Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, ultrahd είπε

Φίλε μου, εφόσον έχεις βγάλει 5 διαφορετικούς κωδικούς της δωρεάν προσφοράς, λογικά δεν θα πρέπει να δουλεύουν ακόμα και ταυτόχρονα και οι 5 τηλεοράσεις/tvbox ?

Έχει αναφερθεί κάπου αν υπάρχει περιορισμός αν είναι από την ίδια ip ακόμα και στην περίπτωση που μιλάμε για διαφορετικούς 5 λογαριασμούς της δωρεάν προσφοράς?

Λογικά θα δουλεύουν και οι 5 μαζί, εφόσον είναι με διαφορετικές ενεργοποιήσεις. Δεν νομίζω ότι τσεκάρει την IP, για να μπλοκάρει έτσι. Όμως δεν το δοκίμασα, εφόσον πρακτικά δεν το χρειάζομαι. Άμα βρω χρόνο ίσως κάνω το τεστ.

Δημοσ.

στον ιδιο λογαριασμο δεν αφηνει καποιες συσκευες ταυτοχρονα. δεν τσεκαρουν ip. Μην ακουω οτι να ναι.

Δημοσ.

δεν εχει λογο να τσεκαρει IP, υπο φυσιολογικες συνθηκες δεν απαγορευεται να πληρωνεις 2-3-5-οσους θες λογαριασμους νοβα και να εχεις εναν σε καθε δωματιο και κανα δυο για τον μπατλερ, οποτε γιατι να τσεκαρει ip. 

Απλα τσεκαρει ποσα και τι ειδους devices κανουν access ενα συγκεκριμενο λογαριασμο

Δημοσ.

Από 7/12 έκανα εγγραφή.

Τίποτα δε μου έχει έρθει σε κωδικούς ούτε σε SMS ούτε σε mail 

Κάποιος άλλος με ίδιο πρόβλημα?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, alefther είπε

δεν εχει λογο να τσεκαρει IP, υπο φυσιολογικες συνθηκες δεν απαγορευεται να πληρωνεις 2-3-5-οσους θες λογαριασμους νοβα και να εχεις εναν σε καθε δωματιο και κανα δυο για τον μπατλερ, οποτε γιατι να τσεκαρει ip. 

Απλα τσεκαρει ποσα και τι ειδους devices κανουν access ενα συγκεκριμενο λογαριασμο

Αμάν ξέχασα τον μπάτλερ μου😁....βουρ να βγάλω έναν 6ο κωδικό😁

Πέρα από την πλάκα αυτό είπα. Δεν θα είχε καν νόημα να ελέγχει IP εάν έχεις ξεχωριστούς κωδικούς. Τέλος πάντων για εμένα είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να τεστάρω την υπηρεσία σε διαφορετικές συσκευές.

Για μία ακόμα μάλιστα φορά διαπίστωσα (όπως και πέρυσι) ότι η ΕΟΝ "αφήνει" να δεις πρακτικά και σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ TVbox, εφόσον δεν ελέγχει εάν είναι ρουταρισμένο ή όχι (όπως κάνει η Cosmote). Το μόνο που χρειάζεται είναι να βάλεις το apk που έχω ανεβάσει, γιατί αλλιώς από το Playstore σου λέει ότι η συσκευή σου δεν είναι συμβατή ! 😎😉

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manan είπε

Από 7/12 έκανα εγγραφή.

Τίποτα δε μου έχει έρθει σε κωδικούς ούτε σε SMS ούτε σε mail 

Κάποιος άλλος με ίδιο πρόβλημα?

μήπως έχεις βάλει σε spam τα μηνύματα με συγκεκριμένους αριθμούς στις ρυθμίσεις των sms ,

αλλιώς δεν δικαιολογείται να μην σου έχει έρθει αμέσως sms .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ak156 είπε

Ένα λεπτό....δεν είπα ότι τις έβαλα να δουλέψουν ταυτόχρονα και τις 5TV-TVbox....αλλά ενεργοποίησα ΕΟΝ σε 5 συσκευές TV  ή TVbox (που τις θεωρει TV) για να μπορώ να βλέπω σε όποια θέλω. Είναι σε διαφορετικούς χώρους. 

Αυτό πάντως που εννοούσα εγώ είναι ότι ούτε καν δέχθηκε να ενεργοποιηθεί σε 2η με 2ο λογαριασμό. Με λίγα λόγια έπιασε ένα κινητό κι ένα μέιλ η γυναίκα κι ενα άλλο κινητό και φυσικά άλλο μέιλ εγώ και κάναμε τα 2 πάντα 2 φορές ξεχωριστά. 

Απλά η τηλεόραση που πήγα να ενεργοποιήσω εγώ την εφαρμογή (την οποία είχα ήδη εγκατεστημένη από παλιότερη προσφορά) είχε χρησιμοποιηθεί ξανά σε αντίστοιχη προσφορά. Περίμενα επειδή είχα ενδοιασμούς να ενεργοποιηθεί πρώτα στην άλλη (την "καινούργια") τηλεόραση η προσφορά και μετά δοκίμασα την παλιά με τα δικά μου ξεχωριστά στοιχεία. Ενω στο κινητό κλικαροντας το λινκ και βαζοντας τον κωδικό βγήκε "πράσινο" ότι ενεργοποιηθηκε, η εφαρμογή στην τβ έβγαλε το σφάλμα "έχετε υπερβεί το μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών". 

Αργότερα δοκίμασα και έβαλα την τηλεόραση αυτή στο Hotspot του κινητού, ώστε να έχει άλλη ΙΡ και επανέλαβα τη διαδικασία αλλά βγήκε ακριβώς το ίδιο μήνυμα! Δεν είναι δηλαδή ότι δεν παίζει ταυτόχρονα, δεν γίνεται καν προσθήκη της συσκευής ως (ουσιαστικά) 1η (για τον λογαριασμό αυτό) οπότε υποθέτω πλέον ότι παίζει κάποιος περιορισμός εκεί (με θεωρεί υφιστάμενο πελάτη η εον ενώ δεν έχω πληρώσει ποτέ για προϊόν τους?). Μόνο και μόνο επειδή κάποτε η τηλεόραση αυτή είχε πάρει την εφαρμογή; Δεν είναι ότι πήγα καν για παράλληλη θέαση, ακόμα και με την άλλη σβηστή δεν την δέχθηκε να την προσθέσει (ξαναλέω μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικούς λογαριασμους).

Θα προσπαθήσω σήμερα να δω τι γίνεται στο πατρικό μου, όπου επίσης η τηλεόραση εκεί είχε συμμετάσχει παλιότερα σε αντίστοιχη προσφορά, αν την δέχεται ή όχι δηλαδή. 

Νομίζω διάβασα πιο πίσω ότι αριθμοί κινητών που είχαν καταχωρηθεί σε παλιές προσφορές δεν έγιναν δεκτά τώρα; Μήπως έχει καταφέρει κάποιος να ενεργοποιήσει επιτυχώς τβ αππ σε τηλεόραση που είχε ξαναπάρει μέρος σε τέτοια προσφορά; 

@aleftherαυτό που λες ήταν και η δική μου λογική (και ελπίδα), αλλά όπως βλέπεις στη πράξη.... 😒

Επεξ/σία από giorginho
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@giorginho Τίποτα από αυτά που λες δεν ίσχυσε στην δική μου περίπτωση.

- Έγινε παραλαβή 5 νέων κωδικών (φυσικά διαφορετικά μέιλ και τηλ)

- Ενεργοποιήθηκαν 2 τηλεοράσεις που ήδη είχαν ενεργοποιηθεί και πέρυσι με την αντίστoιχη προσφορά !!! Κανένα πρόβλημα. Ερώτηση: Update της ΕΟΝ εφαρμογής έκανες? Γιατί π.χ. στην LG smart Tvυπήρχε update! Το ίδιο και στην TCL.

- Το ένα TVbox ενεργοποιήθηκε και πέρυσι με ακριβώς την ίδια εφαρμογή που δίνω ξανά στο λινκ μου

- Και τα 5 τηλέφωνα και μέιλ (τα ίδια ακριβώς) είχαν χρησιμοποιηθεί και πέρυσι

- Πάρε τηλέφωνο (στο τέλος του λινκ μου) και πιστεύω θα στο λύσουν https://myphone.gr/forum/topic/73324/?do=findComment&comment=7332202

Επεξ/σία από ak156
  • Thanks 1
Δημοσ.

τελικα ουτε το support τους δεν ειναι ενημερωμενο. Σημερα βλεπω εγω που ειμαι συνδρομητης μονο για το απλο πακετο οτι αυτο ματα εχει ανοιξει και τα sport ολα. Oσο αναφορα της TV ειναι μεχρι 2 αν δεν εχει box. Αν εχεις box ειναι μια tv kai to box . οταν ζητησα και μια ακομα να βαλω στο παιδικο μου ειπαν οτι ειναι επιπλεον 5 το μηνα!! μετα απο 1 μηνα μπορεις βεβαια να αλλαξεις ποια θα ειναι η tv που εχεις ορισει αν θεσ.

Δημοσ.
3 hours ago, makis269 said:

μήπως έχεις βάλει σε spam τα μηνύματα με συγκεκριμένους αριθμούς στις ρυθμίσεις των sms ,

αλλιώς δεν δικαιολογείται να μην σου έχει έρθει αμέσως sms .

Το σκέφτηκα και εγώ αυτό.

Στις κλήσεις βέβαια φαίνεται ότι με πήρε κάποιος χωρίς όμως να χτυπάει το τηλέφωνο, μόνο αν μπω στις εισερχόμενες το βλέπω. 

Στα μηνύματα SMS μάλλον δε θα φαίνεται.

Επειδή έχω μπλοκάρει πάρα πολλά τηλέφωνα από 693 και δε ξέρω ποιο είναι αυτό που ίσως μου έστειλε μπορείς να μου πεις ποιο νούμερο σου έστειλε να το ξεμπλοκάρω αν το έχω στα spam και να τους καλέσω να μου στείλουν πάλι κωδικό ή δε παίζει δε θα το κάνουν παρά μόνο μία φορά γίνετε αυτό?

Ή άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να δώσω άλλο τηλέφωνο και να το πάω απ την αρχή αν γίνεται!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια smart tv Lg c2 ενεργοποιήθηκε χθές μια χαρά . Ενα boxaki xiaomi mi box s 2nd gen με περασμένο το επίσημο app apo playstore θα παίξει; Έχω πάρει και δεύτερο user password.Τι εννοούμε πιστοποιημένο box;

Επεξ/σία από Dnikolidakis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dnikolidakis είπε

Μια smart tv Lg c2 ενεργοποιήθηκε χθές μια χαρά . Ενα boxaki xiaomi mi box s 2nd gen με περασμένο το επίσημο app apo playstore θα παίξει; Έχω πάρει και δεύτερο user password.Τι εννοούμε πιστοποιημένο box;

Ένα TVbox certified by Google (έχει γενικά L1 αντί L3 όπως αυτά που δεν έχουν - τα δικά μου ας πούμε😁). Έτσι δεν έχεις πρόβλημα να παίζεις 4Κ Netflix κλπ. Φυσικά το xiaomi mi box s είναι certified. Απλά πες μας εάν θέλεις/ εάν το ενεργοποιήσει σαν Smart TV (οπότε δεν μπορείς να το βάλεις σε άλλη TV) ή ως streaming box (άρα θα μπαίνει και σε smart TV).

Επεξ/σία από ak156
Δημοσ.
2 minutes ago, Dorian said:

Θέλει κάρτα ; Για να τραβήξει αυτόματα όταν το ξεχάσεις ;

Όχι. Στις 10 Ιανουαρίου απλώς χάνεις την πρόσβαση (και ίσως σε καλέσουν να σου κάνουν καμιά προσφορά).

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...