Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, CyanBlue είπε

"... δεν έχει διαπιστωθεί διαρροή προσωπικών δεδομένων". Αν έχει γίνει διαρροή και απλά δεν έχει διαπιστωθεί?  Ή αν έχει διαπιστωθεί και δεν δηλώνεται? Πως μπορεί να ξέρει κανείς?

Αν έχει γίνει διαρροή απλά σε λίγο καιρό θα τα δούμε να πουλιούνται στο internet.  

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 hour ago, Thresh said:

Δεν ξερω για τα υπόλοιπα μεγάλα καταστήματα, αλλά πχ στο αεροδρόμιο τέλος η τεράστια "αποθήκη" που είχε ετοιμοπαράδοτα πόσα κομμάτια (μεγάλα) προϊόντων.

Απλά πηγαίνεις στο κατάστημα, κοιτάς σαν "βιτρίνα" τα παραγγέλνεις και στα φέρνουν σπίτι...

Τραγικο!

Αυτο αραγε, το δειχνει ως διαθεσιμοτητα και στο site τους;

Οτι δηλαδη, ελαχιστα ετοιμοπαραδοτα;

Στο jysk που ψαχνω τελευταια, αν και smaller case, τουλαχιστον ξερω απο πριν αν υπαρχει κατι στο καταστημα, εχει αληθινη διαθεσιμοτητα και γενικως διαθετει τους κωδικους του χωρις προβληματα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, mindreader said:

Αυτο αραγε, το δειχνει ως διαθεσιμοτητα και στο site τους;

Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω να σου πω την αλήθεια...

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, CyanBlue said:

"... δεν έχει διαπιστωθεί διαρροή προσωπικών δεδομένων". Αν έχει γίνει διαρροή και απλά δεν έχει διαπιστωθεί?  Ή αν έχει διαπιστωθεί και δεν δηλώνεται? Πως μπορεί να ξέρει κανείς?

 

1 hour ago, CyanBlue said:

Και φυσικά δεν υπάρχει καμία αρχή που κάνει έλεγχο αν όντως υπήρξε διαρροή. Τι λέω εγώ τώρα ε? 😁

Φυσικά υπάρχει αρχή και φυσικά κάνει ελέγχους και φυσικά ρίχνει πρόστιμα. Λέγεται Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Οπότε ναι, τι λες εσύ τώρα.. 

6 minutes ago, mindreader said:

Τραγικο!

Αυτο αραγε, το δειχνει ως διαθεσιμοτητα και στο site τους;

Οτι δηλαδη, ελαχιστα ετοιμοπαραδοτα;

Στο jysk που ψαχνω τελευταια, αν και smaller case, τουλαχιστον ξερω απο πριν αν υπαρχει κατι στο καταστημα, εχει αληθινη διαθεσιμοτητα και γενικως διαθετει τους κωδικους του χωρις προβληματα.

Στο site τους δείχνει ακριβώς τι διαθεσιμότητα υπάρχει στο κάθε κατάστημα και τι μπορείς να παραγγείλεις online (από την αποθήκη τους). 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυριο παμε ολοι να φαμε κεφτεδακια αστραχαν αλλιως ειναι να ταλαιπωρεισαι εκει  :P  * και τα jysk εδω ειναι μπ@ρδελλο πας με το χαρτι τυπωμενο και ψαχνονται 2 ωρες 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, qwertytrewq είπε

Ποια κυβερνοεπίθεση; Στο Trustpilot φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό τους κατάστημα δεν παραδίδει παραγγελίες από τον Ιούλιο  😂

https://www.trustpilot.com/review/ikea.gr

image.png.96227a36584f3ed57f9c24364071675e.png

Μεγάλη ιστορία, περιμένα από Αύγουστο παραγγελία, δεν την έφεραν ποτέ και χρειάστηκε να κάνω τριάντα (30 , 29+1) κλήσεις κάθε 2-3 μέρες για να πάρω πίσω τα χρήματα μου.

Τόσο κακό customer support ούτε στην ταβέρνα του χωριού μου, που ο ίδιος ο ψήστης σε βρίζει!

Δημοσ.

Δεν είδα να ανεβάζει αντίστοιχο θέμα το insomnia και για το ΑΧΕΠΑ που μέχρι στιγμής έχουν ανακτηθεί σύμφωνα με τα λεγόμενα τους οι μήνες Νοέμβριος - Οκτώβριος σχεδόν 1 μήνα μετά. Έχουν χάσει πρόσβαση σε φακέλους ασθενών, έχουν ακυρωθεί χειρουργεία, προγραμματισμένες μεγάλες εξετάσεις ασθενών μέχρι και συνταγογραφήσεις σε ορισμένους.

Δημοσ.
Στις 2/12/2024 στις 2:28 ΜΜ, menthol1979 είπε

Αμαν... Καλά εδώ που τα λέμε δεν πέφτω από τα σύννεφα. Πήγα κάποια στιγμή τον Οκτώβριο νομίζω στο αεροδρόμιο και εμφανίζει εικόνα διάλυσης. Ταμεία μόνο self-service, νομίζω με υπάλληλο κανα δυό μόνο, απειροελάχιστα πράγματα να φορτώσεις από τα dexion στο τέλος, όλα υποτίθεται με παραγγελία που προφανώς δεν έρχεται ποτέ ή τα κάνουν backorder απ' έξω, δεν ξέρω.

Νομίζω ότι κανείς δεν πέφτει από τα σύννεφα. Αυτό είναι, είτε μας αρέσει είτε όχι, το περιβόητο ελληνικό "επιχειρείν". Να θυμηθούμε, ιδιαιτέρως οι παλιοί, τι ήταν ο Φουρλής; Απορροφητήρες κατασκεύαζε...

Αν υπάρχει κάτι για το οποίο πέφτω από τα σύννεφα, είναι η στάση των μεγάλων μητρικών πολυεθνικών κολοσσών, που εξακολουθούν να εμπιστεύονται το μοντέλο τού master franchisee σ' αυτή τη χώρα. Δεν βλέπουν ότι κάνει "τζιζ"; (Βάζω πρώτη-πρώτη και την Apple μέσα, της οποίας η κεφαλαιακή επάρκεια θα έπρεπε, αν μη τι άλλο, να της επιτρέπει να ανοίξει δική της θυγατρική, όταν το οικονομικοκοινωνικοπολιτικοθεσμικό περιβάλλον της χώρας είναι επιπέδου failed state.)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε

Αν υπάρχει κάτι για το οποίο πέφτω από τα σύννεφα, είναι η στάση των μεγάλων μητρικών πολυεθνικών κολοσσών, που εξακολουθούν να εμπιστεύονται το μοντέλο τού master franchisee σ' αυτή τη χώρα. Δεν βλέπουν ότι κάνει "τζιζ"; (Βάζω πρώτη-πρώτη και την Apple μέσα, της οποίας η κεφαλαιακή επάρκεια θα έπρεπε, αν μη τι άλλο, να της επιτρέπει να ανοίξει δική της θυγατρική, όταν το οικονομικοκοινωνικοπολιτικοθεσμικό περιβάλλον της χώρας είναι επιπέδου failed state.)

Αυτό ναι είναι ένα θέμα. Η κατάσταση στα ΙΚΕΑ είναι τραγική, δεν ξέρω τι βλέπει και τι δεν βλέπει η μαμά εταιρία. Η ζημιά στο κύρος είναι τόσο μεγάλη που ακόμα και να πάρει από το Φουρλή το franchise, ο νέος ανάδοχος δεν θα μπορέσει ούτε σε 10 χρόνια να ξαναπάρει την όποια καλή φήμη πίσω.

Για την Apple είναι ολοφάνερο ότι δεν ενδιαφέρεται. Μια μικρή κουκκίδα στο χάρτη. Ωστόσο οι iStorm/iSystem λειτουργούν κάπως καλύτερα η αλήθεια είναι.

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, Ukforthemoment said:

γιατί;

Πιο πιθανό  να δεις να αυξάνονται παρά να σου απαντήσει...

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.

Πάντως ακόμα και οι παραγγελίες που έχουν γίνει πριν το χακ στο e-shop έχουν κολλήσει. Δεν μπορούν να τιμολογήσουν και δεν ξέρουν και πότε θα δουλέψει το σύστημα ξανά.

Δημοσ.

Αυτοι ακομα κατω ειναι ρε συ... Τι γινεται; Τοσο μπαχαλο; Μιλαμε για επιχειρηση που ισως να τζιραρει 500Μ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...