Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν παίζει τίποτα περίεργο ούτε πρόκειται να κλείσουν. 

Η διαδικασία αποκατάστασης με ασφάλεια, είναι αρκετά επίπονη κ χρονοβόρα. 

Και ειδικά όταν πρέπει να εξυπηρετήσεις κ λιανεμποριο. 

 

 

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και γω την παρασκευη πηγα να παρω ενα επιπλο και συνεχεια τα μεγαφωνα ελεγαν λογο τεχνικου προβληματος που υπαρχει, ζητουμε την κατανοηση σας.

Το εστιατόριο δουλευε, τα μαγαζια μετα τα ταμεια οχι. Και λιγο υπηρχε μια χυμα κατασταση. Ειχα να ψωνισω χρονια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

 Τοσο αχταρμας μια τοσο μεγαλη εταιρεια?

Αυτό είναι που κάνει εντύπωση...

7 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Πάντως λίγο που έχω δουλέψει σε cybersecurity , έχουν τρελά συστήματα ασφαλείας. Ακόμα και backup που δεν χαλάνε με τίποτα.

Ε ναι, περίεργο που δεν είχαν τίποτα...

5 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

Πολυ φοβαμαι οτι θα αργησεις να παραλαβεις αν δεν ηταν ετοιμοπαραδοτα απο την αποθηκη τους. δεν ενημερώνουν το στοκ γιατι δεν έχουν προσβαση στο database τους. Αν το μετανιωσες μπορεις να παρεις τα χρηματα πισω με κατάθεση, μετρητα δεν δίνουν. το 40ημερο δεν ισχύει στην παρουσα φαση, δηλαδη μπορεις και να το ξεπερασεις λογο της καταστασης. τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στο καταστημα ΑΘΗΝΑ-ΚΙΦΗΣΟΣ που πηγα την περασμενη Παρασκευή.

Εχουν τοση χαρτουρα που σε εμενα προσωπικα δεν εβρισκαν το χαρτι της παραγγελιας μου.

Καλα ξεμπερδεματα.

Υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα, Δευτέρα τα περιμέναμε, σε επικοινωνία μαζί τους, έδειξαν να είναι εντελώς εκτός ελέγχου

Τα πράγματα τα χρειάζομαι και μάλλον δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε ποιότητα/τιμή, προβληματίζομαι ωστόσο γιατί κάτι δεν ταιριάζει στην όλη υπόθεση.

Το οτι έχουν τα χρήματα μας και δεν ξέρουμε τι θα γίνει, με προβληματίζει...

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Αυτό είναι που κάνει εντύπωση...

Ε ναι, περίεργο που δεν είχαν τίποτα...

Υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα, Δευτέρα τα περιμέναμε, σε επικοινωνία μαζί τους, έδειξαν να είναι εντελώς εκτός ελέγχου

Τα πράγματα τα χρειάζομαι και μάλλον δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε ποιότητα/τιμή, προβληματίζομαι ωστόσο γιατί κάτι δεν ταιριάζει στην όλη υπόθεση.

Το οτι έχουν τα χρήματα μας και δεν ξέρουμε τι θα γίνει, με προβληματίζει...

Τα χρηματα δεν τα χανεις και ουτε πανε για φούντο τα ΙΚΕΑ στην Ελλαδα, απλα γινονται ολα manual και θα παρει λιγο παραπανω. Σκεψου οτι ενα κρεβατι που ηθελα να δω αν υπαρχει επρεπε να παω στην έκθεση, να βρω κωδικό, να παω σε μια κοπελα στο τμημα των κρεβατιων, να ανοιξει χειρογραφο να δει αν υπαρχει και σε ποια θεση ειναι και μετα να παω εγω να τσεκαρο αν εχει στα ραφια της αποθηκης.

Τα PC τους ειναι κλειστα. Τα εσωτερικα τους τηλέφωνα δεν λειτουργουσαν. 

Αν παλι ανυσηχεις για τα λεφτα πηγαινε και ζητα επιστροφη και οταν επιστρεψουν σε νορμαλ συνθήκες κανεις παλι αγορα.

  • Like 1
Δημοσ.
39 minutes ago, nickol-us said:

Το οτι έχουν τα χρήματα μας και δεν ξέρουμε τι θα γίνει, με προβληματίζει...

αν εχεις πληρωσει με καρτα κανε αμφισβητηση συναλλαγης.

  • Like 1
Δημοσ.

δεν ξερω σε αυτη την υποθεση  τι ειναι πιο ηλιθιο, οι βλαμμενοι της φουρλης που δεν εχουν καταφερει 10-15 ημερες μετα να επαναφερουν τα συστηματα τους ή οι ηλιθιοι πελατες που ντε και καλα θελουν να πανε να ψωνισουν και να ταλαιπωρηθουν οι ιδιοι και τα ταλαιπωρησουν και τους υπαλληλους.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tzotzo είπε

δεν ξερω σε αυτη την υποθεση  τι ειναι πιο ηλιθιο, οι βλαμμενοι της φουρλης που δεν εχουν καταφερει 10-15 ημερες μετα να επαναφερουν τα συστηματα τους ή οι ηλιθιοι πελατες που ντε και καλα θελουν να πανε να ψωνισουν και να ταλαιπωρηθουν οι ιδιοι και τα ταλαιπωρησουν και τους υπαλληλους.

Κοίτα, προφανώς είναι κατανοητή η ανησυχία κάποιου που έχει προπληρώσει κάτι και δεν το έχει παραλάβει και ο φόβος μήπως σε ένα πιστόλιασμα χάσει τα λεφτά του.

Από την άλλη βέβαια, όταν από παντού λέγεται ότι για την ώρα η εταιρία είναι σε φάση λίγο πριν τη "λίθινη εποχή" (δεν έφτασαν να σκαλίζουν σε πέτρες ακόμα αλλά ψάχνουν ανάμεσα σε χαρτιά), δεν ξέρω πόσο νόημα έχει να πας και να στήνεσαι σε ουρές ή να κυνηγάς τηλέφωνα για να μιλήσεις με κάποιον που απλά θα σου πει αυτά που ΔΕΝ μπορεί να κάνει (και τα οποία λίγο πολύ τα έχουμε πληροφορηθεί)

Αυτά ως προς τους πελάτες με "τρέχουσες" παραγγελίες. Τώρα ως προς τους νέους (αυτούς που πήγαν τις τελευταίες μέρες και συνεχίζουν ακόμα ενώ είναι ήδη γνωστή η φάση) τι να πω. Προσωπικά είχαμε πάει συμπτωματικά στις 29/11, τότε που ξεκίνησαν τα προβλήματα, μας ενημέρωσαν στην είσοδο για το θέμα, κάναμε ένα γρήγορο γύρο μια που ήμασταν εκεί και αποφύγαμε να πάρουμε το παραμικρό καθώς στα ταμεία γινόταν της αλώσεως. Θα ξαναπάμε όταν προφανώς αποκατασταθεί η φάση.

Δημοσ.
17 hours ago, ΠάρηςΓ said:

Πάντως λίγο που έχω δουλέψει σε cybersecurity , έχουν τρελά συστήματα ασφαλείας. Ακόμα και backup που δεν χαλάνε με τίποτα. Ίσως ήταν σταρχιδιστες λιγο

Ακόμα και Backup που δεν χαλάνε με τιποτα ! πολύ legit το σχόλιο και τα τρελά συστήματα ασφάλειάς. 

Τα ιδια που εχουν ολοι εχουν, τιποτα το εξωφρενικό. Νομιζετε οτι οι αλλοι που δεν την εχουν φαει ειναι γιατι εχουν τα "backup που δεν χαλανε" οχι απλα δεν εχει ερθει η ώρα τους.

Απλα ειναι πολλες η μέρες που ειναι down και αυτο αποδεικνύει το ποσο καλα ηταν οργανωμένοι με τα "τρελά συστήματα ασφαλείας"

Τους κακομοίρηδες του IT λυπάμαι που τρέχουν ισως γιατι το συγκεκριμενο antivirus ξερω γω ειχε παραπάνω κοστος και βάλαν panda.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, great είπε

ους κακομοίρηδες του IT λυπάμαι που τρέχουν

Απο οτι δειχνει, δεν τους καλο πληρωνουν και αυτους. 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουν τιμολογήσει από 10 δεκεμβρίου από ότι βλέπω (στην δικιά μου παραγγελία).. βέβαια ακόμα καμία ενημέρωση από μεταφορική. Θα με πάρουν τηλέφωνο λέει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...