Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, DrLo είπε

αρα, καταλαβαίνω θεωρείς αναμενόμενο πχ, ενα μαγαζί στη φλώρινα πχ που θα πουλήσει ένα chromebook ή ένα low-end laptop των 300-400 ευρω να αναλάβει αυτό το κόστος και να το μοιράσει στους άλλους πελάτες του και είσαι διατεθιμένος να το πληρώσεις και εσύ ως μελλοντικός πιθανός πελάτης του, ή να μη πουλάει ηλεκτρονικά. Δεκτό. 

Θα ήταν θεωρείς πιο σωστό να υπηρχε η επιλογή , μαγαζιού και αγοραστή, να διαμορφώνουν τους όρους της συμφωνίας τους και να μην επιβάλλεται το μοντέλο λειτουργίας κάθε μαγαζιού από το κράτος. Θες πχ να υπάγεσαι στους όρους του αυτομάτου "no questions asked" return ως μαγαζί, το κοστολογείς και το διατυμπανίζεις σαν σημείο πώλησης που ίσως θα προσέκλυε και περισσότερους αγοραστές καθώς θα είχαν καλύτερο experience , μπαίνεις στη διάταξη αυτή. Δε θες, έχεις ένα τσακ χαμηλότερες τιμές, αλλά καθαρά προβάλεις τους όρουςς αγοράς αν σοχευεςις σε κοινό που θέλει το απόλυτο χαμηλό κόστος και είναι διατεθιμένο να αναλάβει το ρίσκο. ή ακόμα να μην είναι "ένα σύστημα ανα μαγαζί" αλλά μπορεί να είναι κάθε προιόν ξεχωριστά, ή να έχεις διαφορα επίπεδα , πχ αυτό το laptop Χ με δικαίωμα αναιτιολογητης επιστροφής, Υ χωρίς ... διάλεξε κυριε αγοραστή και ότι θές παρείγηλε. Προσωπικά το θέωρω τη καλύτερη λύση , είναι με βάση κάθε οικνομική θεωρία πιο efficient μοντέλο, και είναι και δε θα απασχολούσαμε και ένα σωρό κόσμο νταβατζηδες ΔΥ να κάνουν κουμάντο στις ζωες και τις δουλειές των ανθρώπων.  

Αυτό βέβαια αφήνει ανοιχτή την πόρτα στο να βάλω εγώ κάτω κάτω στους όρους χρήσης του eshop μου οτι οι αγορές εκτελούνται με λοταρία και θα λαμβάνει το προϊόν 1/10 αγοραστές.

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Thresh said:

Διαφωνώ. 

Εξάλλου κάλλιστα πάει πίσω στην αντιπροσωπία, το γυρνάνε στην "εργοστασιακή" κατάσταση και ξαναπουλιέται.

Απλά βρίσκουν πάτημα τώρα στην ανοιχτή συσκευασία για να γλυτώσουν τον μπελά. Ούτε καν για μείωση τιμής δεν ανέφεραν έτσι για τα προσχήματα...

Διαφώνησε όσο θες. Ο νόμος επιτρέπει και στους πωλητές να θέσουν τους δικούς τους όρους στις υπαναχωρήσεις και γι' αυτό το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να τους παραθέτει. Έχει δικαιώματα ο καταναλωτής, αλλά έχει κι ο πωλητής. Συμφωνείς με τους όρους του καταστήματος, αγοράζεις από εκεί. Όχι, πας παραπέρα.

Και με αυτό που λες, το κατάστημα θα έπρεπε να αφαιρέσει από το ποσό επιστροφής, το κόστος να το πάει πίσω για να γυρίσει στην εργοστασιακή του κατάσταση (δεν νομίζω κανείς να κάνει δουλειά τζάμπα έτσι για πλάκα).

Επεξ/σία από spectaculator
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Αυτό βέβαια αφήνει ανοιχτή την πόρτα στο να βάλω εγώ κάτω κάτω στους όρους χρήσης του eshop μου οτι οι αγορές εκτελούνται με λοταρία και θα λαμβάνει το προϊόν 1/10 αγοραστές.

Κοίτα, αν ρώταγες εμένα , αν διαφημίζεις το προιόν σαν ΛΟΤΑΡΙΑ ναι, θα μπορούσες

αν το διαφήμιζες ως αγορά προιόντως, προφανώς είναι ψευδής διαφήμιση και απάτη.

Όπως ανέφερα, αλλα΄προφανώς ξεπέρασες ευκολα, αναφέρομαι στην σαφή συμφωνία 2 μερών για το σε τη συμφωνία μπαίνουν.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Αν ενεργοποίησε κανονικά το μηχάνημα ναι. Το μαγαζί θα πρέπει, αν το δεχτεί πίσω, να το πουλήσει σαν refurbished.

Τ' ότι και το Πλαίσιο έχει δικούς του συμπληρωματικούς όρους υπαναχώρησης δεν είναι καταπάτηση δικαιωμάτων κανενός, αλλά όροι του καταστήματος που τους του επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία. Αν δεν συμφωνείς με τους όρους του, δεν αγοράζεις από εκεί.

Άρα το χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας δεν ισχύει;

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DrLo είπε

αρα, καταλαβαίνω θεωρείς αναμενόμενο πχ, ενα μαγαζί στη φλώρινα πχ που θα πουλήσει ένα chromebook ή ένα low-end laptop των 300-400 ευρω να αναλάβει αυτό το κόστος και να το μοιράσει στους άλλους πελάτες του και είσαι διατεθιμένος να το πληρώσεις και εσύ ως μελλοντικός πιθανός πελάτης του, ή να μη πουλάει ηλεκτρονικά. Δεκτό. 

Γιατί θα πρέπει να είναι μονοδρομος όμως; 

Θα ήταν θεωρείς πιο σωστό να υπηρχε η επιλογή , μαγαζιού και αγοραστή, να διαμορφώνουν τους όρους της συμφωνίας τους και να μην επιβάλλεται το μοντέλο λειτουργίας κάθε μαγαζιού από το κράτος. Θες πχ να υπάγεσαι στους όρους του αυτομάτου "no questions asked" return ως μαγαζί, το κοστολογείς και το διατυμπανίζεις σαν σημείο πώλησης που ίσως θα προσέκλυε και περισσότερους αγοραστές καθώς θα είχαν καλύτερο experience , μπαίνεις στη διάταξη αυτή. Δε θες, έχεις ένα τσακ χαμηλότερες τιμές, αλλά καθαρά προβάλεις τους όρουςς αγοράς αν σοχευεςις σε κοινό που θέλει το απόλυτο χαμηλό κόστος και είναι διατεθιμένο να αναλάβει το ρίσκο. ή ακόμα να μην είναι "ένα σύστημα ανα μαγαζί" αλλά μπορεί να είναι κάθε προιόν ξεχωριστά, ή να έχεις διαφορα επίπεδα , πχ αυτό το laptop Χ με δικαίωμα αναιτιολογητης επιστροφής, Υ χωρίς ... διάλεξε κυριε αγοραστή και ότι θές παρείγηλε. Προσωπικά το θέωρω τη καλύτερη λύση , είναι με βάση κάθε οικνομική θεωρία πιο efficient μοντέλο, και είναι και δε θα απασχολούσαμε και ένα σωρό κόσμο νταβατζηδες ΔΥ να κάνουν κουμάντο στις ζωες και τις δουλειές των ανθρώπων.  

Οι κανόνες θεσπίστηκαν για την προστασία του καταναλωτή. Προσωπικά επειδή έχουμε επιχείρηση οικογενειακή b2b και έχουμε φάει και εμείς επιστροφές και χασούρα να πω οτι είναι μέσα στο κόστος υπολογισμένα όλα. Δε θα έκανα ποτέ λιανικής εξ αποστάσεως βέβαια, ίσως μόνο φυσικό κατάστημα. Τουλάχιστον δε θα έμπλεκα με προϊόντα τεχνολογίας. 

Στα φυσικά καταστήματα πχ έχουν τα επιπλέον λειτουργικά κόστη που δεν έχει ένα κατάστημα αποθήκη στη Φλώρινα, πρώτα πρώτα δεν έχουν καν το ίδιο ενοίκιο, το ίδιο αριθμό προσωπικού, δεν έχουν καν το ίδιο αναγκαίο στοκ.

Δημοσ.

Αυτο που ενοχλει περισσότερο ειναι η σταση του ας προσεχες τηλεφωνικα και καμια απαντηση γραπτως. Που το καταλαβαινω οτι τους συμφερει κανουν, αλλα εγω θα φαω πολυ ταλαιπωρια χωρις λογο.

  • Haha 1
Δημοσ.
Just now, CorsarioJoao said:

Άρα το χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας δεν ισχύει;

Άλλο αποσφράγιση, κι άλλο ενεργοποίηση. Ο νόμος δίνει δικαιώματα και στους πωλητές και σου τονίζουν:

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Αν δεν συμφωνείς πας παραπέρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, zygorito είπε

Οι κανόνες θεσπίστηκαν για την προστασία του καταναλωτή. Προσωπικά επειδή έχουμε επιχείρηση οικογενειακή b2b και έχουμε φάει και εμείς επιστροφές και χασούρα να πω οτι είναι μέσα στο κόστος υπολογισμένα όλα. Δε θα έκανα ποτέ λιανικής εξ αποστάσεως βέβαια, ίσως μόνο φυσικό κατάστημα. Τουλάχιστον δε θα έμπλεκα με προϊόντα τεχνολογίας. 

Δεκτό. Επιλογή σου να κάνεις ότι θές στο μαγαζί σου και να δουλεψεις με όποιο σύστημα νομίζεις. Η περίπτωσή σου χωρά άνετα σε αυτό που περιγράφω.

Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί θεωρείς ότι πρέπει να είναι ο μοναδικός δρόμος. Γιατί θες όλοι να δουλεύουν όπως θες εσύ, ή όλοι οι πελάτες να είναι όπως αυτοί που έχεις εσύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνωμη ομως, οταν εστειλα αιτημα την επομενη μερα θεωρεις με πιανει αυτο που αναφερει περι ζημιας;

Φαινεται ποτε το παρελαβα και εστειλα και φωτογραφιες… Ποια ειναι η αναγκαια χρηση λοιπον; Το ανοιγμα του περιτυλίγματος;

Επεξ/σία από Billaross
  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, zygorito είπε

Στα φυσικά καταστήματα πχ έχουν τα επιπλέον λειτουργικά κόστη που δεν έχει ένα κατάστημα αποθήκη στη Φλώρινα, πρώτα πρώτα δεν έχουν καν το ίδιο ενοίκιο, το ίδιο αριθμό προσωπικού, δεν έχουν καν το ίδιο αναγκαίο στοκ.

Φυσικά, και γι αυτό είναι λογικό να περιμένεις , αν θες να πας στο τάδε μσουπερ μαγαζί ξέρωγω να βολτάρεις 1 ώρα μέσα, να ππίνεις καπουτσίνο και να μπλιμπλικιάζεις λαπτοπ για να περνα η ώρα, ε αυτό το service θα πρέπει να το πληρώσεις.

Αν υπάρχουν αρκετοί που το θέλουν αυτό, θα βρεθεί κάποιος να του το προσφέρει αν όχι θα κλείσουν. Δε είναι υποχρεωτικό να έχεις αυτό το serivece level, και αυτό θεωρώ λογικό να υπάρχει και στο "no questions asked".

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Άλλο αποσφράγιση, κι άλλο ενεργοποίηση. Ο νόμος δίνει δικαιώματα και στους πωλητές και σου τονίζουν:

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Αν δεν συμφωνείς πας παραπέρα.

Άρα γίνεται κάπως να διαπιστώσουμε πως λειτουργεί ένα προϊόν χωρίς αυτό να λειτουργήσει;

 

Δημοσ.
2 minutes ago, CorsarioJoao said:

Άρα γίνεται κάπως να διαπιστώσουμε πως λειτουργεί ένα προϊόν χωρίς αυτό να λειτουργήσει;

 

Να έχουμε συνείδηση του τι λέμε! Ο τύπος δεν βρήκε πως είναι χαλασμένο, απλά δεν του αρέσει. Το ενεργοποίησε κανονικότατα. Οι όροι υπαναχώρησης του καταστήματος καλύπτουν κάτι τέτοιες λεπτομέρειες. Αν δεν συμφωνείς, δεν αγοράζεις από εκεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, DrLo είπε

Κοίτα, αν ρώταγες εμένα , αν διαφημίζεις το προιόν σαν ΛΟΤΑΡΙΑ ναι, θα μπορούσες

αν το διαφήμιζες ως αγορά προιόντως, προφανώς είναι ψευδής διαφήμιση και απάτη.

Όπως ανέφερα, αλλα΄προφανώς ξεπέρασες ευκολα, αναφέρομαι στην σαφή συμφωνία 2 μερών για το σε τη συμφωνία μπαίνουν.

Δεν διαφωνώ καθόλου οτι πρόκειται για απάτη. Ο νόμος καλείται να προστατεύσει γνώστες και μη όμως. Το να πατήσεις το "αποδέχομαι τους όρους" αποτελεί σαφη συμφωνία μεταξύ δύο μερών, δεν μπορούν όμως αυτοί οι όροι να μην έχουν ένα κάποιο νομικό πλαίσιο που να τους περιορίζει.

Επεξ/σία από CorsarioJoao
  • Super Moderators
Δημοσ.
23 minutes ago, spectaculator said:

Διαφώνησε όσο θες. Ο νόμος επιτρέπει και στους πωλητές να θέσουν τους δικούς τους όρους στις υπαναχωρήσεις και γι' αυτό το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να τους παραθέτει. Έχει δικαιώματα ο καταναλωτής, αλλά έχει κι ο πωλητής. Συμφωνείς με τους όρους του καταστήματος, αγοράζεις από εκεί. Όχι, πας παραπέρα.

Και με αυτό που λες, το κατάστημα θα έπρεπε να αφαιρέσει από το ποσό επιστροφής, το κόστος να το πάει πίσω για να γυρίσει στην εργοστασιακή του κατάσταση (δεν νομίζω κανείς να κάνει δουλειά τζάμπα έτσι για πλάκα).

Δικούς τους όρους που προβλέπονται όμως, όχι ό,τι τους καπνίσει. Το ότι δίνει παράδειγμα μόνο την αποσφράγιση δεν σημαίνει ότι μόνο γι' αυτή προβλέπεται να μην βάλουν όρο.

Εξάλλου έχουμε δει άπειρους όρους καταστημάτων που λένε ότι δεν προβλέπουν αποσφράγιση. Αν λοιπόν την αρνούνται με τόσο θράσος ενώ υπάρχει ξεκάθαρο παράδειγμα από το κράτος ότι αυτή προβλέπεται, φαντάσου τι άλλες πίπες θα έχουν μέσα στους όρους...

Για το κόστος που λες όπως έγραψε zygorito πιο πάνω είναι υπολογισμένο στις τιμές, αν όχι ας πρόσεχαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο νόμος δεν είναι σαφής και ο καθένας τον επεξηγει οπως θέλει. 

Να στείλεις μαιλ στον συνήγορο και να εξηγείς ακριβώς τι έκανες (ότι το bootαρες) και ότι δεν έχεις απάντηση από το κατάστημα. 

Θα σε κατατοπίσει αυτός. 

Το τι λέει το κάθε κατάστημα στους ορους του δεν μας απασχολεί. Τι λέει ο νόμος.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...