sokada Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Black Demis είπε και ομως και ετσι πουλαγε μια χαρα και στο εξωτερικό και παντου....... Αυτοί έχασαν το παιγνίδι οταν δεν κατάφεραν να βγάλουν κάποιο ηλεκτρικό της προκοπής χωρίς να κοστίζει 2 νεφρά κάπου εκει ήρθε ο Κινέζος και τους ξέσκισε χωρίς πολλα πολλα και εδω και τα αποτελέσματά (αν δεις πωλήσεις τη byd θα καταλάβεις) και απο οτι φαίνεται ακόμη δεν είδαν τίποτα .... και δεν ειναι μονο η Volkswagen , πρέπει να το κοιτάξουν σοβαρά το θέμα , κρίμα στους εργαζόμενους γιατι μιλάμε για πολύ κόσμο Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από sokada 1
CarbonFibre Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Οι Γερμανοί έβαλαν τα χέρια τους και έβγαλαν τα μάτια τους. Το θέμα είναι ότι την πληρώνουν οι εργαζόμενοι και όχι αυτοί που πήραν τις αποφάσεις. 17 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Δεν περίμενα κάτι παραπάνω από μιζέρια σε ένα άρθρο σαν αυτό. Τροφή για σκέψη: Οι πολιτικοί μας (προς το παρόν) δεν ανεβαίνουν στις καρέκλες με πραξικόπημα. Κάποιος τους έβαλε εκεί. Μια ματιά σ' έναν καθρέφτη και θα δείτε ποιος τους βάζει. Μεγάλη συζήτηση. Αν πάρεις πχ την Ελλάδα, όταν ένα κόμμα χρειάζεται περίπου 36% για αυτοδύναμη κυβέρνηση από ένα 50-60% που συμμετέχει στις εκλογές δεν τους βγάζει ο λαός αλλά ένα νομοθέτημα που έχουν φτιάξει οι ίδιοι για να τους βγάζει. Ας μην κοροϊδευόμαστε , δεν έχουμε πραγματική δημοκρατία αλλά ολιγαρχία με ψευδαίσθηση δημοκρατίας. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από CarbonFibre 11 1
dtk-386 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Μα μας το λενε ανοιχτα πλεον ... εμεις φταιμε που φαλιριζουν οι γερμανοι γιατι δεν αγοραζουμε αρκετα και δεν ημαστε σουπερ πρασινοι να παiρνουμε οτι ανεμογενvητρια και φωτοβολταικο παραγουν με 2 γερμανικά εσύ το έκανες το καθήκον σου. 👀 1
Mhlogiatros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εχω και ενα γερμανικό ποιμενικό αν βοηθάει στη διάσωση του καλου στρατιωτη Fritz ... δαγκωνει λιγο αλλα και αυτοι μας εχουν δαγκωσει Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από Mhlogiatros 4
polaki Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 hours ago, patentas11 said: η ίδια η ΕΕ τα δημιούργησε όλα με αυτούς τους φόρους CO2 και περί πράσινης ενέργειας κλπ. Η πραγματικότητα είναι ακριβώς αυτή. Η ίδια η ΕΕ, με μπροσταρισα τη Γερμανία επέβαλε με το στανιό την αλλαγή στους ρύπους και στην ηλεκτροκίνηση. Από εκεί λοιπόν που δεν ξέραμε ούτε μια μάρκα αυτοκινήτων από Κίνα μεριά, ξαφνικά οι Κινέζοι που είναι μανούλες στις γκατζετιές πετάξανε καμιά 10 άρια μάρκες EV στην αγορά σε τιμές χώμα σε σχέση με τους «Πρασινοφρουρούς» Ευρωπαίους. Τρέχει τώρα η ΕΕ να θωρακίσει την οικονομία της αυτοκινητοβιομηχανίας πώς, με το να βάζει υπερβολικούς δασμούς στα Κινέζικα EV.. Για να αφήσει την κάθε VW να σε χρεώνει 210€ για 4-5 δίχτυα πίσω απτά καθίσματα για αύξηση αποθηκευτικού χώρου. Μερικές φορές είναι πολύ απλά τα πράγματα.. Μόνοι τους τα κάνανε ρδελομπού. 6 1 3
d4mage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Και η stellantis το ιδιο. Λες να συνεργαστουν γερμανοι ιταλοι και ιαπωνες και να φτιαξουν καμια συμμαχια για την αυτοκινηση? Πως θα μπορουσε να ονομαστει μια τετοια συνεργασια σχετικη με ορολογια αυτοκινητων? Ημιαξονιο? Εμείς φταίμε άλλα η ΕΛΣΤΑΤ έπρεπε να δείχνει άλλα αποτελέσματα (βλέπε 2022). Όταν ο Έλληνας του βασικού μισθού πάει και πληρώνει για κουβάδες μέχρι και 30.000€ καλά να πάθουμε. Από φορολογία; Από τέλη κυκλοφορίας; Από αναλογία εξοπλισμού; Αφού πιάνει γιατί να μην το κάνουν; ο Γερμανός όμως δεν θα αγοράσει iPhone με 48 δόσεις, ούτε θα κρατήσει το αμάξι του πάνω από 5 χρόνια.
kgkaudi Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Είναι απλό το τι πληρώνει η VW. 1) Πράσινη ανάπτυξη με κάθε κόστος, ακόμα και αν αυτό σημαίνει πανάκριβη ενέργεια 2) Διακοπή της ενεργειακής συνεργασίας με τους Ρώσους, λόγω πολέμου στην Ουκρανία 3) Υπερβολική εξάρτηση από την Κινεζική αγορά που αγόραζε 2.5 εκ αμάξια κάθε χρόνο. Τώρα που αυτοί το γύρισαν εξ ολοκλήρου στα κινεζικά, πάει και αυτή η αγορά. Όλα αυτά ευθυγραμμίστηκαν, για να πάρει και να σηκώσει την VW. Nissan και Stellantis έχουν άλλα είδους προβλήματα. 4
Silverage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Βλέπω πολλούς που γκρινιάζουν για την πράσινη ανάπτυξη. Πρέπει όμως αναγκαστικά, με το ζόρι και με οποιοδήποτε κόστος να πάμε σε πράσινη ανάπτυξη γιατί ήδη βλέπετε τί γίνεται με το περιβάλλον. Πλημμύρες, φωτιές, ξηρασία, μόλυνση, μικροπλαστικά, αρρώστιες κλπ. 2 1 3
Dinos1973 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Ειναι αστειο, Γερμανια και Γαλλια που κουνουσαν το δαχτυλο και επεβαλαν σκληρες μεταρυθμισεις στις χωρες του νοτου, να μην μπορουν να επιβαλουν τις αναγκαιες μεταρυθμισεις στις χωρες τους.......just tragic! 3
malakudi Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Το πρόβλημα της VW και γενικότερα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι απλό - μεγάλο κόστος. Το μεγάλο κόστος είναι πολυπαραγοντικό: κόστος ενέργειας, κόστος εργατικών, κόστος υλικών, κόστος παραγωγής, κόστος διανομής, κόστος δικτύου κτλ κτλ κτλ. Οι εργαζόμενοι έχουν δίκιο, δε γίνεται πάντα να είναι η εύκολη απάντηση οι απολύσεις και οι μειώσεις μισθών - μπορεί να περιοριστεί το κόστος με πολλούς τρόπους. Το VW ID3 έχει 18000 ευρώ στη Κίνα και 40000 ευρώ στην Ευρώπη. Με την παραγωγή να γίνεται κυρίως από ρομπότ, πιστεύει πραγματικά κανείς πως η διαφορά αυτών των δύο τιμών είναι στα εργατικά; Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν βασίσει το επιχειρηματικό τους μοντέλο στο δίκτυο συνεργατών - μεταπωλητών και στα ανταλλακτικά - service. Έρχεται η Tesla που πουλάει χωρίς δίκτυο, direct και προφανώς είναι αδύνατο να την ανταγωνιστείς όταν πρέπει να συντηρείς αυτό το τεράστιο δίκτυο. Επίσης τα ηλεκτρικά δε βγάζουν εύκολα βλάβες, δεν έχουν τακτικά service, οπότε κάθε πώληση ηλεκτρικού για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν χασούρα και όχι κέρδος. Οι ίδιες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαμποτάριζαν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα γιατί ακριβώς μακροπρόθεσμα δε τους συνέφεραν. Η πράσινη ανάπτυξη δεν είναι παραμύθι, είναι αναγκαιότητα αν θέλουμε να παραδώσουμε κατοικίσημο πλανήτη στις επόμενες γενιές. Πέρα όμως από αυτό, ακόμα κι αν κοστίζει παραπάνω η ηλεκτροκίνηση, δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αναπνέουμε δηλητήρια στις πόλεις από τις εκπομπές καυσαερίων των θερμικών. Ειδικά στις πόλεις η απαγόρευση των θερμικών θα πρέπει να έρθει και πιο γρήγορα από το 2035. Προσωπικά έχω ηλεκτρικό VW, θεωρώ πως η VW είναι σε καλό δρόμο στα ηλεκτρικά της, ειδικά το VW ID7 είναι αμαξάρα. Αλλά θα πρέπει να μειώσει το κόστος γιατί πχ το VW ID3 δεν είναι τόσο καλύτερο από το BYD Dolphin ώστε να κοστίζει 10000-13000 ευρώ παραπάνω (για παρόμοιο εξοπλισμό). 4 2 1
spirostolios Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Όταν η Κίνα έγινε αποδεκτή στον Παγκόσμιο οργανισμό εμπορίου η Δύση έβλεπε έσοδα , σε όλους τους οικονομικούς κλάδους, τρεις δολλάρια/ευρώ λόγω της φθηνής εργατικής δύναμης/υλικών παρέχοντας τεχνογνωσία. Κανένας δεν αξιολόγησε με οικονομαθηματική προσέγγιση (και στατιστικά) τις επιπτώσεις είτε μεσοπρόθεσμα είτε μακροπρόθεσμα. Τα μεσοπρόθεσμα αποτελέσματα είναι ορατά και τα συζητάμε αυτή τη στιγμή. Στη συνέχεια ανακάλυψαν τους φόρους στα κινέζικα που είναι αθέμιτη πρακτική όταν δεν εφαρμόζεται καθολικά χωρίς εξαιρέσεις και αποδεικνύει το θλιβερό επίπεδο σχεδιασμού απέναντι στην υπερπαραγωγική Κίνα. Η συζήτηση είναι μεγάλη και για εμάς τους Ευρωπαίους ήταν η αρχή μίας συνεχιζόμενης κρίσης που την αντιμετώπιζαν/αντιμετωπίζουν ανίκανοι κατά βάση γραφειοκράτες/τραπεζικοί λομπίστες. Ανεξάρτητα εάν η Γερμανία αγόραζε φθηνό αέριο, η Γαλλία είχε την μερίδα του Λέοντος σε άλλους τομείς κ.ο.κ οι μεγάλες οικονομίες της Ε.Ε είχαν παγκόσμια επιρροή επειδή εκπροσωπούσαν 450 εκατομμύρια κατοίκους. Κρατείστε ένα τελευταίο: Η πλειοψηφία των κρατών της Ε.Ε. αντί να υποστηρίξει την Ελλάδα όταν βεβαιώθηκε η κακοδιαχείριση των οικονομικών της από πολιτικούς/επιχειρηματίες/ μαζί τα φάγαμε και άλλα έδειξε ένα είδος εκδικητικότητας και χρησιμοποίησε δυσανάλογα οικονομικά μέτρα εναντίον ενός Λαού. Εκεί εστιάζω την αρχή του τέλους. Ο πλανήτης έβλεπε να διασύρεται η Ελλάδα η οποία ανήκει σε μία υποτίθεται ένωση που έπρεπε να την υποστηρίζει αλλά το παγκόσμιο τραπεζικό λόμπι και οντότητες αχυρανθρώπων της Ε.Ε. έτσι αποφάσισε. Οπότε μην σας κάνει εντύπωση η συνεχιζόμενη κρίση της Ευρώπης, ούτε ο πόλεμος στην Ουκρανία, ούτε καν το μέλλον της Ευρώπης γιατί δεν έχει μέλλον με τις εφαρμοζόμενες πολιτικές. Οι οραματιστές της Ευρωπαικής Ένωσης που είχαν ένα πολιτικό εκτόπισμα είτε πέθαναν είτε κινούνται περιθωριακά επειδή η πλειοψηφία των ψηφοφόρων συμπεριφέρονται ως σχιζοφρενείς μισθοφόροι... 13 2
patentas11 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 21 λεπτά πριν, malakudi είπε Δε φταίγαμε σαν λαός; Τον "λεφτά υπάρχουν" του 44% και των 3 εκατομμυρίων ψήφων ποιος τον ψήφισε; Άλλος λαός; Με το ίδιο σκεπτικό ακριβώς και οι γερμανοί που τους ψηφίζουν δεν φταίνε;; Έχουν μάθει και για την δική μας κρίση και ήταν και είναι υπέρ της δημοσιονομικής τακτοποίησης. Σαν ευρώπη το φωνάζουν και μας κουνάνε χρόνια τώρα το δάχτυλο. Τώρα τι; Να το αλλάξουμε επειδή πάθανε τα ίδια; Αυτό εννοείς; 1
lucanis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 31 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Ειναι αστειο, Γερμανια και Γαλλια που κουνουσαν το δαχτυλο και επεβαλαν σκληρες μεταρυθμισεις στις χωρες του νοτου, να μην μπορουν να επιβαλουν τις αναγκαιες μεταρυθμισεις στις χωρες τους.......just tragic! Γενικά πλέον δεν κάνω πολιτική συζήτηση ακόμα και με συγγενείς, που δεν μπορούν να παραδεχθούν την ύπαρξη οικονομικών κύκλων, δηλαδή το ότι ένα κράτος δεν μπορεί να πηγαίνει πάντα καλά και το αντίθετο, δηλαδή ένα κράτος δεν μπορεί να πηγαίνει πάντα χάλια.
patentas11 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 14 λεπτά πριν, malakudi είπε Το πρόβλημα της VW και γενικότερα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι απλό - μεγάλο κόστος. Το μεγάλο κόστος είναι πολυπαραγοντικό: κόστος ενέργειας, κόστος εργατικών, κόστος υλικών, κόστος παραγωγής, κόστος διανομής, κόστος δικτύου κτλ κτλ κτλ. Οι εργαζόμενοι έχουν δίκιο, δε γίνεται πάντα να είναι η εύκολη απάντηση οι απολύσεις και οι μειώσεις μισθών - μπορεί να περιοριστεί το κόστος με πολλούς τρόπους. Το VW ID3 έχει 18000 ευρώ στη Κίνα και 40000 ευρώ στην Ευρώπη. Με την παραγωγή να γίνεται κυρίως από ρομπότ, πιστεύει πραγματικά κανείς πως η διαφορά αυτών των δύο τιμών είναι στα εργατικά; Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν βασίσει το επιχειρηματικό τους μοντέλο στο δίκτυο συνεργατών - μεταπωλητών και στα ανταλλακτικά - service. Έρχεται η Tesla που πουλάει χωρίς δίκτυο, direct και προφανώς είναι αδύνατο να την ανταγωνιστείς όταν πρέπει να συντηρείς αυτό το τεράστιο δίκτυο. Επίσης τα ηλεκτρικά δε βγάζουν εύκολα βλάβες, δεν έχουν τακτικά service, οπότε κάθε πώληση ηλεκτρικού για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν χασούρα και όχι κέρδος. Οι ίδιες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαμποτάριζαν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα γιατί ακριβώς μακροπρόθεσμα δε τους συνέφεραν. Η πράσινη ανάπτυξη δεν είναι παραμύθι, είναι αναγκαιότητα αν θέλουμε να παραδώσουμε κατοικίσημο πλανήτη στις επόμενες γενιές. Πέρα όμως από αυτό, ακόμα κι αν κοστίζει παραπάνω η ηλεκτροκίνηση, δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αναπνέουμε δηλητήρια στις πόλεις από τις εκπομπές καυσαερίων των θερμικών. Ειδικά στις πόλεις η απαγόρευση των θερμικών θα πρέπει να έρθει και πιο γρήγορα από το 2035. Προσωπικά έχω ηλεκτρικό VW, θεωρώ πως η VW είναι σε καλό δρόμο στα ηλεκτρικά της, ειδικά το VW ID7 είναι αμαξάρα. Αλλά θα πρέπει να μειώσει το κόστος γιατί πχ το VW ID3 δεν είναι τόσο καλύτερο από το BYD Dolphin ώστε να κοστίζει 10000-13000 ευρώ παραπάνω (για παρόμοιο εξοπλισμό). Σωστά, άρα ας χαμηλώσουν τους μισθούς να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί. Και σε εμάς εδω ακριβώς αυτό λέγανε. Βέβαια τους χαλάει να δεχτούν οποιαδήποτε περικοπη. Να μην "βάλουν πλάτη" όμως αν θέλουν να προχωρήσουν σαν χώρα; Όχι... θέλουν και το σκύλο χορτάτο και την πίτα γεμάτη. Δεν ξέρανε οτι αυτά που πουλάνε κάποιος πρέπει να τα αγοράζει; Όταν επιβάλουν πολιτική λιτότητας, κάποια στιγμή θα τους γυρίσει. Και φυσικά το πρόβλημα πάει ακόμα πιο πίσω που ανοίξανε οι ίδιοι εργοστάσια στη κίνα... 1
lucanis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, patentas11 είπε Με το ίδιο σκεπτικό ακριβώς και οι γερμανοί που τους ψηφίζουν δεν φταίνε;; Έχουν μάθει και για την δική μας κρίση και ήταν και είναι υπέρ της δημοσιονομικής τακτοποίησης. Σαν ευρώπη το φωνάζουν και μας κουνάνε χρόνια τώρα το δάχτυλο. Τώρα τι; Να το αλλάξουμε επειδή πάθανε τα ίδια; Αυτό εννοείς; Κάπου είχα διαβάσει ότι τα έχουν βάλει και στο Σύνταγμα οι Γερμανοί τα δημοσιονομικά. Δεν ξέρω κάτα πόσο ισχύει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα