Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλα τα παραπάνω σωστά είναι, αλλά δεν ενεργοποιείται με τίποτα. Κάποια μ@λ@κια της Vod θα είναι. Τόσα χρόνια cos πρόβλημα δεν είχα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 582
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα μόλις κατάφερα σήμερα και έβγαλα άκρη μετά από 5 με 6 τηλέφωνα. Υποβολή αίτησης φορητότητας από Vodafone 17/12.

Η Cosmote αποδέχτηκε το αιτημα  φορητότητας 18/12 πρωί πρωί  και στο τηλέφωνο η Vodafone έλεγε ότι ευθύνεται η Cosmote που καθυστερεί δεν έλαβαν το αίτημα της έγκρισης συνεπώς η Vodafone δούλεμα για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση.

 

Επεξ/σία από BeSt_
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vdeseris είπε

Έκανες και την επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου για να παίξει;

Απαντάω στον εαυτό μου 😂

τσάμπα έκανα επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου και έχασα όλους τους κωδικούς WiFi. Πάλι δεν παίζει. Με nova και COSMOTE έπαιζε μια χαρά τόσα χρόνια 

Και η απάντηση της Vodafone στο chat:

Υπάρχει όντως σε εξέλιξη ένα γενικό πρόβλημα με την υπηρεσία iMessage & FaceTime όπου επηρεάζει μεγάλη μερίδα κατόχων iPhone απο εχθές με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.
Γνωρίζουμε για το θέμα και είμαστε σε επικοινωνία με την Apple έτσι ώστε να λύσουμε το συντομότερο το θέμα.

 θα λάβετε SMS όταν θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα.

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nimik είπε

Πόσοι έχετε παραλάβει την σιμ αλλά δεν έχει γίνει ακόμη η φορητότητα ?

Παρέλαβα και το αίτημα φορητότητας "είναι σε διαδικασία έγκρισης" από την Τετάρτη.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις ήρθε sms ότι η φορητότητα εγκρίθηκε και την επόμενη εργάσιμη θα γίνει cu ,η παραγγελία πήγε στο 4ο στάδιο ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

33 σελιδες με παρα πολλα παραπονα,καθυστερησεις,δυσκολιες ειδικα για καποιον που εκανε φορητοτητα και δεν πηγε κατευθειαν σε καινουργιο αριθμο...συγνωμη αλλα για μενα αυτο δεν λεγεται προσφορα...Δεν νομιζω οτι αξιζει..(προσωπικα το ειχα αναφερει απο την αρχη,οτι αν καποιος θελει φορητοτητα και οχι καινουργιο αριθμο θα μπλεξει και ορεξη και χρονο να εχει γιατι θα ταλαιπωρηθει...).Το μονο που αξιζε σαν προσφορα ηταν να πας σε καταστημα να παρεις καινουργιο αριθμο να παρεις κατευθειαν το τσαντακι δωρο με ολες τις προσφορες μεσα και να ξενοιασεις..Μαλιστα off the record αυτο ακριβως με κατευθηνε να κανω και μια υπαλληλος της vodafone για να μην μπλεξω. Μαλλον πρεπει να δημιουργηθει και να προωθηθει το topic σε νεο με θεμα Παραπονα-Ταλαιπωρια πελατη ,παρα να μενει εδω...

Επεξ/σία από leonidas1269
Δημοσ.

Ενεργοποιήθηκε κ εδώ από εχθές

Φορητότητα

Δεν έχουν μπει οι παροχές οπότε δεν μπορούμε να καλέσουμε 

Καλή φαση

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, CptBill είπε

Ενεργοποιήθηκε κ εδώ από εχθές

Φορητότητα

Δεν έχουν μπει οι παροχές οπότε δεν μπορούμε να καλέσουμε 

Καλή φαση

Γράψε τους στο τσατ να στο φτιάξουν

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, CptBill said:

Ενεργοποιήθηκε κ εδώ από εχθές

Φορητότητα

Δεν έχουν μπει οι παροχές οπότε δεν μπορούμε να καλέσουμε 

Καλή φαση

Μπες στο live chat, κι ανάφερέ το. Σε πολλούς έδωσαν αμέσως λύση.
Όπως έχουμε γράψει κι άλλες φορές, restart το κινητό μπας και, και αν όχι, τότε live chat, συνήθως δίνουν άμεση λύση σε τέτοια θεματάκια.

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Holden1974 είπε

Παρέλαβα και το αίτημα φορητότητας "είναι σε διαδικασία έγκρισης" από την Τετάρτη.

Και εγώ ακριβώς στο ίδιο στάδιο.  Λογικά εμείς θα πάμε από βδομάδα έως του χρόνου!!

  • Haha 1
Δημοσ.
26 minutes ago, leonidas1269 said:

33 σελιδες με παρα πολλα παραπονα,καθυστερησεις,δυσκολιες ειδικα για καποιον που εκανε φορητοτητα και δεν πηγε κατευθειαν σε καινουργιο αριθμο...συγνωμη αλλα για μενα αυτο δεν λεγεται προσφορα...Δεν νομιζω οτι αξιζει..(προσωπικα το ειχα αναφερει απο την αρχη,οτι αν καποιος θελει φορητοτητα και οχι καινουργιο αριθμο θα μπλεξει και ορεξη και χρονο να εχει γιατι θα ταλαιπωρηθει...).Το μονο που αξιζε σαν προσφορα ηταν να πας σε καταστημα να παρεις καινουργιο αριθμο να παρεις κατευθειαν το τσαντακι δωρο με ολες τις προσφορες μεσα και να ξενοιασεις..Μαλιστα off the record αυτο ακριβως με κατευθηνε να κανω και μια υπαλληλος της vodafone για να μην μπλεξω. Μαλλον πρεπει να δημιουργηθει και να προωθηθει το topic σε νεο με θεμα Παραπονα-Ταλαιπωρια πελατη ,παρα να μενει εδω...

Καλά δεν είναι και τόσο μαύρα τα πράγματα.
9 στα 10 περιπτώσεις τα προβλήματα λύθηκαν με μια αναφορά στο live chat, όπου είναι αρκετά εξυπηρετικοί (απρόσμενα κατ' εμέ / δεν τους είχα και σε μεγάλη υπόληψη).
Τα θέματα που έχουν κάποιοι με iPhone δεν έχουν σχέση με την προσφορά. Θα τα είχαν σε κάθε περίπτωση φορητότητας στην Voda άσχετα με το πακέτο. Σε κάποιους καθυστέρησε και η Cosmote ή η Nova.
Τα παράπονα για την καθυστέρηση της Roblox (σε κάποιες περιπτώσεις) είναι αστεία. Δε νομίζω ότι πήρε κανείς την προσφορά με βασικό λόγο αυτή την κάρτα. 
3 SIM ενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως, όχι μια.
Και για τις τρεις μπήκα στο chat και όλα έφτιαξαν σε λιγότερο από μια ώρα.

58 minutes ago, Holden1974 said:

Παρέλαβα και το αίτημα φορητότητας "είναι σε διαδικασία έγκρισης" από την Τετάρτη.

Δοκίμασες να πάρεις τον τρέχοντα πάροχό σου να δεις τι βλέπουν κι αυτοί και αν μπορούν να κάνουν κάτι (αν και λόγω Σ/Κ, πιο δύσκολα); Λογικά Δευτέρα θα είσαι ΟΚ.

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, stark είπε

Καλά δεν είναι και τόσο μαύρα τα πράγματα.
9 στα 10 περιπτώσεις τα προβλήματα λύθηκαν με μια αναφορά στο live chat, όπου είναι αρκετά εξυπηρετικοί (απρόσμενα κατ' εμέ / δεν τους είχα και σε μεγάλη υπόληψη).
Τα θέματα που έχουν κάποιοι με iPhone δεν έχουν σχέση με την προσφορά. Θα τα είχαν σε κάθε περίπτωση φορητότητας στην Voda άσχετα με το πακέτο. Σε κάποιους καθυστέρησε και η Cosmote ή η Nova.
Τα παράπονα για την καθυστέρηση της Roblox (σε κάποιες περιπτώσεις) είναι αστεία. Δε νομίζω ότι πήρε κανείς την προσφορά με βασικό λόγο αυτή την κάρτα. 
3 SIM ενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως, όχι μια.
Και για τις τρεις μπήκα στο chat και όλα έφτιαξαν σε λιγότερο από μια ώρα.

Δοκίμασες να πάρεις τον τρέχοντα πάροχό σου να δεις τι βλέπουν κι αυτοί και αν μπορούν να κάνουν κάτι (αν και λόγω Σ/Κ, πιο δύσκολα); Λογικά Δευτέρα θα είσαι ΟΚ.

η δική μου εμπειρία διαφορετική, και για τις δυο σιμ που παρήγγειλα. Εχω βαρεθεί να μιλάω στο τσατ και να στέλνω ιμειλ χωρίς λύσεις. Η μία από τις δύο ακόμη δεν έχει παροχές. Έχω χάσει το μέτρημα με πόσους έχω μιλήσει. ΓΙΑΤΙ πρεπει να τους κηνυγάω ρε φίλε για να λύσουν δικό τους πρόβλημα π το εχω χιλίοαναφέρει???? Η μάνα μου είναι 20 μέρες χωρίς κινητό γιατί ο βλάκας πήγα και έκοψα την παλιά της σύνδεση μιας π μας είχαν πει 2 εργάσιμες... Αν ρωτήσεις αυτην, κατάμαυρα ειναι τα πράγματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LeniaSkyO είπε

η δική μου εμπειρία διαφορετική, και για τις δυο σιμ που παρήγγειλα. Εχω βαρεθεί να μιλάω στο τσατ και να στέλνω ιμειλ χωρίς λύσεις. Η μία από τις δύο ακόμη δεν έχει παροχές. Έχω χάσει το μέτρημα με πόσους έχω μιλήσει. ΓΙΑΤΙ πρεπει να τους κηνυγάω ρε φίλε για να λύσουν δικό τους πρόβλημα π το εχω χιλίοαναφέρει???? Η μάνα μου είναι 20 μέρες χωρίς κινητό γιατί ο βλάκας πήγα και έκοψα την παλιά της σύνδεση μιας π μας είχαν πει 2 εργάσιμες... Αν ρωτήσεις αυτην, κατάμαυρα ειναι τα πράγματα.

Πραγματικά αν ήξερα ότι θα ταλαιπωρηθώ  τόσο δεν θα έμπαινα στην διαδικασία αγοράς του πακέτου και ας είναι τόσο δελεαστικό. 

Επεξ/σία από BeSt_
Δημοσ.
6 minutes ago, LeniaSkyO said:

η δική μου εμπειρία διαφορετική, και για τις δυο σιμ που παρήγγειλα. Εχω βαρεθεί να μιλάω στο τσατ και να στέλνω ιμειλ χωρίς λύσεις. Η μία από τις δύο ακόμη δεν έχει παροχές. Έχω χάσει το μέτρημα με πόσους έχω μιλήσει. ΓΙΑΤΙ πρεπει να τους κηνυγάω ρε φίλε για να λύσουν δικό τους πρόβλημα π το εχω χιλίοαναφέρει???? Η μάνα μου είναι 20 μέρες χωρίς κινητό γιατί ο βλάκας πήγα και έκοψα την παλιά της σύνδεση μιας π μας είχαν πει 2 εργάσιμες... Αν ρωτήσεις αυτην, κατάμαυρα ειναι τα πράγματα.

Προφανώς κάποιοι έχουν μπλέξει και ταλαιπωρηθεί. Δεν το αμφισβητώ. Απλά στις περισσότερες περιπτώσεις που αναφέρθηκαν τουλάχιστον εδώ μέσα, κάποια πράγματα λύθηκαν άμεσα μέσω του chat.
Λυπάμαι για την περίπτωση της μητέρας σου, είναι τραγικό και απαράδεκτο να ταλαιπωρούνται μεγάλοι άνθρωποι.
Για ποιο λόγο όμως έκανες διακοπή της παλιάς σου σύνδεσης από μόνος σου; 
Εννοείται ότι δεν τους εμπιστευόμαστε για τις Χ μέρες που μας λένε. 
Εμένα πάντως η μητέρα μου ταλαιπωρήθηκε επίσης, αλλά από την άλλη ..μεριά. Από την Cosmote. Ετυχε να την πάρουν για προσφορά ανανέωσης, τους ανέφερε ότι δεν θέλει να ανανεώσει διότι θα φύγει (της είχα πει ότι βρήκα καλή προσφορά από Voda) και τι έκαναν; Της έκαναν τερματισμό της σύνδεσης ! Που σημαίνει ότι για μέρες δεν είχε σύνδεση, και η φορητότα που ζητούσε η Voda μετά έπεφτε στο κενό ! Πρέπει να κάλεσα και 20 φορές μέσα σε λίγες μέρες και τους απείλησα με καταγγελία, ζήτησα τα ηχητικά, κλπ για να βρεθεί ένας άνθρωπος εκεί μέσα (Cosmote) να επανασυνδέσει τη μητέρα μου και να προχωρήσει η φορητότητα. Και σε όλο αυτό, με βοήθησαν πολύ δύο συγκεκριμένοι υπάλληλοι της Voda με υπομονή και συνεχή επικοινωνία, ώστε να γίνει άμεσα η φορητότητα με το που θα γινόταν η επανασύνδεση από την Cosmote. Όπως και έγινε.

Τι να πω, εύχομαι να ξεμπλέξετε άμεσα παιδιά.

p.s. για αυτή που φαίνεται να έχει ενεργοποιηθεί αλλά δεν έχει παροχές μπες στο live chat και ρώτησε. Και στις 3 δικές μου SIM έτσι έγινε, στην αρχή δεν είχαν παροχές και με μια απλή αναφορά (ονομα, ΑΦΜ και τηλ. νούμερο) στο chat τις ενεργοποίησαν σε λίγη ώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...