Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και καλό μήνα.

Τί κάνετε όταν η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε είναι κακή ;

22 Οκτωβρίου έστειλα γραπτώς αίτημα στην Εθνική να μου επιστρέψει τα 60€ για μία υπηρεσία που τελικά ποτέ δεν μου παρείχε.
Ρώτησα σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 2 μέρες ξαναρώτησα, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 5 μέρες ξαναρώτησα, πάλι καμμία απάντηση.
 - Μετά από λίγες μέρες έλαβα μία αυτοματοποιημένη απάντηση ότι το αίτημα μου "διερευνάται"
 - 14 Nοεμβρίου όταν ξαναρώτησα πότε θα γίνει η επιστροφή, έλαβα μία νέα αυτοματοποιημένη απάντηση ότι "διερευνάται".
 - 27 Nοεμβρίου νέο ερώτημα, η ίδια απάντηση : "διερευνάται".

Εσείς τί θα κάνατε εάν ήσασταν στην θέση μου ;
Ξεκίνησα 22 Οκτωβρίου, έχουμε Δεκέμβριο και ακόμα περιμένω.

Κάθε ιδέα είναι καλοδεχούμενη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Επεξ/σία από witty
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Charismo είπε

Στο τηλέφωνο τους κάλεσες?

Το ίδιο αποτέλεσμα.

Μάλιστα, σήμερα η διευθύντρια του καταστήματος που με εξυπηρετεί απάντησε ότι "το αίτημα μου είναι υπό διερεύνηση και θα έχω σύντομα απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία".

10 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Για τέτοια συγκεκριμένα δικαιώματα, δες τι έχει να πει η Ε.Ε.: https://european-union.europa.eu/contact-eu/write-us/answering-your-questions_el

Ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο.
Μόλις έστειλα μήνυμα μέσω της πλατφόρμας τους.

Επεξ/σία από witty
Δημοσ.
5 ώρες πριν, witty είπε

Καλημέρα και καλό μήνα.

Τί κάνετε όταν η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε είναι κακή ;

22 Οκτωβρίου έστειλα γραπτώς αίτημα στην Εθνική να μου επιστρέψει τα 60€ για μία υπηρεσία που τελικά ποτέ δεν μου παρείχε.
Ρώτησα σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 2 μέρες ξαναρώτησα, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 5 μέρες ξαναρώτησα, πάλι καμμία απάντηση.
 - Μετά από λίγες μέρες έλαβα μία αυτοματοποιημένη απάντηση ότι το αίτημα μου "διερευνάται"
 - 14 Nοεμβρίου όταν ξαναρώτησα πότε θα γίνει η επιστροφή, έλαβα μία νέα αυτοματοποιημένη απάντηση ότι "διερευνάται".
 - 27 Nοεμβρίου νέο ερώτημα, η ίδια απάντηση : "διερευνάται".

Εσείς τί θα κάνατε εάν ήσασταν στην θέση μου ;
Ξεκίνησα 22 Οκτωβρίου, έχουμε Δεκέμβριο και ακόμα περιμένω.

Κάθε ιδέα είναι καλοδεχούμενη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Αν ειναι το 60αρι για το δικαίωμα υπεραναλυψης, εγω το έκανα έγγραφα σε κατάστημα και τα λεφτά πιστώθηκαν σε ενα μήνα περίπου.

...και εννοείται οτι χανεις πλέον τα δικαιώματα αυτό 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αν ειναι το 60αρι για το δικαίωμα υπεραναλυψης, εγω το έκανα έγγραφα σε κατάστημα και τα λεφτά πιστώθηκαν σε ενα μήνα περίπου.

...και εννοείται οτι χανεις πλέον τα δικαιώματα αυτό 

Δεν αφορά δικαίωμα υπεραναλυψης αλλά ενέργειες σχετικά με δικαστική συμπαράσταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, witty είπε

Καλημέρα και καλό μήνα.

Τί κάνετε όταν η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε είναι κακή ;

22 Οκτωβρίου έστειλα γραπτώς αίτημα στην Εθνική να μου επιστρέψει τα 60€ για μία υπηρεσία που τελικά ποτέ δεν μου παρείχε.
Ρώτησα σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 2 μέρες ξαναρώτησα, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 5 μέρες ξαναρώτησα, πάλι καμμία απάντηση.
 - Μετά από λίγες μέρες έλαβα μία αυτοματοποιημένη απάντηση ότι το αίτημα μου "διερευνάται"
 - 14 Nοεμβρίου όταν ξαναρώτησα πότε θα γίνει η επιστροφή, έλαβα μία νέα αυτοματοποιημένη απάντηση ότι "διερευνάται".
 - 27 Nοεμβρίου νέο ερώτημα, η ίδια απάντηση : "διερευνάται".

Εσείς τί θα κάνατε εάν ήσασταν στην θέση μου ;
Ξεκίνησα 22 Οκτωβρίου, έχουμε Δεκέμβριο και ακόμα περιμένω.

Κάθε ιδέα είναι καλοδεχούμενη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Εντός 45 ημερολογιακών ημερών οφείλουν να απαντήσουν. Θεωρητικά, έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας. Αν δεν καταστεί εφικτό, τότε θα σε ενημερώσουν για το πότε αναμένεται να επεξεργαστούν την υπόθεσή σου. Μόνο υπομονή μπορείς να κάνεις επί του παρόντος.

Επεξ/σία από pluss
  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, pluss είπε

Εντός 45 ημερολογιακών ημερών οφείλουν να απαντήσουν. Θεωρητικά, έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας. Αν δεν καταστεί εφικτό, τότε θα σε ενημερώσουν για το πότε αναμένεται να επεξεργαστούν την υπόθεσή σου. Μόνο υπομονή μπορείς να κάνεις επί του παρόντος.

Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Διαφωτιστικός.

Πάντως, γράφοντας τους ότι θα μιλήσω με τον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή, απάντησαν σε 1,5 ώρα.
Το ότι πρέπει να απειλήσεις για να σου απαντήσουν, είναι και ο λόγος που θα την διακόψω.

ΥΓ. στον σύνδεσμο που έδωσες, κάνοντας κλικ στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου οδηγείσαι σε ιστοσελίδα που εκθειάζει τα οφέλη των καζίνο.

Δημοσ.
30 minutes ago, witty said:

Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Διαφωτιστικός.

Πάντως, γράφοντας τους ότι θα μιλήσω με τον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή, απάντησαν σε 1,5 ώρα.
Το ότι πρέπει να απειλήσεις για να σου απαντήσουν, είναι και ο λόγος που θα την διακόψω.

ΥΓ. στον σύνδεσμο που έδωσες, κάνοντας κλικ στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου οδηγείσαι σε ιστοσελίδα που εκθειάζει τα οφέλη των καζίνο.

Δεν έχει κάποιο λίνκ για γενική γραμματεία, μάλλον κάποια διαφήμιση και μάλιστα θα έλεγα κακόβουλη, όχι απο την σελίδα αλλά απο κάποιο τρίτο πρόγραμμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν έχει κάποιο λίνκ για γενική γραμματεία, μάλλον κάποια διαφήμιση και μάλιστα θα έλεγα κακόβουλη, όχι απο την σελίδα αλλά απο κάποιο τρίτο πρόγραμμα

Κάνοντας κλικ στο "περισσότερα", επιλέγοντας "Και αν δεν μείνω ικανοποιημένος;" στην παράγραφο :
"Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών σας με την Τράπεζα μπορείτε να προσφύγετε και σε οποιονδήποτε άλλο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρημένο στο Μητρώο φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, www.efpolis.gr, όπου μπορείτε να βρείτε αναρτημένες και περισσότερες πληροφορίες για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών."

Κάνοντας κλικ στο www.efpolis.gr, οδηγεί σε σελίδα για καζίνο.

Μόνο σε εμένα συμβαίνει αυτό ;
σε εσένα οδηγεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 minutes ago, witty said:

Κάνοντας κλικ στο "περισσότερα", επιλέγοντας "Και αν δεν μείνω ικανοποιημένος;" στην παράγραφο :
"Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών σας με την Τράπεζα μπορείτε να προσφύγετε και σε οποιονδήποτε άλλο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρημένο στο Μητρώο φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, www.efpolis.gr, όπου μπορείτε να βρείτε αναρτημένες και περισσότερες πληροφορίες για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών."

Κάνοντας κλικ στο www.efpolis.gr, οδηγεί σε σελίδα για καζίνο.

Μόνο σε εμένα συμβαίνει αυτό ;
σε εσένα οδηγεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου ;

Δεν πήγα τόσο μέσα και ναι βγάζει σε καζίνο,   πρέπει να το αφήσανε απο την γενική γραμματεία να λήξει και το πήρανε κάποιοι άλλοι  και το κάνανε σελίδα για καζίνο (το ίδιο λινκ υπάρχει και στο Lawspot Πχ)  https://www.lawspot.gr/sindesmoi/geniki-grammateia-katanaloti?PageSpeed=noscript

Δες εδώ https://kataggelies.mindev.gov.gr/

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, sdikr είπε

Δεν πήγα τόσο μέσα και ναι βγάζει σε καζίνο,   πρέπει να το αφήσανε απο την γενική γραμματεία να λήξει και το πήρανε κάποιοι άλλοι  και το κάνανε σελίδα για καζίνο (το ίδιο λινκ υπάρχει και στο Lawspot Πχ)  https://www.lawspot.gr/sindesmoi/geniki-grammateia-katanaloti?PageSpeed=noscript

Δες εδώ https://kataggelies.mindev.gov.gr/

Ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο.
Στέλνω τώρα

Δημοσ.
Στις 2/12/2024 στις 10:48 ΠΜ, witty είπε

Καλημέρα και καλό μήνα.

Τί κάνετε όταν η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε είναι κακή ;

22 Οκτωβρίου έστειλα γραπτώς αίτημα στην Εθνική να μου επιστρέψει τα 60€ για μία υπηρεσία που τελικά ποτέ δεν μου παρείχε.
Ρώτησα σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 2 μέρες ξαναρώτησα, καμμία απάντηση.
 - Μετά από 5 μέρες ξαναρώτησα, πάλι καμμία απάντηση.
 - Μετά από λίγες μέρες έλαβα μία αυτοματοποιημένη απάντηση ότι το αίτημα μου "διερευνάται"
 - 14 Nοεμβρίου όταν ξαναρώτησα πότε θα γίνει η επιστροφή, έλαβα μία νέα αυτοματοποιημένη απάντηση ότι "διερευνάται".
 - 27 Nοεμβρίου νέο ερώτημα, η ίδια απάντηση : "διερευνάται".

Εσείς τί θα κάνατε εάν ήσασταν στην θέση μου ;
Ξεκίνησα 22 Οκτωβρίου, έχουμε Δεκέμβριο και ακόμα περιμένω.

Κάθε ιδέα είναι καλοδεχούμενη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Σε πολλά θέματα η Εθνική είναι τα ζώα μου αργά. Αίτημα απο το καλοκαίρι ολοκληρώθηκε πριν απο κανα εικοσαήμερο. 

Δημοσ.

Θέλεις να πεις ακριβώς τι υπηρεσία πλήρωσες και δεν έλαβες; Για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι (αν είναι αδιάκριτο, άστο). Και αν θέλεις πες και τι απάντηση έδωσαν (αν δεν έδωσαν απλά μια γενική τύπου θα σου απαντήσουμε).

Πάντως να ξέρεις, έχοντας δουλέψει με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις, εξαιρετικά απίθανο να "φοβήθηκαν" επειδή είπες ότι θα κάνεις καταγγελία. Απλώς πλησίαζαν οι 45 ημέρες που είναι το 1ο όριο απάντησης και απλά ήρθε η σειρά σου.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σε πολλά θέματα η Εθνική είναι τα ζώα μου αργά. Αίτημα απο το καλοκαίρι ολοκληρώθηκε πριν απο κανα εικοσαήμερο. 

Δεν φταίει η εθνική.
Εγώ φταίω διότι πριν 5 μήνες, ενώ είχα παρόμοια εμπειρία, δεν άλλαξα τράπεζα.
18 ώρες πριν, panostza είπε

Θέλεις να πεις ακριβώς τι υπηρεσία πλήρωσες και δεν έλαβες; Για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι (αν είναι αδιάκριτο, άστο). Και αν θέλεις πες και τι απάντηση έδωσαν (αν δεν έδωσαν απλά μια γενική τύπου θα σου απαντήσουμε).

Δεν έχει σχέση με την υπηρεσία. Πριν 5 μήνες, για άλλη υπηρεσία, έλαβα ακριβώς την ίδια "εξυπηρέτηση".

Η "απάντηση" ήταν να μην απαντούν και όταν έδιναν ήταν του τύπου ότι "το αίτημα μου διερευνάται και σύντομα θα έχω απάντηση".

18 ώρες πριν, panostza είπε

Πάντως να ξέρεις, έχοντας δουλέψει με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις, εξαιρετικά απίθανο να "φοβήθηκαν" επειδή είπες ότι θα κάνεις καταγγελία. Απλώς πλησίαζαν οι 45 ημέρες που είναι το 1ο όριο απάντησης και απλά ήρθε η σειρά σου.

Έχεις δίκιο.

Τότε τί προτείνεις ως τρόπο αντίδρασης ;

Σκέφτομαι να γράψω και μία κριτική για το εν λόγω υποκατάστημα - το οποίο βλέπω να έχει μέσο όρο 3.1 αστεράκια - και με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω τράπεζα.

Εάν, όμως, έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο, με ενδιαφέρει.

Επεξ/σία από witty

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...