Axlmon Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Οι εργαζόμενοι της Volkswagen στη Γερμανία προχώρησαν σήμερα στη μεγαλύτερη απεργιακή κινητοποίηση κατά της εταιρείας από το 2018. Σε μια πρωτοφανή κινητοποίηση, οι εργαζόμενοι της Volkswagen στη Γερμανία προχώρησαν σήμερα στη μεγαλύτερη απεργιακή κινητοποίηση που έχει δει η εταιρεία από το 2018. Το συνδικάτο IG Metall, που εκπροσωπεί περίπου 120.000 εργαζομένους της VW, ενέκρινε την απεργία στις 22 Νοεμβρίου, χαρακτηρίζοντάς την ως "την πιο σκληρή μάχη συλλογικών διαπραγματεύσεων που έχει δει ποτέ η Volkswagen." Η απεργιακή κινητοποίηση έρχεται ως απάντηση στα σχέδια της VW για περικοπή του κόστους παραγωγής στην Ευρώπη, σε μια περίοδο όπου η εταιρεία αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην κινεζική αγορά λόγω του εγχώριου ανταγωνισμού, ενώ παράλληλα παρατηρείται μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η VW προτείνει μείωση μισθών κατά 10%, χιλιάδες απολύσεις και το κλείσιμο τριών γερμανικών εργοστασίων - κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της εταιρείας. Το συνδικάτο IG Metall, σε συνεργασία με τα εργασιακά συμβούλια της VW, που διαθέτουν ασυνήθιστα μεγάλη δύναμη σε σύγκριση με άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, είχε προτείνει εξοικονόμηση κόστους ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η πρόταση περιελάμβανε την κατάργηση των μπόνους για το προσωπικό και τη διοίκηση, καθώς και τη μείωση των ωρών εργασίας σε ορισμένα εργοστάσια αντί για αυξήσεις μισθών. Ωστόσο, η διοίκηση της VW απέρριψε την πρόταση, υποστηρίζοντας ότι δεν θα επέφερε μακροπρόθεσμη οικονομική ανακούφιση. Ο εκπρόσωπος της IG Metall, Thorsten Groeger, δήλωσε χαρακτηριστικά: "Η Volkswagen έχει βάλει φωτιά στις συλλογικές μας συμβάσεις και αντί να σβήσει αυτή τη φωτιά σε τρεις συνεδρίες συλλογικών διαπραγματεύσεων, το διοικητικό συμβούλιο ρίχνει ανοιχτά βαρέλια βενζίνης σε αυτήν." Από την πλευρά της, η Volkswagen δηλώνει ότι σέβεται τα δικαιώματα των εργαζομένων που συμμετέχουν στις προειδοποιητικές απεργίες, ενώ αναμένεται επίσημη απάντηση της εταιρείας στις εξελίξεις. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
darkf Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ο Elon Musk φταίει! 😁😁😁 Και οι Κινέζοι ξέχασα. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2024 από darkf 5 1 7
cosmic73 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δυστυχώς αυτή η απεργία δεν θα λύσει τα προβλήματα της VW, πιθανότατα θα τα επιδεινώσει.Στο χώρο των επιχειρήσεων η απώλεια της ανταγωνιστικότητας ισοδυναμεί με θάνατο.Κριμα για τους χιλιάδες εργαζόμενους που θα χάσουν την δουλειά τους. 9 1
basilis_k6 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Αναφορά σε κείμενο Η πρόταση περιελάμβανε την κατάργηση των μπόνους για το προσωπικό και τη διοίκηση, καθώς και τη μείωση των ωρών εργασίας σε ορισμένα εργοστάσια αντί για αυξήσεις μισθών. ειχαν ακριβως μηδεν πιθανοτητες να περασει αυτο. καλυτερα να πτωχευσει παρα να χασουν μπονους τα ψηλα κλιμακια. μπονους οταν μια εταιρεια παει για φουντο εντωμεταξυ...🙄 καπιταλισμος ρπμ 16 1 1
konan76 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Πάει για κλείσιμο. Αναξιόπιστα αυτοκίνητα με βλάβες που μαδάνε το πορτοφόλι του κατόχου. Όποιος ξέρει μένει μακριά και ηρεμεί. Τώρα για τα υβριδικά της ούτε κινητό ψυγείο . Πολλά βίντεο και αναφορές από ΗΠΑ που τα βγάζουν αναξιόπιστα . Τι να πω την έφαγαν τα μάνατζερ της περικοπής . Είμαι λάτρης της μάρκας και έχω γεννηθεί μέσα σε σκαραβαίος. Λυπάμαι που την έφτασαν !!! Μακάρι να καταλάβουν τι γίνεται και να αλλάξουν Ρότα . 15 2 2
CyanBlue Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Αξίζει να διαβάσει κανείς την ιστορία της εταιρίας η οποία δημιουργήθηκε για να φτιάχνει το "αυτοκίνητο του λαού" (Volks Wagen) το γνωστό σε όλους "σκαραβαίο", σύμβολο της αυτοκίνησης. Ουσιαστικά έκλεισε λόγω καταστροφής του εργοστασίου (βομβαρδίστηκε) και ξεκίνησε πάλι στο τέλος του Β' Π.Π. χάρη σε ένα Βρετανό αξιωματικό και στην επιτυχημένη πορεία της γιγαντώθηκε, αλλάζοντας στην πορεία προσανατολισμό και φιλοσοφία. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από CyanBlue 5
Black Demis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 21 minutes ago, konan76 said: Πάει για κλείσιμο. Αναξιόπιστα αυτοκίνητα με βλάβες που μαδάνε το πορτοφόλι του κατόχου. Όποιος ξέρει μένει μακριά και ηρεμεί. Τώρα για τα υβριδικά της ούτε κινητό ψυγείο . Πολλά βίντεο και αναφορές από ΗΠΑ που τα βγάζουν αναξιόπιστα . Τι να πω την έφαγαν τα μάνατζερ της περικοπής . Είμαι λάτρης της μάρκας και έχω γεννηθεί μέσα σε σκαραβαίος. Λυπάμαι που την έφτασαν !!! Μακάρι να καταλάβουν τι γίνεται και να αλλάξουν Ρότα . και ομως και ετσι πουλαγε μια χαρα και στο εξωτερικό και παντου....... Αυτοί έχασαν το παιγνίδι οταν δεν κατάφεραν να βγάλουν κάποιο ηλεκτρικό της προκοπής χωρίς να κοστίζει 2 νεφρά κάπου εκει ήρθε ο Κινέζος και τους ξέσκισε χωρίς πολλα πολλα και εδω και τα αποτελέσματά (αν δεις πωλήσεις τη byd θα καταλάβεις) 6
Que sera sera Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Quote Η μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Volkswagen Quote προχώρησαν σήμερα στη μεγαλύτερη απεργιακή κινητοποίηση κατά της εταιρείας από το 2018. Τελικα τί απο τα δυο; Οπως και να εχει, μαπα τα VW 4 4
cpc464 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Θα ακουστώ κακός αλλά δεν τους λυπάμαι, όταν στην δικιά μας κρίση έκλειναν οι επιχειρήσεις η μία μετα την άλλη ζήτησαν μειώσεις μισθών και απολύσεις,οι γερμανοί εργάτες γιατί να διεκδικούν δικαιώματα;,. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2024 από cpc464 16 6 3 1
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση billdanos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 1 minute ago, cpc464 said: Θα ακουστώ κακός αλλά δεν τους λυπάμαι, όταν στην δικιά μας κρίση έκλειναν οι επιχειρήσεις η μία μετα την άλλη ζήτησαν μειώσεις μισθών και απολύσεις,οι γερμανοί εργάτες γιατί να διεκδικούν δικαιώματα;,. 27 3 11
dbrillis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, Que sera sera είπε Τελικα τί απο τα δυο; Οπως και να εχει, μαπα τα VW Να διαβαζεις το αγγλικο αρθρο για να μη σου βγαινουν τα ματια. Εγω αυτο κανω. 1
cpc464 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, billdanos said: Ναι το κλασσικό "Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει, οι ίδιοι οι Γερμανοί μας έλεγαν πως μία επιχείρηση που δεν τραβάει εξυγιαίνεται με μειώσεις προσωπικού και μισθών,αυτοί γιατί δεν πράτουν το ίδιο;. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2024 από cpc464 24 4 1
ethereum Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 και η Nissan τα ίδια , είναι σε πιο δύσκολη θέση και απο τη VW 2 1
kirileman Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Και άλλοι αχάριστοι εργαζόμενοι που ζητούν υψηλότερους μισθούς, αντί να εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους για το ότι είχαν δουλειά μέχρι τώρα; Άντε να έρθουν τα ρομπότ του Έλον για να πάψουν να μας εκβιάζουν θλιβερές μειοψηφίες κάθε τόσο. 1 1 2
Δημοφιλής ανάρτηση SaFiS Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2024 Είναι γενικό το πρόβλημα. Και οι εταιρίες μοτό δεν πάνε καλά. Η KTM είναι σε καθεστώς αναδιοργάνωσης (ήδη έστειλαν το μισό Δ.Σ. και άρχισαν απολύσεις) γιατί οι αντιπροσωπείες είναι γεμάτες με στοκ που δεν φεύγει, η Piaggio σταματάει την παραγωγή στην Ιταλία τουλάχιστον για ένα 3μηνο μαζί με απολύσεις μόνιμων και εποχιακών εργατών, η Yamaha σταμάτησε την παραγωγή του R1 και άλλων μοντέλων που δεν συνέφερε να αναπτύξουν κινητήρες Euro 5+ και γενικά όλα πάνε κατά διαόλου. Το να χαίρονται κάποιοι για το τι παθαίνει η VW - Γερμανία είναι αστείο, γιατί η μπάλα θα πάρει όλη την Ευρώπη και εμείς δεν είμαστε και στην καλύτερη θέση όταν δεν παράγουμε γενικά τίποτα... 36
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα