manolis940 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Ωρε πατε καλα ? Ποιος χρηματοδοτει ολες τις ερευνες ; Ποιος μας εβαλε φορο Co2 για να μας απαφτωνουν ? Μια τοσο μικρη και φτωχη χωρα να πληρωνει ιδιο ποσοστο με τη Γερμανια και να αγοραζουν απο εμας μετα δικαιωματα ρυπων ; Μλκες ειμαστε ουτε οικολογοι και απο τους πιο χειραγωγουμενους λαους . Κατσε εσυ να πιστευεις οτι οι ελιτ θελουν το καλο σου .... Παιρνεις πανακριβο δανειο για ηλεκτρικο με την επιδοτηση και νομιζεις οτι εκανες κατι εισαι super smug και ο πλανητης ολάκερος σου χρωσταει και χαρη .... Έχω μια πληροφορία που θα σε σοκάρει. Μία έρευνα θεωρείται έγκυρη όταν κάποιος άλλος ακολουθήσει την μεθοδολογία που περιγράφει και φέρει το ίδιο αποτέλεσμα. Αν έστω και ένας φέρει διαφορετικό η εγκυρότητα μίας έρευνας αμφισβητείται! Δεν έχει λοιπόν σημασία ποιος δίνει τα λεφτά. 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Μονο το μενιδι να βαλεις στην ελλαδα με τις γυφτοεξατμισεις που εχουν ολοι εκει , παραγει περισσοτερους ρυπους απ ολη τη γερμανια. Η αν σκεφτείς ότι εμείς και η Εσθονία έχουμε τον πιο γηρασμένο στόλο στην Ευρώπη με ΜΟ ηλικίας τα 17 έτη ενώ αντίθετα η Γερμανία έχει 10 έτη . . . . 2
Mhlogiatros Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Η Γερμανία παραγει και εμεις εδω αγοραζουμε πρασινιλα . Ωωω μα τι μας λετε εχουμε παλια αμαξια ε να τα αλλαξουμε .Λεφτα υπάρχουν Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2024 από Mhlogiatros 1
manolis940 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 12 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Η Γερμανία παραγει και εμεις εδω αγοραζουμε πρασινιλα . Ωωω μα τι μας λετε εχουμε παλια αμαξια ε να τα αλλαξουμε .Λεφτα υπάρχουν Δεν χρειάζεται να πηδάς απ' το ένα θέμα στο άλλο και να μπλέκεις τα μπούτια σου. Είχες αμφιβολίες για τις έρευνες λόγο της αμάθειας, έχεις αμφιβολίες για το αν παράγουμε πολλούς ρύπους σαν κράτος λόγο ημιμάθειας και τώρα σε πειράζει που δεν υπάρχουν λεφτά. Φυσικά και δεν υπάρχουν λεφτά γιατί ο μέσος Έλληνας σκέφτεται δυστυχώς σαν εσένα και χειρότερα.
d4mage Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 3/12/2024 στις 9:16 ΜΜ, gordonas είπε Δεν έχεις άδικο. Στην πραγματικότητα η μόνη επιλογή σε ηλεκτρικά είναι Tesla. Αν δεν έχει κάποιος 30.000€ να πάρει το Model 3 (μετά την επιδότηση), αναγκαστικά θα πάει σε Κινέζο. Καμία σχέση φυσικά η Tesla με οποιαδήποτε Κινεζιά. Σε ποιότητα, σε απόδοση, σε λογισμικό, σε υποστήριξη, σε φόρτιση, στα πάντα. Καμία σχέση. Έχουν έρθει τα πάνω-κάτω και ευθύνη έχουν όλες οι διοικήσεις των Ευρωπαϊκών (και όχι μόνο) αυτοκινητοβιομηχανιών. Κοιμόντουσαν όρθιοι ενώ έβλεπαν την Tesla πάνω από 10 χρόνια να ανακαλύπτει το μέλλον. Επέμεναν σε μια τεχνολογία (κινητήρας εσωτερικής καύσης) 150 ετών γιατί είχαν βολευτεί. Τώρα τρέχουν και ΔΕΝ φτάνουν. Θα τον βρουν τον δρόμο αλλά πρώτα θα υπάρξει συρρίκνωση. Μέχρι τότε, TESLA. Επειδή αναφέρεσαι στην ευρωπαϊκή αγορά και όχι αποκλειστικά στην VW και με αφορμή την TESLA όπου πήγε η συζήτηση να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα επειδή ορισμένοι είτε δεν καταλαβαίνουν είτε δεν θέλουν να καταλάβουν. Πρώτα απ`όλα η ευρωπαϊκή αγορά κατέχει τεράστιο αριθμό πωλήσεων παγκοσμίως στα supercars. Συνεπώς ονόματα όπως Mercedes AMG, Audi RS, BMW M, FERRARI, Lamborghini, Porsche, Maserati, McLaren, Aston Martin πουλάνε το αντίθετο της TESLA που είναι αποκλειστικά και μόνο στην ηλεκτροκίνηση. Μην κοιτάς που ο κόσμος στην Ελλάδα δεν μπορεί να αγοράσει κάτι από τα παραπάνω. Σε ότι αφορά τον ύπνο στον οποίο βρισκόταν όλοι αυτοί οι χαζοί που αναφέρεις για 10 χρόνια βλέποντας την Tesla να ανακαλύπτει το μέλλον... δεν θέλουν να ασχοληθούν και ότι κάνουν το κάνουν για όφελος όπως και καταναλωτής. Ποιος θα αγόραζε TESLA χωρίς την επιδότηση; 40,000€ κοστίζει η απλή έκδοση! Είναι λίγο; Θα παίρνα χρηματοδότηση εάν δεν φτιάχνανε έστω ένα ηλεκτρικό όλοι αυτοί; Μήπως κοιτάζανε και πως θα μειώσουν ρύπους για αυτοκίνητα που αναφέρω και πάνω; Το 90% των TESLA στην Ελλάδα είναι leasing ή αγορές πάνω σε εταιρικά ΑΦΜ για φοροαπαλλαγές και κάλυψη εξόδων. Μην τρελαθούμε τελείως... Για την ποιότητα που πάλι μας λες, αρκεί να πας να το δεις. Ειδικά το Model 3 & Y που μοστράρει στον επάνω όροφο του Cosmos στην Θεσσαλονίκη έχω μπει 10 φορές και έχω δει 10 φορές την κάκιστη ποιότητα των πλαστικών σε όλο το εσωτερικό (ιδίως στις πόρτες, στον πορτμπαγκάζ και στο σημείο που είναι οι ποτηροθήκες). Είναι το Model S πιο ποιοτικό από το Taycan; Έχει κακό λογισμικό το Taycan; Είναι λιγότερο καλό ποιοτικά το e-tron; Για το λογισμικό θα ήταν τρελό να μην δούλευε σωστά μιας και από αυτό εξαρτάται το αυτοκίνητο. Εάν δηλαδή ισχύουν τα όσα είχα διαβάσει πως η TESLA διορθώνει τα κατασκευαστικά της λάθη απευθείας στην παραγωγή της με βάση των αριθμό παραπόνων από τους πελάτες, οπότε στο επόμενο μοντέλο του μήνα και όχι του χρόνου θα έχει διορθωθεί μια οποιαδήποτε βλάβη... τότε της αξίζουν πολλά μπράβο. Όμως υποστήριξη δεν σου παρέχει όταν πρέπει να πας Αθήνα. Από αυτονομία τα πηγαίνει καλά, από φόρτιση είναι όλα το ίδιο, αρκεί ο φορτιστής που θα βρίσκεσαι να υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση. Οι εσωτερικής καύσης πουλάνε σαν τρελοί και η ηλεκτροκίνηση δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά ακόμα και με την υποχρέωση των κυβερνήσεων, με τις επιδοτήσεις, με τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό βέβαια δεν το λέω εγώ, το λένε όλοι κι αν κρίνω από την Ελλάδα μας τα πράγματα είναι πολύ θολά (υποδομές, μισθοί, ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης - φόρτισης). Λίγο η TESLA που πουλάει 4-5 αυτοκίνητα, λίγο οι κινέζοι που κακώς θεωρούν πως είναι αναξιόπιστοι λόγο χαμηλότερων τιμών, λίγο όλοι οι υπόλοιποι που έξτρα από τους εσωτερικής έχουν και 1-2 ηλεκτρικά και πουλάνε ακριβά... βγαίνουν τα αποτελέσματα που κρίνει στο τέλος αυτός που θα τα αγοράσει. Εγώ πάντως θεωρώ πως είναι πανάκριβα και θα είναι ακόμα πιο πανάκριβα όταν σκάσουν τα προβλήματα με τις μπαταρίες, όταν θα αρχίσουν να χρεώνουν για αναβαθμίσεις (το κάνουν ήδη σε κάτι BMW), και εννοείται όταν θα μπουν φόροι και τέλη κυκλοφορίας γιατί αυτό ξέρετε όλοι πως θα συμβεί και παρακαλάτε να μη φορολογηθούν με βάση τα άλογα. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2024 από d4mage 1
gordonas Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, d4mage είπε Επειδή αναφέρεσαι στην ευρωπαϊκή αγορά και όχι αποκλειστικά στην VW και με αφορμή την TESLA όπου πήγε η συζήτηση να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα επειδή ορισμένοι είτε δεν καταλαβαίνουν είτε δεν θέλουν να καταλάβουν. Πρώτα απ`όλα η ευρωπαϊκή αγορά κατέχει τεράστιο αριθμό πωλήσεων παγκοσμίως στα supercars. Συνεπώς ονόματα όπως Mercedes AMG, Audi RS, BMW M, FERRARI, Lamborghini, Porsche, Maserati, McLaren, Aston Martin πουλάνε το αντίθετο της TESLA που είναι αποκλειστικά και μόνο στην ηλεκτροκίνηση. Μην κοιτάς που ο κόσμος στην Ελλάδα δεν μπορεί να αγοράσει κάτι από τα παραπάνω. Σε ότι αφορά τον ύπνο στον οποίο βρισκόταν όλοι αυτοί οι χαζοί που αναφέρεις για 10 χρόνια βλέποντας την Tesla να ανακαλύπτει το μέλλον... δεν θέλουν να ασχοληθούν και ότι κάνουν το κάνουν για όφελος όπως και καταναλωτής. Ποιος θα αγόραζε TESLA χωρίς την επιδότηση; 40,000€ κοστίζει η απλή έκδοση! Είναι λίγο; Θα παίρνα χρηματοδότηση εάν δεν φτιάχνανε έστω ένα ηλεκτρικό όλοι αυτοί; Μήπως κοιτάζανε και πως θα μειώσουν ρύπους για αυτοκίνητα που αναφέρω και πάνω; Το 90% των TESLA στην Ελλάδα είναι leasing ή αγορές πάνω σε εταιρικά ΑΦΜ για φοροαπαλλαγές και κάλυψη εξόδων. Μην τρελαθούμε τελείως... Για την ποιότητα που πάλι μας λες, αρκεί να πας να το δεις. Ειδικά το Model 3 & Y που μοστράρει στον επάνω όροφο του Cosmos στην Θεσσαλονίκη έχω μπει 10 φορές και έχω δει 10 φορές την κάκιστη ποιότητα των πλαστικών σε όλο το εσωτερικό (ιδίως στις πόρτες, στον πορτμπαγκάζ και στο σημείο που είναι οι ποτηροθήκες). Είναι το Model S πιο ποιοτικό από το Taycan; Έχει κακό λογισμικό το Taycan; Είναι λιγότερο καλό ποιοτικά το e-tron; Για το λογισμικό θα ήταν τρελό να μην δούλευε σωστά μιας και από αυτό εξαρτάται το αυτοκίνητο. Εάν δηλαδή ισχύουν τα όσα είχα διαβάσει πως η TESLA διορθώνει τα κατασκευαστικά της λάθη απευθείας στην παραγωγή της με βάση των αριθμό παραπόνων από τους πελάτες, οπότε στο επόμενο μοντέλο του μήνα και όχι του χρόνου θα έχει διορθωθεί μια οποιαδήποτε βλάβη... τότε της αξίζουν πολλά μπράβο. Όμως υποστήριξη δεν σου παρέχει όταν πρέπει να πας Αθήνα. Από αυτονομία τα πηγαίνει καλά, από φόρτιση είναι όλα το ίδιο, αρκεί ο φορτιστής που θα βρίσκεσαι να υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση. Οι εσωτερικής καύσης πουλάνε σαν τρελοί και η ηλεκτροκίνηση δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά ακόμα και με την υποχρέωση των κυβερνήσεων, με τις επιδοτήσεις, με τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό βέβαια δεν το λέω εγώ, το λένε όλοι κι αν κρίνω από την Ελλάδα μας τα πράγματα είναι πολύ θολά (υποδομές, μισθοί, ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης - φόρτισης). Λίγο η TESLA που πουλάει 4-5 αυτοκίνητα, λίγο οι κινέζοι που κακώς θεωρούν πως είναι αναξιόπιστοι λόγο χαμηλότερων τιμών, λίγο όλοι οι υπόλοιποι που έξτρα από τους εσωτερικής έχουν και 1-2 ηλεκτρικά και πουλάνε ακριβά... βγαίνουν τα αποτελέσματα που κρίνει στο τέλος αυτός που θα τα αγοράσει. Εγώ πάντως θεωρώ πως είναι πανάκριβα και θα είναι ακόμα πιο πανάκριβα όταν σκάσουν τα προβλήματα με τις μπαταρίες, όταν θα αρχίσουν να χρεώνουν για αναβαθμίσεις (το κάνουν ήδη σε κάτι BMW), και εννοείται όταν θα μπουν φόροι και τέλη κυκλοφορίας γιατί αυτό ξέρετε όλοι πως θα συμβεί και παρακαλάτε να μη φορολογηθούν με βάση τα άλογα. Θέλεις να συγκρίνουμε τις τιμές των e-tron με τα Tesla; Βάλε ένα e-tron δίπλα στο Model 3 RW-LR. Διάλεξε όποιο θέλεις. Αυτονομία, επιδόσεις, εξοπλισμός, χώροι. Περιμένω. Επίσης να σε ενημερώσω ότι φοροαπαλλαγή 150% (φοροαπαλλαγή και κάλυψη εξόδων είναι το ίδιο πράγμα) για την εταιρεία παίρνω και με το e-tron, μάντεψε όμως. Δεν πετάω τα λεφτά μου στο e-tron. Από εκεί ξεκίνησα και μετά κατάλαβα ότι απλά μου πούλαγε το όνομά της η Audi σε ένα κατώτερο αυτοκίνητο από το Model 3. Εσύ αν ήθελες να πάρεις ηλεκτρικό θα έπαιρνες το Q4/Q6 απέναντι από το Model 3 ή το Υ; Αλήθεια; Που μειονεκτούν σαφέστατα στο Νο1 όταν μιλάμε για ηλεκτρικά; Στην αυτονομία; Στο λογισμικό; Αφού οι κινητήρες εσωτερικής καύσης πάνε αέρα, τότε για απολύουν κόσμο οι Γερμανοί; Γιατί κλείνουν εργοστάσια; Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα φθίνουν συνεχώς κάθε χρόνο που περνάει. Όπως μας τελείωσε το diesel μέσα σε 4-5 χρόνια, έτσι θα τελειώσουν και οι ΜΕΚ μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Για επιβατικά μιλάω πάντα. Όλες οι βαριές χρήσεις θα πάνε πιο πίσω. Η εξέλιξη στις μπαταρίες είναι τεράστια. Οι τιμές πέφτουν κατακόρυφα. Τα δίκτυα μεγαλώνουν συνεχώς. Σε 1 χρόνο θα δίνουν 600χλμ στην Εθνική. Σε 2-3 χρόνια 700. Στην 5ετία δεν θα ασχολείται κανένας με την αυτονομία των ηλεκτρικών. Το μέλλον είναι εδώ. Το έχουν δει οι Γερμανοί για αυτό απολύουν. Κοιμήθηκαν για κάποια χρόνια, αλλά ξύπνησαν απότομα και τρέχουν τώρα. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από gordonas 1
Jiakometi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 14 ώρες πριν, d4mage είπε Οι εσωτερικής καύσης πουλάνε σαν τρελοί και η ηλεκτροκίνηση δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά ακόμα και με την υποχρέωση των κυβερνήσεων, με τις επιδοτήσεις, με τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό βέβαια δεν το λέω εγώ, το λένε όλοι κι αν κρίνω από την Ελλάδα μας τα πράγματα είναι πολύ θολά (υποδομές, μισθοί, ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης - φόρτισης). Μα στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι ταξινομήσεις των οχημάτων με ΜΕΚ, έχασαν μερίδιο αγοράς περίπου 27% σε δύο χρόνια. Από περίπου 67% το τρίτο τρίμηνο του 2022, πήγαν περίπου 40% το τρίτο τρίμηνο του 2024.. Για πες λοιπόν, τι ισχύει τελικά ? 1
d4mage Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Στις 7/12/2024 στις 12:12 ΠΜ, gordonas είπε Εσύ αν ήθελες να πάρεις ηλεκτρικό θα έπαιρνες το Q4/Q6 απέναντι από το Model 3 ή το Υ; Αλήθεια; Που μειονεκτούν σαφέστατα στο Νο1 όταν μιλάμε για ηλεκτρικά; Στην αυτονομία; Στο λογισμικό; Αφού οι κινητήρες εσωτερικής καύσης πάνε αέρα, τότε για απολύουν κόσμο οι Γερμανοί; Γιατί κλείνουν εργοστάσια; Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα φθίνουν συνεχώς κάθε χρόνο που περνάει. Όπως μας τελείωσε το diesel μέσα σε 4-5 χρόνια, έτσι θα τελειώσουν και οι ΜΕΚ μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Για επιβατικά μιλάω πάντα. Όλες οι βαριές χρήσεις θα πάνε πιο πίσω. Η εξέλιξη στις μπαταρίες είναι τεράστια. Οι τιμές πέφτουν κατακόρυφα. Τα δίκτυα μεγαλώνουν συνεχώς. Σε 1 χρόνο θα δίνουν 600χλμ στην Εθνική. Σε 2-3 χρόνια 700. Στην 5ετία δεν θα ασχολείται κανένας με την αυτονομία των ηλεκτρικών. Το μέλλον είναι εδώ. Το έχουν δει οι Γερμανοί για αυτό απολύουν. Κοιμήθηκαν για κάποια χρόνια, αλλά ξύπνησαν απότομα και τρέχουν τώρα. Πρώτον δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Δεν με εξυπηρετεί πουθενά με βάση τις μετακινήσεις μου, δεν έχω διαθέσιμο χρόνο για να περιμένω να το φορτίσω, τα θεωρώ πανάκριβα γι αυτά που σου προσφέρουν και αυτό μου αρκεί. Τα Tesla ποιοτικά είναι χάλια, τα Model 3 και Model Y που βλέπω συνέχεια στο Cosmos εδώ και χρόνια είναι χάλια και δεν κάνανε καμία αλλαγή στο εσωτερικό. Οπότε εάν τα σκληρά πλαστικά τα θεωρείς ποιότητα τότε δεν έχω κάτι να πω. Το Diesel δεν θα τελειώσει τόσο εύκολα όσο νομίζεις, και ειδικά για την Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο περίπτωση να τελειώσουν και οι ΜΕΚ. Δεν αναλύω κάτι παραπάνω η συζήτηση θα πάει αλλού. Η εξέλιξη στην μπαταρίας είναι τεράστια; Με το περιβάλλον τι θα γίνει; Αφού οι τιμές στις μπαταρίες πέφτουν κατακόρυφα γιατί τα ηλεκτρικά ακριβαίνουν κάθε χρόνο; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι πρώτα η μπαταρία και μετά το λογισμικό; Χωρίς ρεύμα πως θα υπάρχει λογισμικό; Αφού πέφτουν τόσο οι τιμές μήπως θα μπορούσες να ενημερώσεις και εμάς τους άσχετους και για το κόστος συντήρησης σε πιθανή ζημιά μπαταρίας; Υπάρχουν επίσημα στοιχεία πόσα χιλιόμετρα κάνει ο μέσος όρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Πόσοι τα έχουν ως δεύτερα; Πόσοι τα έχουν αγοράσει ως ιδιώτες και όχι ως εταιρείες. Η Tesla έχει ανακοινώσει κάποια ζημιά που μπορεί να παρουσιάσει από κάποια χιλιόμετρα και μετά κάποιο από τα μοντέλα της; Όλα τόσο άθικτα είναι; Άραγε πόσα έχουν καεί από κάποιο βραχυκύκλωμα άλλα εκεί θα πουν πως φταίει το ηλεκτρικό ρεύμα και η εγκατάσταση του πελάτη και όχι η εταιρεία. Σε ένα software όπου κυριολεκτικά τα πάντα γίνονται από μια οθόνη... δεν έχει συμβεί τίποτα; Με την αυτόνομη οδήγηση; Όλα στην τελειότητα, μπράβο. Στην 5ετία δεν θα ασχολείται κανείς με την αυτονομία; Στα κινητά τηλέφωνα γιατί δεν έχει γίνει αυτό; Είσαι τόσο απόλυτος και φανατισμένος που μιλάς με χρονικά περιθώρια μέχρι και για το κομμάτι της υποδομής. Εάν ζεις σε κάποια άλλη σοβαρή χώρα να με ενημερώσεις για να τα πάρω πίσω. Σε ότι αφορά τα εργοστάσια, ΟΧΙ δεν απολύουν κόσμο επειδή πουλάνε ηλεκτρικά. Λίγο η τεχνολογία, λίγο τα εργατικά χέρια που δεν χρειάζονται, λίγο οι επεκτάσεις των εγκαταστάσεων σε άλλες περιοχές που μεταφέρουν κόσμο και όσοι δεν χρειάζονται πάνε σπίτι τους... Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς. Τώρα αν όλοι αυτοί οι Γερμανοί θεωρείς πως είναι τόσο χαζοί πάλι δεν έχω κάτι να πω.
Mhlogiatros Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Οι TEσλατζηδες πρεπει να παιρνουν και μαγικη κρυσταλινη σφαιρα μαζι με το καλαμι που καβαλανε
d4mage Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 4/12/2024 στις 1:26 ΜΜ, gordonas είπε Επίσης το τουπέ τους δεν παλεύεται. Πας σε BMW, Audi κτλ. και περιμένεις από 15-30 λεπτά και πάνω και αισθάνεσαι ότι σου κάνουν χάρη, ενώ έχεις πάει να τους δώσεις τα λεφτά σου. Στην Tesla σε 5΄ κάνεις test drive και είναι και αμαξάρα μπροστά στα δικά τους. Οι Ευρωπαίοι στα αυτοκίνητα είναι δεινόσαυροι. Ας υποβιβαστούν σε κροκοδειλάκια και εδώ πάλι είμαστε όταν σοβαρευτούν. Από πότε έγινε τουπέ το να περιμένεις μερικά λεπτά για να σε εξυπηρετήσει ένας υπάλληλος που ενδεχομένως να εξυπηρετεί κάποιον άλλον ή θα έχει δουλειά πάνω σε κάτι που εσύ δεν βλέπεις επειδή θα κάθεται σε εάν γραφείο να θεωρείς πως σε γράφει; Τα λεφτά σου θα τους δώσεις άλλα κι αυτοί θα σου δώσουν αυτοκίνητο. Σώπα μωρέ που πας στην Tesla και σε 5 λεπτά χρονομετρημένα κάνεις test drive τις αμαξάρες τους. Δύο μοντέλα πουλάνε στην Ελλάδα για τα άλλα δύο ούτε κουβέντα δεν γίνεται. Αυτό έλειπε να καθυστερούν κιόλας. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2024 από d4mage
manolis940 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, d4mage είπε Η εξέλιξη στην μπαταρίας είναι τεράστια; Με το περιβάλλον τι θα γίνει; Αφού οι τιμές στις μπαταρίες πέφτουν κατακόρυφα γιατί τα ηλεκτρικά ακριβαίνουν κάθε χρόνο; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι πρώτα η μπαταρία και μετά το λογισμικό; Χωρίς ρεύμα πως θα υπάρχει λογισμικό; Αφού πέφτουν τόσο οι τιμές μήπως θα μπορούσες να ενημερώσεις και εμάς τους άσχετους και για το κόστος συντήρησης σε πιθανή ζημιά μπαταρίας; Υπάρχουν επίσημα στοιχεία πόσα χιλιόμετρα κάνει ο μέσος όρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Πόσοι τα έχουν ως δεύτερα; Πόσοι τα έχουν αγοράσει ως ιδιώτες και όχι ως εταιρείες. Η Tesla έχει ανακοινώσει κάποια ζημιά που μπορεί να παρουσιάσει από κάποια χιλιόμετρα και μετά κάποιο από τα μοντέλα της; Πραγματικά πιο είναι το θέμα με το περιβάλλον ειδικά αν μιλάμε σε σχέση με τα diesel και που είδες τις τιμές να ανεβαίνουν στα ηλεκτρικά; Η ζημιά μπαταρίας ποικίλει. Τι χάλασε; Το BMS; κάποια από τα στοιχεία; Είναι κάτι το οποίο έχεις και την επιλογή και να το αντικαταστήσεις αλλά και να το επισκευάσεις. Ακόμα και στην Ελλάδα υπάρχουν συνεργεία που αναλάμβαναν επισκευές μπαρίας υβρυδικών και μπορούν να κάνουν και για ηλεκτρικά. Προφανώς fix τιμή δεν υπάρχει. Στην Tesla που είχε ρωτήσει κάποιος γνωστός μου σε ένα model 3 η εργασία μαζί με την αντικατάσταση της μπαταρίας κόστιζε 9000€. Ωστόσο απ' την άλλη έχουμε δει model 3 που έχουν βγάλει 400000+ χιλιόμετρα με την ίδια μπαταρία. Ποικίλουν όμως όλα αυτά καθώς όπως και στα ΜΕΚ κάποια αυτοκίνητα είναι λιγότερα ποιοτικά και αποδοτικά από άλλα. Αλλά και το παράδειγμα του Tesla να πάρεις ένα όχημα ΜΕΚ στα 400000+ χιλιόμετρα έχει φάει πολύ περισσότερα λάδια. μπουζί, προθερμάνσεις και πολλά άλλα εξαρτήματα που υπάρχουν μόνο σε ΜΕΚ. Δεν το συζητάμε βέβαια ότι μπορείς να πάρεις μπαταρίες από τρακαρισμένα αυτοκίνητα όπως γίνεται στα ΜΕΚ με τους κινητήρες και άλλα μέρη και να πέσει κι άλλο το κόστος. Αλλά δεν θέλω να πλατιάσω και είναι πολύ γενικά όλα αυτά. Τα έχουμε συζητήσει και άπειρες φορές στο αντίστοιχο θέμα στο forum και πολλοί ιδιοκτήτες που έχουν ήδη Tesla, MG, BYD, VW κτλ έχουν κάνει ήδη τις ερωτήσεις στις αντιπροσωπίες και έχουν γράψει το κόστος αντικατάστασης μίας μπαταρίας. Όπως είπες, κάνεις την έρευνα αγοράς σου όπως κάνεις και στα ΜΕΚ, που ρωτάς για το κόστος των service για παράδειγμα, ρωτάς και τα συνεργεία που μπορούν να σε εξυπηρετήσουν σε περίπτωση που σε "κρεμάσει" η εταιρεία, κάνεις τα μαθηματικά σου και βγάζεις ένα συμπέρασμα. Προσωπικά ούτε εγώ πιστεύω απ' την Ελλάδα ότι οι ΜΕΚ στα επιβατικά θα φύγουν γρήγορα καθώς οι υποδομές φτιάχνονται με αργό ρυθμό. Θα αργήσουμε να γίνουμε Νορβηγία αλλά όπως φαίνεται εκεί θα πάμε καθώς η ΕΕ αυτόν τον δρόμο χάραξε. Αν αλλάξει κάτι στα επόμενα χρόνια και κάνουμε στροφή 180 μοιρών μένει να δούμε.
dtk-386 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Προσωπικά ούτε εγώ πιστεύω απ' την Ελλάδα ότι οι ΜΕΚ στα επιβατικά θα φύγουν γρήγορα καθώς οι υποδομές φτιάχνονται με αργό ρυθμό. Θα αργήσουμε να γίνουμε Νορβηγία αλλά όπως φαίνεται εκεί θα πάμε καθώς η ΕΕ αυτόν τον δρόμο χάραξε. Αν αλλάξει κάτι στα επόμενα χρόνια και κάνουμε στροφή 180 μοιρών μένει να δούμε. Εδώ δεν τρέχουν οι υποδομές γρήγορα σε κράτη όπως το Ηνωμένο Βασίλειο εσύ λες για Ελλάδα; 1
manolis940 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε Εδώ δεν τρέχουν οι υποδομές γρήγορα σε κράτη όπως το Ηνωμένο Βασίλειο εσύ λες για Ελλάδα; Τι ακριβώς είπα που αντιτίθεται στα λεγόμενα σου;
dtk-386 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Απλά συνέχισα το σκεπτικό τονίζοντας ότι αναπτυγμένο κράτος που έχει και την αυτοκινητιστική κουλτούρα όσο κανένα άλλο στο κόσμο δεν έχει επαρκείς υποδομές. That's all. 1
manolis940 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Απλά συνέχισα το σκεπτικό τονίζοντας ότι αναπτυγμένο κράτος που έχει και την αυτοκινητιστική κουλτούρα όσο κανένα άλλο στο κόσμο δεν έχει επαρκείς υποδομές. That's all. Sorry δεν το κατάλαβα. Νομίζω την είχε. Μάλιστα αυτό το κάστρο έπεσε γρηγορότερα απ' το αντίστοιχο της Γερμανίας. Πλέον πουλάει λιγότερα αυτοκίνητα απ' ότι η Ινδία ενώ στα ηλεκτρικά κάτι προσπαθεί να κάνει η Jaguar και απ όσο ξέρω κάποια απ' τις υπόλοιπες εταιρείες δεν έχει κάποια πρόοδο ή να έχει κάνει κάποια μεγάλη επένδυση. Απ' την άλλη ωστόσο δεν έχω τεράστιο ενδιαφέρον για την αγορά του αυτοκινήτου και ίσως κάνω κάποιο λάθος μιας και μπορεί να μου έχει ξεφύγει κάτι.
gordonas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Quintus: People should know when they are conquered. Maximus: Would you, Quintus? Would I? Gladiator
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα