Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο τυπος βαρεθηκε να γραψει μερικες πληροφοριες παραπανω. αν ειχε κι αλλες φωτογραφιες θα βλεπαμε ποια εκδοση ειναι και ποσα εξτρα εχει. παντως η βασικη εκδοση εχει λιανικη τιμη προ φορων 16396 , ειναι σχετικα φθηνο. πρεπει να ζητησουμε την αδεια να δουμε σε ποια κλαση ρυπων ανήκει. αν ειναι euro6w η πιο καινουργιο. παντως με οτι μπορω να δω απο τις φωτο με τα εξτρα , στο περιπου κανα 800αρι αν ειναι στην τελευταια κλαση ρυπων και κανα 1200αρι αν ειναι στην πρωτη euro6. βρες μια αλλη αγγελια με περισσοτερες πληροφοριες αλλα σχετικα ειναι φθηνο αμαξι 

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης - δεν ξέρω αν ισχύει πως για συναλλαγή/αγορά από ιδιώτη, πρέπει να πας και να κάνετε ιδιωτικό συμφωνητικό ότι ο ΦΠΑ έχει πληρωθεί.
Αν ναι, σε αυτήν την περίπτωση ίσως αξίζει να πάρεις από μάντρα για να μην έχεις το παραπάνω θέμα/έξοδο (o μαντράς αναφέρει περί ΦΠΑ στο τιμολόγιο που σου δίνει).

Γενικά έχουμε:
- αγορά
- μεταφορά (αυτοκινητάμαξα ή το φέρνεις εσύ οπότε βάζεις τα έξοδα + ασφάλιστρα)
- τέλη ταξινόμησης + έξοδα εκτελωνιστή
- κτεο
- πινακίδες (παράβολο)
- διεκπαιρεωτή αν δεν το κάνεις μόνος σου (70~€)
- τέλη κυκλοφορίας
- ασφάλεια

Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι
 

Επεξ/σία από FireKiller
Δημοσ.
9 ώρες πριν, FireKiller είπε

Επίσης - δεν ξέρω αν ισχύει πως για συναλλαγή/αγορά από ιδιώτη, πρέπει να πας και να κάνετε ιδιωτικό συμφωνητικό ότι ο ΦΠΑ έχει πληρωθεί.
Αν ναι, σε αυτήν την περίπτωση ίσως αξίζει να πάρεις από μάντρα για να μην έχεις το παραπάνω θέμα/έξοδο (o μαντράς αναφέρει περί ΦΠΑ στο τιμολόγιο που σου δίνει).

Γενικά έχουμε:
- αγορά
- μεταφορά (αυτοκινητάμαξα ή το φέρνεις εσύ οπότε βάζεις τα έξοδα + ασφάλιστρα)
- τέλη ταξινόμησης + έξοδα εκτελωνιστή
- πινακίδες (παράβολο)
- διεκπαιρεωτή αν δεν το κάνεις μόνος σου (70~€)
- τέλη κυκλοφορίας
- ασφάλεια

Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι
 

φπα και ιδιώτης δεν πανε μαζί. εφόσον είναι ιδιώτης , το φπα εχει σιγουρα πληρωθεί. εδω στην Ελλαδα μας , είμαστε Ευρώπη οπου μας συμφέρει. ιδιωτης δεν μπορει να αγορασει κατευθείαν απο ιδιωτη αλλης ευρωπαϊκής χωρας παρα μονο εαν θεωρηθεί το γνησιο της συναλλαγής στην Ελληνικη πρεσβεία της ξενης χωρας . αν αγορασει απο εμπορο θα του κοψει απλη αποδειξη (τιμολογιο) που ειτε θα αναφερει το φπα ειτε θα ειναι μεσα στην τιμη (παραγραφος-φπα εμπεριεχόμενος) .επαγγελματίας Έλληνας εισαγωγέας μπορει να αγορασει απο ιδιωτη αλλης ευρωπαϊκής χωρας χωρις πρεσβείες κτλ.

στα εξοδα προσθεσε και το Ελληνικο κτεο αν το αμαξι ειναι υπόχρεο να περασει 

Δημοσ.

Από ιδιώτη το ξεχνάς, πρέπει να πας να σφραγίσεις το γερμανικό ιδιωτικό συμφωνητικό στο ελληνικό προξενείο εκεί μαζί με τον ιδιώτη. Καπάκια να κλείσεις ραντεβού για ταμπέλες, παίζει να έχει ραντεβού μετά από μέρες... Δυσκολη η όλη διαδικασία.

Αν θες τη γνώμη μου να κοιτάς αυτοκίνητο από επίσημη αντιπροσωπεία στη Γερμανία. Εκεί όμως θα σου βγει όσο κάνουν στην Ελλάδα, γιατί είναι πολύ πιο ακριβά από γερμανικές μάντρες, παίρνεις όμως σίγουρο αυτοκίνητο. Σε μάντρες θα δεις πολλά πολλά περίεργα. Πλήρωσα 2 ελέγχους για αυτοκίνητα από μάντρες, και τα δύο γυρισμένα χλμ.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Από ιδιώτη το ξεχνάς, πρέπει να πας να σφραγίσεις το γερμανικό ιδιωτικό συμφωνητικό στο ελληνικό προξενείο εκεί μαζί με τον ιδιώτη. Καπάκια να κλείσεις ραντεβού για ταμπέλες, παίζει να έχει ραντεβού μετά από μέρες... Δυσκολη η όλη διαδικασία.

Αγοραζει και απο ιδιωτη απλα πρεπει να βαλει εταιρία εμπορίας μπροστα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, bill_zaf είπε

φπα και ιδιώτης δεν πανε μαζί. εφόσον είναι ιδιώτης , το φπα εχει σιγουρα πληρωθεί. εδω στην Ελλαδα μας , είμαστε Ευρώπη οπου μας συμφέρει. ιδιωτης δεν μπορει να αγορασει κατευθείαν απο ιδιωτη αλλης ευρωπαϊκής χωρας παρα μονο εαν θεωρηθεί το γνησιο της συναλλαγής στην Ελληνικη πρεσβεία της ξενης χωρας . αν αγορασει απο εμπορο θα του κοψει απλη αποδειξη (τιμολογιο) που ειτε θα αναφερει το φπα ειτε θα ειναι μεσα στην τιμη (παραγραφος-φπα εμπεριεχόμενος) .επαγγελματίας Έλληνας εισαγωγέας μπορει να αγορασει απο ιδιωτη αλλης ευρωπαϊκής χωρας χωρις πρεσβείες κτλ.

στα εξοδα προσθεσε και το Ελληνικο κτεο αν το αμαξι ειναι υπόχρεο να περασει 

σωστά - εγώ είχα μπερδευτεί αλλά ο εκτελωνιστής το ίδιο μου είχε πει περί Ελληνικής πρεσβείας στην ξένη χώρα.

Περί ΚΤΕΟ το ξέχασα - όντως χρειάζεται και μάλιστα πριν βγουν πινακίδες. Θεωρητικά μετάφραση του Γερμανικού αν πέρασε πρόσφατα (εμένα πέρασε TUV 10 μέρες πριν έρθει Ελλάδα) αλλά το περνάνε κανονικά που σημαίνει πως πρέπει να πάει το αμάξι για έλεγσο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, FireKiller είπε

Περί ΚΤΕΟ το ξέχασα - όντως χρειάζεται και μάλιστα πριν βγουν πινακίδες. Θεωρητικά μετάφραση του Γερμανικού αν πέρασε πρόσφατα (εμένα πέρασε TUV 10 μέρες πριν έρθει Ελλάδα) αλλά το περνάνε κανονικά που σημαίνει πως πρέπει να πάει το αμάξι για έλεγσο.

Ναι ,αναγνωριση ξενου δελτιου λέγεται και πρεπει να εχει τουλαχιστον 6 μηνες ακομα ισχύ  ,αλλιως περναει κανονικα. Η αναγνωριση στοιχιζει λιγοτερο απ οτι ο κανονικος ελεγχος. Σχεδον τα μισα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Ναι ,αναγνωριση ξενου δελτιου λέγεται και πρεπει να εχει τουλαχιστον 6 μηνες ακομα ισχύ  ,αλλιως περναει κανονικα. Η αναγνωριση στοιχιζει λιγοτερο απ οτι ο κανονικος ελεγχος. Σχεδον τα μισα

ναι αλλά κανένα ΚΤΕΟ που να πήρα τηλέφωνο δεν το έκανε δυστυχώς - κανονικό έλεγχο έλεγαν και τα 3-4 που κάλεσα παρ'όλο που τους εξήγησα τι χρειαζόταν 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, FireKiller είπε

ναι αλλά κανένα ΚΤΕΟ που να πήρα τηλέφωνο δεν το έκανε δυστυχώς - κανονικό έλεγχο έλεγαν και τα 3-4 που κάλεσα παρ'όλο που τους εξήγησα τι χρειαζόταν 

Για να τσιμπησουν την full τιμη

Δημοσ.
On 13/12/2024 at 16:09, bill_zaf said:

Αγοραζει και απο ιδιωτη απλα πρεπει να βαλει εταιρία εμπορίας μπροστα

ερώτηση... να υποθέσω ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν αν ειναι αγορά από συγγενή;;

Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να κατεβάσω το αυτοκίνητο της αδερφής μου (αν και με αυτά που ακούω δεν ξερω αν συμφέρει γιατί φοβάμαι ότι θα ακούσω χιλιάρικα για εκτελωνισμό - Q3 quattro 2λιτρο βενζίνη, νομίζω 6d-temp - Μάιος 19 παραγωγή).

Πρέπει να κάνω χαρτιά σε πρεσβείες εξωτερικό, ή συμφέρει περισσότερο να το φέρω στο όνομα της, να το εκτελωνίσω στο όνομα της... και μετά να μου το πουλήσω σαν εκτελωνισμένο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αν ειναι σε Ελληνικο ονομα δεν χρειαζεσαι τπτ. Θα εκτελωνιστει στο ονομα της κανοντας μια εξουσιοδοτηση στο icisnet ,και μπορείς να πληρωσεις εσυ οτι εξοδα βγαλει. Επειτα τα πιστοποιητικά θα εμφανιστουν στο gov.gr και δηλωνεις εκεινη την στιγμη σε ποιο υπουργειο θα βγαλεις πινακιδες και το αφμ του αγοραστη , κανεις αναριθμη μεταβιβαση

με μια απλη αναζητηση με τα στοιχεια που μου εδωσες, χωρις να ξερω ποια εκδοση ειναι και για να υπολογισουμε και τα εξτρα, η βασικη εκδοση ξεκινα με 4300 ευρω τελος ταξινομισης

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
Δημοσ.

Ναι και εγώ κάπως έτσι το είχα καταλάβει ότι πρέπει να γίνει, να έρθει και να εκτελωνιστεί στο όνομα της μιας και ούτως ή άλλως εμφανίζεται ότι εργάζεται εξωτερικό αλλά δεν έχει κάνει αλλαγή σε μόνιμη κάτοικος εξωτερικού οπότε μπορεί να βγάλει πινακίδες στο όνομα της και στα καπάκια να μου το πουλήσω/μεταβιβάσω.

Με τα έξοδα πάντως θεωρώ ότι είναι μεγάλη η αδικία με το σύστημα που επικρατεί. Το συγκεκριμένο αμάξι έχει κάποια καλά χιλιάρικα (γιατί έχει και εξτρά εξοπλισμούς) για να βγάλει χαρτιά Ελλάδα. Σε ένα παράλογο σύμπαν, η έκδοση του ιδίου μοντέλου, που βγήκε 1 χρόνο μετά που ήταν πάλι "βαφτισμένο" Q3 40, επειδή είναι hybrid (1500 + μπαταρία αντί για 2λιτρο αλλά ουσιαστικά με ίδια ισχύ) έχει χαμηλούς ρύπους... και το κόστος εισαγωγής είναι στο πάτωμα, εκτός και αν χάνω κάτι φυσικά.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, yositosi είπε

Ναι και εγώ κάπως έτσι το είχα καταλάβει ότι πρέπει να γίνει, να έρθει και να εκτελωνιστεί στο όνομα της μιας και ούτως ή άλλως εμφανίζεται ότι εργάζεται εξωτερικό αλλά δεν έχει κάνει αλλαγή σε μόνιμη κάτοικος εξωτερικού οπότε μπορεί να βγάλει πινακίδες στο όνομα της και στα καπάκια να μου το πουλήσω/μεταβιβάσω.

Με τα έξοδα πάντως θεωρώ ότι είναι μεγάλη η αδικία με το σύστημα που επικρατεί. Το συγκεκριμένο αμάξι έχει κάποια καλά χιλιάρικα (γιατί έχει και εξτρά εξοπλισμούς) για να βγάλει χαρτιά Ελλάδα. Σε ένα παράλογο σύμπαν, η έκδοση του ιδίου μοντέλου, που βγήκε 1 χρόνο μετά που ήταν πάλι "βαφτισμένο" Q3 40, επειδή είναι hybrid (1500 + μπαταρία αντί για 2λιτρο αλλά ουσιαστικά με ίδια ισχύ) έχει χαμηλούς ρύπους... και το κόστος εισαγωγής είναι στο πάτωμα, εκτός και αν χάνω κάτι φυσικά.

Αμα δεν έχει κάνει αλλαγή σε κάτοικος εξωτερικού, καλύτερα μην κάνει τίποτα από αυτά γιατί θα πληρώσει κάνα χοντρό πρόστιμο εφορία, εκτός και δήλωνε τα εισοδήματα που αποκτά στο εξωτερικό πράγμα απίθανο να διπλό φορολογείται..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...