ea6gka Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Γιατί δεν κάνουν στους εαυτούς τους ότι σε εμάς , πάρτε μια οριζόντια μείωση 40% να δείτε πως θα στρώσουν όλα….σε 15 χρόνια . Πέρα από τη πλάκα το σκάνδαλο με τους ρύπους την τσάκισε τη φαβε, από τότε έπεσε και η ποιότητα αισθητά. 14 1
cpc464 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Just now, ea6gka said: Γιατί δεν κάνουν στους εαυτούς τους ότι σε εμάς , πάρτε μια οριζόντια μείωση 40% να δείτε πως θα στρώσουν όλα….σε 15 χρόνια . Πέρα από τη πλάκα το σκάνδαλο με τους ρύπους την τσάκισε τη φαβε, από τότε έπεσε και η ποιότητα αισθητά. Σσσστ μη λές τέτοια,θα σου πούν και εσένα οτι είσαι απο αυτούς που θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. 11 2
dbrillis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, ea6gka είπε Γιατί δεν κάνουν στους εαυτούς τους ότι σε εμάς , πάρτε μια οριζόντια μείωση 40% να δείτε πως θα στρώσουν όλα….σε 15 χρόνια . Πέρα από τη πλάκα το σκάνδαλο με τους ρύπους την τσάκισε τη φαβε, από τότε έπεσε και η ποιότητα αισθητά. Αυτα τα οριζοντια μετρα τα πλησιαζει η Γαλλια...
Arkin Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Οταν δινεις παχυλους μισθους σε υψηλοβαθμα ανθρωπακια της καρεκλας και ταυτοχρονα προσπαθεις να αρμεξεις τον πελατη αυτα παθαινεις. Εννοειται κανεις δεν τους λυπαται και μπραβο στους εργαζομενους που απαιτουν τα βασικα μιας και χωρις αυτους τα ανθρωπακια της καρεκλας θα ηταν το απολυτο μηδεν. Και τωρα ειναι απλα με τις πλατες των εργατων-δουλων της VW το παιζουν καποιοι. Καλος ο συνετος καπιταλισμος αλλα οχι ο εσχατος καπιταλισμος. Μια μεση λυση δεν μπορει να βρεθει? Πρεπει τα bonus εκατομμυριων να πηγαινουν σε αυτο το 1% της εταιριας ανθρωποι που αμφιβαλλω αν γνωριζουν πως φτιαχνετε ενα απο τα αμαξια της εταιριας και ανθρωποι που πραγματικα φτιαχνουν ολη μερα τα αμαξια που πουλανε να παιρνουν τον βασικο? Ευτυχως εχει αρχισει να ξυπναει ο κοσμος και οχι μονο στη Γερμανια. Εμεις εχουμε δρομο ακομα. 18 3
agnostos13 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 37 λεπτά πριν, kirileman είπε Και άλλοι αχάριστοι εργαζόμενοι που ζητούν υψηλότερους μισθούς, αντί να εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους για το ότι είχαν δουλειά μέχρι τώρα; Άντε να έρθουν τα ρομπότ του Έλον για να πάψουν να μας εκβιάζουν θλιβερές μειοψηφίες κάθε τόσο. Ήδη έχουν έρθει τα ρομπότ. Μόνο που δεν έχουν αγοραστική δύναμη για να κινούν την οικονομία. Κατά τα λοιπά κανένας δεν κάνει χάρη σε κανένα. 34 λεπτά πριν, SaFiS είπε Είναι γενικό το πρόβλημα. Και οι εταιρίες μοτό δεν πάνε καλά. Η KTM είναι σε καθεστώς αναδιοργάνωσης (ήδη έστειλαν το μισό Δ.Σ. και άρχισαν απολύσεις) γιατί οι αντιπροσωπείες είναι γεμάτες με στοκ που δεν φεύγει, η Piaggio σταματάει την παραγωγή στην Ιταλία τουλάχιστον για ένα 3μηνο μαζί με απολύσεις μόνιμων και εποχιακών εργατών, η Yamaha σταμάτησε την παραγωγή του R1 και άλλων μοντέλων που δεν συνέφερε να αναπτύξουν κινητήρες Euro 5+ και γενικά όλα πάνε κατά διαόλου. Το να χαίρονται κάποιοι για το τι παθαίνει η VW - Γερμανία είναι αστείο, γιατί η μπάλα θα πάρει όλη την Ευρώπη και εμείς δεν είμαστε και στην καλύτερη θέση όταν δεν παράγουμε γενικά τίποτα... Ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται… 1
Darthrevan7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, ethereum είπε και η Nissan τα ίδια , είναι σε πιο δύσκολη θέση και απο τη VW Κι αυτή σκουπίδια πουλάει για χρυσό εδώ και πολλά χρόνια. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2024 από Darthrevan7 2
Arkin Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Ήδη έχουν έρθει τα ρομπότ. Μόνο που δεν έχουν αγοραστική δύναμη για να κινούν την οικονομία. Κατά τα λοιπά κανένας δεν κάνει χάρη σε κανένα. Αργα θα το καταλαβουν αυτο οτι με μεσαια ταξη χωρις αγοραστικη δυναμη δεν μπορει να υπαρξει τιποτα. Ποιος θα αγοραζει τα πανακριβα προϊοντα τους? Απλα κανεις. Και επειτα πηγαινουμε στο θεμα επιβιωσης. Η μεσαια ταξη και η πιο χαμηλη ειναι αυτη που παραγει που δινει φαγητο σε ολους αυτους τους αχρηστους καρεκλατους που δεν εχουν ιδεα πως παραγεις πραγματικα κατι που χρειαζεται για την επιβιωση του ανθρωπινου ειδους το ακριβο αμαξι ειναι πολυτελεια 1000% ειτε παρεις αμαξι με 1000 ευρω ειτε με 100 χιλιαδες την ιδια δουλεια ακριβως κανουν απλα στο πρωτο το παιζεις και λεφτας. Οποτε ναι πρεπει να υπαρξει ενα rebalance σε πολλα επιπεδα της παγκοσμιας οικονομιας γιατι αν σκασει ολο αυτο μαντεψτε ποιος δεν θα εχει να φαει και ποιος θα εχει. 21 3
Mhlogiatros Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Aρκει να ειναι περιβαντολογικα και πρασινα για να τα καταπινουν αμασητα 2 1
jimmyl Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Η Γερμανια δεν θα επρεπε να υπαρχει ουτε ως ονομα , μετα τον Δευτερο Παγκοσμιο Πολεμο , αντι αυτου εκαψε την Ευρωπη παλι με την Προτεσταντικη Ηθικη που εχει στην Οικονομια , τωρα εισπρατει και αυτη τα αποτελεσματα , να φανε τα ρουλεμαν και τα λαστιχα οι Φριτζηδες 6 2 1
Mhlogiatros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Η Γερμανια θα μπορουσε να ειναι η οικονομικη ατμομηχανη της Ευρωπης - αν δεν ηθελαν να κανουν ολη την Ευρωπη Γερμανια εκει μας τα χαλασαν Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από Mhlogiatros 1
mariosnik_ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, cosmic73 είπε Δυστυχώς αυτή η απεργία δεν θα λύσει τα προβλήματα της VW, πιθανότατα θα τα επιδεινώσει.Στο χώρο των επιχειρήσεων η απώλεια της ανταγωνιστικότητας ισοδυναμεί με θάνατο.Κριμα για τους χιλιάδες εργαζόμενους που θα χάσουν την δουλειά τους. Αυτό ακριβως. Η εταιρεία πάει για κλείσιμο επί γερμανικού εδάφους έτσι κι αλλιώς. Επισπευδουν το τέλος της. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από mariosnik_ 1
jimmyl Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Η Γερμανια θα μπορουσε να ειναι η οικονομικη ατμομηχανη της Ευρωπης - αν δεν ηθελαν να κανουν ολη την Ευρωπη Γερμανια εκει μας τα χαλασαν deutschland über alles , και ιδου τα αποτελεσματα
cpc464 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Θυμάμαι τον Πίτσο και την Nissan Θεοχαράκης, του πρώτου του έκαναν απεργίες και του έκλειναν το καζάνι του εμαγιέ και στον δεύτερο απεργίες γιατι παρόλο που τους έδινε μισθάρες τα θεωρούσαν λίγα,έκλεισαν και οι δύο και κάτι εργατοπατέρες και κυβερνήσεις ήταν υπεύθυνοι για απολύσεις,ποιός έχασε τα ποιό πολλά;. Η ΕΒΖ είχε μισθάρες προνόμια και επιπλέον αργία,ημέρα εθνάρχου Κων.Καραμανλή, δεν δέχθηκαν μειώσεις μισθών με αποτέλεσμα να τεθεί η εταιρεία σε ειδική εκκαθάριση,πάλι ποιός έχασε;. Τώρα στην Γερμανία έχεις μία VW που παράγει ποιό πολύ απο την ζήτηση,υπάρχει άλλη λύση απο μείωση εργοστασίων και προσωπικού;. Δεν ξέρω γιατί όταν σε εμάς η λύση ήταν απολύσεις και περικοπές μισθών στην Γερμανία πρέπει να ακολουθηθεί άλλη οδός. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από cpc464 5
fast8 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 3 πράγματα καταστρέφουν την Γερμανία και την βιομηχανία της. Πράσινη ανάπτυξη, Ρωσικό φυσικό αέριο, ανταγωνισμός από την Κίνα. Μεγάλο μέρος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Γερμανίας ήταν η πολύ φθηνή ενέργεια για την βιομηχανία. Αυτό γινόταν με καύση άνθρακα, φυσικό αέριο από Ρωσία σε φθηνές τιμές, πυρηνική ενέργεια. Ήρθε η μόδα με την πράσινη ανάπτυξη και κλείσανε την ηλεκτροπαραγωγή με λιγνίτη, κλείσανε τα πυρηνικά εργοστάσια και είναι μαλωμένοι με τους Ρώσους. Με τις τιμές που έχει τώρα η ενέργεια δεν γίνεται να είναι ανταγωνιστική. Μετά ήρθε η Κίνα και τους αποτελείωσε παράγοντας σε αποδεκτή ποιότητα αλλά πολύ χαμηλότερες τιμές. Το πλεονέκτημα της φθηνής ενέργειας τους έδινε την δυνατότητα να έχουν καλούς μισθούς, υψηλούς φόρους που γύριζαν πίσω στην κοινωνία και πολύ καλή ποιότητα. Όχι μόνο η VW όλη η Γερμανία έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα χωρίς προφανή λύση. Η VW έκανε κάποιες κινήσεις που δεν τις βγήκαν και σε δύσκολους καιρούς κάθε λάθος ή περιττή κίνηση μπορεί να είναι μοιραία. 15 1 1
panosk111178 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Ολα αυτά είναι ντόμινο από την ενεργειακή κρίση όταν η Γερμανία έπαιρνε το αέριο από την Ρωσία σχεδόν τζάμπα είχε μικρό κόστος στα εργοστάσια, επίσης το πουλούσε σε τρίτες χώρες και έβγαζε και κέρδος. Τώρα δύο χρόνια από τον πόλεμο η τιμές είναι αρκετά ψηλά έτσι αυξάνουν τα κόστη παραγωγής σε όλοι την εφοδιαστική αλυσίδα αν κλείσει η VW θα συμπαρασύρει πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες που παράγουν αναλώσιμα για αυτήν. Βέβαια στο παιχνίδι έχει μπει δυναμικά η Κίνα απέκτησε τεχνογνωσία και έχει γίνει καλή και χρόνο με τον χρόνο θα γίνετε καλύτερη για αυτό τους έπιασε πανικός και φορολόγησαν τα κινέζικα αυτοκίνητα. Βέβαια βλέπω οι κινέζοι να κάνουν εργοστάσια σε καμιά Τουρκία που έχει τελωνείακη ένωση με την ΕΕ και να τα παράγει εκεί πάλι με χαμηλό κόστος μιας και δεν έχει της ακριβές περιβαλλοντικές προδιαγραφές που έχει η Ευρώπη. Βέβαια να ξέρετε δεν θα κλείσει η VW είναι κολοσσός έχει τόσες εταιρίες από κάτω συγκεκριμένα ένα εργοστάσιο θέλει να κλείσει που φτιάχνει τα πολύ ακριβά ηλεκτρικά τον 100.000€ Audi e-tron και κάποια παρόμοια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα