Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάνω παραγγελία δύο προϊόντα στις 26/11 πληρώνω με κάρτα στο καλάθι του skroutz που επιλέγει μόνο του το κατάστημα (δεν τα επέλεξα εγώ) 

Το πρώτο προϊόν εστάλη μετά από 3 μέρες. Το δεύτερο τίποτα, στέλνω ερώτημα στο chat και μου έδωσαν tracking number στην ACS και ότι ο κούριερ θα έπαιρνε το δέμα σε 2 μέρες... 

Μετά ότι πήγε αλλά δεν επικοινώνησε με την εταιρεία. 

Μέχρι και χθες μου πήγαινε απο μέρα σε μέρα.

Σήμερα (10/12) με ένα email  στις 5παρα με ενημέρωσαν ψάχνουν άλλο προμηθευτή και μετα από 30λεπτα (5:20 το πρωί) ότι ακυρώθηκε η παραγγελία και θα επιστραφούν τα χρήματα με την αιτιολογία ότι το κατάστημα δεν το έχει διαθέσιμο παρόλο που το προϊόν είναι διαθέσιμο στο skroutz (σε άλλα καταστήματα).

Και δεν με αφήνει να αφήσω κριτική στο κατάστημα! 

Αύριο θα γίνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή

  • Haha 1
Δημοσ.

Για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, η τιμή του προϊόντος στα άλλα καταστήματα όπου είναι διαθέσιμο, πόσο μακριά είναι από την τιμή του προϊόντος από το κατάστημα της παραγγελίας?

Δημοσ.

Όταν το παρήγγειλα έκανε 119€ και την επόμενη ημέρα πήγε 175€ 

 

Όπως συνέβη και με το άλλο προϊόν που που είχε 119€ και πήγε 161€ αλλά ήρθε κανονικά. 

 

Και τα δύο προϊόντα τα έβαλα στο καλάθι skroutz που θεωρητικά διαφημίζει ότι αν γίνει κάτι καλύπτει τη διαφορά και στο στέλνει από άλλο κατάστημα (κάτι που έγινε με ένα laptop που πήρα πριν λίγες μέρες, όταν το πήρα έλεγε από το you και τελικά ήρθε από ένα super Market)

Screenshot_2024-12-10-22-12-52-709_com.android.chrome-edit.jpg

  • Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, l3ft3r1s said:

Για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, η τιμή του προϊόντος στα άλλα καταστήματα όπου είναι διαθέσιμο, πόσο μακριά είναι από την τιμή του προϊόντος από το κατάστημα της παραγγελίας?

Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει αυτό όταν μιλάμε για καταστήματα που λειτουργούν υπό την ομπρέλα του καλαθιού του skroutz;

Ας καλύψει το skroutz την διαφορά ή ας επιλέγει καλύτερα τους συνεργάτες του.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
8 minutes ago, malachaskos said:

Όπως συνέβη και με το άλλο προϊόν που που είχε 119€ και πήγε 161€ αλλά ήρθε κανονικά. 

Ήρθε από το μαγαζί που το είχε 119 ή από το μαγαζί που το είχε 161?

8 minutes ago, malachaskos said:

θεωρητικά διαφημίζει ότι αν γίνει κάτι καλύπτει τη διαφορά και στο στέλνει από άλλο κατάστημα

Πού το διαφημίζει αυτό???

8 minutes ago, malachaskos said:

(κάτι που έγινε με ένα laptop που πήρα πριν λίγες μέρες, όταν το πήρα έλεγε από το you και τελικά ήρθε από ένα super Market)

Αν είναι μια λογική διαφορά, ναι το καλύπτει. Αλλά να καλύψει διαφορά 66 ευρώ στα 175, γιατί? Δεν είναι υποχρεωμένοι. 

 

9 minutes ago, Malthador said:

Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει αυτό όταν μιλάμε για καταστήματα που λειτουργούν υπό την ομπρέλα του καλαθιού του skroutz;

Ας καλύψει το skroutz την διαφορά ή ας επιλέγει καλύτερα τους συνεργάτες του.

Μας ενδιαφέρει γιατί μιλάμε για marketplace, όχι για προμηθευτές. Η πώληση είναι του καταστήματος, όχι του skroutz.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι ήρθε κανονικά. 

Στο τηλέφωνο που ρώτησα σήμερα μια κοπέλα (στο τηλέφωνο επικοινωνίας του skroutz) μου είπε ότι δεν γνωρίζει γιατί έγινε η ακύρωση και ότι κανονικά καλύπτει το Skroutz τη διαφορά.

9 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε

Ήρθε από το μαγαζί που το είχε 119 ή από το μαγαζί που το είχε 161?

Πού το διαφημίζει αυτό???

Αν είναι μια λογική διαφορά, ναι το καλύπτει. Αλλά να καλύψει διαφορά 66 ευρώ στα 175, γιατί? Δεν είναι υποχρεωμένοι. 

 

Μας ενδιαφέρει γιατί μιλάμε για marketplace, όχι για προμηθευτές. Η πώληση είναι του καταστήματος, όχι του skroutz.

Το προϊόν που ήρθε κανονικά είναι αυτό: https://www.skroutz.gr/s/17582777/Tommy-Hilfiger-Chase-Roloi-CHronografos-Mpatarias-me-Mple-Dermatino-Louraki-1791578.html?product_id=231499582&sponsored=listing

Screenshot_2024-12-10-22-41-54-281_com.android.chrome-edit.jpg

Δημοσ.
20 minutes ago, malachaskos said:

Ναι ήρθε κανονικά.

Άρα ήρθε από το μαγαζί που το είχε στα 119 με κομμένη απόδειξη στα 119, σωστά? Δεν κάλυψε το skroutz καμία αύξηση από 119 σε 161.

Και γενικώς, όσες φορές έχει καλύψει, το έχει κάνει κατά περίπτωση χωρίς να το διαφημίσει σαν κάτι δεδομένο. Δεν είναι στάνταρ και ποτέ δεν το είχε σαν υπηρεσία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε

Άρα ήρθε από το μαγαζί που το είχε στα 119 με κομμένη απόδειξη στα 119, σωστά? Δεν κάλυψε το skroutz καμία αύξηση από 119 σε 161.

Και γενικώς, όσες φορές έχει καλύψει, το έχει κάνει κατά περίπτωση χωρίς να το διαφημίσει σαν κάτι δεδομένο. Δεν είναι στάνταρ και ποτέ δεν το είχε σαν υπηρεσία.

Δεν γνωρίζω από ποιο κατάστημα ήταν...

Στο λέω ξανά η κοπέλα που μιλήσαμε στο τηλέφωνο μου είπε ότι της φαίνεται περίεργο που ακυρώθηκε η παραγγελία αφού το προϊόν είναι διαθέσιμο. 

 

Τώρα έκανα μια νέα παραγγελία που στο skroutz ήταν 125€+3€ μεταφορικά image.jpeg.4c904076b7630a92dac035c516a83164.jpeg

Και σε ένα κατάστημα που το πήρα 113€+2 Αντικαταβολή με δωρεάν μεταφορικά!! 

image.jpeg.d68a6aa2b83b53be7e9d549dcee62ff5.jpeg

Αυτά τα 12€ διαφορά τι είναι;

Δεν σου δίνουν καμμία ασφάλεια; 

 

ΥΓ. Και μάλιστα στο skroutz στη λίστα το δείχνει και με μεταφορικά και με κόστος αντικαταβολής. Για να δείξει ότι έχει μεγαλύτερη τιμή 

Επεξ/σία από malachaskos
Δημοσ.

αν κάνεις παραγγελία και το αρχικό κατάστημα δεν μπορεί τελικά να στο στείλει, το skroutz κοιτάζει τα άλλα καταστήματα. Αν η διαφορά τιμής είναι μικρή, την καλύπτει το skroutz (λίγα ευρώ). Επίσης αν τελικά σου έρθει από κατάστημα με μικρότερη αρχική τιμή, σου επιστρέφουν τη διαφορά. 

Αν η διαφορά τιμής είναι μεγάλη, τότε ακυρώνεται η παραγγελία 

  • Like 1
Δημοσ.

Πως ορίζει το μεγάλη διαφορά? 
 

Δηλαδή αν εγω το πάρω το παραπάνω ρολόι απο το skroutz και τους στείλω οτι απο το κατάστημα βγαίνει φθηνότερο θα μου επιστρέψουν τη διαφορά; 

  • Haha 1
Δημοσ.
27 minutes ago, malachaskos said:

Πως ορίζει το μεγάλη διαφορά? 
 

Δηλαδή αν εγω το πάρω το παραπάνω ρολόι απο το skroutz και τους στείλω οτι απο το κατάστημα βγαίνει φθηνότερο θα μου επιστρέψουν τη διαφορά; 

Αφενός όχι, δε θα γίνει αυτό, για κανένα ποσό διαφοράς.

Αφετέρου αυτο που λες τώρα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που σου λέει @christos4, το οποίο αναφέρεται στο αρχικό σου μήνυμα, ήτοι την διαφορά τιμής μεταξύ καταστήματος παραγγελίας (via skroutz) και καταστήματος (πάλι via skroutz) που είναι διατεθειμένο να το στείλει σε κάποια αυξημένη τιμή.

Δημοσ.
22 hours ago, l3ft3r1s said:

Μας ενδιαφέρει γιατί μιλάμε για marketplace, όχι για προμηθευτές. Η πώληση είναι του καταστήματος, όχι του skroutz.

Αυτό δεν ισχύει. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείς το καλάθι του, έχεις να κάνεις καθαρά με τον Σκρουτζ. Αυτός είναι το "κατάστημα" . Σε αυτον δίνεις τα λεφτά σου, και εάν πάθει οτιδήποτε, στο Σκρούτζ θα απευθυνθείς.

Τώρα αν δεις το προϊόν , μπεις στη σελίδα του εμπόρου και το αγοράσεις, τότε ναι, ο Σκρουτζ δεν φέρει καμία ευθύνη. Αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση εδω.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, filip123go είπε

Αυτό δεν ισχύει. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείς το καλάθι του, έχεις να κάνεις καθαρά με τον Σκρουτζ. Αυτός είναι το "κατάστημα" . Σε αυτον δίνεις τα λεφτά σου, και εάν πάθει οτιδήποτε, στο Σκρούτζ θα απευθυνθείς.

Τώρα αν δεις το προϊόν , μπεις στη σελίδα του εμπόρου και το αγοράσεις, τότε ναι, ο Σκρουτζ δεν φέρει καμία ευθύνη. Αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση εδω.

Πριν λίγο με πήραν τηλέφωνο απο το skroutz και μου είπαν οτι η διαφορά είναι μεγάλη και δεν γινόταν απο το σύστημα να την καλύψουν και έγινε αυτόματα η ακύρωση και μου έδωσε ένα κουπόνι 20€ 

Δημοσ.
13 minutes ago, filip123go said:

Αυτό δεν ισχύει. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείς το καλάθι του, έχεις να κάνεις καθαρά με τον Σκρουτζ. Αυτός είναι το "κατάστημα" . Σε αυτον δίνεις τα λεφτά σου, και εάν πάθει οτιδήποτε, στο Σκρούτζ θα απευθυνθείς.

Αρα διαφωνείς με τους όρους χρήσης του σκρουτζ που λένε ακριβώς το αντιθέτο, και επομένως υποθέτω  πως δεν το χρησιμοποιείς, σωστά?

Quote

Τα Προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας δεν είναι Προϊόντα της Εταιρείας, αλλά Προϊόντα των συμβεβλημένων με την Εταιρεία Συνεργατών, οι οποίοι και επιθυμούν να προβάλλουν και να διαθέτουν τα Προϊόντα τους μέσω της Ιστοσελίδας, και ως εκ τούτου ουδεμία ευθύνη φέρει η Εταιρεία για αυτά.

 

Δημοσ.

Έχοντας κάνει πριν 2 εβδομάδες κάτι παραγγελίες για αθλητικά παπούτσια μέσω καλαθιού στο Skroutz, είχαν τα μαγαζιά λάθος διαθεσιμότητα. Στην μια περίπτωση η διαφορά ήταν 4,5 ευρώ πάνω με το επόμενο μαγαζί που το είχε στο ίδιο νούμερο και στη δεύτερη 6,5 ευρώ πάνω, πάραυτα μου στείλανε τα χρήματα πίσω γιατί το αυτοματοποιημένο τους μέιλ ανέφερε ότι δεν ήταν στο ίδιο εύρος τιμής.

Άρα, μάλλον έχει να κάνει πόσο το κυνηγάς και τους πρήζεις, κατά το δοκούν;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...