θέμα του να αποδείξεις ότι ανοίχτηκε ή όχι μιας και "το ίδιο είναι" γιατί όλοι μπαίνουν στον κόπο να σφραγίζουν τα κουτιά τους ; ) 1
SakafliaC Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Έχει αυτοκόλλητη σφραγίδα που αν δεν την σκίσεις δεν ανοίγει το κουτί (γιατί άραγε; θέλω να πω αν δεν τίθεται θέμα του να αποδείξεις ότι ανοίχτηκε ή όχι μιας και "το ίδιο είναι" γιατί όλοι μπαίνουν στον κόπο να σφραγίζουν τα κουτιά τους ; ) Και αν το πάρω και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου?
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, SakafliaC είπε Και αν το πάρω και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου? That sounds like a 'you΄ problem Να έκανες καλύτερη έρευνα αγοράς. Ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω απο εσένα. Θα χάσει ο άλλος λεφτά επειδή εσύ δεν ξέρεις τι κάνεις; ΆΛΛΟ αν ειναι ελαττωματικό, τότε το καλύπτει η εγγύηση. ΆΛΛΟ αν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται στην συσκευασία ή στην σελίδα του κατασκευαστή ή του καταστήματος εκει καλύπτει η εγγύηση. Αν όμως πήρες αυτό που αγόρασες (με τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές που αναγράφονται στην συσκευασία ή την σελίδα) και απλά δεν σου αρέσει... ας το σκεφτόσουν καλύτερα πριν δεσμευθείς στην αγορά. Ο νόμος των 14 ημερών ισχύει ΜΟΝΟ σε παραγγελίες εξ αποστάσεως σε φυσικά καταστήματα δεν ισχύει γιαυτό λέμε Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται Τώρα φυσικά θα πρέπει να παίξω την κασέτα πάλι απο την αρχή για να μην ακούσω ξανα τα ίδια και να πω ότι επειδή δεν υπάρχει νόμος που να τους υποχρεώνει να το δεχτουν πίσω δεν σημαίνει πως αν θέλουν οι ίδιοι να το δεχτούν ότι υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει, γιαυτό αν δεν άνοιξες την συσκευασία και το ζητήσεις ευγενικά μάλλον θα σου κάνουν την χάρη (γιατί περι αυτού πρόκειται δεν ειναι υποχρεωμένοι) αλλά αν την άνοιξες πάλι ισχύουν τα ίδια δεν ειναι υποχρεωμένοι ίσως το δεχτούν αν θέλουν αλλά το βλέπω ΠΟΛΥ χλωμό για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορούν να το μεταπωλήσουν σαν καινούργιο. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2024 από Dr_Pepper 1
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 9 minutes ago, Dr_Pepper said: ΆΛΛΟ αν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται στην συσκευασία ή στην σελίδα του κατασκευαστή ή του καταστήματος εκει καλύπτει η εγγύηση. Αν όμως πήρες αυτό που αγόρασες (με τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές που αναγράφονται στην συσκευασία ή την σελίδα) και απλά δεν σου αρέσει... ας το σκεφτόσουν καλύτερα πριν δεσμευθείς στην αγορά. Παραγγέλνω online ένα λάπτοπ (ας πούμε ένα macbook των 3k για να γίνει πιο spicy το παράδειγμα), το ξεσφραγίζω, το ενεργοποιώ, βλέπω ότι η φωτεινότητα δεν μου κάνει και το επιστρέφω πίσω απαιτώντας επιστροφή χρημάτων γιατί στην σελίδα του προϊόντος το κατάστημα δεν έγραφε nits. Μπορώ πολύ γρήγορα να σκεφτώ τουλάχιστον άλλα 25 παρόμοια χαρακτηριστικά που δεν τα γράφει κανένα κατάστημα από τα τέσσερα μεγάλα σε τέτοιου είδους προϊόντα. Αν το πρόβλημα είναι τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται, λύνεται πανεύκολα. 2
SakafliaC Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε That sounds like a 'you΄ problem Να έκανες καλύτερη έρευνα αγοράς. Ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω απο εσένα. Θα χάσει ο άλλος λεφτά επειδή εσύ δεν ξέρεις τι κάνεις; ΆΛΛΟ αν ειναι ελαττωματικό, τότε το καλύπτει η εγγύηση. ΆΛΛΟ αν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται στην συσκευασία ή στην σελίδα του κατασκευαστή ή του καταστήματος εκει καλύπτει η εγγύηση. Αν όμως πήρες αυτό που αγόρασες (με τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές που αναγράφονται στην συσκευασία ή την σελίδα) και απλά δεν σου αρέσει... ας το σκεφτόσουν καλύτερα πριν δεσμευθείς στην αγορά. Ο νόμος των 14 ημερών ισχύει ΜΟΝΟ σε παραγγελίες εξ αποστάσεως σε φυσικά καταστήματα δεν ισχύει γιαυτό λέμε Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται Τώρα φυσικά θα πρέπει να παίξω την κασέτα πάλι απο την αρχή για να μην ακούσω ξανα τα ίδια και να πω ότι επειδή δεν υπάρχει νόμος που να τους υποχρεώνει να το δεχτουν πίσω δεν σημαίνει πως αν θέλουν οι ίδιοι να το δεχτούν ότι υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει, γιαυτό αν δεν άνοιξες την συσκευασία και το ζητήσεις ευγενικά μάλλον θα σου κάνουν την χάρη (γιατί περι αυτού πρόκειται δεν ειναι υποχρεωμένοι) αλλά αν την άνοιξες πάλι ισχύουν τα ίδια δεν ειναι υποχρεωμένοι ίσως το δεχτούν αν θέλουν αλλά το βλέπω ΠΟΛΥ χλωμό για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορούν να το μεταπωλήσουν σαν καινούργιο. Προφανώς η ερώτηση μου ήταν ειρωνική.. Συμφωνώ απόλυτα σε ότι λες. Προσωπική άποψη επιστροφή προιόντος τεχνολογίας θα πρεπε να υπάρχει μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού. Τα ρούχα δε μας κάνουν που έχουν νούμερα, για όλα τα υπόλοιπα ας μάθουν να κάνουν έρευνα αγοράς όλοι τους. Γι αυτό έχουμε φτάσει εδώ που χουμε φτάσει. Όπως είπα και πριν παίζει trend στο τικτοκ που παίρνουν 30 ρούχα τα ανοίγουν τα φοράνε και ψηφίζουν τα πρόβατα από κάτω αν πρέπει να τα κρατήσει ή όχι. Μιλάμε για κατάντια όχι αστεία.. 1
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Malthador είπε Παραγγέλνω online ένα λάπτοπ (ας πούμε ένα macbook των 3k για να γίνει πιο spicy το παράδειγμα), το ξεσφραγίζω, το ενεργοποιώ, βλέπω ότι η φωτεινότητα δεν μου κάνει και το επιστρέφω πίσω απαιτώντας επιστροφή χρημάτων γιατί στην σελίδα του προϊόντος το κατάστημα δεν έγραφε nits. Μπορώ πολύ γρήγορα να σκεφτώ τουλάχιστον άλλα 25 παρόμοια χαρακτηριστικά που δεν τα γράφει κανένα κατάστημα από τα τέσσερα μεγάλα σε τέτοιου είδους προϊόντα. Αν το πρόβλημα είναι τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται, λύνεται πανεύκολα. Γράφει στην σελίδα της apple τα nits και σε 1003 σημεία εσύ φταις που δεν το σκέφτηκες. Πρόβλημα απο πλευράς καταστήματος για να πληρώσει αυτό την ζημιά θα ήταν αν τα nits του λαπτοπ που αγόρασες ειναι διαφορετικά πχ λιγότερα απο αυτά που υποτίθεται πρέπει να έχει το μοντέλο που αγόρασες. Επειδή εσύ δηλαδή δεν σκέφτηκες να ψάξεις για την φωτεινότητα της οθόνης (και δει εφόσον σε ενδιαφέρει αυτό το χαρακτηριστικό στον βαθμό που θες να επιστρέψεις το προϊόν απο την στιγμή που δεν ειναι όσο φωτεινή η οθόνη όσο θα ήθελες) θα πρέπει ο άλλος να παραλάβει μεταχειρισμένο ενώ σου πούλησε καινούργιο; Πχ αν ήμουν στο κατάστημα θα γυρνούσα το κουτί απο το macbook (το ίδιο αν είχαν κάνει παραγγελία online θα κοιτούσα πίσω ΧΩΡΙΣ να το ξεσφραγίσω) Θα έβλεπα δεν λέει για nits αλλά λέει τι είδους οθόνη έχει liquid retina καθώς και την γενιά του macbook αν βάλω αυτά τα 2 στο google λέει πόσα nits βγάζει (στην ονλινε περίπτωση αν λοιπόν έβλεπα ότι δεν έχει όσα nits θέλω εχω 14 μέρες να το δώσω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου χωρίς να έχουν δικαίωμα να μου πουν τίποτα) Αν λοιπόν αυτό που αγόρασα βγάζει τόσα nits αλλά εμένα μου φαίνεται μούφα κακως το αγόρασα ας έκανα καλύτερη έρευνα αγοράς για ποιον λόγο να ζημιωθεί το κατάστημα για την δική μου ανεμελιά και αμέλεια ; Αν όμως αυτό που αγόρασα βγάζει λιγότερα nits απο αυτά που θα έπρεπε για liquid retina στο συγκεκριμένο macbook τότε φυσικά δικαιούμαι να το δώσω πίσω και ας το άνοιξα. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2024 από Dr_Pepper 2
CorsarioJoao Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 25 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε That sounds like a 'you΄ problem Να έκανες καλύτερη έρευνα αγοράς. Ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω απο εσένα. Θα χάσει ο άλλος λεφτά επειδή εσύ δεν ξέρεις τι κάνεις; ΆΛΛΟ αν ειναι ελαττωματικό, τότε το καλύπτει η εγγύηση. ΆΛΛΟ αν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται στην συσκευασία ή στην σελίδα του κατασκευαστή ή του καταστήματος εκει καλύπτει η εγγύηση. Αν όμως πήρες αυτό που αγόρασες (με τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές που αναγράφονται στην συσκευασία ή την σελίδα) και απλά δεν σου αρέσει... ας το σκεφτόσουν καλύτερα πριν δεσμευθείς στην αγορά. Ο νόμος των 14 ημερών ισχύει ΜΟΝΟ σε παραγγελίες εξ αποστάσεως σε φυσικά καταστήματα δεν ισχύει γιαυτό λέμε Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται Τώρα φυσικά θα πρέπει να παίξω την κασέτα πάλι απο την αρχή για να μην ακούσω ξανα τα ίδια και να πω ότι επειδή δεν υπάρχει νόμος που να τους υποχρεώνει να το δεχτουν πίσω δεν σημαίνει πως αν θέλουν οι ίδιοι να το δεχτούν ότι υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει, γιαυτό αν δεν άνοιξες την συσκευασία και το ζητήσεις ευγενικά μάλλον θα σου κάνουν την χάρη (γιατί περι αυτού πρόκειται δεν ειναι υποχρεωμένοι) αλλά αν την άνοιξες πάλι ισχύουν τα ίδια δεν ειναι υποχρεωμένοι ίσως το δεχτούν αν θέλουν αλλά το βλέπω ΠΟΛΥ χλωμό για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορούν να το μεταπωλήσουν σαν καινούργιο. Δεν έχει καμία σημασία αν μπορούν να το μεταπωλησουν ως καινούργιο. Αν υπάρχει κάποια ζημιά απλά χρεώνουν στον καταναλωτή τη ζημιά. Η υπαναχώρηση υπάρχει για να εξυπηρετήσει αυτούς που δεν μπορούν να δουν ένα προϊόν απο κοντά πριν το αγοράσουν. Όση έρευνα και να κάνεις, όσα βίντεο κια να δεις μπορεί πχ το χρώμα ενός προϊόντος να είναι τελείως διαφορετικό απο κοντά, πρέπει να το κρατήσεις επειδή έλεγε στην περιγραφή "emerald blue" κ αρα είναι μπλε;
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 9 minutes ago, Dr_Pepper said: Γράφει στην σελίδα της apple τα nits και σε 1003 σημεία εσύ φταις που δεν το σκέφτηκες. Πρόβλημα απο πλευράς καταστήματος για να πληρώσει αυτό την ζημιά θα ήταν αν τα nits του λαπτοπ που αγόρασες ειναι διαφορετικά πχ λιγότερα απο αυτά που υποτίθεται πρέπει να έχει το μοντέλο που αγόρασες. Επειδή εσύ δηλαδή δεν σκέφτηκες να ψάξεις για την φωτεινότητα της οθόνης (και δει εφόσον σε ενδιαφέρει αυτό το χαρακτηριστικό στον βαθμό που θες να επιστρέψεις το προϊόν απο την στιγμή που δεν ειναι όσο φωτεινή η οθόνη όσο θα ήθελες) θα πρέπει ο άλλος να παραλάβει μεταχειρισμένο ενώ σου πούλησε καινούργιο; Πχ αν ήμουν στο κατάστημα θα γυρνούσα το κουτί απο το macbook (το ίδιο αν είχαν κάνει παραγγελία online θα κοιτούσα πίσω ΧΩΡΙΣ να το ξεσφραγίσω) Θα έβλεπα δεν λέει για nits αλλά λέει τι είδους οθόνη έχει liquid retina καθώς και την γενιά του macbook αν βάλω αυτά τα 2 στο google λέει πόσα nits βγάζει (στην ονλινε περίπτωση αν λοιπόν έβλεπα ότι δεν έχει όσα nits θέλω εχω 14 μέρες να το δώσω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου χωρίς να έχουν δικαίωμα να μου πουν τίποτα) Αν λοιπόν αυτό που αγόρασα βγάζει τόσα nits αλλά εμένα μου φαίνεται μούφα κακως το αγόρασα ας έκανα καλύτερη έρευνα αγοράς για ποιον λόγο να ζημιωθεί το κατάστημα για την δική μου ανεμελιά και αμέλεια ; Αν όμως αυτό που αγόρασα βγάζει λιγότερα nits απο αυτά που θα έπρεπε για liquid retina στο συγκεκριμένο macbook τότε φυσικά δικαιούμαι να το δώσω πίσω και ας το άνοιξα. Άρα τώρα λοιπόν δεν μας πειράζει τι γράφει στα χαρακτηριστικά το κατάστημα ή το κουτί, μας ενδιαφέρει τι γράφει το google και το αν έκανα σωστή έρευνα αγοράς. Ωραία, χαίρομαι που ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα ότι μέσα σε 14 μέρες επιστρέφω το προϊόν για οποιονδήποτε αδιανόητο λόγο μου κατέβει, απλοποιούνται τα πράγματα έτσι. 4 1
theoilia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Για κάτι τέτοια θα τους καταπιεί το Amazon τώρα που έχει και δωρεάν μεταφορικά...και μετά να δω που θα βρίσκουμε δουλειές αν πάψει να λειτουργεί σωστά η αλυσίδα της λιανικής 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις