avpxyyf Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ήμουν στην Άρτα και είχα ένα Speedport Plus σε 100άρα VDSL. Μετακόμισα στην Αθήνα, έκανα αίτηση για Gigabit, και περίμενα... (πήρα μαζί μου το Speedport) Περνάει ένας μήνας... Mε θυμήθηκαν, ήρθαν για εγκατάσταση, και μαζί με την ίνα μου άφησαν και ένα Nokia PON. 2-3 μέρες μετά την εγκατάσταση, περίμενα να μου στείλουν ένα FritzBox 5530 Fiber. Μου έρχεται ο κούριερ, μου δίνει το κουτί (το νιώθω λίγο ελαφρύ). Μου λέει ότι δε χρειάζεται να πάρει το PON* Του δίνω πίσω το Speedport για επιστροφή (μη χρεωθούμε**) Ανοίγω το κουτί, και τι να δω? Λείπει το FritzBox*** και έχει μέσα μόνο το WiFi repeater. Συνειδητοποιώ πως έχω μείνει με ένα PON και ένα repeater στο χέρι. Παίρνω τηλέφωνο τον κούριερ, δεν απαντάει... (το πως πρόλαβε σε 2 λεπτά να φύγει είναι άλλη ιστορία) Παίρνω στο καπάκι το 13888 και τους λέω πως έχουν κάνει χοντράδα και με έχουν αφήσει χωρίς ίντερνετ. Μου λένε πως έχει γίνει λάθος, και θα μου στείλουν το FritzBox. (κάπου εδώ έχω σετάρει ένα apu3 με pfSense και δίνω στο Repeater από εκεί, αλλά μετά από 2 μέρες τρώει brick και έχω φτάσει σε σημείο να κάνω PPP μέσα από το Windows PC μου και να βγάζω Ethernet από το USB-C port προς το Repeater) Περνάει μια βδομάδα... Έρχεται το FritzBox, πάω να κάνω την εγκατάσταση, και η γραμμή είναι κλειδωμένη στο serial του PON. Παίρνω το 13788 και μου λένε να κάνω reset το router ενώ τους λέω πως φταίει το serial. Μετά από άλλες 3-4 κλήσεις καταφέρνω να τους πείσω να στείλουν τεχνικό να αλλάξει τους σειριακούς στο σύστημα τους. Περιμένω άλλη μια βδομάδα... Έρχεται ο τεχνικός, αλλάζει το σειριακό, παίζει το FritzBox και όλα κομπλέ. Την επόμενη μέρα επιστρέφω το PON σε κατάστημα, και μου δίνουν απόδειξη επιστροφής. Περνάει ένα 3μηνο... Μου έρχεται λογαριασμός 150€, με "επιπλέον χρεώσεις" κάπου στα 80€ Παίρνω το 13888, και μου λένε ότι είναι για το PON* και το Speedport** που "ΔΕΝ έχω επιστρέψει". Τους λέω πως τα έχω επιστρέψει, και πως είναι δικό τους λάθος, το τσεκάρουν, και μου ότι θα αφαιρεθούν από τον επόμενο λογαριασμό. Περνάει ένας μήνας... Πράγματι, στον επόμενο λογαριασμό μου αφαιρέθηκαν 80€ και κάτι ψιλά, αλλά μαζί με αυτά, μου έρχεται άλλη "επιπλέον χρέωση" 145€ Τους ξαναπαίρνω, να δω τι έχουν κάνει λάθος αυτή τη φορά, και μου λένε πως δεν έχω επιστρέψει το FritzBox*** (που δεν παρέλαβα ποτέ). Εξηγώ όλο το λούκι που έχω φάει με τη λάθος διαχείριση τους, και μου λέει πως θα αφαιρεθούν κι αυτά από τον επόμενο λογαριασμό. Με τον επόμενο λογαριασμό λοιπόν, θα κάνω και update για την κατάσταση. TL;DR: η COSMOTE: - στέλνει FritzRepeater χωρίς FritzBox - στέλνει FritzBox χωρίς να κάνει update το serial της γραμμής - με χρεώνει γιατί δεν επέστρεψα εξοπλισμό που δεν έχει στείλει ή που έχω ήδη επιστρέψει Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2024 από avpxyyf 1
soul_d Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Στις 11/12/2024 στις 4:29 ΜΜ, avpxyyf είπε Ήμουν στην Άρτα και είχα ένα Speedport Plus σε 100άρα VDSL. Μετακόμισα στην Αθήνα, έκανα αίτηση για Gigabit, και περίμενα... (πήρα μαζί μου το Speedport) Περνάει ένας μήνας... Mε θυμήθηκαν, ήρθαν για εγκατάσταση, και μαζί με την ίνα μου άφησαν και ένα Nokia PON. 2-3 μέρες μετά την εγκατάσταση, περίμενα να μου στείλουν ένα FritzBox 5530 Fiber. Μου έρχεται ο κούριερ, μου δίνει το κουτί (το νιώθω λίγο ελαφρύ). Μου λέει ότι δε χρειάζεται να πάρει το PON* Του δίνω πίσω το Speedport για επιστροφή (μη χρεωθούμε**) Ανοίγω το κουτί, και τι να δω? Λείπει το FritzBox*** και έχει μέσα μόνο το WiFi repeater. Συνειδητοποιώ πως έχω μείνει με ένα PON και ένα repeater στο χέρι. Παίρνω τηλέφωνο τον κούριερ, δεν απαντάει... (το πως πρόλαβε σε 2 λεπτά να φύγει είναι άλλη ιστορία) Παίρνω στο καπάκι το 13888 και τους λέω πως έχουν κάνει χοντράδα και με έχουν αφήσει χωρίς ίντερνετ. Μου λένε πως έχει γίνει λάθος, και θα μου στείλουν το FritzBox. (κάπου εδώ έχω σετάρει ένα apu3 με pfSense και δίνω στο Repeater από εκεί, αλλά μετά από 2 μέρες τρώει brick και έχω φτάσει σε σημείο να κάνω PPP μέσα από το Windows PC μου και να βγάζω Ethernet από το USB-C port προς το Repeater) Περνάει μια βδομάδα... Έρχεται το FritzBox, πάω να κάνω την εγκατάσταση, και η γραμμή είναι κλειδωμένη στο serial του PON. Παίρνω το 13788 και μου λένε να κάνω reset το router ενώ τους λέω πως φταίει το serial. Μετά από άλλες 3-4 κλήσεις καταφέρνω να τους πείσω να στείλουν τεχνικό να αλλάξει τους σειριακούς στο σύστημα τους. Περιμένω άλλη μια βδομάδα... Έρχεται ο τεχνικός, αλλάζει το σειριακό, παίζει το FritzBox και όλα κομπλέ. Την επόμενη μέρα επιστρέφω το PON σε κατάστημα, και μου δίνουν απόδειξη επιστροφής. Περνάει ένα 3μηνο... Μου έρχεται λογαριασμός 150€, με "επιπλέον χρεώσεις" κάπου στα 80€ Παίρνω το 13888, και μου λένε ότι είναι για το PON* και το Speedport** που "ΔΕΝ έχω επιστρέψει". Τους λέω πως τα έχω επιστρέψει, και πως είναι δικό τους λάθος, το τσεκάρουν, και μου ότι θα αφαιρεθούν από τον επόμενο λογαριασμό. Περνάει ένας μήνας... Πράγματι, στον επόμενο λογαριασμό μου αφαιρέθηκαν 80€ και κάτι ψιλά, αλλά μαζί με αυτά, μου έρχεται άλλη "επιπλέον χρέωση" 145€ Τους ξαναπαίρνω, να δω τι έχουν κάνει λάθος αυτή τη φορά, και μου λένε πως δεν έχω επιστρέψει το FritzBox*** (που δεν παρέλαβα ποτέ). Εξηγώ όλο το λούκι που έχω φάει με τη λάθος διαχείριση τους, και μου λέει πως θα αφαιρεθούν κι αυτά από τον επόμενο λογαριασμό. Με τον επόμενο λογαριασμό λοιπόν, θα κάνω και update για την κατάσταση. TL;DR: η COSMOTE: - στέλνει FritzRepeater χωρίς FritzBox - στέλνει FritzBox χωρίς να κάνει update το serial της γραμμής - με χρεώνει γιατί δεν επέστρεψα εξοπλισμό που δεν έχει στείλει ή που έχω ήδη επιστρέψει Πω ρε καρντάση. Θα στα επιστρέψουν, θα σου δώσουν και δωρεάν χρόνο ομιλίας και gb, αλλά στα έχουν κάνει ούμπαλα. Υπομονή. Δυστυχώς γίνεται αρκετές φορές αυτό το μπέρδεμα
poulinos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 On 11/12/2024 at 16:29, avpxyyf said: Ήμουν στην Άρτα και είχα ένα Speedport Plus σε 100άρα VDSL. Μετακόμισα στην Αθήνα, έκανα αίτηση για Gigabit, και περίμενα... (πήρα μαζί μου το Speedport) Περνάει ένας μήνας... Mε θυμήθηκαν, ήρθαν για εγκατάσταση, και μαζί με την ίνα μου άφησαν και ένα Nokia PON. 2-3 μέρες μετά την εγκατάσταση, περίμενα να μου στείλουν ένα FritzBox 5530 Fiber. Μου έρχεται ο κούριερ, μου δίνει το κουτί (το νιώθω λίγο ελαφρύ). Μου λέει ότι δε χρειάζεται να πάρει το PON* Του δίνω πίσω το Speedport για επιστροφή (μη χρεωθούμε**) Ανοίγω το κουτί, και τι να δω? Λείπει το FritzBox*** και έχει μέσα μόνο το WiFi repeater. Συνειδητοποιώ πως έχω μείνει με ένα PON και ένα repeater στο χέρι. Παίρνω τηλέφωνο τον κούριερ, δεν απαντάει... (το πως πρόλαβε σε 2 λεπτά να φύγει είναι άλλη ιστορία) Παίρνω στο καπάκι το 13888 και τους λέω πως έχουν κάνει χοντράδα και με έχουν αφήσει χωρίς ίντερνετ. Μου λένε πως έχει γίνει λάθος, και θα μου στείλουν το FritzBox. (κάπου εδώ έχω σετάρει ένα apu3 με pfSense και δίνω στο Repeater από εκεί, αλλά μετά από 2 μέρες τρώει brick και έχω φτάσει σε σημείο να κάνω PPP μέσα από το Windows PC μου και να βγάζω Ethernet από το USB-C port προς το Repeater) Περνάει μια βδομάδα... Έρχεται το FritzBox, πάω να κάνω την εγκατάσταση, και η γραμμή είναι κλειδωμένη στο serial του PON. Παίρνω το 13788 και μου λένε να κάνω reset το router ενώ τους λέω πως φταίει το serial. Μετά από άλλες 3-4 κλήσεις καταφέρνω να τους πείσω να στείλουν τεχνικό να αλλάξει τους σειριακούς στο σύστημα τους. Περιμένω άλλη μια βδομάδα... Έρχεται ο τεχνικός, αλλάζει το σειριακό, παίζει το FritzBox και όλα κομπλέ. Την επόμενη μέρα επιστρέφω το PON σε κατάστημα, και μου δίνουν απόδειξη επιστροφής. Περνάει ένα 3μηνο... Μου έρχεται λογαριασμός 150€, με "επιπλέον χρεώσεις" κάπου στα 80€ Παίρνω το 13888, και μου λένε ότι είναι για το PON* και το Speedport** που "ΔΕΝ έχω επιστρέψει". Τους λέω πως τα έχω επιστρέψει, και πως είναι δικό τους λάθος, το τσεκάρουν, και μου ότι θα αφαιρεθούν από τον επόμενο λογαριασμό. Περνάει ένας μήνας... Πράγματι, στον επόμενο λογαριασμό μου αφαιρέθηκαν 80€ και κάτι ψιλά, αλλά μαζί με αυτά, μου έρχεται άλλη "επιπλέον χρέωση" 145€ Τους ξαναπαίρνω, να δω τι έχουν κάνει λάθος αυτή τη φορά, και μου λένε πως δεν έχω επιστρέψει το FritzBox*** (που δεν παρέλαβα ποτέ). Εξηγώ όλο το λούκι που έχω φάει με τη λάθος διαχείριση τους, και μου λέει πως θα αφαιρεθούν κι αυτά από τον επόμενο λογαριασμό. Με τον επόμενο λογαριασμό λοιπόν, θα κάνω και update για την κατάσταση. TL;DR: η COSMOTE: - στέλνει FritzRepeater χωρίς FritzBox - στέλνει FritzBox χωρίς να κάνει update το serial της γραμμής - με χρεώνει γιατί δεν επέστρεψα εξοπλισμό που δεν έχει στείλει ή που έχω ήδη επιστρέψει 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 On 11/12/2024 at 16:29, avpxyyf said: - στέλνει FritzBox χωρίς να κάνει update το serial της γραμμής Ταλαιπώρια όλα δεν λέω, αλλά γι' αυτό δεν γίνεται αλλιώς. Αν το είχε κάνει update θα έχανες πρόσβαση στο internet με το ONT (Nokia) που χρησιμοποιούσες και θα έπρεπε να περιμένεις τον courier με το Fritzbox...
poulinos Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 On 17/12/2024 at 15:47, Thresh said: Ταλαιπώρια όλα δεν λέω, αλλά γι' αυτό δεν γίνεται αλλιώς. Αν το είχε κάνει update θα έχανες πρόσβαση στο internet με το ONT (Nokia) που χρησιμοποιούσες και θα έπρεπε να περιμένεις τον courier με το Fritzbox... ας ελπισουμε καποτε να ξεκλειδωσει και αυτο το κομματι.....,
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα