Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον παιδια θελω μια βοηθεια απο καποιον που οντως γνωριζει. 

Αγορασα ενα λαπτοπ με 8 ram ενω ηθελα 16 τηλεφωνικα απο μεγαλη αλυσιδα. Εγινε καταλαθος εδωσα λαθος κωδικο.  Ερχομαι σπιτι ξεσφραγιζω τα χαρτακια της απλ αλλα δεν ανοιγω(Το λαπτοπ δεν το χω δει ακομα) Τηλεφωνω αμεσα στο καταστημα μεγαλη αλυσιδα και μου λενε τα δικα τους λενε δεν γινεται σε apple , λεω υπαγεται σε αλλη νομοθεσια και δεν μπορω να το επιστρεψω? Με εχουν ακομα σε αναμονη. Τι να κανω? Ουτε 1 ωρα δεν το χω παρει! Να παρω τηλ στον συνηγορο καταναλωτη? Δεν γινεται να μην μπορω να το επιστρεψω! Δεν το χω καμια βδομαδα κριμα ειναι...

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάρε τηλέφωνο τον συνήγορο του καταναλωτή. 

1 ώρα πριν, TheProgressive είπε

μου λενε τα δικα τους λενε δεν γινεται σε apple

Αυτό που σου είπαν είναι ψέμα. Δεν αποτελεί η apple εξαίρεση του νόμου, ούτε οποιαδήποτε άλλη apple .

Προσπαθούν να  το ξεφορτωθούν με φτηνές δικαιολογίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που θα έκανα εγώ είναι να πάω αυτοπροσώπως στο κατάστημα και να πω πως πριν λίγη ώρα αγόρασα αυτό το λάπτοπ και θέλω να το επιστρέψω.

Μάλιστα αν επέμεναν και δεν το δέχονταν πίσω θα έλεγα πως ως καταναλωτής έχω το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος βάση νόμου. Ελπίζω ότι δεν θεωρούν τους εαυτούς του πάνω από τους κανόνες της ΕΕ...Σε αντίθετη περίπτωση κάνε αναφορά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ThisIsPanos είπε

Αυτό που θα έκανα εγώ είναι να πάω αυτοπροσώπως στο κατάστημα και να πω πως πριν λίγη ώρα αγόρασα αυτό το λάπτοπ και θέλω να το επιστρέψω.

Μάλιστα αν επέμεναν και δεν το δέχονταν πίσω θα έλεγα πως ως καταναλωτής έχω το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος βάση νόμου. Ελπίζω ότι δεν θεωρούν τους εαυτούς του πάνω από τους κανόνες της ΕΕ...Σε αντίθετη περίπτωση κάνε αναφορά.

αφού το παρέλαβε απο το κατάστημα ισχύει το ίδιο;

 

Δημοσ.
2 hours ago, TheProgressive said:

  Ουτε 1 ωρα δεν το χω παρει! Να παρω τηλ στον συνηγορο καταναλωτη? Δεν γινεται να μην μπορω να το επιστρεψω! Δεν το χω καμια βδομαδα κριμα ειναι...

1 ώρα η μια εβδομάδα ???

 

8 minutes ago, ThisIsPanos said:

Αυτό που θα έκανα εγώ είναι να πάω αυτοπροσώπως στο κατάστημα και να πω πως πριν λίγη ώρα αγόρασα αυτό το λάπτοπ και θέλω να το επιστρέψω.

Μάλιστα αν επέμεναν και δεν το δέχονταν πίσω θα έλεγα πως ως καταναλωτής έχω το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος βάση νόμου. Ελπίζω ότι δεν θεωρούν τους εαυτούς του πάνω από τους κανόνες της ΕΕ...Σε αντίθετη περίπτωση κάνε αναφορά.

δεν πιστεύω να είναι τόσο απλό να αγοράζεις κάτι και μετά να το επιστρέφεις μετά από μια εβδομάδα ......είπε  ότι έκανε λάθος στο κωδικό στη τηλεφωνική παραγγελία........το κατάστημα έκανε ότι τους είπε και έπρεπε όταν πήγε να παραλάβει να το τσεκάρει .....αν του πουν ότι δεν είναι διαθέσιμο και πρέπει να περιμένει τι θα κάνει ??? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasbm είπε

1 ώρα η μια εβδομάδα ???

 

δεν πιστεύω να είναι τόσο απλό να αγοράζεις κάτι και μετά να το επιστρέφεις μετά από μια εβδομάδα ......είπε  ότι έκανε λάθος στο κωδικό στη τηλεφωνική παραγγελία........το κατάστημα έκανε ότι τους είπε και έπρεπε όταν πήγε να παραλάβει να το τσεκάρει .....αν του πουν ότι δεν είναι διαθέσιμο και πρέπει να περιμένει τι θα κάνει ??? 

Κάθε καταναλωτής έχει περιθώριο 14 ημέρες να επιστρέψει ένα προϊόν επειδή μετάνιωσε την αγορά του. Ακόμα και 1 βδομάδα να το έχει, βάση νόμου έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να του επιστρέψει τα χρήματα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο αυτό που θέλει απλώς παίρνει τα χρήματά του και το αγοράζει από αλλού.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ThisIsPanos είπε

Κάθε καταναλωτής έχει περιθώριο 14 ημέρες να επιστρέψει ένα προϊόν επειδή μετάνιωσε την αγορά του. Ακόμα και 1 βδομάδα να το έχει, βάση νόμου έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να του επιστρέψει τα χρήματα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο αυτό που θέλει απλώς παίρνει τα χρήματά του και το αγοράζει από αλλού.

Ηρθα στο καταστημα και λενε αφου το ξεσφραγισες ακομα κι αν δεν το ενεργοποιησες δεν γινεται. 3-4 ωρες το χω αγορασει

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αφού το παρέλαβε απο το κατάστημα ισχύει το ίδιο;

 

Ισχύει το ίδιο, αυτός είναι απλά τρόπος παραλαβής, η σύμβαση παραμένει από απόσταση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kostasbm είπε

1 ώρα η μια εβδομάδα ???

 

δεν πιστεύω να είναι τόσο απλό να αγοράζεις κάτι και μετά να το επιστρέφεις μετά από μια εβδομάδα ......είπε  ότι έκανε λάθος στο κωδικό στη τηλεφωνική παραγγελία........το κατάστημα έκανε ότι τους είπε και έπρεπε όταν πήγε να παραλάβει να το τσεκάρει .....αν του πουν ότι δεν είναι διαθέσιμο και πρέπει να περιμένει τι θα κάνει ??? 

4 ωρες τι εβδομαδα? Απλα δεν τσεκαρα ,λαθος μου. Μονο τις ταινιες απασφαλισης εβγαλα το λαπτοπ δεν το ειδα καν δεν εβγαλα το καπακι

1 λεπτό πριν, ThisIsPanos είπε

Ισχύει το ίδιο, αυτός είναι απλά τρόπος παραλαβής, η σύμβαση παραμένει από απόσταση.

Ακριβως εγινε τηλεφωνικα!

Δημοσ.

Εάν έγινε παραλαβή από το κατάστημα, τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Εάν στο έστειλαν με κούριερ/μεταφορική, τότε υπαναχώρηση μέσα σε 14 ημέρες. Σε περίπτωση που δεν σε έχουν ενημερώσει για το δικαίωμα, αυτομάτως έχεις περιθώριο ενός έτους. Καμία σημασία δεν έχει που i) είναι apple ii) έχεις ανοίξει την ζελατίνα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, TheProgressive είπε

Ηρθα στο καταστημα και λενε αφου το ξεσφραγισες ακομα κι αν δεν το ενεργοποιησες δεν γινεται. 3-4 ωρες το χω αγορασει

Πες του ότι με βάση τον Ευρωπαϊκό κανονισμό και την νομοθεσία στην Ελλάδα έχει δικαίωμα 14 μέρες να επιστρέψεις το προϊόν είτε ανοίχτηκε η συσκευασία είτε όχι. Αν απαγορεύονταν να το ανοίξεις πως θα μετάνιωνες για το προϊόν που δεν είχες καν δει;

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ThisIsPanos είπε

Ισχύει το ίδιο, αυτός είναι απλά τρόπος παραλαβής, η σύμβαση παραμένει από απόσταση.

Είσαι σίγουρος για αυτό; Θυμάμαι έλεγε ότι εάν πληρώσεις με κάρτα/έμβασμα, όμως κανείς παραλαβή από το κατάστημα, τότε δεν θεωρείται ότι έγινε η σύμβαση απο απόσταση. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, efib είπε

Είσαι σίγουρος για αυτό; Θυμάμαι έλεγε ότι εάν πληρώσεις με κάρτα/έμβασμα, όμως κανείς παραλαβή από το κατάστημα, τότε δεν θεωρείται ότι έγινε η σύμβαση απο απόσταση. 

Σε όλες τις συμβάσεις ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερών επειδή απλώς μετάνιωσε. Απλώς αν ήταν από απόσταση θα έπρεπε ο προμηθευτής να δώσει πίσω και τα χρήματα των μεταφορικών και ο καταναλωτής να πληρώσει τα καινούργια για να στείλει το προϊόν πίσω στο κατάστημα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...