Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, vsk είπε

Μπα, με συμβόλαιο είμαι, αλλά δεν έχουν συγκινηθεί μέχρι στιγμής.

Αλήθεια, αν είναι να αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε τις επόμενες ημέρες, πότε θα έπρεπε να μας κάνει αντιπροσφορά η Cosmote ;

Και εγώ με συμβόλαιο είμαι αλλά μέχρι στιγμής κανένα τηλ απο κοσμοτε. Φοβάμαι όμως μην με βάλουν κανένα πέναλτι τον επόμενο μήνα ( έχω κανα χρόνο και λίγο, ακόμα συμβόλαιο) και τρέχω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!!

  • Απαντ. 582
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alexx είπε

Και εγώ με συμβόλαιο είμαι αλλά μέχρι στιγμής κανένα τηλ απο κοσμοτε. Φοβάμαι όμως μην με βάλουν κανένα πέναλτι τον επόμενο μήνα ( έχω κανα χρόνο και λίγο, ακόμα συμβόλαιο) και τρέχω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!!

Προφανώς προβλέπεται κάποια ρήτρα πρόωρης αποχώρησης στο συμβόλαιο σου. Σ' εμένα που λήγει τον Μάρτιο, είναι περίπου 25 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Αλλά σε κάθε περίπτωση, με συμφέρει να το σπάσω.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, alexx είπε

Φοβάμαι όμως μην με βάλουν κανένα πέναλτι τον επόμενο μήνα ( έχω κανα χρόνο και λίγο, ακόμα συμβόλαιο) και τρέχω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!!

Ο φόβος, να σου γίνει βεβαιότητα…

Εξάλλου το αναφέρει το συμβόλαιο σου…

Σε βλέπω σε λίγους μήνες να ανοίγεις θέμα με την κακιά Cosmote και την κακιά εισπρακτική που σε κυνηγάει για πρόστιμο  πρόωρης αποχώρισης…

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Ο φόβος, να σου γίνει βεβαιότητα…

Εξάλλου το αναφέρει το συμβόλαιο σου…

Σε βλέπω σε λίγους μήνες να ανοίγεις θέμα με την κακιά Cosmote και την κακιά εισπρακτική που σε κυνηγάει για πρόστιμο  πρόωρης αποχώρισης…

Μπα δεν νομίζω. Μπορώ να αποχωρήσω  απο 21.11 γιατί αλλάξανε μονομερώς το συμβόλαιο μου.Το γνωστό που έγινε με τις extra sim!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, alexx είπε

Μπα δεν νομίζω. Μπορώ να αποχωρήσω  απο 21.11 γιατί αλλάξανε μονομερώς το συμβόλαιο μου.Το γνωστό που έγινε με τις extra sim!

Αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και αφορά λίγους.

Οπότε αν εμπίπτεις σε αυτή την κατάσταση τότε τι αγχώθηκες;

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και αφορά λίγους.

Οπότε αν εμπίπτεις σε αυτή την κατάσταση τότε τι αγχώθηκες;

Για να κλείσω εδώ το off topic δεν θα μου φανεί κ παράξενο αν γίνει. Αυτό λέω.

Στα του θέματος, με πήραν κ εμένα τηλ σήμερα και είπαν μέχρι την Παρασκευη (και 13!!!!) θα παραλάβω. Για να δούμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εσας που σας καλεσαν, σας δειχνει ακομα στο 1ο σταδιο?

γιατι εγω απο 29/10 πρωι αγορα ειμαι ακομα στο περιμενε 

Επεξ/σία από Asvos21
Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα....

Επικοινωνία με voadafone εχθές μέσω chat με αίτηση φορητότητας απο 29/10 και η απάντηση σήμερα με sms...

 

KAΛHMEPA ΣAΣ, ΣE ΣYNEXEIA THΣ EΠIKOINΩNIAΣ MAΣ, H ENHMEPΩΣH ΠOY EXΩ AΠO TO TMHMA ΠΩΛHΣEΩN EINAI OTI ΘA ΠAPAΛABETE EΩΣ 16/12 ΠAPAKAΛΩ KAΘΩΣ O OΓKOΣ ΠAPAΓΓEΛIΩN EINAI TEPAΣTIOΣ. EXΩ ZHTHΣEI ΩΣTOΣO AN EINAI EΦIKTO NA EΛEΓXΘEI ME ΠPOTEPAIOTHTA. ΣTHN ΔIAΘEΣH ΣAΣ!

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Asvos21 είπε

εσας που σας καλεσαν, σας δειχνει ακομα στο 1ο σταδιο?

γιατι εγω απο 29/10 πρωι αγορα ειμαι ακομα στο περιμενε 

Αν μπεις στον κόπο και διαβάσεις παραπάνω δεν παίζουν ρόλο τα στάδια και δεν ενημερώνονται έγκαιρα,

Ας περιμένουμε μέχρι Παρασκευη λοιπόν η και Δευτέρα υπομονή να δούμε αν ισχύουν αυτά που μας λένε για παραλαβές.

Επεξ/σία από BeSt_
Δημοσ.

πιστεψε με, τα εχω διαβασει ολα. Γιαυτο ηταν συγκεκριμενη η ερωτηση σε αυτους που ελαβαν σημερα ενημερωση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, 9-11 είπε

Τελικά δεν ήταν και τόσο τραγικά τα πράγματα.
1. Σάββατο 7/12 παραγγελία σε φυσικό κατάστημα και συμπλήρωση εντύπων (για φορητότητα, ΟΧΙ νέο αριθμό)
2. Τρίτη 10/12 πληρωμή, παραλαβή και επί τόπου ενεργοποίηση της SIM. Φεύγοντας από το μαγαζί όλα ήταν κομπλέ. Ο χρόνος διεκπεραίωσης ήταν μεγαλύτερος του αναμενομένου, σχεδόν μισή ώρα. Υπενθυμίζω πως κάτοχος είναι ηλικιωμένος συγγενής και η ορθοστασία στα 75 (δεν υπήρχαν καθίσματα!) δεν είναι ό,τι καλύτερο...

Γνωρίζει κανείς αν το Vodafone app επιτρέπει διαχείριση 2 αριθμών; (όπως αντίστοιχα γίνεται στο Cosmote app)
Αντί για εγγραφή έκανα login με τα στοιχεία από account που προϋπήρχε και αφορά άλλο νούμερο (του ίδιου κατόχου).
Φοβάμαι πως αν επιχειρήσω εγγραφή και χρησιμοποιήσω το ίδιο email, θα το μπλοκάρει.
Τι ισχύει;

Στην εφαρμογή της Vodafone βλέπω ταυτόχρονα ένα καρτοκινητο cu και ένα giga wifi home. Απλά, όταν δημιούργησα λογαριασμό χρήστη για το δεύτερο, χρησιμοποίησα το ίδιο e-mail δίχως πρόβλημα.

6 ώρες πριν, 9-11 είπε

 

 

6 ώρες πριν, 9-11 είπε

 

 

Επεξ/σία από nk9
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Στην εφαρμογή της Vodafone βλέπω ταυτόχρονα ένα καρτοκινητο cu και ένα giga wifi home. Απλά, όταν δημιούργησα λογαριασμό χρήστη για το δεύτερο, χρησιμοποίησα το ίδιο e-mail δίχως πρόβλημα.

Στην εφαρμογή της Vodafone βλέπω ταυτόχρονα ένα καρτοκινητο cu και ένα giga wifi home. Απλά, όταν δημιούργησα λογαριασμό χρήστη για το δεύτερο, χρησιμοποίησα το ίδιο e-mail δίχως πρόβλημα.

Στην εφαρμογή της Vodafone βλέπω ταυτόχρονα ένα καρτοκινητο cu και ένα giga wifi home. Απλά, όταν δημιούργησα λογαριασμό χρήστη για το δεύτερο, χρησιμοποίησα το ίδιο e-mail δίχως πρόβλημα.

οκ νομίζω το κατάλαβε!

( Εγώ την ακυρώνω πάντως την παραγγελία μου, δεν ψήνομαι να περιμένω πολύ ακόμα )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, nk9 said:

Στην εφαρμογή της Vodafone βλέπω ταυτόχρονα ένα καρτοκινητο cu και ένα giga wifi home. Απλά, όταν δημιούργησα λογαριασμό χρήστη για το δεύτερο, χρησιμοποίησα το ίδιο e-mail δίχως πρόβλημα.

Με ενδιέφερε κι εμένα αυτό το θέμα, καθότι στην εφαρμογή της Cosmote έβλεπα και το δικό μου καρτοκινητό, και το καρτοσυμβόλαιο της μητέρας, μου, της εβαζα άνετα και γρήγορα και όγκο δεδομένων αν χρειάζονταν, κλπ.
Ρώτησα λοιπόν το customer care της Vodafone και μου είπαν ότι μπορεί κάποιος να βλέπει όλες τις συνδέσεις που κρέμονται κάτω από το ίδιο ΑΦΜ μόνο στην περίπτωση που υπάρχει κι ένα συμβόλαιο Vodafone (σε αυτό το ΑΦΜ), κι αυτό μόνο με την εφαρμογή της Vodafone (κι όχι με το My CU app). Το Giga WiFi Home θεωρείται συμβόλαιο.
Για την περίπτωση καρτοκινητών δεν γίνεται αυτό. Δηλαδή κι εγώ ο ίδιος αν είχα δύο νούμερα CU (άρα στο ίδιο ΑΦΜ και τα δύο) δεν θα μπορούσα να τα βλέπω και τα δύο μέσα από ένα account στην εφαρμογή. Θα έπρεπε να κάνω logout και login με το 2ο account.

Επεξ/σία από stark
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 hours ago, 9-11 said:

Γνωρίζει κανείς αν το Vodafone app επιτρέπει διαχείριση 2 αριθμών; (όπως αντίστοιχα γίνεται στο Cosmote app)
Αντί για εγγραφή έκανα login με τα στοιχεία από account που προϋπήρχε και αφορά άλλο νούμερο (του ίδιου κατόχου).
Φοβάμαι πως αν επιχειρήσω εγγραφή και χρησιμοποιήσω το ίδιο email, θα το μπλοκάρει.
Τι ισχύει;

 

Συμπληρώνω ότι σε γειτονικό forum μου πρότειναν μια καλή λύση για κάποιον που έχει κινητό Android. Κλωνοποίηση του My CU app. 

Άλλη λύση είναι το My CU app για το ένα νούμερο και η εφαρμογή της Vodafone για το 2ο. Σε αυτή την περίπτωση για το 2ο νούμερο ομως δεν μπορείς να εκμεταλλευτεις τα bonus του CU app (κωδικοί Drop, κλπ). 

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.

Τωρα που σκοτωσαν το cashback η εφαρμογη της vodafone δεν εχει για μενα καμια απολυτως χρηστικοτητα. Ηταν το μονο που γινονταν μονο απο εκει και οχι απο το CU. Ενω αντιθετα πολλα γινονται μονο απο το CU και δεν γινονται απο το voda app.

Δεν μπορεις να βαλεις 2 αριθμους στο CU, μπορεις μονο να κανεις εξοδο και να μπαινεις με τους αλλους κωδικους. Κατι που ειναι μπερδεμα φυσικα και ταλαιπωρια. Μπορεις και με user/pass αλλα και με OTP.

Κλωνοποιηση απο οσο εχω δει στην πραξη, γινονταν μια χαρα στο voda app αλλα ΔΕΝ γινονταν σε CU app, δεν επιανε.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...