Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

....

Και εμείς εδώ μπορούμε και ανεμογεννήτριες να βάλουμε και φωτοβολταϊκά, αυτοί εκεί δεν έχουν τίποτα από τα δύο να χρησιμοποιήσουν.

Αυτή την στιγμή η ηλεκτρική παραγωγή της Νορβηγίας είναι 87 % υδροηλεκτρικά και 13 % ανεμογεννήτριες με συνολική παραγωγή 25000 MW και εξαγωγές 5000 MW.

 

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 08/12/2024 at 21:35, Dimitris_1981 said:

Την σκέφτηκες πολύ την ανοησία; Διάβασε πρώτα και μετά απαντά.
 

Η προτροπή μου ήταν για υδροηλεκτρικά όπως στην Νορβηγία. Η αναφορά για τον λιγνίτη ήταν συγκριτική για να υποδείξει την ανοησία τους για μια ακόμα φορά. Έχεις την πρώτη ύλη και την πουλάς σε μια πιο ανεπτυγμένη χώρα από εσένα που ρυπαίνει πολλαπλάσια  ενώ παράλληλα εσύ όχι ώστε να κρατήσεις την σταθερότητα του δικτύου και να συγκρατήσεις λίγο τις τιμές.
Τα λιγνιτικά εργοστάσια υπήρχαν και μάλιστα όταν κατάλαβαν την βλακεία που έκαναν ξανάνοιξαν και φτάσαν κατά περιόδους να κατέχουν και το 15% του ενεργειακού μείγματος όταν αυξανόταν πολύ η τιμή του του LNG. 

Αν θες να στείλεις κάποιον εκεί στείλε λοιπόν τις κυβερνήσεις μας που δεκαετίες  δεν έφτιαξαν τις υποδομές που χρειάζονταν. Μάλιστα, για μιλήσω αντίστοιχα με εσένα , αν είσαι φαν κάποιων να πας μαζί τους.


Σου παραθέτω και το σχόλιο σε συζήτηση με άλλον συμφορουμιτη 

αυτο εγραψες και ναι ηταν μεγαλη ανοησια ΄'Προτιμάμε να παίρνουμε γερμανικές ανεμογεννήτριες που θα πήγαιναν αλλιώς σε χωματερές και να πουλάμε σε τιμή χώμα τον λιγνίτη μας στους γερμανούς κλείνοντας τα εργοστάσια παραγωγής ρευματος με λιγνίτη….'

 

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή καποιοι αναρωτιούνται τι θα κάνουν οι Νορβηγοί όταν καταργηθεί το πετρέλαιο κλπ 

https://en.wikipedia.org/wiki/Government_Pension_Fund_of_Norway

Εχουν κάνει ήδη τα κουμάντα τους.

As of November 2024, it had over US$1.74 trillion in assets,[1] and held on average 1.5% of all of the world's listed companies, making it the world's largest single sovereign wealth fund in terms of total assets under management.[2][3] This translates to over US$325,000 per Norwegian citizen.[4] It also holds portfolios of real estate and fixed-income investments. Many companies are excluded by the fund on ethical grounds.[5]

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, michael92 είπε

Πληθυσμός Γερμανίας: 84,67 εκατομμύρια.

Πληθυσμός Ελλάδας: 10,41 εκατομμύρια.

Βιομηχανικό ΑΕΠ Γερμανίας: 1,44 τρις δολάρια (30,7%)

Βιομηχανικό ΑΕΠ Ελλάδας: 45,99 δις δολάρια (18,2%)

Άσχετο.Το  θέμα μου είναι το παραμύθι που πουλάνε σχετικά με τις ανεμογεννητριες,και είναι καθαρά πολιτικά κόλπα......

Ο Έλληνας τσιμπάει ασχολείται με σαχλαμάρες ενώ έχει σοβαρότερα θέματα να λύσει,προσωπικά και κοινωνικά.......

 

IMG_20241210_143750.jpg

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

αυτο εγραψες και ναι ηταν μεγαλη ανοησια ΄'Προτιμάμε να παίρνουμε γερμανικές ανεμογεννήτριες που θα πήγαιναν αλλιώς σε χωματερές και να πουλάμε σε τιμή χώμα τον λιγνίτη μας στους γερμανούς κλείνοντας τα εργοστάσια παραγωγής ρευματος με λιγνίτη….'

 

Να μάθεις να διαβάζεις όλο κείμενο και να το κατανοείς.  Πρώτον,  έχει τον σύνδεσμο και που σημαίνει 2 πράγματα. Αν ήθελα να πω αυτό που κατάλαβες θα έλεγα αντί να χρησιμοποιούμε τον λιγνίτη μας.

Είναι προφανές και από τα ποστ που ακολουθούν και παρέθεσα.

Το πρώτο αφορά τις  ανεμογεννήτριες των Γερμανών. Αναφέρθηκαν για τον λόγο ότι είναι παλιάς τεχνολογίας που τις είχαν για πέταμα. Κοινώς πάλι η μίζα ή/και η κακοδιαχείριση του δημοσίου χρήματος πήγε σύννεφο.

Το δεύτερο αφορά στο γεγονός ότι βιαστήκαμε να κλείσουμε τα λιγνιτικά εργοστάσια ενώ υπήρχε έλλειψη ενέργειας. Παραθέτω επίσης από άλλο ποστ μου.

 

Αναφορά σε κείμενο

Η προτροπή μου ήταν για υδροηλεκτρικά όπως στην Νορβηγία. Η αναφορά για τον λιγνίτη ήταν συγκριτική για να υποδείξει την ανοησία τους για μια ακόμα φορά. Έχεις την πρώτη ύλη και την πουλάς σε μια πιο ανεπτυγμένη χώρα από εσένα που ρυπαίνει πολλαπλάσια  ενώ παράλληλα εσύ όχι ώστε να κρατήσεις την σταθερότητα του δικτύου και να συγκρατήσεις λίγο τις τιμές.
Τα λιγνιτικά εργοστάσια υπήρχαν και μάλιστα όταν κατάλαβαν την βλακεία που έκαναν ξανάνοιξαν και φτάσαν κατά περιόδους να κατέχουν και το 15% του ενεργειακού μείγματος όταν αυξανόταν πολύ η τιμή του του LNG. 

Πάρε και Links για να μην πεις ότι τα έβγαλα από το μυαλό μου

https://www.energia.gr/article/220978/skylakakhs-o-ligniths-h-ptolemaida-5-kai-h-thlethermansh

Αναφορά σε κείμενο

Πρέπει να τονιστεί όμως ότι το μερίδιο του λιγνίτη στο μείγμα ηλεκτροπαραγωγής εμφανίζεται αυξημένο το τελευταίο χρονικό διάστημα –στις 9 το πρωί σήμερα, Τρίτη βρισκόταν ήδη στο 15%, σύμφωνα με στοιχεία του ΑΔΜΗΕ - καθώς έχει εξαιρεθεί από τη φορολόγηση των “υπερκερδών” των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα. 

https://thegreentank.gr/2024/07/22/lignitis-business-daily/

 

Αναφορά σε κείμενο

Εν μέσω της θερινής εκτόξευσης των τιμών ενέργειας, ο λιγνίτης επέστρεψε στο ενεργειακό μείγμα ηλεκτροπαραγωγής και μάλιστα εξαιρέθηκε από τα πρόσφατα μέτρα της κυβέρνησης για περιορισμό των ουρανοκατέβατων κερδών των εταιρειών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα.

……

Η τάση αυτή έχει αντιστραφεί τις τελευταίες μέρες, με το μερίδιο του λιγνίτη στην ημερήσια παραγωγή ρεύματος να πλησιάζει ή και να ξεπερνάει το 10%.

σ.σ. Η ευθύνη είναι διαχρονική, δεν αφορά συγκεκριμένη κυβέρνηση μόνο. 
 

6 ώρες πριν, alexioannou είπε

Άσχετο.Το  θέμα μου είναι το παραμύθι που πουλάνε σχετικά με τις ανεμογεννητριες,και είναι καθαρά πολιτικά κόλπα......

Ο Έλληνας τσιμπάει ασχολείται με σαχλαμάρες ενώ έχει σοβαρότερα θέματα να λύσει,προσωπικά και κοινωνικά.......

 

IMG_20241210_143750.jpg

Οι ανεμογεννήτριες είναι μια χαρά αν είναι τελευταίας γενιάς ώστε να έχουν καλύτερη απόδοση , μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και καλύτερες δυνατότητες ανακύκλωσης όταν αποσυρθούν .

Απαντάς σε κάτι που δεν τέθηκε από κάποιον  στο συγκεκριμένο thread. Μάλιστα παραθέτοντας δικό μου ποστ. Προφανώς, υπάρχει και αυτή η μειοψηφία που πιστεύει όλες τις θεωρίες συνομωσίας. Παρόλα αυτά όπως σου απάντησα το βίντεο που ανέβασες μοιάζει να βασίζεται σε λάθος λογική για να βγάλει το συμπέρασμα του. Αυτό που θέλει να πει το θεωρώ  σωστό αλλά έχει λάθος αιτιολόγηση. Αυτό νομίζω ότι σου λέει και ο @michael92.

Δεν μπορώ να κρίνω αν είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα. Πιθανότατα δεν είναι. Εξακολουθεί όμως να έχει αντίκτυπο στο βάσει δημοσκοπήσεων σημαντικότερο πρόβλημα που είναι η οικονομία. 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 8/12/2024 στις 8:11 ΠΜ, james01gr είπε

όταν θέλεις να κάνεις μία μετάβαση ως κράτος πρέπει να δεχτείς πως θα μπεις μέσα για κάποιο διάστημα. για να γίνει η μετάβαση γρήγορα, πρέπει να έχεις πολλά για να ξοδέψεις. εάν δεν έχεις, δεν γίνεται. η Νορβηγία έχει. εμείς δεν έχουμε και ξέρεις πως θα εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; θα δώσουν για μερικά χρόνια ακόμη τα κίνητρα και μετά με νόμο θα σε υποχρεώσουν να αγοράσεις ηλεκτρικό. όποιος δεν έχει, απλά δεν θα έχει αυτοκίνητο. και αυτό γιατί ως κράτος δεν έχουμε μία πολιτική σωστή. εδώ συζητάμε πως θα βρουν 5 εκατομμύρια για να μην μείνουν αιτήσεις εκτός στο κινούμαι ηλεκτρικά ενώ έχουμε 6,5 δις πρωτογενές πλεόνασμα... η Νορβηγία δεν έχει ανάγκη τα χρήματα από τους φόρους των υδρονανθράκων από την τοπική κοινωνία. ούτε στρατό έχουν, πχ οι στρατιωτικές τους δαπάνες είναι στο 1,5% επί του ΑΕΠ. εμείς φτάνουμε αισίως στο 4%.

Μακροσκελής η απαντηση σου χωρίς να έχεις πιάσει το νόημα του σχολίου μου. Να σε ρωτησω. Είσαι υπερη κατά της ηλεκτροκινησης; Εσύ σαν άτομο. Ασε τις συνθήκες και τα κράτη,τους πλεονασμους και τα δις.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, sokinfragoul είπε

Μακροσκελής η απαντηση σου χωρίς να έχεις πιάσει το νόημα του σχολίου μου. Να σε ρωτησω. Είσαι υπερη κατά της ηλεκτροκινησης; Εσύ σαν άτομο. Ασε τις συνθήκες και τα κράτη,τους πλεονασμους και τα δις.

είμαι υπέρ αλλά όχι με τον τρόπο που γίνεται. υπάρχει μία απίστευτη προχειρότητα και βιασύνη ενώ σε σημαντικότερα πράγματα δεν υπάρχει αυτό. και δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά βέβαια όταν οι συνδιασκέψεις για το κλίμα γίνονται σε πετρελαιοπαραγωγούς χώρες, όταν υπάρχουν εκεί όλοι οι εκπρόσωποι των εταιρειών (τσιμεντοβιομηχανίες, διυλιστήρια κτλ) που ρυπαίνουν ασύστολα. αυτοί βρίσκονται εκεί για έναν λόγο. να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους. έτσι όμως δουλειά δεν γίνεται.

με βάση την ΕΕ το πετρέλαιο είναι κακό μόνο για τους κινητήρες των αυτοκινήτων. το ότι έχει κυριαρχήσει σε οτιδήποτε γύρω μας, από ρούχα (γελάω με τα ''eco'' δερμάτινα πχ), σε συσκευασίες και ενώ βρίσκουν μικροπλαστικά σε οποιοδήποτε όργανο του σώματός μας αλλά εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. δεν θέλω να συνεχίσω για τις βιομηχανίες τροφίμων γιατί θα βγούμε εντελώς εκτός θέματος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

to 24% αεπ ερχεται απο πετρελαιο /φυσικο αεριο

το 20% ζει σε μονοκατοικιες ,80% ιδιοκατοικηση

το καυσιμο ειχε μολις 20% πτωση πωλησεων αρα αυτο δειχνει οτι εχουν κ ενα θερμικο για μεγαλες αποστασεις...

χαιρονται π δεν τους ζαλιζουν στα συνεργεια με τα ηλεκτρικα με χρεωσεις ή ανταλακτικα

κοψανε τα μπονους/ επιδοτησεις κ ταυτοχρονα τους φορολογησαν βαση βαρους 😛 

το συνταξιοδοτικο  τους ταμειο ηταν αυτο που πληρωσε για αυτες τις αλλαγες.. 

υ.γ. γατακια... 😛 << .... η Αστυπάλαια έγινε «το πρώτο έξυπνο και πράσινο νησί της Μεσογείου» και μετατράπηκε σε πρότυπο ηλεκτροκίνησης και ενεργειακής αυτονομίας.>>

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
On 09/12/2024 at 16:37, Ntinaras said:

Ολα ειναι μπουρδελο γιατι δεν εφαρμοζονται οι υπαρχοντες νομοι.

Αν καθε μα καθε φορα που παρκαρες παρανομα ηξερες οτι θα ετρωγες προστιμο, 200+ ευρω, θα παρκαρες ποτε? 

Αν ηξερες οτι δεν εχεις πουθενα χωρο σταθμευσης κοντα στο σπιτι σου θα αγοραζες αυτοκινητο αν ηξερες οτι θα ετρωγες καθε 3 ωρες 200 ευρω προστιμο για παρανομη σταθμευση?

Μαντεψε λοιπον, αν αυτοι οι νομοι ηταν εφαρμοσμενοι τα τελευταια 40 χρονια στο ακεραιο, ποσα αυτοκινητα θα ειχε η αθηνα, ποσο καυσαεριο, ποση κινηση στους δρομους και γενικα ποσο πληθυσμο σε σχεση με την υπολοιπη ελλαδα.

αν και θα βγω εκτος θεματος θα τα αναφερω.

τα προβληματα ειναι πολλα. δεν μπορουμε να κατηγορουμε καποιον που αγοραζει ενα αμαξι για να παει στην δουλεια για να παει τα παιδια σχολειο για να παει στο νοσοκομειο αν γινει κατι.

σιγουρα εχουμε γινει μπαχαλο με τον καθενα να παρκαρει οπου θελει.απο την αλλη εχεις ομως και ενα κρατος που δεν κανει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να το διορθωσει αυτο. απλο παραδειγμα.στην καλλιθεα υπηρχε το parking που εφυγε ενα κομματι και βουλιαξε.η ευκολη λυση το κλεινουμε και τερμα.

μετα το κρατος φταινε και οι εταιρειες.πηγε να γινει κατι καλο με την τηλεργασια αλλα παει και αυτο πατωσε.

στην εταιρεια που ειμαι παιζει hybrid 3-2.  πρακτικα απο το 100 % του προσωπικου ανετα το 90 % δεν χρειαζεται να ερχεται απλα ποτέέέέέέ.

αν αυτοι δουλευαν remote θα ειχες λιγοτερα αμαξια εξω,καποιοι δεν θα χρειαζονταν να παρουν αμαξια ενω αλλοι θα ειχαν φυγει εκτος των μεγαλων αστικων κεντρων αφου κυριολεκτικα δουλευεις απο παντου.

γενικα τα προβληματ αειναι πολλα.ειμαστε πολη και βλεπεις ο αλλος να κατεβαινει στην αθηνα για να παρκαρει το x5 του. εχει γινει χαμος με τα suv πλεον τα οποια δεν βοηθανε πουθενα. καποτε ηταν τα sports car πλεον η φιγουρα ειναι τα suv.

εχουμε ενα μετρο που δεν καλυπτει παρα λιγες περιοχες και θα πρεπει να περιμενουμε αλλα 10 χρονια να γινουν οι υπολοιποι σταθμοι. κυριολεκτικα δηλαδη δεν εχει δοθει καμια λυση για να φτιαξει η κατασταση. απο κανεναν. σιγουρα και εμεις σαν λαος παιρνουμε αμαξι για να παμε μεχρι το περιπτερο.

On 08/12/2024 at 03:28, mariosnik_ said:

 

Συμφωνώ με αυτό. Έχει παραγίνει με τα παλιά και παρατημένα κτίρια, μπαινουν μέσα πρεζάκια, βάζουν φωτιές, προκαλούν θέματα σε γείτονες, έχω ένα τέτοιο δίπλα μου ακριβώς και έχω χάσει τον ύπνο μου. Γκρέμισμα και χτίσιμο δημοσίου γκαράζ με ορόφους απλά. 

εκει θα τα βλεπουμε για πολλα χρονια ακομα δυστυχως.

 γενικως ειναι ενα μεγαλο προβλημα αυτα τα κτιρια

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...