Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, lucanis είπε

Κάπου είχα διαβάσει ότι τα έχουν βάλει και στο Σύνταγμα οι Γερμανοί τα δημοσιονομικά.
Δεν ξέρω κάτα πόσο ισχύει.

Έτσι έχω ακούσει κι εγώ αλλά προσπαθούνε τώρα να το αλλάξουν όπως και για τις αμυντικές δαπάνες που ήταν κλειδωμένες.

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, patentas11 είπε

Έτσι έχω ακούσει κι εγώ αλλά προσπαθούνε τώρα να το αλλάξουν όπως και για τις αμυντικές δαπάνες που ήταν κλειδωμένες.

Πολύ πιθανό μιας και τώρα λόγω Trump και Ρωσίας θα πρέπει να αρχίσουν να ξοδεύουν και αυτοί για άμυνα όπως κάνουμε εμείς λόγω Τουρκίας εδώ και δεκαετίες.

Δημοσ.

Δεν είναι μόνο η VW. Και η άλλη ιστορική εταιρία, η Ford απολύει χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς φυσικά άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων (αλλά και δικύκλων) να είναι σε καλύτερη θέση. Όσο συμπιέζονται τα εισοδήματα, οι ανάγκες καλύπτονται με προϊόντα πιο προσιτά, ενδεχομένως και κατώτερης ποιότητας. Η Κίνα μπήκε δυνατά στο παιχνίδι με ηλεκτρικά προσιτά οχήματα σε μια νέα αγορά που η Ευρώπη ξεκίνησε με την πράσινη "παράνοια" της ηλεκτροκίνησης που τελικά θα πληρώσει, είτε κλείνοντας οριστικά εργοστάσια, είτε μεταφέροντας μέρος της παραγωγής στην Ασία (Κίνα, Ινδία κ.α.). Σε κάθε περίπτωση, χαμένες θέσεις εργασίας, που θα πει μειωμένο εισόδημα που πάλι θα πει αγορά φθηνότερων προϊόντων ή περικοπές αγορών. Φαύλος κύκλος...

Δημοσ.
1 hour ago, Silverage said:

Βλέπω πολλούς που γκρινιάζουν για την πράσινη ανάπτυξη. Πρέπει όμως αναγκαστικά, με το ζόρι και με οποιοδήποτε κόστος να πάμε σε πράσινη ανάπτυξη γιατί ήδη βλέπετε τί γίνεται με το περιβάλλον. Πλημμύρες, φωτιές, ξηρασία, μόλυνση, μικροπλαστικά, αρρώστιες κλπ.

Δεν γκρινιάζουμε, αλλά κάποια πράγματα καλώς ή κακώς είναι ανεφάρμοστα όταν πάνε να γίνουν με το στανιό. 

Μην αρχίσουμε πάλι τα κλασικά για τα καλαμάκια, η ΕΕ θα έπρεπε από πριν να είχε οργανώσει πολύ καλύτερα τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο μέλλον. Απέτυχε, και τώρα κάποιος αναγκαστικά θα πληρώσει την ανοργανωσιά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Silverage είπε

Βλέπω πολλούς που γκρινιάζουν για την πράσινη ανάπτυξη. Πρέπει όμως αναγκαστικά, με το ζόρι και με οποιοδήποτε κόστος να πάμε σε πράσινη ανάπτυξη γιατί ήδη βλέπετε τί γίνεται με το περιβάλλον. Πλημμύρες, φωτιές, ξηρασία, μόλυνση, μικροπλαστικά, αρρώστιες κλπ.

Ακόμα και αν δεχτούμε ότι αυτά οφείλονται στους λόγους που πιστεύουν δεν γίνεται τίποτα γιατί οι βιομηχανίες που ρυπαίνουν απλά πάνε στην Κίνα και την Ινδία όπου δεν έχουν πρόβλημα με τους περιβαλλοντικούς όρους. Δηλαδή κάνουμε μια τρύπα στο νερό.

Πρέπει να βρεθούν λύσεις που και το περιβάλλον θα διατηρήσουν και την οικονομία μας δεν θα καταστρέψουν

Επεξ/σία από CarbonFibre
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, fast8 είπε

3 πράγματα καταστρέφουν την Γερμανία και την βιομηχανία της. Πράσινη ανάπτυξη, Ρωσικό φυσικό αέριο, ανταγωνισμός από την Κίνα.

Μεγάλο μέρος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Γερμανίας ήταν η πολύ φθηνή ενέργεια για την βιομηχανία. Αυτό  γινόταν με καύση άνθρακα, φυσικό αέριο από Ρωσία σε φθηνές τιμές, πυρηνική ενέργεια. Ήρθε η μόδα με την πράσινη ανάπτυξη και κλείσανε την ηλεκτροπαραγωγή με λιγνίτη, κλείσανε τα πυρηνικά εργοστάσια και είναι μαλωμένοι με τους Ρώσους. Με τις τιμές που έχει τώρα η ενέργεια δεν γίνεται να είναι ανταγωνιστική. Μετά ήρθε η Κίνα και τους αποτελείωσε παράγοντας σε αποδεκτή ποιότητα αλλά πολύ χαμηλότερες τιμές.

Το πλεονέκτημα της φθηνής ενέργειας τους έδινε την δυνατότητα να έχουν καλούς μισθούς, υψηλούς φόρους που γύριζαν πίσω στην κοινωνία και πολύ καλή ποιότητα. Όχι μόνο η VW όλη η Γερμανία έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα χωρίς προφανή λύση. Η VW έκανε κάποιες κινήσεις που δεν τις βγήκαν και σε δύσκολους καιρούς κάθε λάθος ή περιττή κίνηση μπορεί να είναι μοιραία.
 

9 ώρες πριν, cpc464 είπε

Νομίζω ότι δεν είναι, ένας φίλος μου που τυχαίνει να είναι Γερμανός τους έβριζε απο την εποχή της δικιά μας κρίσης,έλεγε ότι η οικονομική τους ευημερία πατάει κυρίως στις εξαγωγές που κάνουν στον ευρωπαϊκό νότο,τώρα δεν έχουν ούτε αγοραστές για τα προϊόντα τους ούτε φθηνή ενέργεια,σιγά σιγά θα δούμε να κλείνουν και άλλες Γερμανικές εταιρείες.

ετσι ειναι.το θεμα με την ευρωπαικη ενωση ειναι οτι δεν προχωρησε ποτε σε πολλα ουσιαστικα θεματα,δεν προβλεπει τι παει να γινει στην παγκοσμια οικονομια και ακομα οταν κατι βλεπει στην χαραμαδα καθεται και το κοιταει μεχρι να ανοιξει και να μπει το προβλημα και ακομα και τοτε κανει εναν αιωνα να παρει αποφασεις.

και αυτο γινεται γιατι πλεον στην ευρωπαικη ενωση κανουν κουμαντο μονο συμφεροντα τραπεζων,εμπορων οπλων,βιομηχανιων και αλλων ,μιας αριστοκρατικης προνομιακης ταξης που τους νοιαζει μονο η τσεπη τους και η ματαιοδοξια τους ενω στους λαους της δινει ενα κοκκαλο.

ακομα και τωρα που μιλαμε ,με εναν τραμπ να απειλει ξανα την ευρωπη οικονομικα και μια κινα να εχει εισχωρησει σε ολους τους τομεις της τεχνολογιας,οχι μονο τα αυτοκινητα ,ακομα κοιταει τον ευατο της στον καθρεπτη και χτενιζεται.το προβλημα λοιπον ειναι η ηγεσια και η ανυπαρξια οραματος και ουσιαστικης ενωση.πρεπει να καταλαβουν οτι υπαρχει σχεση μεταξυ βορρα και νοτου,μεταξυ φτωχων χωρων και πλουσιων ,οτι ειμαστε εξαρτωμενοι ο ενας απο τον αλλο και οχι μονο εμεις απο αυτους,δυστυχως ομως στην ευρωπη αυτο το μαθαινουμε παντα με τον πιο σκληρο τροπο.

το ολο θεμα ξεκινησε απο τους γερμανους που με 2 πολεμους καταφεραν να βαλουν την αμερικη στην ευρωπαικη ηπειρο και να απλωσει ποδι μεσω του νατο.και οτι μεχρι τωρα δεν καταφεραμε να φτιαξουμε ενα δικο μας ενιαιο στρατο και αμυντικη ενωση εκτος απο οικονομικη.για αυτους που λενε οτι στην ελλαδα φταιμε εμεις που ψηφιζουμε τους δικους μας πολιτικους,γιατι οταν ερχεται ο λογος στον απλο λαο της γερμανιας εκει λεμε οτι φταινε μονο οι πολιτικοι και οχι ο λαος που τους εβγαζε? και τους ναζι καποιος τους ψηφισε εκει.γενικα η χωρα αυτη επρεπε να μεινει πολυ μικρη,η ιστορια κανει κυκλους,αυτο μαθαμε ,μονο που τωρα εκτος της αμερικης μπαινει και η ασια μεσω της κινας που ειναι φιλη χωρα με την ρωσια.και εμεις παμε με την αμερικη που δημιουργησε εναν πολεμο για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα της και να ελεγξει την ευρωπη με την αδεια μας.εχει κανει ηδη 2 πολεμους μεσα στην στην ευρωπη,με την αδεια μας.γιατι θελει με ολους τους τροπους ,οικονομικη διείσδυση,πολεμοι εμμεσα ,μεταναστες να διαλυσει την ευρωπη ωστε να την ελεγχει παλι μεσω του δολλαριου.το οποιο κανει και η κινα απο την αλλη πλευρα.

παγκοσμιοποιηση με τα καλα και τα κακα της σε ολα. 

η ενωση για μενα τελειωσε με την εποχη των μιτεραν,παπανδρεου,θατσερ,κολ,ουλοφ παλμε.τον αξονα που ηθελε να παει την ευρωπη σε προοδο

 

  • Like 6
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, patentas11 είπε

Με το ίδιο σκεπτικό ακριβώς και οι γερμανοί που τους ψηφίζουν δεν φταίνε;; Έχουν μάθει και για την δική μας κρίση και ήταν και είναι υπέρ της δημοσιονομικής τακτοποίησης. Σαν ευρώπη το φωνάζουν και μας κουνάνε χρόνια τώρα το δάχτυλο. Τώρα τι; Να το αλλάξουμε επειδή πάθανε τα ίδια; Αυτό εννοείς;

Δεν έχει πρόβλημα η Γερμανία σαν κράτος - όχι ακόμα τουλάχιστον. Έχει πρόβλημα η VW. Δεν είναι το ίδιο.

55 λεπτά πριν, patentas11 είπε

Σωστά, άρα ας χαμηλώσουν τους μισθούς να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί. Και σε εμάς εδω ακριβώς αυτό λέγανε. Βέβαια τους χαλάει να δεχτούν οποιαδήποτε περικοπη. Να μην "βάλουν πλάτη" όμως αν θέλουν να προχωρήσουν σαν χώρα; Όχι... θέλουν και το σκύλο χορτάτο και την πίτα γεμάτη. Δεν ξέρανε οτι αυτά που πουλάνε κάποιος πρέπει να τα αγοράζει; Όταν επιβάλουν πολιτική λιτότητας, κάποια στιγμή θα τους γυρίσει. Και φυσικά το πρόβλημα πάει ακόμα πιο πίσω που ανοίξανε οι ίδιοι εργοστάσια στη κίνα...

Όπως έγραψα παραπάνω, το μισθολογικό κόστος είναι το λιγότερο που ευθύνεται για τη διαφορά τιμής του ID3 Ευρώπη και Κίνα. Οπότε η μείωση του μισθολογικού κόστους μικρή διαφορά θα κάνει. Το επιχειρηματικό μοντέλο πρέπει να αλλάξει συνολικά, εκεί όμως χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις. Το να κόβεις μισθούς είναι το εύκολο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μόνο ο τουρισμός μας έσωζε κάπως από τους καλοπληρωμέμους εργαζόμενους του εξωτερικού. Τώρα τι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα που πέθανε ο Σοιμπλε.. Θα τους έλεγε οτι ζουν πανω απ τις δυνάμεις τους και πρέπει να κανουν θανάσιμες θυσίες. Που είναι εκείνος ο Ολυ Ρεν να τους ευχηθεί, καλο κουράγιο.. 

Έχει ο καιρός γυρίσματα.. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, cpc464 είπε

Θα ακουστώ κακός αλλά δεν τους λυπάμαι, όταν στην δικιά μας κρίση έκλειναν οι επιχειρήσεις η μία μετα την άλλη ζήτησαν μειώσεις μισθών και απολύσεις,οι γερμανοί εργάτες γιατί να διεκδικούν δικαιώματα;,.

Υπάρχει τεράστια διαφορά φίλε Μου.

Όταν έκλειναν ελληνικές επιχειρήσεις 

Δεν επηρεάζε τίποτα εκτός από 5-10 εργαζόμενους.

ΕΔΩ μιλάμε για παγκόσμια Εταιρεία με εκατομμύρια Πελάτες και δισεκατομμύρια σε επενδύσεις και εργατικό δυναμικό.

 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δεν έχει πρόβλημα η Γερμανία σαν κράτος - όχι ακόμα τουλάχιστον. Έχει πρόβλημα η VW. Δεν είναι το ίδιο.

Όπως έγραψα παραπάνω, το μισθολογικό κόστος είναι το λιγότερο που ευθύνεται για τη διαφορά τιμής του ID3 Ευρώπη και Κίνα. Οπότε η μείωση του μισθολογικού κόστους μικρή διαφορά θα κάνει. Το επιχειρηματικό μοντέλο πρέπει να αλλάξει συνολικά, εκεί όμως χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις. Το να κόβεις μισθούς είναι το εύκολο.

Το πρόβλημα το έχει η γερμανία γενικά και θα το έχουν και άλλες χώρες. Και είναι τρομερό πρόβλημα και είναι έτοιμη να σκάσει σαν φούσκα. Επίσης γεωπολιτικά βλέποντας την κατάσταση, η εε δεν έχει τους πόρους και ειδικά τα σπάνια μέταλλα να παράξει μπαταρίες... τι βγαίνουμε μπροστά για ηλεκτρική μετάβαση;; Δηλαδή δεν είναι ξεκάθαρο οτι οι χώρες που έχουν την δυνατότητα να τις παράξουν και να τις εξάγουν να βρεθούν σε τρομερά πλεονεκτική θέση;; Και πέρα απο όλα αυτά και αφού ταΐσαμε τον δράκο και έχει γιγαντωθεί... κοιτάμε να βάλουμε και δασμούς και να τον έχουμε και απέναντι μας... έρχονται χειρότερες μέρες.Οι πολιτικοί μας με τα πανέξυπνα μυαλά τους μπορούσαν να το προβλέψουν. Για εμένα είναι σαν να το θέλαμε.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το διαίρει και βασίλευε δουλεύει μια χαρά τελικά. 
Οι Γερμανοί πολίτες να έχουν εξαπατηθεί και να νομίζουν πως ο κακός έλληνας φταίει για όλα. Τώρα οι Έλληνες πολίτες να επιστρέφουν τη χάρη και να θέλουν να πεθάνει η κατσίκα του Γερμανού αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έρθουν για όλους. 
 

Η άρχουσα τάξη περνάει ζάχαρη όπως έκανε πάντα. Άλλα το έβλεπα από την αρχή της ελληνικής κρίσης. Η Γερμανία να συσσωρεύει ρευστό και να μην κάνει αναδιανομή πλούτου μέσα στην ένωση.  Και σκεφτόμουν που θα πουλήσει τα προϊόντα της αν φτωχοποιηθεί η Ευρώπη? Αλλα δεν τους ένοιαζε, είχαν την νέα γη της επαγγελίας να πουλήσουν. Την Κίνα. 
Όμως ο γίγαντας ξύπνησε και όχι μόνο προτιμάει τα δικα του προϊόντα αλλά αρχίζει να τα στέλνει στην φτωχοποιημενη Ευρώπη που ακριβώς επειδή την φτωχοποίησαν τα προτιμά απτά εγχώρια. 
 

Όλο αυτό είναι ένα πρόβλημα του συστήματος το οποίο απαιτεί να υπάρχει ανακύκλωση του χρήματος για να επιβιώσει. Αν δεν αγοράζουμε , αν δεν ξοδεύουμε το σύστημα καταρρέει. Το είδαμε επι κορόνα. 
Κάποιοι έγιναν υπέρ του δέοντος άπληστοι και νόμιζαν πως ο αφανισμός της μεσαίας τάξης και η φτωχοποίηση των πολλών δεν θα είχε συνέπειες. 
Το πρόβλημα είναι πως όπως πάντα τη νύφη θα την πληρώσουν οι πολλοί και όχι αυτοί οι οποίοι ρίσκαραν και δεν τους βγήκαν τα χαρτιά. Οπως το 2008 με την τραπεζική κρίση. Άλλοι έπαιζαν μονοπολη άλλοι την πλήρωσαν.

Για το 2008 έφταιγαν οι τεμπέληδες έλληνες και για το πρόβλημα τώρα φταίνε οι Γερμανοί εργάτες. Σωστά? 

Επεξ/σία από soconium
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.
18 minutes ago, kremenarasi said:

Υπάρχει τεράστια διαφορά φίλε Μου.

Όταν έκλειναν ελληνικές επιχειρήσεις 

Δεν επηρεάζε τίποτα εκτός από 5-10 εργαζόμενους.

ΕΔΩ μιλάμε για παγκόσμια Εταιρεία με εκατομμύρια Πελάτες και δισεκατομμύρια σε επενδύσεις και εργατικό δυναμικό.

 

Να πάρουν λοιπόν το φάρμακο που πρότειναν σε εμάς,δεν γίνεται να παράγεις περρισότερο απο ότι πουλάς,κάτι πρέπει να φύγει, είτε είναι εργάτες είτε ceo, η Γερμανία είναι αυτή που δίδασκε λιτότητα στους άλλους,καιρός να την πράξει.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...