Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, polaki είπε

Δεν γκρινιάζουμε, αλλά κάποια πράγματα καλώς ή κακώς είναι ανεφάρμοστα όταν πάνε να γίνουν με το στανιό. 

Μην αρχίσουμε πάλι τα κλασικά για τα καλαμάκια, η ΕΕ θα έπρεπε από πριν να είχε οργανώσει πολύ καλύτερα τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο μέλλον. Απέτυχε, και τώρα κάποιος αναγκαστικά θα πληρώσει την ανοργανωσιά. 

Ναι αλλά πλέον δεν υπάρχει περιθώριο. Πρέπει να γίνει κάτι τώρα.

1 ώρα πριν, CarbonFibre είπε

Ακόμα και αν δεχτούμε ότι αυτά οφείλονται στους λόγους που πιστεύουν δεν γίνεται τίποτα γιατί οι βιομηχανίες που ρυπαίνουν απλά πάνε στην Κίνα και την Ινδία όπου δεν έχουν πρόβλημα με τους περιβαλλοντικούς όρους. Δηλαδή κάνουμε μια τρύπα στο νερό.

Πρέπει να βρεθούν λύσεις που και το περιβάλλον θα διατηρήσουν και την οικονομία μας δεν θα καταστρέψουν

Δεν υπάρχει να δεχτούμε κάτι. Είναι κοινά αποδεκτό από την πλειοψηφία των επιστημόνων ότι η κλιματική αλλαγή υπάρχει και οι λόγοι που υπάρχει είναι συγκεκριμένοι.

Αν δεν γίνει κάτι τώρα σε 20-30 χρόνια η οικονομία θα γίνει σμπαράλια έτσι και αλλιώς από τις καταστροφές που θα συμβαίνουν συνέχεια. Με κάθε πλημμύρα, φωτιά πόσος κόσμος θα πεθαίνει, θα ξεσπιτώνεται και πόσα δισεκατομμύρια θα πληρώνουν τα κράτη για τις ζημιές;

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Silverage είπε

Ναι αλλά πλέον δεν υπάρχει περιθώριο. Πρέπει να γίνει κάτι τώρα.

Δεν υπάρχει να δεχτούμε κάτι. Είναι κοινά αποδεκτό από την πλειοψηφία των επιστημόνων ότι η κλιματική αλλαγή υπάρχει και οι λόγοι που υπάρχει είναι συγκεκριμένοι.

Αν δεν γίνει κάτι τώρα σε 20-30 χρόνια η οικονομία θα γίνει σμπαράλια έτσι και αλλιώς από τις καταστροφές που θα συμβαίνουν συνέχεια. Με κάθε πλημμύρα, φωτιά πόσος κόσμος θα πεθαίνει, θα ξεσπιτώνεται και πόσα δισεκατομμύρια θα πληρώνουν τα κράτη για τις ζημιές;

Οπως και να το πάρεις, το ότι αυτά που κάνουμε δεν έχουν αποτέλεσμα είναι το θέμα. Το να επιμένεις σε λύσεις που κάνουν χειρότερη την κατάσταση τί νόημα έχει;

Δημοσ.

μα ρε παιδια η ευρωπη μονο κανει οτι κανει για το περιβαλλον.καμμια αλλη ηπειρος-μεγαλη χωρα.και για να το κανει αυτο να μειωσει  τεραστιους περιβαντολογικους ρυπους βαζει φορους,ανεβαζει την υπεραξια των προιοντων της ενω οι αλλοι την κατεβαζουν και τελικα την πληρωνουν οι ευρωπαιοι πολιτες.

ναι ,δειχνει την ευαισθησια της και το προοδευτικο της προσωπο και οτι διαφερει αλλα στο τελος την πληρωνει.και οι αλλοι την κερδιζουν και γεωπολιτικα και οικονομικα.γιατι ποτε δεν αποβλεπει να γινει μεγαλη ανεξαρτητη δυναμη σ εολους τους τομεις.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι τραγικό το πόσα θέλουνε να βγάζουνε. Τρελλά κέρδη. Κ αυτό αποτυπώνεται με την υπερσυγκέντρωση του πλούτου σε πάρα πολύ λίγους. κ τελικά αυτό είναι το πρόβλημα στη δύση

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kremenarasi είπε

Υπάρχει τεράστια διαφορά φίλε Μου.

Όταν έκλειναν ελληνικές επιχειρήσεις 

Δεν επηρεάζε τίποτα εκτός από 5-10 εργαζόμενους.

ΕΔΩ μιλάμε για παγκόσμια Εταιρεία με εκατομμύρια Πελάτες και δισεκατομμύρια σε επενδύσεις και εργατικό δυναμικό.

 

Μονο που δεν εκλεισε μια εταιρεια στην Ελλαδα. Εκλεισαν χιλιαδες.

Και στην Ελλαδα παρθηκαν και μετρα απο το κρατος, οχι απλα εκλεισε μια εταιρεια και κλαιν.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η μάχη γινεται για το αν θα χάσουν τα ανωτερα κλιμακια το παντεσπάνι ή ο υπάλληλος το ψωμί του. Δυστυχώς όπως έχει διδάξει η ιστορία το ανωτερο κλιμάκιο προτιμά να βάλει φωτιά να την κάψει την εταιρία παρά να χάσει τα μπόνους.

Το ειδαμε και στην ελλάδα της κρίσης, όταν έφτασε το πράγμα στο επίμαχο, οι ολιγάρχες και οι προνομιούχοι προτίμησαν να βάλουν φωτιά στην χώρα, μπουστάροντας καθε θεότρελο, λαικιστή και φασίστα, παρά να παραδώσουν προνόμια. Τελικά νικήσανε.

Το ίδιο θα γίνει και στην volkswagen, δεν έχει δυναμη ο εργαζόμενος στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, απαιτούνται ανάλογα παγκοσμιοποιημενα κινήματα, αλλά οι λαοί εχουν μείνει ακόμα αγκυλωμένοι σε ιδεολογήματα των προηγουμενων αιώνων, πατριωτισμός/θρησκεία, και αδυνατούν να συνεργαστουν.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μονο που δεν εκλεισε μια εταιρεια στην Ελλαδα. Εκλεισαν χιλιαδες.

Και στην Ελλαδα παρθηκαν και μετρα απο το κρατος, οχι απλα εκλεισε μια εταιρεια και κλαιν.

 

Το θέμα με την Volkswagen επηρεάζει σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο.

Καμία σύγκριση με την Οποία Επιχείρηση που έκλεισε στην Ελλάδα 

Βλέπεις το δεύτερο είναι τοπικό "Πρόβλημα" και το Πρωτο Παγκόσμιο.

Δημοσ.

Οι Γερμανοί ήθελαν πράσινη ανάπτυξη και ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2035 απλά δεν υπολόγισαν τους Κινέζους και το ότι οι πολίτες δεν ήταν διατεθειμένοι να πληρώνουν ένα polo 25k. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kremenarasi είπε

Το θέμα με την Volkswagen επηρεάζει σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο.

Καμία σύγκριση με την Οποία Επιχείρηση που έκλεισε στην Ελλάδα 

Βλέπεις το δεύτερο είναι τοπικό "Πρόβλημα" και το Πρωτο Παγκόσμιο.

Δεν ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι τοσο μεγαλο προβλημα παγκοσμιο. Οκ, εκλεισε, θα ψωνισω απο καποιον αλλον.

4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οι Γερμανοί ήθελαν πράσινη ανάπτυξη και ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2035 απλά δεν υπολόγισαν τους Κινέζους και το ότι οι πολίτες δεν ήταν διατεθειμένοι να πληρώνουν ένα polo 25k. 

Οι γερμανοι δεν ηθελαν τιποτα απο αυτα. Ηθελαν να συνεχισουν να πουλανε diesel βρωμερα, με πειραγμενες μετρησεις μιας και ο ευρωπαιος χαιροταν που ειχε "καθαρο" και φτηνο αυτοκινητο. Βεβαια, οσο αυτοι κοροιδευαν το κοσμο με τα ντιζελ, οι κινεζοι εξελισσαν τις τεχνολογιες στα ηλεκτρικα. 

Ας προσεχαν.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, patentas11 είπε

Καλά αυτά είναι τα απλά...Πριν 2-3 χρόνια που ήθελα να δω πόσο βγαίνει το νέο Α3, είχε βασικό εξοπλισμό A/C και εξτρά διζωνικό κλίμα και ακόμα πιο εξτρά το τριζωνικό. Και αν αυτό φαίνεται λογικό, ήταν εξτρά ακόμα και το τασάκι! Ήταν κι άλλα αλλά δεν τα θυμάμαι πλέον, αλλά θυμάμαι που γελούσαμε με την παρέα πως κατάντησε η εταιρία...

Τι να πω... οι μισοί δεν έχουν ιδέα, Χριστό όμως και μιλάνε και λένε να μην κάνουμε τα ίδια... μάλλον είναι απο τους βολεμένους. Δεν εξηγείται διαφορετικά.

Αλήθεια, όταν εμείς είχαμε συνδικαλισμό και απεργίες δεν ήμασταν τεμπέληδες;; Αυτοί τώρα τι είναι άραγε... Τις νέες μελέτες που είμαστε απο τους πιο εργατικούς ( και φτωχούς ) στην Ευρώπη τις έχει δει κανείς; Το ότι οι γερμανοί είναι πρώτοι στις αναρρωτικές με μεγάλη διαφορά απο τον δεύτερο, το ξέρετε;

μα αυτο λεμε οτι επειδη οι γερμανοι (οι πολιτικοι και κυριως τα μ.μ.ε. με την γνωμη που καλλιεργούσαν στο κοινω) ηταν βλακες και ελεγαν-εκαναν αυτα που εκαναν δεν σημαινει οτι εμεις πρεπει να λεμε καλα να παθουν. οι οικονιμιες συνδεονται και ειμαστε παγκοσμιοποιημενη οικονομία και κατι που συμβαινει τοσο διπλα μας και στον μεγαλυτερο ''συμμαχο'' μας = αυριο θα ερθει εδω με διαφορους τροπους βλεπε εσπα βλεπε τουρισμο κτλ. και ακριβως επειδη δεν ειμαστε βολεμένοι πρεπει να τα λεμε αυτα γιατι αυτοι που ειναι βολεμένοι και αυριο παλι βολεμένοι θα ειναι . οποτε να αφήσουμε τα εκδικητικά τουλαχιστον σε επιπεδο λογο γιατι η αληθεια ειναι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα περα απο ισως την καταναλωτικη μας κουλτουρα και μεχρι εκει.  

5 ώρες πριν, CarbonFibre είπε

Οι Γερμανοί έβαλαν τα χέρια τους και έβγαλαν τα μάτια τους. Το θέμα είναι ότι την πληρώνουν οι εργαζόμενοι και όχι αυτοί που πήραν τις αποφάσεις.

Μεγάλη συζήτηση. Αν πάρεις πχ την Ελλάδα, όταν ένα κόμμα χρειάζεται περίπου 36% για αυτοδύναμη κυβέρνηση από ένα 50-60% που συμμετέχει στις εκλογές δεν τους βγάζει ο λαός αλλά ένα νομοθέτημα που έχουν φτιάξει οι ίδιοι για να τους βγάζει. Ας μην κοροϊδευόμαστε , δεν έχουμε πραγματική δημοκρατία αλλά ολιγαρχία με ψευδαίσθηση δημοκρατίας.

να παει να ψηφισει ο κοσμος . οποιος δεν παει να ψηφίσει σημαινει οτι δεν ενδιαφέρεται.  

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, Silverage said:

Ναι αλλά πλέον δεν υπάρχει περιθώριο. Πρέπει να γίνει κάτι τώρα.

Δεν υπάρχει να δεχτούμε κάτι. Είναι κοινά αποδεκτό από την πλειοψηφία των επιστημόνων ότι η κλιματική αλλαγή υπάρχει και οι λόγοι που υπάρχει είναι συγκεκριμένοι.

Αν δεν γίνει κάτι τώρα σε 20-30 χρόνια η οικονομία θα γίνει σμπαράλια έτσι και αλλιώς από τις καταστροφές που θα συμβαίνουν συνέχεια. Με κάθε πλημμύρα, φωτιά πόσος κόσμος θα πεθαίνει, θα ξεσπιτώνεται και πόσα δισεκατομμύρια θα πληρώνουν τα κράτη για τις ζημιές;

όλα όσα λες ισχύουν 100%. 

Το θέμα είναι το εξής, ή αλλάζουμε, ή βουλιάζουμε... 

Δημοσ.

Ειμαστε σε μια ενωση οπου ο καθενας κοιταει το συμφερον του , αυτο ειναι νομοτελειακα θνησιγενες , δεν γινεται νομισματικη ενωση χωρις πολιτκη και στρατιωτικη ενωση , η θα αλλαξει η θα διαλυθει στα εξων συνετεθη

  • Like 2
Δημοσ.

αυτοί δεν έχουν δικαστήρια να την κηρύξουν "παράνομη και καταχρηστική"; 

Θέλουν χρόνια ακόμη για να μας φθάσουν!!!

Α ρε άμοιρη εξαρτημένη Ελληνική Δικαιοσύνη...

  • Like 1
Δημοσ.

Για το μεγαλύτερο κομμάτι του προβλήματος φταίνε μόνοι τους. Ο Πατριάρχης της εταιρείας δεν παίρνει θέση και τώρα τα βάζουν και με την Porsche που δεν φταίει σε τίποτα... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρώτησα το chatgpt να μου φτιάξει ένα συγκριτικό πίνακα μεταξύ οικονομικών EVs κινεζικών, ευρωπαϊκών και της Tesla σε τιμές Ελλάδας (προ επιδότησης). Εγώ δε βλέπω κάτι το συνταρακτικό υπέρ των κινέζων.

Και γιατί ενώ σε όλους τους άλλους τομείς όλοι κράζουμε τα κινεζικά προϊόντα και στα smartphones πχ δίνουμε σχεδόν όλοι 1500€ για iPhone & Samsung ενώ στα αυτοκίνητα ξαφνικά βρήκαμε το φως το αληθινό στο όνομα των κινέζων; Είναι το ίδιο να κυκλοφορείς ένα Tesla και το ίδιο ένα BYD;
Ή αντί να πάρεις το καινούργιο Renault 4 ή 5 να δώσεις λεφτά να πάρεις το BYD ή το MG;

Spoiler

image.png.dd72178f6994cdb7cc99480eabfc8e7a.png

Βάζω και ένα πίνακα με πιο premium EVs

Spoiler

image.png.ebda453ce1192d95bf8860a4d9dd42ef.png

 

Επεξ/σία από JimxxZe
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...