nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, charllestone είπε Κατω απο 4070 και 3080 το RT ειναι αστείο.... Ολα τα αλλα ειναι μάρκετινγκ ειναι. Εγω με 3070 με rt δεν έπαιζα τπτ, μετα απο 1 ωρα παιχνιδιού γέμιζε η vram και γίνονταν πανηγύρι... Αν ειναι να εχεις rt σε 1080 με dlss performance και να νομίζεις οτι έχεις γταφικαρες, τοτε η nvidia εχει κάνει φοβερό μάρκετινγκ και μπράβο της.... Το πανηγύρι γινόταν λόγω shader compilation και όχι επειδή γέμιζε η vram σου,έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size από το Nvidia panel?
charllestone Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε Το πανηγύρι γινόταν λόγω shader compilation και όχι επειδή γέμιζε η vram σου,έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size από το Nvidia panel? Οχι φιλαράκι λογω vram ητανε 100%
nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, charllestone είπε Οχι φιλαράκι λογω vram ητανε 100% Έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size? Ναι η όχι Αν νομίζεις ότι επειδή γεμίζει η vram πρέπει το παιχνίδι να σέρνεται τότε κανείς μέγα λάθος
charllestone Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, nikos5800 είπε Έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size? Ναι η όχι Ναι. Καμια διαφορά
nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Το λέω αυτό επειδή λες μετά από μία ώρα ,που σημαίνει ότι είναι καθαρά θέμα shader compilation 1 λεπτό πριν, charllestone είπε Ναι. Καμια διαφορά Δεν μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό που λες γιατί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα ιδικά σε low frames και stuttering Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από nikos5800
charllestone Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Το ιδιο ειχα δοκιμάσει και σε 2080 και 2070 που ειχα παλιότερα. Τα ιδια χαλια και χειρότερα εκει. Στο μόνο πράγμα που παραδέχομαι την nvidia ειναι στο dlss που με την 3070 τουλάχιστον μπορούσα να παίξω σε 1440p κανονικά με dlss q. Εκει ναι. Αλλα και παλι λογω vram στα καινούργια παιχνίδια δεν ειχε μέλλον γι αυτο την εδωσα πρόσφατα σε εναν φιλο κ πηγα προς amd μερια (6800xt). Γενικά εχω αλλαξει πολλές κάρτες, απο παλια ημουν παντα με Nvidia. Απο amd ειχα μόνο μια rx 570 που ηταν υπερτιμια αν κ καπου καπου είχαν θεματακια οι drivers. Πλεον απο τις rdna και μετα έχουν στρώσει.
Dr_Pepper Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Ρε φίλε από τα 20 στα 35 είναι 75% διαφορά,στα 35 βάζεις το frame gen και παίζεις αξιοπρεπώς ενώ στα 20 δεν μπορείς να βάλεις τίποτα ναι φαίνεται μεγάλο επειδή το 10% εδώ ειναι 2 FPS... 15 FPS διαφορά έχουν τώρα αν δεν μπορούν τα fanboy μάτια σου να καταλάβουν ότι 15 FPS δεν ειναι τεράστια διαφορά ειδικά όταν και οι 2 επιδόσεις ειναι χάλια τότε τι να σου πω. Επίσης και frame generation να βάλεις που θα παίζεις "αξιοπρεπώς" (με κάρτα που κάνει microstutters ακόμη και χωρίς rt σε 1080p ) πάλι 15 FPS διαφορά θα έχουν με dlss και FG θα παίζει 85 FPS η 4060 με FSR και FG θα παίζει 70 FPS η 7600 (τώρα ενώ πάλι ειναι 15 FPS η διαφορά επειδή άλλαξαν τα νούερα δηλαδή 85 και 70 ποσοστιακά βγαίνει 21%... είδες γιατί δεν έχει νόημα να βάζεις ποσοστά χωρίς context εκτός αν θέλεις να περάσεις ένα μεροληπτικό μήνυμα; ) Φυσικά στο μυαλό σου τα buffs τα δίνεις μόνο στην μια κάρτα και δεν σου πέρασε καν απο το μυαλό ότι και η 7600 έχει FG (fluid motion 2 ) και FSR... 2
charllestone Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Το λέω αυτό επειδή λες μετά από μία ώρα ,που σημαίνει ότι είναι καθαρά θέμα shader compilation Δεν μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό που λες γιατί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα ιδικά σε low frames και stuttering Να σου πω διαφορά ειδα μονο στο assassin's creed odyssey που έστρωσε και δεν ειχε stutters. Σε rt πχ στο cyberpunk δεν ειχε διαφορά
nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, charllestone είπε Να σου πω διαφορά ειδα μονο στο assassin's creed odyssey που έστρωσε και δεν ειχε stutters. Σε rt πχ στο cyberpunk δεν ειχε διαφορά Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍 6 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε ναι φαίνεται μεγάλο επειδή το 10% εδώ ειναι 2 FPS... 15 FPS διαφορά έχουν τώρα αν δεν μπορούν τα fanboy μάτια σου να καταλάβουν ότι 15 FPS δεν ειναι τεράστια διαφορά ειδικά όταν και οι 2 επιδόσεις ειναι χάλια τότε τι να σου πω. Επίσης και frame generation να βάλεις που θα παίζεις "αξιοπρεπώς" (με κάρτα που κάνει microstutters ακόμη και χωρίς rt σε 1080p ) πάλι 15 FPS διαφορά θα έχουν με dlss και FG θα παίζει 85 FPS η 4060 με FSR και FG θα παίζει 70 FPS η 7600 (τώρα ενώ πάλι ειναι 15 FPS η διαφορά επειδή άλλαξαν τα νούερα δηλαδή 85 και 70 ποσοστιακά βγαίνει 21%... είδες γιατί δεν έχει νόημα να βάζεις ποσοστά χωρίς context εκτός αν θέλεις να περάσεις ένα μεροληπτικό μήνυμα; ) Φυσικά στο μυαλό σου τα buffs τα δίνεις μόνο στην μια κάρτα και δεν σου πέρασε καν απο το μυαλό ότι και η 7600 έχει FG (fluid motion 2 ) και FSR... Το frame gen της AMD είναι software based καμία σχέση στο smoothness με το ai based frame gen της Nvidia,τα δοκιμάζω και τα δύο πάντοτε στα παιχνίδια Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από nikos5800
charllestone Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, nikos5800 είπε Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍 Οκ δηλαδή έχει διαφορά τοσο μεγάλη που μπορείς να παιξεις με rt on και high textures ας πουμε? Δεν τα εχω παιξει αυτα τα παιχνίδια αλλα θα το έχω υπόψιν για τον φιλο μου με την 3070 να που πει εντυπώσεις
nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, charllestone είπε Οκ δηλαδή έχει διαφορά τοσο μεγάλη που μπορείς να παιξεις με rt on και high textures ας πουμε? Δεν τα εχω παιξει αυτα τα παιχνίδια αλλα θα το έχω υπόψιν για τον φιλο μου με την 3070 να που πει εντυπώσεις Το horizon παίζω με high preset,τρέχει πολύ καλά ,το horizon δεν έχει rt,να του πεις να ενεργοποιήσει το shader cache size από το contol panel της Nvidia ,να το βάλει στα 10gb Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από nikos5800
Dr_Pepper Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍 Το frame gen της AMD είναι software based καμία σχέση στο smoothness με το ai based frame gen της Nvidia,τα δοκιμάζω και τα δύο πάντοτε στα παιχνίδια Ναι το frame gen της AMD έχει άλλη γεύση... ειναι καλύτερο. Αν δεν καταλαβαίνεις τι βλέπεις frame pacing ειναι πόσο καθυστερεί να βγεί το κάθε frame οπότε όσο πιο χαμιλά ειναι μια χρωματιστή γραμμή τόσο πιο γρήγορα βγαίνει το frame και όσο πιο ομογενοποιημένα (δεν κάνει κέρατακια δηλαδή σαν την nvidia dlss FG ) τόσο λιγότερο stutter και πιο smooth η κίνηση κτλ Με μπλέ ειναι η 4070 με fg της AMD και στο πράσινο με το μανίσιο το δικό της. Ο άξονας χ ειναι δευτερόλεπτα (διάρκεια του παιχνιδιού) και ο y ειναι milisecond (διάρκεια παραγωγής frame) 2
nikos5800 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε Ναι το frame gen της AMD έχει άλλη γεύση... ειναι καλύτερο. Αν δεν καταλαβαίνεις τι βλέπεις frame pacing ειναι πόσο καθυστερεί να βγεί το κάθε frame οπότε όσο πιο χαμιλά ειναι μια χρωματιστή γραμμή τόσο πιο γρήγορα βγαίνει το frame και όσο πιο ομογενοποιημένα (δεν κάνει κέρατακια δηλαδή σαν την nvidia dlss FG ) τόσο λιγότερο stutter και πιο smooth η κίνηση κτλ Με μπλέ ειναι η 4070 με fg της AMD και στο πράσινο με το μανίσιο το δικό της. Ο άξονας χ ειναι δευτερόλεπτα (διάρκεια του παιχνιδιού) και ο y ειναι milisecond (διάρκεια παραγωγής frame) Δεν είναι,μάτια έχω και βλέπω
Dr_Pepper Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Δεν είναι,μάτια έχω και βλέπω ναι βλέπεις ότι θέλεις να δεις 1
Aealo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Upscalers, Nanites και Lumen γυαλιστερές επιφάνειες και η Ngreedia πουλαει 3 μηνιατικα την μια κάρτα ..... το rasterization είναι που πρέπει να κοιταμε στην τελική .....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα