Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παντως απο προσφατα παραδειγματα αρκετων γνωστων, οι μισθοι στη Γερμανια σε αρκετα επαγγελματα (ιατροι, οδηγοι, εργοστασια) εχουν ανεβει αρκετα τον τελευταίο χρονο και αυτη ειναι η ταση. 

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για όποιον δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί, όλες μα όλες οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν χάσει το τρένο της ηλεκτροκίνησης.

Αυτή την στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο επιλογές σε ηλεκτρικά. Αν έχεις λεφτά Tesla, αλλιώς Κινέζικα. Όλες οι προτάσεις από Ευρώπη είναι για τα πανηγύρια. 

Για να πάρεις από άλλες εταιρείες αυτά που σου δίνουν τα Tesla χρειάζεσαι τα διπλά λεφτά και ούτε. Ούτε Mercedes, ούτε BMW, τίποτα. 

Αν δεν έχεις λεφτά για Tesla συμβιβάζεσαι με κινέζο. Το έχουν δει το όνειρο οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και απολύουν κόσμο αβέρτα μήπως και γλυτώσουν την χρεοκοπία.

Η Tesla είναι 5 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το λογισμικό της είναι σε άλλο επίπεδο. Πείτε ότι θέλετε για τον Μασκ αλλά στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έπιασε όλο τον πλανήτη στον ύπνο. Τους πάντες. 

Από εκεί και πέρα είναι πολύ κακό για την Ευρωπαϊκή οικονομία αυτό που συμβαίνει. Δεν είναι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Υπάρχουν θέσεις εργασίας γύρω από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που φτάνουν μέχρι και την Ελλάδα. Η εφοδιαστική αλυσίδα για ένα αυτοκίνητο είναι τεράστια. 

Οπότε ας μην χαιρόμαστε και πολύ με αυτό που συμβαίνει. 

  • Like 5
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Ρώτησα το chatgpt να μου φτιάξει ένα συγκριτικό πίνακα μεταξύ οικονομικών EVs κινεζικών, ευρωπαϊκών και της Tesla σε τιμές Ελλάδας (προ επιδότησης). Εγώ δε βλέπω κάτι το συνταρακτικό υπέρ των κινέζων.

Και γιατί ενώ σε όλους τους άλλους τομείς όλοι κράζουμε τα κινεζικά προϊόντα και στα smartphones πχ δίνουμε σχεδόν όλοι 1500€ για iPhone & Samsung ενώ στα αυτοκίνητα ξαφνικά βρήκαμε το φως το αληθινό στο όνομα των κινέζων; Είναι το ίδιο να κυκλοφορείς ένα Tesla και το ίδιο ένα BYD;
Ή αντί να πάρεις το καινούργιο Renault 4 ή 5 να δώσεις λεφτά να πάρεις το BYD ή το MG;

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.dd72178f6994cdb7cc99480eabfc8e7a.png

Βάζω και ένα πίνακα με πιο premium EVs

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.ebda453ce1192d95bf8860a4d9dd42ef.png

 

Δεν έχεις άδικο. Στην πραγματικότητα η μόνη επιλογή σε ηλεκτρικά είναι Tesla. Αν δεν έχει κάποιος 30.000€ να πάρει το Model 3 (μετά την επιδότηση), αναγκαστικά θα πάει σε Κινέζο. Καμία σχέση φυσικά η Tesla με οποιαδήποτε Κινεζιά. Σε ποιότητα, σε απόδοση, σε λογισμικό, σε υποστήριξη, σε φόρτιση, στα πάντα. Καμία σχέση. 

Έχουν έρθει τα πάνω-κάτω και ευθύνη έχουν όλες οι διοικήσεις των Ευρωπαϊκών (και όχι μόνο) αυτοκινητοβιομηχανιών. Κοιμόντουσαν όρθιοι ενώ έβλεπαν την Tesla πάνω από 10 χρόνια να ανακαλύπτει το μέλλον. Επέμεναν σε μια τεχνολογία (κινητήρας εσωτερικής καύσης) 150 ετών γιατί είχαν βολευτεί. Τώρα τρέχουν και ΔΕΝ φτάνουν.

Θα τον βρουν τον δρόμο αλλά πρώτα θα υπάρξει συρρίκνωση. Μέχρι τότε, TESLA. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, cpc464 είπε

Θυμάμαι τον Πίτσο και την Nissan Θεοχαράκης, του πρώτου του έκαναν απεργίες και του έκλειναν το καζάνι του εμαγιέ και στον δεύτερο απεργίες γιατι παρόλο που τους έδινε μισθάρες τα θεωρούσαν λίγα,έκλεισαν και οι δύο και κάτι εργατοπατέρες και κυβερνήσεις ήταν υπεύθυνοι για απολύσεις,ποιός έχασε τα ποιό πολλά;.

Η ΕΒΖ είχε μισθάρες προνόμια και επιπλέον αργία,ημέρα εθνάρχου Κων.Καραμανλή, δεν δέχθηκαν μειώσεις μισθών με αποτέλεσμα να τεθεί η εταιρεία σε ειδική εκκαθάριση,πάλι ποιός έχασε;.

Τώρα στην Γερμανία έχεις μία VW που παράγει ποιό πολύ απο την ζήτηση,υπάρχει άλλη λύση απο μείωση εργοστασίων και προσωπικού;.

Δεν ξέρω γιατί όταν σε εμάς η λύση ήταν απολύσεις και περικοπές μισθών στην Γερμανία πρέπει να ακολουθηθεί άλλη οδός.

Για το ποια είναι η λύση, δεν το ξέρω, μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Ας λάβουν οι αρμόδιοι την βέλτιστη λύση, μια από αυτές είναι και οι απολύσεις η περικοπές. Δεν τίθεται ζήτημα το γιατί να μην εφαρμόσουν αυτές τις λύσεις και στην Γερμανία, εφαρμόζονται σε όλον τον κόσμο, αν κριθεί αναγκαίο θα εφαρμοστουν και στην Γερμανία. 

2 ώρες πριν, gordonas είπε

Για όποιον δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί, όλες μα όλες οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν χάσει το τρένο της ηλεκτροκίνησης.

Αυτή την στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο επιλογές σε ηλεκτρικά. Αν έχεις λεφτά Tesla, αλλιώς Κινέζικα. Όλες οι προτάσεις από Ευρώπη είναι για τα πανηγύρια. 

Για να πάρεις από άλλες εταιρείες αυτά που σου δίνουν τα Tesla χρειάζεσαι τα διπλά λεφτά και ούτε. Ούτε Mercedes, ούτε BMW, τίποτα. 

Αν δεν έχεις λεφτά για Tesla συμβιβάζεσαι με κινέζο. Το έχουν δει το όνειρο οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και απολύουν κόσμο αβέρτα μήπως και γλυτώσουν την χρεοκοπία.

Η Tesla είναι 5 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το λογισμικό της είναι σε άλλο επίπεδο. Πείτε ότι θέλετε για τον Μασκ αλλά στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έπιασε όλο τον πλανήτη στον ύπνο. Τους πάντες. 

Από εκεί και πέρα είναι πολύ κακό για την Ευρωπαϊκή οικονομία αυτό που συμβαίνει. Δεν είναι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Υπάρχουν θέσεις εργασίας γύρω από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που φτάνουν μέχρι και την Ελλάδα. Η εφοδιαστική αλυσίδα για ένα αυτοκίνητο είναι τεράστια. 

Οπότε ας μην χαιρόμαστε και πολύ με αυτό που συμβαίνει. 

5 χρόνια μπροστά σε ανταγωνισμό δεν υπερκαλυπτονται με τίποτα, είναι πάρα πολλά. 

2 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Ρώτησα το chatgpt να μου φτιάξει ένα συγκριτικό πίνακα μεταξύ οικονομικών EVs κινεζικών, ευρωπαϊκών και της Tesla σε τιμές Ελλάδας (προ επιδότησης). Εγώ δε βλέπω κάτι το συνταρακτικό υπέρ των κινέζων.

Και γιατί ενώ σε όλους τους άλλους τομείς όλοι κράζουμε τα κινεζικά προϊόντα και στα smartphones πχ δίνουμε σχεδόν όλοι 1500€ για iPhone & Samsung ενώ στα αυτοκίνητα ξαφνικά βρήκαμε το φως το αληθινό στο όνομα των κινέζων; Είναι το ίδιο να κυκλοφορείς ένα Tesla και το ίδιο ένα BYD;
Ή αντί να πάρεις το καινούργιο Renault 4 ή 5 να δώσεις λεφτά να πάρεις το BYD ή το MG;

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.dd72178f6994cdb7cc99480eabfc8e7a.png

Βάζω και ένα πίνακα με πιο premium EVs

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.ebda453ce1192d95bf8860a4d9dd42ef.png

 

Δεν δίνουμε όλοι 1500 ευρώ για iphone. Επίσης το iphone κατασκευαζεται στην Κίνα. 

Δημοσ.

Πάντως αυτό συνέβαινε πάντα στον καπιταλισμό. Οι εταιρείες έχουν ακμή και παρακμή. Εμφανίστηκε μια νέα εταιρεία (Tesla) με νέο προϊόν και εξαφάνισε τους "δεινόσαυρους". Το ίδιο δεν έγινε με το iphone και τους μέχρι τότε δεινόσαυρους; Θυμούνται οι παλιοί τι ήταν η ΙΒΜ κάποτε; Και από δύο διαφορετικά γκαράζ, προέκυψαν εταιρείες που την ξεπέρασαν εκατοντάδες φορές. Microsoft και Apple.

Το πλήγμα πάντως για την Ευρώπη είναι τεράστιο. Τεράστιο. Είναι πολλές δεκάδες χιλιάδες οι θέσεις εργασίας. Ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες. 

Θυμάστε πόσα άρθρα γραφόντουσαν τα πρώτα χρόνια της Tesla για τις συνεχόμενες ζημιές που έγραφε η εταιρεία; Οι επενδυτές επέμεναν όμως γιατί έβλεπαν την νέα αγορά. Οι σοβαροί επενδυτές έχουν το προνόμιο να βλέπουν το "μέλλον" πριν από εμάς. Σκεφτείτε το πιο απλό. Ο σοβαρός επενδυτής, με τα λεφτά και τις επαφές του, δοκίμασε από τους πρώτους τα demo car του Μασκ. Δεν θέλει και πολύ μυαλό αν οδηγήσεις ένα ηλεκτρικό για να καταλάβεις ότι αυτό είναι το μέλλον. Ότι οι ΜΕΚ τελειώνουν. 150 χρόνια σόμπες με πουρί για εξάτμιση. Ωραία περάσαμε, πάμε παρακάτω.

Ωραίο το βρούμ-βρούμ αλλά το ρεύμα κερδίζει. Οι μπαταρίες έχουν αλματώδη εξέλιξη, τα λεφτά που πέφτουν σαν βροχή το εξασφαλίζουν. Όποια και αν είναι η πηγή ενέργειας, αυτά που σου δίνει ο ηλεκτροκινητήρας δεν παίζονται. Τρελή ροπή, απόλυτη ησυχία, μηδενικοί κραδασμοί, πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη, λιγότερες βλάβες. 

End of story. 

Κάτι τελευταίο. Είναι πολύ πιο εύκολο να στήσεις κάτι από την αρχή (Tesla), από το να αλλάξεις έναν βιομηχανικό γίγαντα (VW). 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, Silverage said:

Βλέπω πολλούς που γκρινιάζουν για την πράσινη ανάπτυξη. Πρέπει όμως αναγκαστικά, με το ζόρι και με οποιοδήποτε κόστος να πάμε σε πράσινη ανάπτυξη γιατί ήδη βλέπετε τί γίνεται με το περιβάλλον. Πλημμύρες, φωτιές, ξηρασία, μόλυνση, μικροπλαστικά, αρρώστιες κλπ.

Πρασινη μπιζνα ειναι το ειπε και η φον ντερ λιον . Χεστηκανε για εμας αν καιγομαστε η πνιγομαστε . Επισης το κλιμα της γης κανει κυκλους σταματηστε με τη προπαγανδα πληρωμενων "μελετων" Οτι μας ταίζουν καρκινο ισχυει αλλα στο μελλον θα μας ταιζουν κατευθειαν κρεας απο καρκινικα κυτταρα στο ονομα της ατζεντας να κοψουν τις πορδες των αγελαδων  . Bon Appétit :P Και δεν εχω τιποτα με την φιρμα ισα ισα που θα αγοραζα απο το volkswagen group - αν δεν τα ειχαν κανει τοσο σκ@τα .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Πρασινη μπιζνα ειναι το ειπε και η φον ντερ λιον . Χεστηκανε για εμας αν καιγομαστε η πνιγομαστε . Επισης το κλιμα της γης κανει κυκλους σταματηστε με τη προπαγανδα πληρωμενων "μελετων" Οτι μας ταίζουν καρκινο ισχυει αλλα στο μελλον θα μας ταιζουν κατευθειαν κρεας απο καρκινικα κυτταρα στο ονομα της ατζεντας να κοψουν τις πορδες των αγελαδων  . Bon Appétit :P

Άσε μας ρε συ μηλογιατρέ που κάνει κύκλους. Αλλά κατάλαβα δεν έχει νόημα να επιμένω.....

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Να κανεις ερευνα αντι να παπαγαλιζεις την "επικρατουσα αποψη " που βλεπεις παντου δύσκολο  ε ;

δειξε μας εσυ που εκανες ερευνα και τα ξερεις τα στοιχεια αυτα τα οποια αποδεικνύουν οτι ειναι απλα κυκλος και οχι κλιματικη κριση. δειξε μας στοιχεια οτι συνεχιζοντας ετσι δεν υπαρχει κανενας απολύτως  κίνδυνος για το μελλον.  

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο αμεσος κινδυνος ειναι να τρωτε σκουλικαλευρα και συνθετικο καρκινο γιατι δε θα εχετε να φατε - θα εχουν κλεισει ολες τις φαρμες εδω  αλλα που μυαλο ..... Mη ξεχασεις το καλαμακι σου στο vegan latte :devil:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Ο αμεσος κινδυνος ειναι να τρωτε σκουλικαλευρα και συνθετικο καρκινο γιατι δε θα εχετε να φατε - θα εχουν κλεισει ολες τις φαρμες εδω  αλλα που μυαλο ..... Mη ξεχασεις το καλαμακι σου στο vegan latte :devil:

βρε ασε τον προλογο. αυτα που σε ρωτησα εχεις να απαντησεις ή οτι βλεπεις στο youtube?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ok εγω πιστευω οτι ειναι 90 % μπουρδες . Ενα προσχημα ψαχνουν και το εχουν κατασκευασει το αφηγημα . Καλο ενεργειακο αποτυπωμα που σου μετραει και η σελιδα της πρασινης συστημικης τραπεζας ποσο ανθρακα λεει αφηνεις . Kαι προσεχε τα αερια σου γιατι χαλας το παγκοσμιο κλιμα .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Η αγορά της ελλάδας θα επηρεαστεί από την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση κυρίως λόγω του γεγονότος ότι έχει προσαρμοστεί και απομυζεί ένα μικρό ποσοστό από το παρασιτικό μοντέλο των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών να κερδίζουν κυρίως από τα ανταλλακτικά και τα σέρβις παρά από την πώληση του ίδιου του αυτοκινήτου. 

Α, και από το ότι οι ολιγάρχες εφοπλιστές μας σιτίζονται κυρίως από το ότι μεταφέρουν το πετρέλαιο από το σημείο Α στο Β πουλώντας το μονοπωλιακά στους υπηκόους της χώρας.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Ok εγω πιστευω οτι ειναι 90 % μπουρδες . Ενα προσχημα ψαχνουν και το εχουν κατασκευασει το αφηγημα . Καλο ενεργειακο αποτυπωμα που σου μετραει και η σελιδα της πρασινης συστημικης τραπεζας ποσο ανθρακα λεει αφηνεις . Kαι προσεχε τα αερια σου γιατι χαλας το παγκοσμιο κλιμα .

πριν απο 2 ποστ μιλουσες για ερευνες τελικα εγινε εγω πιστευω; 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...