Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla ανακοίνωσε την κυκλοφορία της εορταστικής αναβάθμισης που περιλαμβάνει σημαντικές νέες λειτουργίες, όπως ψηφιακό κλειδί για το Apple Watch και πρόσβαση σε βίντεο Sentry Mode.

Η Tesla προχωρά σε μια σημαντική εορταστική αναβάθμιση των οχημάτων της, η οποία θα ξεκινήσει να διατίθεται την επόμενη εβδομάδα. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει πολλές νέες λειτουργίες που βελτιώνουν την εμπειρία χρήσης των οχημάτων.

Μια από τις σημαντικότερες προσθήκες είναι η υποστήριξη του Apple Watch, που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν το έξυπνο ρολόι τους ως ψηφιακό κλειδί. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει στους κατόχους να ξεκλειδώνουν το όχημά τους, να ελέγχουν την κατάσταση φόρτισης και να ενεργοποιούν τη θέρμανση χωρίς να χρειάζεται το κινητό τους τηλέφωνο.

Η εταιρεία προσθέτει επίσης τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στα βίντεο του συστήματος Sentry Mode μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι χρήστες μπορούν πλέον να αποθηκεύουν και να μοιράζονται κλιπ με ασφαλιστικές εταιρείες ή τις αρχές όταν χρειάζεται.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Είμαι πολύ διχασμένος σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις ανέσεις που προσφέρουν. Ναι μεν είναι ωραία όλα αυτά τα μπλιμπλίκια και οι OTA ενημερώσεις. Θεωρεί κάποιος ότι το προϊόν που έχει αγοράσει συνεχώς αναβαθμίζεται και αποκτά "κάτι ακόμα". Από την άλλη με κάνει να νιώθω ότι τα αντιμετωπίζουν σαν ένα μεγάλο κινητό τηλέφωνο. Και δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό...

Με έχουν κουράσει οι θερμικοί κινητήρες πιο πολύ λόγω των πολλών μερών τους και των πολλών ανταλλακτικών που απαιτούν όταν κάτι πάει στραβά. Και φυσικά της αυξημένης πολυπλοκότητας που έχουν (κινητήρας, σύστημα ψύξης, πεταλούδα, ηλεκτρικά συστήματα, σύστημα ανάφλεξης, σύστημα άντλησης καυσίμου, κ.α.). Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμαι αναγκαστικά γιατί δεν ασχολούνται επαρκώς οι μηχανικοί.

Από την άλλη ένα ηλεκτρικό δεν ξέρω πως επισκευάζεται και αν σε αφήσει μήπως είναι και για πάντα. Όμως έχουν σαφώς απλούστερη δομή (τουλάχιστον έτσι νομίζω) και μεγάλο περιθώριο για "μπλιμπλίκια".

  • Like 6
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:29 ΜΜ, cpc464 είπε

Γατάκια,όταν τα έκανε αυτά ο Michael Knight εσεις φοράγατε ακόμα πάνες.

42aae550b57edd3ae544f0078cbb09ba.jpg

Δεν μπορούσε να το συλλάβει σαν γεγονός  και το έριξε στο ποτό.... :P 

  • Haha 1
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:34 ΜΜ, m3ltd0wn είπε

Είμαι πολύ διχασμένος σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις ανέσεις που προσφέρουν. Ναι μεν είναι ωραία όλα αυτά τα μπλιμπλίκια και οι OTA ενημερώσεις. Θεωρεί κάποιος ότι το προϊόν που έχει αγοράσει συνεχώς αναβαθμίζεται και αποκτά "κάτι ακόμα". Από την άλλη με κάνει να νιώθω ότι τα αντιμετωπίζουν σαν ένα μεγάλο κινητό τηλέφωνο. Και δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό...

Με έχουν κουράσει οι θερμικοί κινητήρες πιο πολύ λόγω των πολλών μερών τους και των πολλών ανταλλακτικών που απαιτούν όταν κάτι πάει στραβά. Και φυσικά της αυξημένης πολυπλοκότητας που έχουν (κινητήρας, σύστημα ψύξης, πεταλούδα, ηλεκτρικά συστήματα, σύστημα ανάφλεξης, σύστημα άντλησης καυσίμου, κ.α.). Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμαι αναγκαστικά γιατί δεν ασχολούνται επαρκώς οι μηχανικοί.

Από την άλλη ένα ηλεκτρικό δεν ξέρω πως επισκευάζεται και αν σε αφήσει μήπως είναι και για πάντα. Όμως έχουν σαφώς απλούστερη δομή (τουλάχιστον έτσι νομίζω) και μεγάλο περιθώριο για "μπλιμπλίκια".

Επέκταση  

Δεν υπάρχει λόγος να είσαι διχασμένος, θες να ξεκινάς με το "δεν είμαι μηχανικός, αλλά..." ή με το "δεν είμαι ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός, αλλά...";

  • Like 3
  • Haha 2
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:46 ΜΜ, dewn735 είπε

Δεν υπάρχει λόγος να είσαι διχασμένος, θες να ξεκινάς με το "δεν είμαι μηχανικός, αλλά..." ή με το "δεν είμαι ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός, αλλά...";

Είμαι πολύ πιο κοντά στον ηλεκτρονικό/ηλεκτρολόγο από ότι στον Μηχανικό αλλά... δεν είμαι τόσο κοντά στο να πειράξω αμάξι με καλώδια υψηλής τάσης! Από την άλλη δεν θέλω να έχω ούτε το 20% πιθανότητα να μπορώ να φτιάξω μόνος μου το αυτοκίνητο 😅 μου έφαγαν την ψυχή οι πεταλούδες και τα ψυγεία και οι φλάντζες...

Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:34 ΜΜ, m3ltd0wn είπε

Όμως έχουν σαφώς απλούστερη δομή

Καθόλου, μερικά μάλιστα αν όχι όλα είναι drive by wire,στην ουσία είναι υπολογιστής με ρόδες και έχει και σύστημα ψύξης για τις μπαταρίες, έβλεπα την ιστορία ενος στην Αμερική που του έσπασε ο λαιμός απο μία σωλήνα ψύξης και του ζήταγε η tesla τα μαλλιοκέφαλά του,το είχα δεί στο κανάλι rich rebuilds.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 4/12/2024 στις 12:34 ΜΜ, m3ltd0wn είπε

Είμαι πολύ διχασμένος σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις ανέσεις που προσφέρουν. Ναι μεν είναι ωραία όλα αυτά τα μπλιμπλίκια και οι OTA ενημερώσεις. Θεωρεί κάποιος ότι το προϊόν που έχει αγοράσει συνεχώς αναβαθμίζεται και αποκτά "κάτι ακόμα". Από την άλλη με κάνει να νιώθω ότι τα αντιμετωπίζουν σαν ένα μεγάλο κινητό τηλέφωνο. Και δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό...

Με έχουν κουράσει οι θερμικοί κινητήρες πιο πολύ λόγω των πολλών μερών τους και των πολλών ανταλλακτικών που απαιτούν όταν κάτι πάει στραβά. Και φυσικά της αυξημένης πολυπλοκότητας που έχουν (κινητήρας, σύστημα ψύξης, πεταλούδα, ηλεκτρικά συστήματα, σύστημα ανάφλεξης, σύστημα άντλησης καυσίμου, κ.α.). Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμαι αναγκαστικά γιατί δεν ασχολούνται επαρκώς οι μηχανικοί.

Από την άλλη ένα ηλεκτρικό δεν ξέρω πως επισκευάζεται και αν σε αφήσει μήπως είναι και για πάντα. Όμως έχουν σαφώς απλούστερη δομή (τουλάχιστον έτσι νομίζω) και μεγάλο περιθώριο για "μπλιμπλίκια".

Επέκταση  

'Εχουν όντως ποιο απλή δομή. Πολλά ηλεκτρονικά και τα λες και μπαταριοκήνητα (ηλεκτρομοτέρ + μπαταρίες) κι έφυγες.
Όμως οι εταιρίες θέλουν λεφτά και τα αντιμετοπίζουν σαν υπολογιστή (updates +  features). Μιας και στην ουσία είναι software πάνω σε έναν πλήρη υπολογιστή με ηλεκτρομοτέρ και ρόδες. 

Επεξ/σία από Alani13
  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:34 ΜΜ, m3ltd0wn είπε

Είμαι πολύ διχασμένος σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις ανέσεις που προσφέρουν. Ναι μεν είναι ωραία όλα αυτά τα μπλιμπλίκια και οι OTA ενημερώσεις. Θεωρεί κάποιος ότι το προϊόν που έχει αγοράσει συνεχώς αναβαθμίζεται και αποκτά "κάτι ακόμα". Από την άλλη με κάνει να νιώθω ότι τα αντιμετωπίζουν σαν ένα μεγάλο κινητό τηλέφωνο. Και δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό...

Με έχουν κουράσει οι θερμικοί κινητήρες πιο πολύ λόγω των πολλών μερών τους και των πολλών ανταλλακτικών που απαιτούν όταν κάτι πάει στραβά. Και φυσικά της αυξημένης πολυπλοκότητας που έχουν (κινητήρας, σύστημα ψύξης, πεταλούδα, ηλεκτρικά συστήματα, σύστημα ανάφλεξης, σύστημα άντλησης καυσίμου, κ.α.). Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμαι αναγκαστικά γιατί δεν ασχολούνται επαρκώς οι μηχανικοί.

Από την άλλη ένα ηλεκτρικό δεν ξέρω πως επισκευάζεται και αν σε αφήσει μήπως είναι και για πάντα. Όμως έχουν σαφώς απλούστερη δομή (τουλάχιστον έτσι νομίζω) και μεγάλο περιθώριο για "μπλιμπλίκια".

Επέκταση  

Φαντάσου τι έχει να γίνει όταν αρχίσουν να παίζουν mods, tweaks και hacks, δεν βλέπω την ώρα να αγοράσω ένα και να του περάσω LineageOS με magisk και lposed, smartphone, smart wach και smartcar με LineageOS η ίδια η τρέλα.... χα χα

  • Haha 2
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 12:52 ΜΜ, cpc464 είπε

Καθόλου, μερικά μάλιστα αν όχι όλα είναι drive by wire,στην ουσία είναι υπολογιστής με ρόδες και έχει και σύστημα ψύξης για τις μπαταρίες, έβλεπα την ιστορία ενος στην Αμερική που του έσπασε ο λαιμός απο μία σωλήνα ψύξης και του ζήταγε η tesla τα μαλλιοκέφαλά του,το είχα δεί στο κανάλι rich rebuilds.

Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο ανταλλακτικο αν ηταν ασυνήθιστα ακριβό ή οχι, ξέρω όμως ότι τα ανταλλακτικά των ηλεκτρικών θα συνεχίσουν για αρκετά χρόνια να είναι ακριβά διότι θα πωλούνται μέσω των αντιπροσωπειων και όχι μεσω λιανεμπορίου, ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός και μείωση τιμών.

Δεν ξέρουμε ακόμη πως θα εξελιχθούν στο κομμάτι του software και του update και αν υπάρχουν χρεώσεις γι αυτά. Το μηχανικό κομμάτι, σε καμία σημεία έχει επαληθεύει δηλ το σύστημα διεύθυνσης, οι τροχοί, το αμάξωμα κλπ ήδη υπάρχουν δοκιμάστηκαν και εξελίσσονται. Αυτό που δεν έχει ακόμη εξελιχθεί είναι το software και δεν ξέρω αν καποια στιγμή χρειαστεί να πληρώσεις για ενα update, όπως αυτό του σχετικού αρθρου, στην εταιρεία που σου το παρέχει ή οχι.

Δημοσ.

Υποθετικό σενάριο : « θεωρείς ότι , οκ έχω κλειδί το Apple Watch, και ξεχνάς να πάρεις κλειδί κανονικό. Είσαι κάπου στο υπερπέραν και σταματάς για καφέ και παρατηρείς ότι έχεις 10% μπαταρία στο ρολόι.» Εκεί τι κάνεις που δεν έχεις κλειδί ;;; 

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 4/12/2024 στις 7:26 ΜΜ, karma_nade είπε

Υποθετικό σενάριο : « θεωρείς ότι , οκ έχω κλειδί το Apple Watch, και ξεχνάς να πάρεις κλειδί κανονικό. Είσαι κάπου στο υπερπέραν και σταματάς για καφέ και παρατηρείς ότι έχεις 10% μπαταρία στο ρολόι.» Εκεί τι κάνεις που δεν έχεις κλειδί ;;; 

Ξαναμπαίνεις στο καφέ και καλείς ταξί. Με 10% Μπαταρία έχεις 2-3 ωρίτσες αν βάλεις το ρολόι σε εξοικονόμηση ενέργειας. Άρα καλά είναι το 10%

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...