Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Vasilisxd said:

Σχετικά με την εφόρου ζωής εγγύηση αναφέρει : "Ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες στην εγγύηση, φυσικά παρέχουν την εγγύηση μόνο για ελαττώματα (όπως είναι το σύνηθες) και όχι για ζημιές που προκαλούνται από ατυχήματα ή ασυνήθιστη χρήση". Εγώ δεν καταλαβαίνω που λέει ότι δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά.

Κόστος συντήρησης :  Όταν η κατανάλωση είναι στα 3€/100χλμ (σπιτικό ρεύμα) και σε ένα τυπικό αμάξι είναι στα 13€/100χλμ καταλαβαίνεις ότι στα 15.000χλμ/χρόνο θα έχεις γλυτώσει 1500€, πες κάπου 1700€ τον χρόνο με το σέρβις, στη 10ετία 17.000€.

Εάν δεν είσαι ο τυπικός χρήστης και κάνεις 30.000χλμ τον χρόνο είσαι στα 3.000€ τον χρόνο, στη δεκαετία 30.000€, πήρες ένα αμάξι πίσω σε κέρδος. 

Έχεις ένα point στο ότι στη διατύπωση της ανακοίνωσης της MG δεν αναφέρεται ρητά ότι αποκλείεται η φυσιολογική φθορά. Ωστόσο, η φράση "μόνο για ελαττώματα" αφήνει να εννοηθεί ότι η φυσιολογική φθορά, που δεν θεωρείται ελάττωμα, δεν καλύπτεται.

Αυτό είναι κάτι που συναντάμε γενικά στις εγγυήσεις: καλύπτουν κατασκευαστικά ελαττώματα και όχι φθορές που προκύπτουν από τη χρήση. Αν διαφωνείς με αυτή την ερμηνεία, θα πρέπει να δούμε αν υπάρχει κάποια πιο σαφής επίσημη δήλωση από τη MG που να ξεκαθαρίζει ότι στην περίπτωση της δεν ισχύει το σύνηθες, αλλά καλύπτονται επιπλέον και οι φυσιολογικές φθορές.

Η ανάλυσή σου για το κόστος χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι γενικά σωστή, ειδικά αν υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείς φθηνό, οικιακό ρεύμα και ότι η διαφορά κόστους ανά χιλιόμετρο παραμένει σταθερή. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψη:

  • Το χαμηλό κόστος φόρτισης εξαρτάται από το αν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι. Όσοι βασίζονται σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης συχνά πληρώνουν υψηλότερες τιμές. Σε μεγάλες πόλεις οι περισσότεροι μένουν σε πολυκατοικίες και δύσκολα θα φορτίζουν στο σπίτι.
  • Τα έξοδα εκτός τυπικής συντήρησης, όπως επισκευές μπαταριών ή ηλεκτρονικών συστημάτων, μπορεί να επηρεάσουν τη συνολική εξοικονόμηση, όπως προανέφερα και σε προηγούμενο ποστ.
  • Ενώ οι υπολογισμοί σου για τα χιλιόμετρα είναι σωστοί, η εξοικονόμηση δεν αφορά μόνο το καύσιμο αλλά και τη διάρκεια ζωής και τη μεταπωλητική αξία του οχήματος. Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τη συνολική εικόνα και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για να έχουμε μια πιο ισορροπημένη αξιολόγηση της πραγματικής εξοικονόμησης.
  • Υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι καυσίμου στα συμβατικά αυτοκίνητα πχ υγραέριο με το μισό κόστος της βενζίνης περίπου. Βέβαια και αυτοί έχουν εξτρά κόστη συντήρησης, παρόλα αυτά παραμένουν φθηνότεροι από τη βενζίνη.

Συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν σαφείς εξοικονομήσεις στο κόστος καυσίμου και συντήρησης, αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που αξίζει να συζητήσουμε για να έχουμε μια πλήρη εικόνα. Δεν είναι μόνο το κόστος καυσίμου. Εσύ έχεις κάποια προσωπική εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Tlykog said:

Έχεις ένα point στο ότι στη διατύπωση της ανακοίνωσης της MG δεν αναφέρεται ρητά ότι αποκλείεται η φυσιολογική φθορά. Ωστόσο, η φράση "μόνο για ελαττώματα" αφήνει να εννοηθεί ότι η φυσιολογική φθορά, που δεν θεωρείται ελάττωμα, δεν καλύπτεται.

Αυτό είναι κάτι που συναντάμε γενικά στις εγγυήσεις: καλύπτουν κατασκευαστικά ελαττώματα και όχι φθορές που προκύπτουν από τη χρήση. Αν διαφωνείς με αυτή την ερμηνεία, θα πρέπει να δούμε αν υπάρχει κάποια πιο σαφής επίσημη δήλωση από τη MG που να ξεκαθαρίζει ότι στην περίπτωση της δεν ισχύει το σύνηθες, αλλά καλύπτονται επιπλέον και οι φυσιολογικές φθορές.

Η ανάλυσή σου για το κόστος χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι γενικά σωστή, ειδικά αν υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείς φθηνό, οικιακό ρεύμα και ότι η διαφορά κόστους ανά χιλιόμετρο παραμένει σταθερή. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψη:

  • Το χαμηλό κόστος φόρτισης εξαρτάται από το αν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι. Όσοι βασίζονται σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης συχνά πληρώνουν υψηλότερες τιμές. Σε μεγάλες πόλεις οι περισσότεροι μένουν σε πολυκατοικίες και δύσκολα θα φορτίζουν στο σπίτι.
  • Τα έξοδα εκτός τυπικής συντήρησης, όπως επισκευές μπαταριών ή ηλεκτρονικών συστημάτων, μπορεί να επηρεάσουν τη συνολική εξοικονόμηση, όπως προανέφερα και σε προηγούμενο ποστ.
  • Ενώ οι υπολογισμοί σου για τα χιλιόμετρα είναι σωστοί, η εξοικονόμηση δεν αφορά μόνο το καύσιμο αλλά και τη διάρκεια ζωής και τη μεταπωλητική αξία του οχήματος. Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τη συνολική εικόνα και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για να έχουμε μια πιο ισορροπημένη αξιολόγηση της πραγματικής εξοικονόμησης.
  • Υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι καυσίμου στα συμβατικά αυτοκίνητα πχ υγραέριο με το μισό κόστος της βενζίνης περίπου. Βέβαια και αυτοί έχουν εξτρά κόστη συντήρησης, παρόλα αυτά παραμένουν φθηνότεροι από τη βενζίνη.

Συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν σαφείς εξοικονομήσεις στο κόστος καυσίμου και συντήρησης, αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που αξίζει να συζητήσουμε για να έχουμε μια πλήρη εικόνα. Δεν είναι μόνο το κόστος καυσίμου. Εσύ έχεις κάποια προσωπική εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Ναι, έχω ηλεκτρικό εδώ και 2+ χρόνια, ένα Skoda Enyaq 60άρι (60Kwh μπαταρία)

Σε αυτά τα 2 χρόνια έχω κάνει ~ 60.000χλμ κυρίως λόγο δουλείας που είναι σχετικά μακριά και φορτίζω δωρεάν. Έχω κάνει 1 σέρβις (φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων). Δεν έχω βάλει οικιακό φορτιστή (δε μου έχει χρειαστεί ακόμα) και μένω σε μονοκατοικία (επαρχία). Εάν χρειαστεί έχω στη βεράντα σούκο πρίζες να φορτίσω το βράδυ π.χ 

Το επέλεξα ανάμεσα σε άλλα SUV που παίζαν πάνω-κάτω στην ίδια τιμή (~35.000) π.χ Huyndai Tucson Diesel, Peugeot 3008 Diesel κλπ, χωρίς να ξέρω εκείνη την περίοδο ότι θα είχα δωρεάν φόρτιση. Το καλοκαίρι κάνω αρκετό δρόμο (φέτος έκανα 6.000χλμ Ιουλιο-Αυγουστο) στο χωρίο που βολικά είναι ~300χλμ απόσταση, και το βγάζω με μια φόρτιση.

Γενικά σούπερ ευχαριστημένος, το αμάξι είναι πολύ γρήγορο και βολικό στην οδήγηση. Ξέρω ότι κάθε μέρα θα είμαι τουλάχιστον 80% φορτισμένος, έχω ξεχάσει τι σημαίνει να πηγαίνεις σε βενζινάδικο και να σκας 50€ κάθε τρεις και λίγο. 

Γενικά επειδή πάω-έρχομαι τζάμπα, κάνω αρκετές κοντινές εξορμήσεις, Αθήνα κλπ. 

Έχω συνηθίσει πλέον, ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη μου φαίνεται εύκολο task. Ξέρω ότι θα αργήσω να πάω αλλά ταυτόχρονα δε με πειράζει κιόλας. Το συνδυάζω πάντα με καφέ/φαγητό σε ΣΕΑ κλπ.

Μέχρι στιγμής είμαι στα 7.000€ κερδισμένος σε βενζίνες από το προηγούμενο Toyota που είχα, εάν συνεχίσω έτσι, στη 10ετία "παίρνω" τα λεφτά της αγοράς από βενζίνες. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

2 hours ago, Vasilisxd said:

Σχετικά με την εφόρου ζωής εγγύηση αναφέρει : "Ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες στην εγγύηση, φυσικά παρέχουν την εγγύηση μόνο για ελαττώματα (όπως είναι το σύνηθες) και όχι για ζημιές που προκαλούνται από ατυχήματα ή ασυνήθιστη χρήση". Εγώ δεν καταλαβαίνω που λέει ότι δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά.

Κόστος συντήρησης :  Όταν η κατανάλωση είναι στα 3€/100χλμ (σπιτικό ρεύμα) και σε ένα τυπικό αμάξι είναι στα 13€/100χλμ καταλαβαίνεις ότι στα 15.000χλμ/χρόνο θα έχεις γλυτώσει 1500€, πες κάπου 1700€ τον χρόνο με το σέρβις, στη 10ετία 17.000€.

Εάν δεν είσαι ο τυπικός χρήστης και κάνεις 30.000χλμ τον χρόνο είσαι στα 3.000€ τον χρόνο, στη δεκαετία 30.000€, πήρες ένα αμάξι πίσω σε κέρδος. 

Ακριβώς, και αν είναι κανείς σε δικό του χώρο και έχει φωτοβολταϊκά για net metering που μηδενίζει την κατανάλωση τότε είναι ακόμα καλύτερα. Τα φωτοβολταϊκά είναι κυριολεκτικά πάμφθηνα πλέον και έχουν και εγγύηση 25 χρόνια και δεν σημαίνει ότι σε 25 χρόνια πρέπει να τα αντικαταστήσεις, απλώς πέφτει η απόδοσή τους κατά 10%~15%.

13€/100χλμ, στα 15.000χλμ/χρόνο πληρώνεις 1950€ για ορυκτά καύσιμα, με net metering αυτά τα σώζεις.

Οι μπαταρίες γι' αυτά τα αμάξια κοστίζουν καινούργιες 7.000~8.000, σε μόλις 4 χρόνια την έχεις αποπληρώσει σώζοντας τα χρήματα που θα πλήρωνες για το καύσιμο, η διάρκεια ζωής τους είναι περίπου 12~15 χρόνια κανονικής χρήσης.

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kajwbtfe είπε

Το ψέμα δεν είναι ότι με diesel κάνεις 500χλμ με ένα γέμισμα.Κανω κοντά στα 900χλμ με ένα γέμισμα στην πολη(48l capacity).Το ψέμα ήταν τα πραγματικά νούμερα των καυσαερίων που εκπέμπουν τα VW στο αμερικα.Η Toyota ακόμα επιμένει στα υβριδικά.Λες εταιρίες 100 κοντά χρονών,να μην ξέρουν τι κάνουν και να ξέρουμε εμείς?Δε μιλάω για αυτές τις δύο μόνο.Αλλα για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων.

Δεν ξέρουν τα πάντα οι εταιρείες. Βλέπε Kodak, Nokia και άλλες. Πολλές φορές αρνούνται να δουν το μέλλον και χάνονται...

Δημοσ.

Από τα λίγα θετικά του ταιμλαιν που ζούμε, ότι αρχιζει να γινεται όλο και πιο εφικτή η αυτοπαραγωγη ενεργειας, για θερμανση και κινηση. 

Τα φωτοβολταικα πανελ πωλουνται πλεον με το κιλο, απέχουμε μια τάξη μεγέθους μειωση της τιμής των μπαταριών (εφικτό με την υπάρχουσα τεχνολογία, απαιτείται κλίμακα παραγωγής) για την απολυτη αυτονομια ακομα και για νοικοκυριά μικρομεσαίου οικονομικου μεγέθους. Περισσότερο προβλημα θα αποτελει το αν μενεις σε μονοκατοικια και εχεις τον χωρο για αυτα (στεγη και παρκινγκ) παρα το κοστος και η τεχνολογια της αυτοπαραγωγης απο φωτοβολταικα.

 

Οσο για τα αυτοκινητα, πραγματικα δεν θα εχει νοημα καν να ασχοληθεις με αγορα θερμικου μεχρι το τελος της δεκαετιας (εκτός απο ειδικες περιπτωσεις). Θα είναι φθηνοτερα, απλουστερα, αποδοτικοτερα και με καλυτερες επιδοσεις. Ηδη μερικά μοντελα είναι ολα τα προηγούμενα σημερα που μιλαμε.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, JohnnieGr88 είπε

Κλείνει τα εργοστάσια αλλά και γενικά οι πωλήσεις των Γερμανών έχω πέσει πολύ χαμηλά,μόνο τα σπορκαρ πουλάνε 

... ξεκίνησε κ η Audi να κλυδωνίζεται? (Είχα μείνει στην κρίση που περνάει η VW)

Δημοσ.
16 hours ago, PaNtErAz said:

Ότι σουπερκαρ και να βάλεις σε πίστα, αν δεν είναι σχεδιασμένο για πίστα ΔΕΝ θα πάει καλά. ΝΑΙ δεν είναι για πίστα το συγκεκριμένο... Έχουν βγάλει έκδοση SU7 με ειδικά φρένα, καθίσματα κτλ που έκανε ρεκόρ στο Νουρμπουρινγκ...

γιατι μιλας για supercars?
παρε ενα οποιοδηποτε μεταχειρισμενο SUV , η ενα οικονομικο αμαξι , μπες σε μια πιστα και πες μου μετα αν θα φειλαρει τοσο ασχημα το συστημα φρενων. επισης αλλο ειναι να εχεις brake fade σταδιακα λογο θερμοκρασιων και φαγωμενα τακακαια κ αλλο απο εκει που ειχες κανονικα φρενα , απλα σε μια στροφη να μην εχεις καθολου.

Ειναι αδιανοητο ολοι ν ανεβαζουν τα αλογα και το βαρος των οχηματων , αλλα να γυρνανε ακομα αμαξια με ταμπουρα η δισκοφρενα μικρης διαμετρου/χαμηλης ποιοτητας , ενω το μονο που σε κραταει στην ασφαλτο ειναι τα λαστιχα και τα φρενα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/12/2024 στις 7:46 ΜΜ, kajwbtfe είπε

ψέμα δεν είναι ότι με diesel κάνεις 500χλμ με ένα γέμισμα.Κανω κοντά στα 900χλμ με ένα γέμισμα στην πολη(48l capacity).Το ψέμα ήταν τα πραγματικά νούμερα των καυσαερίων που εκπέμπουν τα VW στο αμερικα.Η Toyota ακόμα επιμένει στα υβριδικά.

Έχεις δίκιο

Αυτό ήταν το σκάνδαλο που έγραψα

Το αν είναι σωστες οι προβλέψεις τους για diesel και υβριδικό δεν έχει σημασία

Όταν πάμε για κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης λόγω ΕΕ από το 2035 νομίζω

Και η Tesla και η Xiaomi και byd σου λένε οκ γίνεται το έχουμε

 

 

Τοτε και δίκιο να έχεις πρέπει να αλλάξεις πορεια

Δημοσ.
Στις 9/12/2024 στις 10:42 ΜΜ, Sablj είπε

Κανένα κουπονάκι θα παίξει ? 

Υπάρχει τρόπος να το πάρουμε από τα γνωστά κινεζοσαιτ με δωρεάν μεταφορικά ?

Ζητά να γράψουν απέξω sample για να μη πληρώσεις τελωνειο

Στις 9/12/2024 στις 11:25 ΜΜ, CyanBlue είπε

Δεν είσαι ο μόνος... 😆

Πείτε μου αλήθεια: Αν στο YU7 κολλήσετε το σήμα της Porsche, πόσοι θα το "κατάπιναν"? Όπως και να χει, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα περάσει μεγάλα ζόρια. η τράπουλα έχει ανακατευτεί στην αγορά του αυτοκινήτου μετά την εμμονή της Γερμανίας για επιβολή ηλεκτρικών ηχημάτων που της γυρίζει... στα μούτρα.

Ακριβώς το αντίθετο συνέβη. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε στηλωσει τα πόδια και δεν ήθελε με τίποτα ηλεκτρικά ενώ η Tesla ερχόταν ήδη με φόρα. Αυτό που δεν περίμενε κανείς ήταν η επιδρομή των Κινέζων που όπως πάνε θα τα σαρώσουν όλα

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...