Crash24 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Η Xiaomi επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, ανακοινώνοντας το νέο της μοντέλο YU7 SUV, με προγραμματισμένη κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2025. Η αποκάλυψη έρχεται μετά την επιτυχημένη είσοδο της εταιρείας στον κλάδο με το sedan SU7. Ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, μοιράστηκε τις πρώτες εικόνες του YU7 στο Weibo, αποκαλύπτοντας πως το λανσάρισμα αναμένεται τον Ιούνιο ή Ιούλιο του επόμενου έτους. Το νέο μοντέλο θα ανταγωνιστεί απευθείας το Tesla Model Y στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτρικών SUV. Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi, το SU7, έχει ήδη κερδίσει διεθνή αναγνώριση. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του CEO της Ford, Jim Farley, ο οποίος μετέφερε αεροπορικώς ένα μοντέλο από τη Σαγκάη στις ΗΠΑ για δοκιμή, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό του για τις επιδόσεις του οχήματος. Η Xiaomi συνεργάζεται με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών και με ένα τμήμα της BAIC για την κατασκευή των οχημάτων της, δημιουργώντας ένα ισχυρό οικοσύστημα παραγωγής. Αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας επισημαίνουν πως αυτές οι στρατηγικές συνεργασίες προσφέρουν στην εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η κίνηση της Xiaomi έρχεται σε αντίθεση με άλλους τεχνολογικούς κολοσσούς. Η Apple εγκατέλειψε το project ηλεκτρικού οχήματος χωρίς αποτέλεσμα, ενώ η Sony προχωρά στην ανάπτυξη του Afeela EV σε συνεργασία με τη Honda. Σύμφωνα με τον Lei Jun, το YU7 βρίσκεται σε φάση εκτεταμένων δοκιμών. "Στόχος μας είναι η διεξαγωγή λεπτομερών και μακροχρόνιων ελέγχων για τη διασφάλιση της ποιότητας του προϊόντος", δήλωσε χαρακτηριστικά. "Η τεχνογνωσία της εταιρείας στα ηλεκτρονικά συστήματα μπορεί να φέρει νέα δυναμική στην αγορά", αναφέρει ο Τζον Λι, αναλυτής της AutoTech Research. Η κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να σημειώσει 8,5 εκατομμύρια πωλήσεις το 2025, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της China Association of Automobile Manufacturers. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
dikasths Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Ρε παιδιά τι γίνεται όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας; ακούω κουλά πόσα, και όχι σε βάθος 10ετιας, αλλά στα 3-4 χρόνια
Alani13 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, dikasths είπε Ρε παιδιά τι γίνεται όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας; ακούω κουλά πόσα, και όχι σε βάθος 10ετιας, αλλά στα 3-4 χρόνια Άμα την κάνεις 75% αποφόρτηση και όχι παραπάνω, τότε αντέχει 20 χρόνια. Γενικά αξίζουν φουλ και οι τιμές θα πέσουν πολύ απότομα όσο αυξάνεται η παραγωγή. Αρκεί να υπάρχει ζήτηση. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2024 από Alani13
Δημοφιλής ανάρτηση Votritis Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 αμα ηταν εφικτο θα έπαιρνα Λαντα Νιβα , να μην εχει ουτε ηλεκτρικά παράθυρα ...... 16 1 14
Sablj Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Κανένα κουπονάκι θα παίξει ? Υπάρχει τρόπος να το πάρουμε από τα γνωστά κινεζοσαιτ με δωρεάν μεταφορικά ? 2 13
skskre Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Root θα μπορείς να κάνεις για να ξεφορτωθείς το bloatware της Xiaomi? Custom ROMS θα βγούν στο μέλλον, για tuning? 1 5
doctorkostis Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 53 minutes ago, dikasths said: Ρε παιδιά τι γίνεται όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας; ακούω κουλά πόσα, και όχι σε βάθος 10ετιας, αλλά στα 3-4 χρόνια Ειδικά με τις LFP δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πάντα υπάρχει περίπτωση για αστοχία υλικού, η εγγύηση στη μπαταρία είναι συνήθως 8 χρόνια. 3
Diavolos666 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Πανέμορφο το SU7, αυτό πραγματικά θυμίζει super-car. Ωραίο αεροδυναμικό σχήμα και θυμίζει παλιά αυτοκίνητα αγώνων. Δεν φτάνει που είναι ακριβά για εμάς, με τις ταρίφες εισαγωγών που έχουμε γίνονται απλησίαστα. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από Diavolos666 4
CyanBlue Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 48 λεπτά πριν, Votritis είπε αμα ηταν εφικτο θα έπαιρνα Λαντα Νιβα , να μην εχει ουτε ηλεκτρικά παράθυρα ...... Δεν είσαι ο μόνος... 😆 Πείτε μου αλήθεια: Αν στο YU7 κολλήσετε το σήμα της Porsche, πόσοι θα το "κατάπιναν"? Όπως και να χει, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα περάσει μεγάλα ζόρια. η τράπουλα έχει ανακατευτεί στην αγορά του αυτοκινήτου μετά την εμμονή της Γερμανίας για επιβολή ηλεκτρικών ηχημάτων που της γυρίζει... στα μούτρα. 14 1
dikasths Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 55 minutes ago, Votritis said: αμα ηταν εφικτο θα έπαιρνα Λαντα Νιβα , να μην εχει ουτε ηλεκτρικά παράθυρα ...... Γιατί όμως; Επίσης είναι εφικτό, υπάρχουν μεταχειρισμενα πολλά.
Votritis Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 9 λεπτά πριν, dikasths είπε Γιατί όμως; Επίσης είναι εφικτό, υπάρχουν μεταχειρισμενα πολλά. ενωω να μπορουσες να το αγορασεις καινουριο και να ειχε και ενα σχετικα πιο καινούριο-οικονομικο κινητήρα γιατι ειναι νομιζω του 94 1
Nakis93 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, Devil9697 είπε Πολύ όμορφο εξωτερικά Κλάσεις ανώτερο εμφανισιακά από την ανάποδη μπανιέρα Tesla model Y. Για ποιότητα - αξιοπιστία δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. 9
Tlykog Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Δεν είμαι κατά της τεχνολογίας. Τουναντίον, πιστεύω ότι μπορεί να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη και ασφαλή. Ωστόσο, παρατηρώ ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα συχνά ενσωματώνουν τεχνολογίες που, ενώ είναι χρήσιμες, συνοδεύονται και από χαρακτηριστικά που δεν προσφέρουν ουσιαστική αξία στον μέσο οδηγό. Για παράδειγμα, οι ψηφιακές οθόνες αφής για όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός, μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακές, αλλά συχνά αποσπούν την προσοχή του οδηγού, καθιστώντας τις λιγότερο πρακτικές σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς φυσικούς διακόπτες. Αντίθετα, οι προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, προσφέρουν πραγματική ασφάλεια και μπορούν να σώσουν ζωές, καθιστώντας τες απαραίτητες. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως η αυξημένη εξάρτηση από τα ηλεκτρονικά συστήματα κάνει τα οχήματα πιο δύσκολα και ακριβά στη συντήρηση. Οι ανεξάρτητοι μηχανικοί δυσκολεύονται να επισκευάσουν τέτοια οχήματα, κάτι που οδηγεί τους κατόχους αποκλειστικά στις αντιπροσωπείες. Μάλιστα, οι αντιπροσωπείες συνήθως δεν προχωρούν σε επισκευή των βλαβών, αλλά αντικαθιστούν ολόκληρα εξαρτήματα, γεγονός που αυξάνει σημαντικά το κόστος για τον καταναλωτή. Επιπλέον, όσο περνούν τα χρόνια, οι βλάβες σε τέτοια συστήματα μπορεί να είναι τόσο ασύμφορες για επισκευή, που τα αυτοκίνητα παλιότερων γενεών θα καταλήγουν να αποσύρονται πρόωρα. Αυτό ενδέχεται να περιορίσει την αγορά μεταχειρισμένων, κάτι που είναι κρίσιμο για όσους βασίζονται σε αυτήν για προσιτές λύσεις. Η τεχνολογία πρέπει να εξυπηρετεί τον άνθρωπο, και θα ήθελα να βλέπω μια προσέγγιση που θα ισορροπεί την καινοτομία με τη βιωσιμότητα, τη μακροχρόνια χρήση και την προσιτή συντήρηση. Ειδικά στην περίπτωση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, παρατηρώ ότι η διάρκεια ζωής τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία των μπαταριών και τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, κάτι που μπορεί να τα καθιστά λιγότερο βιώσιμα για μακροχρόνια χρήση, συγκριτικά με τα παραδοσιακά οχήματα. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από Tlykog 12 6
Vasilisxd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, dikasths said: Ρε παιδιά τι γίνεται όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας; ακούω κουλά πόσα, και όχι σε βάθος 10ετιας, αλλά στα 3-4 χρόνια Η εγγύηση είναι για 8/10 χρόνια, να υπολογίζεις μια 20ετία για αλλαγή μπαταρίας. Η MG ξεκίνησε να δίνει εφόρου ζωής εγγύηση μπαταρίας σε κάποιες χώρες. Έχουν ξεκινήσει σιγά-σιγά εταιρίες/συνεργεία ανακατασκευής μπαταριών στο μισό κόστος αγοράς, και στη χώρα μας. 1 hour ago, Tlykog said: Ειδικά στην περίπτωση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, παρατηρώ ότι η διάρκεια ζωής τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία των μπαταριών και τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, κάτι που μπορεί να τα καθιστά λιγότερο βιώσιμα για μακροχρόνια χρήση, συγκριτικά με τα παραδοσιακά οχήματα. Ισα ισα, η μπαταρία είναι το μόνο μέρος ενός ηλεκτρικού που φθείρεται με τον χρόνο. Δεν έχουν μηχανή, σύστημα μετάδοσης, εξάτμιση, καταλύτη, κλπ. Στατιστικά ένα θερμικό αμάξι θα έχει πολλαπλάσιες ζημίες από ένα ηλεκτρικό. Στο ηλεκτρικό θα ανακατασκευάσεις τις μπαταρίες με ένα κόστος π.χ 5.000 ευρώ και θα είναι καινούργιο στην 20ετία. Δεν έχουν Σέρβις... Εδώ ένα Ταξί Skoda Enyaq που ο άνθρωπος έχει κάνει 125.000χλμ και δεν έχει πάει ακόμα για έλεγχο...τον βλέπω να πηγαίνει στα 200.000χλμ που θα του αλλάξουν φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από Vasilisxd 6 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα