Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα παραγγελία μέσω Shopflix από το κατάστημα Houseshop ένα κινητό τηλέφωνο , πλήρωσα όλο το ποσό και την ημέρα της παραλαβής μου έστειλαν ότι δεν υπάρχει απόθεμα και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου σε 5-7 εργάσιμες ημέρες. Δηλαδή μετά από 3 ημέρες διαπίστωσαν ότι δεν το έχουν στην αποθήκη τους και μου δεσμεύουν τα χρήματα μου για άλλες 7 ήμερες.

Επικοινώνησα με την Shopflix και εκεί ένιωσα πραγματικά ότι το πρόβλημα μου για αυτούς είναι ρουτίνα, έχουν μια κοπέλα να πατάει το mute την ώρα που εξηγείς τι έγινε και απλά όταν τελειώσεις σου απαντάει: δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.  

Δεν αποδέχομαι σαν φυσιολογικό ούτε το γεγονός ότι δεν γνωρίζουν τι απόθεμα υπάρχει στην αποθήκη τους, ούτε τον χρόνο που χρειάζονται για να σου αποδεσμεύσουν τα χρήματα σου. 

  • Haha 1
Δημοσ.

η αναλγησια για το προβλημα που αντιμετωπιζει καποιος αλλος ειναι απιστευτο παντως.
Εγω θα πω οτι αυτα ειναι τα προβληματα που εχουν τα ηλεκτρονικα καταστηματα και το μονο που μπορει να κανει ο καταναλωτης ειναι το σταυρό του.
Δυστυχως δεν υπαρχει σωτηρια και μονο χειροτερα θα γινεται αφου στο ελληνικο κρατος ο καταναλωτης ειναι κατι που απλα δεν υπαρχει....
Βεβαια τα πραγματα ειναι εντελώς διαφορετικα στα φυσικα καταστηματα και ισως θα επρεπε να λαμβανατε πολλα πραγματα και οχι μονο την τιμη οταν θα αγορασετε κατι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...