Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδω και μια εβδομαδα εχω στειλει μειλ (ξαναεστειλα πριν 3 μερες) με το αιτημα μου για υπαναχωρηση λαπτοπ και δεν μου απαντανε γραπτως. Με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε μπουρδολογιες. Πηρα την γραμματεια καταναλωτη και μου ειπε να προχωρησω σε καταγγελια εφοσον οι ισχυρισμοι τους ειναι λανθασμενοι περι ενεργοποιησης λαπτοπ και οτι πρεπει κανονικα να προχωρησουν σε υπαναχωρηση. Στο μεταξυ το αιτημα το εστειλα την επομενη μερα αφοτου το παρελαβα...

Την πατησα, πιστευα οτι δεν θα ειχα θεμα με το πλαισιο καθως ειναι μεγαλη αλυσιδα, πως προχωραω απο εδω και περα; 

  • Confused 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Billaross είπε

Εδω και μια εβδομαδα εχω στειλει μειλ (ξαναεστειλα πριν 3 μερες) με το αιτημα μου για υπαναχωρηση λαπτοπ και δεν μου απαντανε γραπτως. Με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε μπουρδολογιες. Πηρα την γραμματεια καταναλωτη και μου ειπε να προχωρησω σε καταγγελια εφοσον οι ισχυρισμοι τους ειναι λανθασμενοι περι ενεργοποιησης λαπτοπ και οτι πρεπει κανονικα να προχωρησουν σε υπαναχωρηση. Στο μεταξυ το αιτημα το εστειλα την επομενη μερα αφοτου το παρελαβα...

Την πατησα, πιστευα οτι δεν θα ειχα θεμα με το πλαισιο καθως ειναι μεγαλη αλυσιδα, πως προχωραω απο εδω και περα; 

Το λαπτοπ το πήρες από φυσικό κατάστημα? Αν ναι πας και ρωτάς εκεί ποια είναι η διαδικασία. Από εκεί και πέρα όπως και να έχει κάθε κατάστημα έχει την δική του πολιτική επιστροφων σε τέτοιες περιπτώσεις. Δες αναλυτικά τους συγκεκριμένους όρους. 

Δημοσ.

Παιδια ηλεκτρονικα εγινε η αγορα. Το θεμα ειναι οτι προσπαθω να ασκησω το δικαιωμα υπαναχωρησης οπως λεει ο νομος και δεν υπαρχει ανταποκριση. 
 

Αν κανω καταγγελια θα κερδισω κατι; 

Δημοσ.

να υποθεσω το ανοιξες το ενεργοποιησες και θες να το γυρισεις σωστα?

41 minutes ago, Billaross said:

Παιδια ηλεκτρονικα εγινε η αγορα. Το θεμα ειναι οτι προσπαθω να ασκησω το δικαιωμα υπαναχωρησης οπως λεει ο νομος και δεν υπαρχει ανταποκριση. 
 

Αν κανω καταγγελια θα κερδισω κατι; 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

να υποθεσω το ανοιξες το ενεργοποιησες και θες να το γυρισεις σωστα?

 

Σωστα… Απο τη γραμματεια καταναλωτη μου ειπαν οτι και παλι εχω δικαιωμα υπαναχωρησης. Ασε που εστειλα το αιτημα εντος ημερας αφοτου το ανοιξα. Τι να πω δεν ξερω πως θα εξελιχθεί και αν θα κερδισω τιποτα…

Δημοσ.
1 hour ago, Billaross said:

Σωστα… Απο τη γραμματεια καταναλωτη μου ειπαν οτι και παλι εχω δικαιωμα υπαναχωρησης. Ασε που εστειλα το αιτημα εντος ημερας αφοτου το ανοιξα. Τι να πω δεν ξερω πως θα εξελιχθεί και αν θα κερδισω τιποτα…

νομικα δεν ξερω τι ισχυει αλλα οταν εχει ανοιχτει, χρησιμοποιηθει το καθε καταστημα αντιδρα διαφορετικα. και ο λογος προφανες. οτι εχει παψει να ειναι new. εχουν βγει πχ ταινιες ασφαλειας οποτε ο επομενος σιγουρα δεν θα το θεωρησει new οποτε πιθανοτατα να μην μπορει να πουληθει ως καινουριο.και εχει λογικη αυτο. τι δεν σου αρεσε στο λαπτοπ αν επιτρεπεται?

καποια καταστηματα το επαιρναν πισω αλλα σε διαφορετικη τιμη. σκεψου οτι καποιος πχ θα μπορουσε να παρει cpu να την δοκιμασει σε overclock και να την σκισει και μετα να πει την εφερα πισω και δεν μου κανει

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μη τα ξαναλέμε

οι νόμοι ορίζουν ακριβώς την υπαναχώρηση, μην τα ερμηνευετε με το συναίσθημα.

Το κατάστημα έχει τις παρακάτω υποχρεώσεις:

- the cost of doing business. Οι επιστροφές υπαναχώρησης είναι ήδη προυπολογισμένες και πιθανότατα ενσωματωμενες στις τιμές των προϊόντων
- η επιστροφή μπορεί να φύγει ως refurbished/stock house (βλέπε cost of doing business)
- να βάλεις σε πάγκο δείγμα τα προϊόντα σου να έρθω να τα δοκιμάσω γιατί με αναγκάζεις να τα δοκιμάσω σπίτι μου αφού τα πληρώσω (γουρουνι στο σακί). Επειδή δεν το κάνεις (και γλιτώνεις €€€ σε τ.μ. καταστήματος, μισθούς πωλητών να τα δείχνουν, να εξηγούν κλπ) θα πρέπει να επωμιστείς το κόστος των επιστροφών και μάλλον πάλι κερδισμένος είσαι γιατί 1) έχεις γλιτώσει όλα αυτά τα έξοδα, 2) έχεις ενσωματώσει ήδη αυτή τη "χασούρα" στο κόστος των προϊόντων σου (ειδικά οι μεγάλοι) οπότε μάλλον και κερδισμένος πας να βγεις μη δεχόμενος υπαναχώρηση ρίχνοντας τον καταναλωτή

Επεξ/σία από somt
  • Like 7
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, somt είπε

μη τα ξαναλέμε

οι νόμοι ορίζουν ακριβώς την υπαναχώρηση, μην τα ερμηνευετε με το συναίσθημα.

Το κατάστημα έχει τις παρακάτω υποχρεώσεις:

- the cost of doing business. Οι επιστροφές υπαναχώρησης είναι ήδη προυπολογισμένες και πιθανότατα ενσωματωμενες στις τιμές των προϊόντων
- η επιστροφή μπορεί να φύγει ως refurbished/stock house (βλέπε cost of doing business)
- να βάλεις σε πάγκο δείγμα τα προϊόντα σου να έρθω να τα δοκιμάσω γιατί με αναγκάζεις να τα δοκιμάσω σπίτι μου αφού τα πληρώσω (γουρουνι στο σακί). Επειδή δεν το κάνεις (και γλιτώνεις €€€ σε τ.μ. καταστήματος, μισθούς πωλητών να τα δείχνουν, να εξηγούν κλπ) θα πρέπει να επωμιστείς το κόστος των επιστροφών και μάλλον πάλι κερδισμένος είσαι γιατί 1) έχεις γλιτώσει όλα αυτά τα έξοδα, 2) έχεις ενσωματώσει ήδη αυτή τη "χασούρα" στο κόστος των προϊόντων σου (ειδικά οι μεγάλοι) οπότε μάλλον και κερδισμένος πας να βγεις μη δεχόμενος υπαναχώρηση ρίχνοντας τον καταναλωτή

συμφωνώ

Για αυτό όλες οι τιμές στις ηλεκτρονικές αγορές θα πρέπει να είναι 15-20% πάνω από τις αγορές από το φυσικό κατάστημα ώστε αυτοί που θα κάνουν το κόπο να αγοράζουν από το φυσικό κατάστημα να μη πληρώνουν τους άλλους.

Επεξ/σία από DrLo
  • Haha 1
Δημοσ.

Παιδια δεν με νοιαζει τι θα κανει το καταστημα με το λαπτοπ ουτε ειναι δουλεια μου να ασχοληθω… Εγω βλεπω πως δεν τηρει τα προβλεπομενα και δεν απανταει γραπτως στα μειλ 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Πιστεύω ότι δύσκολα θα σου κάνουν επιστροφή το προϊόν διότι έχει ανοιχτεί και προφανώς δεν μπορεί να ξαναπουληθεί online σαν καινούργιο. Ίσως εαν τους έλεγες να πας σε κάποιο κατάστημα, να δεις κάποιο άλλο (ίδια τιμή ή ακριβότερο) μοντέλο και να κάνεις εκεί αλλαγή με αυτό.

  • Confused 2
Δημοσ.

Καταγγελία στον Συνήγορο και στην ΕΚΠΟΙΖΩ, γραπτώς και χωρίς πολλά πολλά.

Εγώ θα έστελνα email, με cc το Πλαίσιο, ενημερώνοντας για την νομοθεσία και το τι προβλέπει αυτή για τις εξ αποστάσεως αγορές.

Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, χωρίς καμία αιτιολόγηση, απλά να επιστρέψεις το προιόν στην κατάσταση που το αγόρασες.

Πρόσεξε μήπως με εκείνα κ με τα άλλα, χάσεις το χρονικό περιθώριο

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, UncleKim είπε

απλά να επιστρέψεις το προιόν στην κατάσταση που το αγόρασες.

Το οποίο έχει παρέρθει, μιας και ανοίχτηκε και χρησιμοποιήθηκε.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, keleystis είπε

Το οποίο έχει παρέρθει, μιας και ανοίχτηκε και χρησιμοποιήθηκε.

Τοτε ποιο ειναι το δικαιωμα υπαναχωρησης εφοσον δεν ανοιχθει και χρησιμοποιηθει;;;;

Ο νομος προβλεπει δοκιμαστικη χρηση εφοσον δεν προκληθει φθορα και ασε που δεν με εχουν ενημερωσει καν για τον νομο ουτε εχουν φορμα υπαναχωρησης στο προιον.

Δεν ειναι δουλεια μου να τους στελνω μειλ με τα αρθρα του νομου που μου επιτρεπουν υπαναχωρηση, το εκανα ομως.

Ελλας το μεγαλειο σου

Τελος παντων παιδια, να ξερετε οτι εχετε δικαιωμα υπαναχωρησης ακομα και αν ενεργοποιηθεί το προιον. Το θεμα ειναι οτι δεν απαντανε σε μειλ και βαζουν κατι ασχετους να σε παιρνουν τηλεφωνο και να σου λενε αρλουμπες. Ζητηστε το ονοματεπώνυμο τους. 

Αμα τηρουσαν τα προβλεπομενα θα απαντουσαν γραπτως, για καποιο λογο το αποφευγουν…

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...