Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ κ περίπου 3 εβδομάδες υπάρχει το εξής πρόβλημα με την double play σύνδεση… χαλάει η σύνδεση με το Internet. Εκεί που σερφάρω ή μεταφέρονται αρχεία, είτε κολλάει το browsing, είτε σταματάνε οι μεταφορές. Επίσης εμφανίζονται μνμτα πως δεν υπάρχει σύνδεση με το Internet.

Πώς μπορώ να καταλάβω τί φταίει… ο πάροχος ή το router… ή κάτι άλλο;

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.

Δε αναφέρεις τη συσκευή που χρησιμοποιείς και σου παρουσιάζεται το πρόβλημα, ούτε και τον τρόπο με τον οποίο συνδέεσαι στον router (π.χ. ethernet, Wi-Fi, κ.λπ.)

Οπότε γενικές οδηγίες. Κάνε τα εξής καταρχήν:

  • Κάνε έλεγχο της σύνδεσης σε άλλη συσκευή (π.χ. μέσω ενός κινητού ή οποιαδήποτε άλλης συσκευής) για να δεις εάν έχεις τα ίδια προβλήματα.
  • Εάν δεν έχεις το ίδιο πρόβλημα μπορεί να εντοπίζεται στη συσκευή που χρησιμοποιείς (θέματα με drivers, κ.λπ.). Ανάλογα με τη συσκευή και το λειτουργικό σύστημα που διαθέτει υπάρχουν αρκετές λύσεις (επανεγκατάσταση drivers, reset σε κάποιες ρυθμίσεις, reset πρωτοκόλλων / tcp, κ.λπ).
  • Εάν έχεις το ίδιο πρόβλημα, πας στον router. Μπορείς να δεις διάφορες πληροφορίες σχετικά με τη σύνδεση και τα χαρακτηριστικά της αποκτώντας πρόσβαση σε αυτόν μέσω του Web Interface που διαθέτει (π.χ. μέσω ενός Browser βάζεις τη διύθυνση του router π.χ. 192.168.1.1, 192.168.0.1, 192.168.100.1 ή οποιαδήποτε άλλη έχει ο router σου και με το λογαριασμό που έχεις μπαίνεις και βλέπεις τι γίνεται). Βγάλε καμιά φωτογραφία με τα στοιχεία της σύνδεσης. Εάν δε βλέπεις κάτι ύποπτο, π.χ. με τη ταχύτητα, με τον θόρυβο, με την ισχύ του σήματος, κ.λπ. πας στο επόμενο βήμα.
  • Αποσυνδεσε τον router από το ρεύμα, περίμενε 10 δευτερόλεπτα και ενεργοποιήσέ τον ξανά. Δες εάν εξακολουθείς και έχεις προβλήματα.
  • Δοκίμασε σε διάφορες στιγμές να δεις τη ταχύτητα του Internet με ένα εργαλείο (π.χ. χρησιμοποίησε το speedtest από το internet)

Γράψε εδώ ότι προκύψει από αυτά που δοκίμασες και δώσε περισσότερες πληροφορίες για να μπορεί να σε βοηθήσει όποιος μπορεί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είτε WIFI είτε Ethernet το ίδιο πρόβλημα υπάρχει.
Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς αν βλέπω κάτι ύποπτο με την ταχύτητα, το θόρυβο κ με την ταχύτητα του internet;

Aυτό εδώ βοηθάει σε κάτι, κι αν όχι τί άλλο να δώ; 

 

Screenshot 2024-12-10 at 15.58.37.png

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.
40 minutes ago, zoranb said:

Είτε WIFI είτε Ethernet το ίδιο πρόβλημα υπάρχει.
Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς αν βλέπω κάτι ύποπτο με την ταχύτητα, το θόρυβο κ με την ταχύτητα του internet;

Aυτό εδώ βοηθάει σε κάτι, κι αν όχι τί άλλο να δώ; 

 

Screenshot 2024-12-10 at 15.58.37.png

Είναι απλά τα πράγματα, αν τα λαμπάκια του ρουτερ σβήνουν τότε είτε κάνει επανεκκίνηση το ρούτερ είτε συγχρονίζει εκ νέου άρα θέμα ρούτερ ή παρόχου.

Αν τα λαμπάκια είναι on τότε κοιτάς κάτω δεξια δίπλα στην ώρα για να δεις αν συνεχίζει να είναι ενεργή η lan/wlan σύνδεση.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι τιμές που δείχνει η φωτογραφία που έστειλες δείχνουν να είναι πολύ καλές (π.χ. ~17 ΜΒ/sec ταχύτητα στο download και line attenuation / DB γύρω στα 20 που είναι τέλεια - το line attenuation είναι απλά ένα μέτρο των απωλειών που παρουσιάζονται στη γραμμή μέχρι να φτάσουν τα δεδομένα σου στον router σου). Από αυτά φαίνεται ότι η γραμμή είναι μια χαρά και η ταχύτητα πολύ καλή και το πιθανότερο είναι ότι δεν έχει πρόβλημα ο router (ειδικά εάν τα λαμπάκια του router είναι όλα ενεργοποιημένα και οι ενδείξεις τους συμφωνούν με τις προδιαγραφές / οδηγίες που περιλαμβάνονται στον οδηγό που συνοδεύει τον router, όπως σου εξήγησε παραπάνω ο φίλος). 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...