SoullessRider Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 43 λεπτά πριν, discoboyminimal είπε Δεν ξερω αν μπορω να εμπιστευω ακομα την xiaomi , οταν κανει εκπτωσεις σε τακακια Αυτό.... Είμαι φαν της, από redmi 4x-> redmi note 8 pro - redmi band7 -> redmi pad 10.61, αλλά εδώ κάνανε μεγάλη πατάτα, παίξανε με τις ζωές των πελατών και των οικογενειών / φίλων των πελατών τους.... Αδικαιολόγητοι https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/megalo-fiasko-gia-to-supercar-tis-xiaomi-su7-osoi-to-evalan-stin-pista-espasan-ta-frena-tous/
sokada Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Στην ελλαδα πουλανε μεταχειρισμενα yaris 10ετιας 400 ευρω πιο κατω απ οσο τα αγορασαν. Ενω εχουν κανει 130.000χλμ και ειναι ετοιμα να διαλυθουν απο τη κακη συντηρηση. Ο κοσμος τα παιρνει γιατι ειναι "καλα". Ειναι υβριδικά και όχι ηλεκτρικά και ναι έχεις δίκιο , εχω ακούσει να τα πουλάνε και περισσότερο απο ότι τα αγοράσανε (για μεταχειρισμένο μιλάω) αλλα παλαιότερα και οχι σημερα , γιατι σήμερα πιστεύω ειναι λιγο ποιο καλη η κατάσταση .
Votritis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nepomuk είπε Να βοηθήσω; Nissan Sunny mod 94 με μόνο 112 χιλιάδες χλμ ,αξιόμαχο ,ατρακαριστο, με όλα τα σέρβις ,Νέα λάστιχα και χωρίς τίποτα ηλεκτρικό.ουτε υδραυλικό τιμόνι , 1 χιλιάρικο μόνο για σένα. Made in Volos Magnisias. σε πιστευω γιατι το ειχε ο πατερας μου 25 χρονια με αυτο έμαθα να οδηγω , αθάνατο καμια σχεση με τις σημερνές πλαστικουρες 2 ώρες πριν, Reptile47 είπε Lada Niva (2021) review: bloc party δεν εισάγεται στην Ελλαδα και στη ΕΕ λογο ρίπων , το ριβιου ειναι Αγγλια που δεν ειναι ΕΕ και λογικα πωλείται κανονικα εκει Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από Votritis
halastar Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 12 ώρες πριν, dikasths είπε Γιατί όμως; Επίσης είναι εφικτό, υπάρχουν μεταχειρισμενα πολλά. Γιατί έτσι νάχουμε να λέμε.
manolis940 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, sokada είπε Ειναι υβριδικά και όχι ηλεκτρικά και ναι έχεις δίκιο , εχω ακούσει να τα πουλάνε και περισσότερο απο ότι τα αγοράσανε (για μεταχειρισμένο μιλάω) αλλα παλαιότερα και οχι σημερα , γιατι σήμερα πιστεύω ειναι λιγο ποιο καλη η κατάσταση . Τι εννοείς είναι υβριδικά; Κάνε μια βόλτα απ' το car.gr και δες πόσα Ηλεκτρικά πωλούνται και σε τι τιμές. Προσωπικά δεν θα τα αγόραζα λόγο της επιδότησης αλλά φαντάζομαι όποιος δεν την έχει θα πάει να τα αγοράσει.
sokada Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 8 λεπτά πριν, manolis940 είπε Τι εννοείς είναι υβριδικά; Κάνε μια βόλτα απ' το car.gr και δες πόσα Ηλεκτρικά πωλούνται και σε τι τιμές. Προσωπικά δεν θα τα αγόραζα λόγο της επιδότησης αλλά φαντάζομαι όποιος δεν την έχει θα πάει να τα αγοράσει. ο φιλος μιλάει για υβριδικά (παίρνει ρεύμα από τον κινητήρα και μόνο) , μην μπερδεύεσαι , αλλο ηλεκτρικά (και το ξέρω για τις τιμές στο car.gr) και αλλο plug-in.
TechnoState Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 5 ώρες πριν, JohnnieGr88 είπε Βλέπω τις γερμανικές εταιρίες μια μια να πάρουν το δρόμο της Αουντι 😂 ...τι δρόμο έχει πάρει η Audi? (Ήρεμα ρωτάω) 1
butters Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, SoullessRider είπε Αυτό.... Είμαι φαν της, από redmi 4x-> redmi note 8 pro - redmi band7 -> redmi pad 10.61, αλλά εδώ κάνανε μεγάλη πατάτα, παίξανε με τις ζωές των πελατών και των οικογενειών / φίλων των πελατών τους.... Αδικαιολόγητοι https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/megalo-fiasko-gia-to-supercar-tis-xiaomi-su7-osoi-to-evalan-stin-pista-espasan-ta-frena-tous/ Παιδιά αν πάτε πίστα με γρήγορες εκδόσεις κανονικών αυτοκινήτων, το πιθανότερο είναι ότι τα εργοστασιακά τακάκια θα τα φτύσουν. Και θα ραγίσουν και θα κοπούν κομμάτια και άλλα ωραία. Ακόμα και ένα Exige 400 είχε ως εργοστασιακά τα Ferodo DS2500 που είναι καλός συνδυασμός δρόμου και περιστασιακής πίστας, αλλά σε ένα ημερήσιο track day σαφώς και θα είναι χειρότερα από track oriented pads. Τα Xiaomi τα Tesla κτλ είναι ότι γενικότερα δεν κάνουν για τέτοιες δουλειές. Πολλούς ίππους είχαν και τα Cayenne, αλλά είναι έτη φωτός πίσω από ένα 911. Για κανα drag να βγαίνουν ηλίθια βιντεάκια στο YouTube είναι ωραία και όλοι χαίρονται. Αν θες να πάρεις αυτοκίνητο επιδόσεων και να το χρησιμοποιείς πραγματικά, σε πίστα, χρειάζεσαι σωστά καθίσματα (OMP, Recaro, κτλ), σωστό σύστημα φρένων, coilover και άλλα πολλά. Θα αγόραζα ηλεκτρικό για καθημερινό αυτοκίνητο και GT χρήση, για τα υπόλοιπα, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από butters 3
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, sokada είπε Ειναι υβριδικά και όχι ηλεκτρικά και ναι έχεις δίκιο , εχω ακούσει να τα πουλάνε και περισσότερο απο ότι τα αγοράσανε (για μεταχειρισμένο μιλάω) αλλα παλαιότερα και οχι σημερα , γιατι σήμερα πιστεύω ειναι λιγο ποιο καλη η κατάσταση . Δεν εχει σημασια τι ειναι, το point μου ειναι πως στην ελλαδα τα μεταχειρισμενα κρατανε υψηλη τιμη, γιατι ο κοσμος δεν εχει λεφτα να παρει καινουρια. Οποτε ειναι ελαχιστα πιο φτηνα απο τα καινουρια. 1
RcManiac Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 17 hours ago, Alani13 said: Άμα την κάνεις 75% αποφόρτηση και όχι παραπάνω, τότε αντέχει 20 χρόνια. Γενικά αξίζουν φουλ και οι τιμές θα πέσουν πολύ απότομα όσο αυξάνεται η παραγωγή. Αρκεί να υπάρχει ζήτηση. Το ίδιο το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ~80% της χωριτικότητας και όσο προχωράει η φθορά μεγαλώνει το ποσοστό για να μην φανεί η διαφορά στα χλμ που μπορεί να κάνει.
JohnnieGr88 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, TechnoState είπε ...τι δρόμο έχει πάρει η Audi? (Ήρεμα ρωτάω) Κλείνει τα εργοστάσια αλλά και γενικά οι πωλήσεις των Γερμανών έχω πέσει πολύ χαμηλά,μόνο τα σπορκαρ πουλάνε
PaNtErAz Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, discoboyminimal είπε Δεν ξερω αν μπορω να εμπιστευω ακομα την xiaomi , οταν κανει εκπτωσεις σε τακακια Ότι σουπερκαρ και να βάλεις σε πίστα, αν δεν είναι σχεδιασμένο για πίστα ΔΕΝ θα πάει καλά. ΝΑΙ δεν είναι για πίστα το συγκεκριμένο... Έχουν βγάλει έκδοση SU7 με ειδικά φρένα, καθίσματα κτλ που έκανε ρεκόρ στο Νουρμπουρινγκ... 2
kajwbtfe Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, st2 είπε Οι Γερμανοί έπαιξαν και έχασαν στο diesel Προώθησαν τα diesel ως ενδιάμεση κατάσταση και πως με ένα γέμισμα πας κάνεις 500χλμ αλλά όλα ήταν ψέματα και το σκάνδαλο τους χτύπησε πολύ στην αξιοπιστία που είναι πολύ δύσκολο να την επαναφέρεις Η τούοτα έλεγε και λέει υβριδικά Και ο Μάσκ έκανε disrupt και τέλος Καλώς ήρθες κινεζικη μπαταρία Το ψέμα δεν είναι ότι με diesel κάνεις 500χλμ με ένα γέμισμα.Κανω κοντά στα 900χλμ με ένα γέμισμα στην πολη(48l capacity).Το ψέμα ήταν τα πραγματικά νούμερα των καυσαερίων που εκπέμπουν τα VW στο αμερικα.Η Toyota ακόμα επιμένει στα υβριδικά.Λες εταιρίες 100 κοντά χρονών,να μην ξέρουν τι κάνουν και να ξέρουμε εμείς?Δε μιλάω για αυτές τις δύο μόνο.Αλλα για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από kajwbtfe 2
Stathis85 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 21 ώρες πριν, Diavolos666 είπε Πανέμορφο το SU7, αυτό πραγματικά θυμίζει super-car. Ωραίο αεροδυναμικό σχήμα και θυμίζει παλιά αυτοκίνητα αγώνων. Δεν φτάνει που είναι ακριβά για εμάς, με τις ταρίφες εισαγωγών που έχουμε γίνονται απλησίαστα. Αφου ειναι 1 προς 1 σχεδον αντιγραφή απο την Porsche Taycan πως να μην θυμίζει 1
Vasilisxd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 18 hours ago, Tlykog said: Σέβομαι την άποψή σου και αναγνωρίζω ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως η απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα λιγότερα μηχανικά μέρη που φθείρονται. Είναι αλήθεια ότι η ανάγκη για τυπική συντήρηση είναι μικρότερη σε σχέση με τα παραδοσιακά οχήματα, και τα παραδείγματα, όπως αυτό που ανέφερες για το Skoda Enyaq, δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, προς το παρόν, τα συμβατικά αυτοκίνητα εμφανίζουν συνολικά καλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με τα ηλεκτρικά. Μελέτες, όπως αυτή του Consumer Reports (υπάρχει σε παλιότερο άρθρο του insomnia αν ψάξεις), δείχνουν ότι τα EVs έχουν περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας, πιθανώς λόγω της πολυπλοκότητας της τεχνολογίας τους και της συνεχιζόμενης διαδικασίας ωρίμανσης αυτής της κατηγορίας οχημάτων. Επιπλέον, στο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων προστίθενται πιθανώς τα κόστη επιδιόρθωσης επιπλέον βλαβών που μπορεί να προκύψουν εκτός εγγύησης (μη τυπική συντήρηση). Η αυξημένη συχνότητα βλαβών μπορεί να δυσκολέψει σημαντικά την κατάσταση, ειδικά για όσους ζουν σε περιοχές όπου η πρόσβαση σε εξειδικευμένα συνεργεία είναι περιορισμένη πχ στο Αγρίνιο, όπου ζω. Συνολικά, η απουσία εξουσιοδοτημένων service μπορεί να καταστήσει τη διαχείριση των προβλημάτων ακόμα πιο δαπανηρή και χρονοβόρα. Η τεχνολογία των μπαταριών παραμένει επίσης ένα κρίσιμο ζήτημα. Αν και η ανακατασκευή ή αντικατάσταση των μπαταριών μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του οχήματος, το κόστος αυτής της διαδικασίας είναι ακόμα υψηλό και ίσως απαγορευτικό για κάποιους καταναλωτές. Επιπλέον, υπάρχει και η παράμετρος της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης από την εξόρυξη υλικών για μπαταρίες και την ανακύκλωσή τους, που είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη, ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο περιβάλλον. Να σημειωθεί επίσης ότι το παράδειγμα της MG με την εγγύηση εφ’ όρου ζωής αφορά μόνο ελαττώματα κατασκευής και όχι φυσιολογική φθορά. Αυτό είναι σημαντικό, καθώς πολλές φορές οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν το όριο μεταξύ "φυσιολογικής φθοράς" και "κατασκευαστικού ελαττώματος" για να αποφύγουν τη δωρεάν αντικατάσταση, αφήνοντας τον καταναλωτή να καλύψει το κόστος. Η αλήθεια είναι ότι τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα συμβατικά οχήματα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, και η επιλογή εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καθενός. Σημαντικό είναι να συνεχίσουμε να συζητάμε για αυτά τα θέματα, ώστε η τεχνολογία να γίνεται πιο προσιτή και βιώσιμη για όλους. Σχετικά με την εφόρου ζωής εγγύηση αναφέρει : "Ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες στην εγγύηση, φυσικά παρέχουν την εγγύηση μόνο για ελαττώματα (όπως είναι το σύνηθες) και όχι για ζημιές που προκαλούνται από ατυχήματα ή ασυνήθιστη χρήση". Εγώ δεν καταλαβαίνω που λέει ότι δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά. Κόστος συντήρησης : Όταν η κατανάλωση είναι στα 3€/100χλμ (σπιτικό ρεύμα) και σε ένα τυπικό αμάξι είναι στα 13€/100χλμ καταλαβαίνεις ότι στα 15.000χλμ/χρόνο θα έχεις γλυτώσει 1500€, πες κάπου 1700€ τον χρόνο με το σέρβις, στη 10ετία 17.000€. Εάν δεν είσαι ο τυπικός χρήστης και κάνεις 30.000χλμ τον χρόνο είσαι στα 3.000€ τον χρόνο, στη δεκαετία 30.000€, πήρες ένα αμάξι πίσω σε κέρδος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα