Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά σε όλους.

Εδώ και αρκετές ώρες είναι εκτός λειτουργίας το myΔΕΗ ( https://mydei.dei.gr/ ). Εμφανίζει ένα μήνυμα περί αναβάθμισης, αλλά μού κάνει περιέργεια ότι είναι τόσες ώρες κάτω σε ώρες που δεν είναι χαμηλής επισκεψιμότητας. Συνήθως τέτοιες αναβαθμίσεις γίνονται πιο βραδινές ώρες.

Γνωρίζουμε τυχόν τί γίνεται;

Δημοσ.

Μου ειπαν στο τηλεφωνο οτι γινεται αναβαθμιση και θα ειναι πανω ξανα το σαιτ στις 9 Δεκεμβρη νομιζω.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ακόμα κάτω, μιλάμε για 2ο συνεχόμενο 24ωρο εκτός λειτουργίας.

Το έχουν τερματίσει.

Έχει σημασία ότι για τόσο μεγάλο διάστημα εκτός, και ειδικά αν είναι προγραμματισμένο, δεν έστειλαν καμία ενημέρωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα άρχισε να εμφανίζεται η σελίδα κανονικά.

Τα παλιά στοιχεία λογαριασμού δεν δουλεύουν.

Με μικρά γράμματα αναφέρει ότι πρέπει από 08/12 και μετά να προχωρήσει κανείς σε «ενημέρωση λογαριασμού». Πατάς το e-mail που είχες και λέει ότι θα στείλει σχετικό μήνυμα με στοιχεία για να σου στείλει νέο κωδικό, το e-mail «ακόμα έρχεται».

Εν ολίγοις, είμαστε κλειδωμένοι απ' έξω χωρίς καμία δυνατότητα.

Καλά θα πάει κι αυτό.

Να θυμόμαστε ότι αυτοί οι οργανισμοί όσο και να κάνουν ότι εκσυγχρονίζονται, στον πυρήνα τους είναι ακόμα όπως όταν ήταν ΔΕΚΟ.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
14 minutes ago, kostasgr78 said:

Τώρα άρχισε να εμφανίζεται η σελίδα κανονικά.

Τα παλιά στοιχεία λογαριασμού δεν δουλεύουν.

Με μικρά γράμματα αναφέρει ότι πρέπει από 08/12 και μετά να προχωρήσει κανείς σε «ενημέρωση λογαριασμού». Πατάς το e-mail που είχες και λέει ότι θα στείλει σχετικό μήνυμα με στοιχεία για να σου στείλει νέο κωδικό, το e-mail «ακόμα έρχεται».

Εν ολίγοις, είμαστε κλειδωμένοι απ' έξω χωρίς καμία δυνατότητα.

Καλά θα πάει κι αυτό.

Να θυμόμαστε ότι αυτοί οι οργανισμοί όσο και να κάνουν ότι εκσυγχρονίζονται, στον πυρήνα τους είναι ακόμα όπως όταν ήταν ΔΕΚΟ.

κάνε δεύτερη προσπάθεια θα δουλεψει

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, kostasbm είπε

κάνε δεύτερη προσπάθεια θα δουλεψει

 

Κωδικό δεν στέλνει.

Προχώρησα απλά με το e-mail που φαίνεται να το πήρε από το πρώτο ανολοκλήρωτο βήμα (ακόμα κι αν δεν έστειλε κωδικό )και στο τελευταίο βήμα έκανα ότι ξέχασα τον κωδικό και λειτουργεί κανονικά η επαναφορά.

Θα χαθεί αρκετός κόσμος με αυτό το προβληματικό πρώτο βήμα που δεν ολοκληρώνεται, όπως περιγράφουν στην οδηγία.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Κωδικό δεν στέλνει.

Προχώρησα απλά με το e-mail που φαίνεται να το πήρε από το πρώτο ανολοκλήρωτο βήμα (ακόμα κι αν δεν έστειλε κωδικό )και στο τελευταίο βήμα έκανα ότι ξέχασα τον κωδικό και λειτουργεί κανονικά η επαναφορά.

Θα χαθεί αρκετός κόσμος με αυτό το προβληματικό πρώτο βήμα που δεν ολοκληρώνεται, όπως περιγράφουν στην οδηγία.

Ηρθαν και τα mail απλα λιγη ωρα μετα με τον προσωρινο κωδικο. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, alexander098 είπε

Ξανά κάτω, τι θα γίνει με το χαλι τους;

Το απαντήσαμε ήδη. 🤓😇

Στις 8/12/2024 στις 7:25 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Να θυμόμαστε ότι αυτοί οι οργανισμοί όσο και να κάνουν ότι εκσυγχρονίζονται, στον πυρήνα τους είναι ακόμα όπως όταν ήταν ΔΕΚΟ.

 

Δημοσ.

του κερατα το μαιλ ηρθε αλλα 

Microsoft
Είσοδος

Δυστυχώς αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την είσοδό σας.

 
AADSTS900561: The endpoint only accepts POST requests. Received a GET request.    Tι γινετε ρε παιδια ? και ο λογαριασμος σας εχει κλειδωθει ....
Δημοσ.

Ενεργό το σάιτ, αλλά με προβλήματα. Λέει στο myrewards η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη για τον τύπο παροχής. Άντε να δούμε πότε θα στρώσει 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...