Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, charllestone είπε

Κατω απο 4070 και 3080 το RT ειναι αστείο.... Ολα τα αλλα ειναι μάρκετινγκ ειναι. Εγω με 3070 με rt δεν έπαιζα τπτ, μετα απο 1 ωρα παιχνιδιού γέμιζε η vram και γίνονταν πανηγύρι... Αν ειναι να εχεις rt σε 1080 με dlss performance και να νομίζεις οτι έχεις γταφικαρες, τοτε η nvidia εχει κάνει φοβερό μάρκετινγκ και μπράβο της....

Το πανηγύρι γινόταν λόγω shader compilation και όχι επειδή γέμιζε η vram σου,έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size από το Nvidia panel?

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε

Το πανηγύρι γινόταν λόγω shader compilation και όχι επειδή γέμιζε η vram σου,έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size από το Nvidia panel?

Οχι φιλαράκι λογω vram ητανε 100%

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, charllestone είπε

Οχι φιλαράκι λογω vram ητανε 100%

Έχεις ενεργοποιήσει το shader cache size? Ναι η όχι 

Αν νομίζεις ότι επειδή γεμίζει η vram πρέπει το παιχνίδι να σέρνεται τότε κανείς μέγα λάθος 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λέω αυτό επειδή λες μετά από μία ώρα ,που σημαίνει ότι είναι καθαρά θέμα shader compilation 

1 λεπτό πριν, charllestone είπε

Ναι. Καμια διαφορά

Δεν μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό που λες γιατί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα ιδικά σε low frames και stuttering 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.

Το ιδιο ειχα δοκιμάσει και σε 2080 και 2070 που ειχα παλιότερα. Τα ιδια χαλια και χειρότερα εκει.

Στο μόνο πράγμα που παραδέχομαι την nvidia ειναι στο dlss που με την 3070 τουλάχιστον μπορούσα να παίξω σε 1440p κανονικά με dlss q. Εκει ναι. Αλλα και παλι λογω vram στα καινούργια παιχνίδια δεν ειχε μέλλον γι αυτο την εδωσα πρόσφατα σε εναν φιλο κ πηγα προς amd μερια (6800xt).

Γενικά εχω αλλαξει πολλές κάρτες, απο παλια ημουν παντα με Nvidia. Απο amd ειχα μόνο μια rx 570 που ηταν υπερτιμια αν κ καπου καπου είχαν θεματακια οι drivers. Πλεον απο τις rdna και μετα έχουν στρώσει.

 

Δημοσ.

  

5 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Ρε φίλε από τα 20 στα 35 είναι 75% διαφορά,στα 35 βάζεις το frame gen και παίζεις αξιοπρεπώς ενώ στα 20 δεν μπορείς να βάλεις τίποτα 

ναι φαίνεται μεγάλο επειδή το 10% εδώ ειναι 2 FPS... 

15 FPS διαφορά έχουν τώρα αν δεν μπορούν τα fanboy μάτια σου να καταλάβουν ότι 15 FPS δεν ειναι τεράστια διαφορά ειδικά όταν και οι 2 επιδόσεις ειναι χάλια τότε τι να σου πω. 

Επίσης και frame generation να βάλεις που θα παίζεις "αξιοπρεπώς" (με κάρτα που κάνει microstutters ακόμη και χωρίς rt σε 1080p ) πάλι 15 FPS διαφορά θα έχουν με dlss και FG θα παίζει 85 FPS η 4060 με  FSR και FG θα παίζει 70 FPS η 7600  (τώρα ενώ πάλι ειναι 15 FPS η διαφορά επειδή άλλαξαν τα νούερα δηλαδή 85 και 70 ποσοστιακά βγαίνει 21%... είδες γιατί δεν έχει νόημα να βάζεις ποσοστά χωρίς context εκτός αν θέλεις να περάσεις ένα μεροληπτικό μήνυμα; ) 

Φυσικά στο μυαλό σου τα buffs τα δίνεις μόνο στην μια κάρτα και δεν σου πέρασε καν απο το μυαλό ότι και η 7600 έχει FG (fluid motion 2 ) και FSR... 



 

aEUhniL.png

F2lRdeq.png

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Το λέω αυτό επειδή λες μετά από μία ώρα ,που σημαίνει ότι είναι καθαρά θέμα shader compilation 

Δεν μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό που λες γιατί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα ιδικά σε low frames και stuttering 

Να σου πω διαφορά ειδα μονο στο assassin's creed odyssey που έστρωσε και δεν ειχε stutters. Σε rt πχ στο cyberpunk δεν ειχε διαφορά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, charllestone είπε

Να σου πω διαφορά ειδα μονο στο assassin's creed odyssey που έστρωσε και δεν ειχε stutters. Σε rt πχ στο cyberpunk δεν ειχε διαφορά

Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍

6 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

  

ναι φαίνεται μεγάλο επειδή το 10% εδώ ειναι 2 FPS... 

15 FPS διαφορά έχουν τώρα αν δεν μπορούν τα fanboy μάτια σου να καταλάβουν ότι 15 FPS δεν ειναι τεράστια διαφορά ειδικά όταν και οι 2 επιδόσεις ειναι χάλια τότε τι να σου πω. 

Επίσης και frame generation να βάλεις που θα παίζεις "αξιοπρεπώς" (με κάρτα που κάνει microstutters ακόμη και χωρίς rt σε 1080p ) πάλι 15 FPS διαφορά θα έχουν με dlss και FG θα παίζει 85 FPS η 4060 με  FSR και FG θα παίζει 70 FPS η 7600  (τώρα ενώ πάλι ειναι 15 FPS η διαφορά επειδή άλλαξαν τα νούερα δηλαδή 85 και 70 ποσοστιακά βγαίνει 21%... είδες γιατί δεν έχει νόημα να βάζεις ποσοστά χωρίς context εκτός αν θέλεις να περάσεις ένα μεροληπτικό μήνυμα; ) 

Φυσικά στο μυαλό σου τα buffs τα δίνεις μόνο στην μια κάρτα και δεν σου πέρασε καν απο το μυαλό ότι και η 7600 έχει FG (fluid motion 2 ) και FSR... 



 

aEUhniL.png

F2lRdeq.png

Το frame gen της AMD είναι software based καμία σχέση στο smoothness με το ai based frame gen της Nvidia,τα δοκιμάζω και τα δύο πάντοτε στα παιχνίδια 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikos5800 είπε

Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍

Οκ δηλαδή έχει διαφορά τοσο μεγάλη που μπορείς να παιξεις με rt on και high textures ας πουμε?

Δεν τα εχω παιξει αυτα τα παιχνίδια αλλα θα το έχω υπόψιν για τον φιλο μου με την 3070 να που πει εντυπώσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, charllestone είπε

Οκ δηλαδή έχει διαφορά τοσο μεγάλη που μπορείς να παιξεις με rt on και high textures ας πουμε?

Δεν τα εχω παιξει αυτα τα παιχνίδια αλλα θα το έχω υπόψιν για τον φιλο μου με την 3070 να που πει εντυπώσεις

Το horizon παίζω με high preset,τρέχει πολύ καλά ,το horizon δεν έχει rt,να του πεις να ενεργοποιήσει το shader cache size από το contol panel της Nvidia ,να το βάλει στα 10gb

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Στο horizon forbidden west έχει μεγάλη διαφορά,τόσο σε loading times όσο και stuttering,το ίδιο και στο god of war Ragnarok,γενικά βάλτο στο on στα καινούργια παιχνίδια κάνει "θαύματα"👍

Το frame gen της AMD είναι software based καμία σχέση στο smoothness με το ai based frame gen της Nvidia,τα δοκιμάζω και τα δύο πάντοτε στα παιχνίδια 

Ναι το frame gen της AMD έχει άλλη γεύση... ειναι καλύτερο

image.png.223f0c236642455b1837c465c7b243fd.png

 

image.png.f7ad105a696747f671d2b353473b6fbd.png

 

image.png.84d557430eb7a5ebb1e2ac2dc606d5e5.png

 

Αν δεν καταλαβαίνεις τι βλέπεις frame pacing ειναι πόσο καθυστερεί να βγεί το κάθε frame οπότε όσο πιο χαμιλά ειναι μια χρωματιστή γραμμή τόσο πιο γρήγορα βγαίνει το frame και όσο πιο ομογενοποιημένα (δεν κάνει κέρατακια δηλαδή σαν την nvidia dlss FG ) τόσο λιγότερο stutter και πιο smooth η κίνηση κτλ 


Με μπλέ ειναι η 4070 με fg της AMD και στο πράσινο με το μανίσιο το δικό της. 

Ο άξονας χ ειναι δευτερόλεπτα (διάρκεια του παιχνιδιού) και ο y ειναι milisecond (διάρκεια παραγωγής frame) 

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε

Ναι το frame gen της AMD έχει άλλη γεύση... ειναι καλύτερο

image.png.223f0c236642455b1837c465c7b243fd.png

 

image.png.f7ad105a696747f671d2b353473b6fbd.png

 

image.png.84d557430eb7a5ebb1e2ac2dc606d5e5.png

 

Αν δεν καταλαβαίνεις τι βλέπεις frame pacing ειναι πόσο καθυστερεί να βγεί το κάθε frame οπότε όσο πιο χαμιλά ειναι μια χρωματιστή γραμμή τόσο πιο γρήγορα βγαίνει το frame και όσο πιο ομογενοποιημένα (δεν κάνει κέρατακια δηλαδή σαν την nvidia dlss FG ) τόσο λιγότερο stutter και πιο smooth η κίνηση κτλ 


Με μπλέ ειναι η 4070 με fg της AMD και στο πράσινο με το μανίσιο το δικό της. 

Ο άξονας χ ειναι δευτερόλεπτα (διάρκεια του παιχνιδιού) και ο y ειναι milisecond (διάρκεια παραγωγής frame) 

Δεν είναι,μάτια έχω και βλέπω 

Δημοσ.

 Upscalers, Nanites και Lumen γυαλιστερές επιφάνειες και η Ngreedia πουλαει 3 μηνιατικα την μια κάρτα ..... το rasterization είναι που πρέπει να κοιταμε στην τελική .....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...