Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, l3ft3r1s said:

Αρα διαφωνείς με τους όρους χρήσης του σκρουτζ που λένε ακριβώς το αντιθέτο, και επομένως υποθέτω  πως δεν το χρησιμοποιείς, σωστά?

Έχω skroutz plus και χρησιμοποιώ το καλάθι του Σκρουτζ, από τότε που ήταν σε beta. Οτιδήποτε έχω αγοράσει από καλάθι skroutz και έχει παρουσιάσει πρόβλημα, το έχει λύσει το Σκρουτζ. Είτε έχει στείλει τεχνικό σπίτι, είτε έχει στείλει μεταφορική, να το πάρει , για να το δει τεχνικός σε κάποιο εργαστήριο, είτε μου έχει δώσει refund, χωρίς καν να ελέγξει το προϊόν (ένας βραστηρας ήταν που σταμάτησε να κλείνει στους 100 βαθμούς) .

Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη, σε αυτόν που πληρώνεις, αυτός είναι υπεύθυνος. Μπορεί στους όρους του ο Σκρουτζ (και ο κάθε Σκρουτζ) , να γράφει ότι στις 10 παραγγελίες, σου παίρνει το σπίτι.

 

Αυτό που έχεις κάνει εσύ quote στους όρους, εμπίπτει στη δεύτερη περίπτωση που ανέφερα.

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
On 11/12/2024 at 20:56, filip123go said:

Αυτό δεν ισχύει. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείς το καλάθι του, έχεις να κάνεις καθαρά με τον Σκρουτζ. Αυτός είναι το "κατάστημα" . Σε αυτον δίνεις τα λεφτά σου, και εάν πάθει οτιδήποτε, στο Σκρούτζ θα απευθυνθείς.

 

Δεν διαφωνώ απαραίτητα, απλά σημειώνω ότι το παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη) εκδίδεται από το κατάστημα και όχι από το skroutz. επομένως η συναλλαγή, τυπικά μιλώντας, είναι μεταξύ του πελάτη και του καταστήματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...