Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία διαδικασία που θεωρητικά έπρεπε να είναι απλή , εξελίχθηκε σε περίπλοκη.

Παρέλαβα λοιπόν ένα λάθος προϊόν, κάνω αίτημα στο σύστημα για επιστροφή, όλα κανονικά, μέχρι που πρέπει να επιλέξω το Point. Για κάποιο λόγο , το σύστημα θεωρεί πως διαμένω Αθήνα(?) με αποτέλεσμα να μου δείχνει points από εκεί και τις γύρω περιοχές. Ενημερωτικά μένω σε νησί. Καμία σχέση με Αθήνα, φαίνεται και στα στοιχεία μου μέσα στο λογαριασμό.

Για εξυπηρέτηση πελατών ούτε λόγος, δεν απαντάει κανείς σε ΤΙΠΟΤΑ.

Αναρωτιέμαι αν κάποιος/α είχε αντίστοιχο πρόβλημα κι αν κατάφερε να το λύσει.

Σημείωση, δοκίμασα άλλο browser, κινητό, PC..μόνο VPN δεν έβαλα

Edit : κατάφερα να κάνω τη δουλειά μου μετά από αμέτρητες προσπάθειες δια μέσω της επιλογής "ACS".

Απίστευτα bugs , εμφανίσεις- εξαφανίσεις..αλλά τέλος καλό κι όλα καλά.

Επεξ/σία από Scatman
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Επιστροφή προϊόντος σε Skroutz Point, λάθος τοποθεσία ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...