Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 564
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

με καλεσαν και εμενα σημερα, ειχα κανει αιτηση για νεο αριθμο και esim, μου ειπαν οτι ηταν λαθος του συστηματος που μου επετρεψε να επιλεξω esim, αν θελω να επιβαρυνθω με 10 ευρω και να παω μετα να την αλλαξω. Του ειπα οτι εφοσον ηταν λαθος δικο τους, οφειλαν να αναλαβουν το κοστος των 10 ευρω, μου απαντησε εντελως αδιαφορα οτι δεν μπορουν να το κανουν.

Το καταπινω και λεω οκ, ποτε θα παραλαβω; Μου λεει ε χοντρικα μεχρι τις 16, του λεω ναι αλλα δεν ειναι απαντηση αυτη. Μου λεει δεν εχουμε παραπανω ενημερωση. Το καταπινω και αυτο. 

Τελος τον ρωταω ποτε γινεται η ενεργοποιηση του πακετου, και εκει δεν μπορεσα να καταπιω αλλα. Μου λεει οταν φυγει απο εμας, φευγει ενεργοποιημενο. Τον ρωταω αρα εσεις το ενεργοποιείτε, εγω εχω πληρωσει για κατι το οποιο δεν ξερω ποτε θα παραλαβω, σου φαινεται νορμαλ; Μου λεει τι εννοειτε; Του λεω εστω οτι το πακετο με την προ-ενεργοποιημενη καρτα σιμ μου, χανεται. 

Το χανει ο κουριερ και δεν το παραλαμβανω. Θα χρειαστει μερες για να επιβεβαιωσουν οτι χαθηκε το πακετο, μετα πρεπει να παω εγω σε καταστημα να ξαναβγαλω σιμ που πιθανως θα μου ξαναζητησετε να πληρωσω, και ολο αυτο το διαστημα θα τρεχει ο μηνας χωρις να εχω παραλαβει. Σου ακουγεται νορμαλ; Ε εκει μου λεει ναι ετσι οπως το λετε εχετε δικιο.

Τον ρωτησα το δικιο που εχω που μπορω να το βρω, αλλα δεν απαντησε. Του ειπα να μην ζοριζεται, ηταν ρητορικο το τελευταιο ερωτημα. 

Πολυ στρες για κατι που αγορασα χωρις να χρειαζομαι απλα για να υπαρχει ΜΗΠΩΣ το χρειαστω. Το ακυρωσα και περιμενω επιστροφη χρηματων. Δεν θα μας χορευουνε αυτοι της βονταφον και της καθε βονταφον λες και ειμαστε ιθαγενεις. Ποιος ξερει τι αλλα ζητηματα θα προκυψουν στην πορεια κιολας. Να ειστε καλα βονταφον, παμε στους επομενους

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, antreasM77 είπε

με καλεσαν και εμενα σημερα, ειχα κανει αιτηση για νεο αριθμο και esim, μου ειπαν οτι ηταν λαθος του συστηματος που μου επετρεψε να επιλεξω esim, αν θελω να επιβαρυνθω με 10 ευρω και να παω μετα να την αλλαξω. Του ειπα οτι εφοσον ηταν λαθος δικο τους, οφειλαν να αναλαβουν το κοστος των 10 ευρω, μου απαντησε εντελως αδιαφορα οτι δεν μπορουν να το κανουν.

Το καταπινω και λεω οκ, ποτε θα παραλαβω; Μου λεει ε χοντρικα μεχρι τις 16, του λεω ναι αλλα δεν ειναι απαντηση αυτη. Μου λεει δεν εχουμε παραπανω ενημερωση. Το καταπινω και αυτο. 

Τελος τον ρωταω ποτε γινεται η ενεργοποιηση του πακετου, και εκει δεν μπορεσα να καταπιω αλλα. Μου λεει οταν φυγει απο εμας, φευγει ενεργοποιημενο. Τον ρωταω αρα εσεις το ενεργοποιείτε, εγω εχω πληρωσει για κατι το οποιο δεν ξερω ποτε θα παραλαβω, σου φαινεται νορμαλ; Μου λεει τι εννοειτε; Του λεω εστω οτι το πακετο με την προ-ενεργοποιημενη καρτα σιμ μου, χανεται. 

Το χανει ο κουριερ και δεν το παραλαμβανω. Θα χρειαστει μερες για να επιβεβαιωσουν οτι χαθηκε το πακετο, μετα πρεπει να παω εγω σε καταστημα να ξαναβγαλω σιμ που πιθανως θα μου ξαναζητησετε να πληρωσω, και ολο αυτο το διαστημα θα τρεχει ο μηνας χωρις να εχω παραλαβει. Σου ακουγεται νορμαλ; Ε εκει μου λεει ναι ετσι οπως το λετε εχετε δικιο.

Τον ρωτησα το δικιο που εχω που μπορω να το βρω, αλλα δεν απαντησε. Του ειπα να μην ζοριζεται, ηταν ρητορικο το τελευταιο ερωτημα. 

Πολυ στρες για κατι που αγορασα χωρις να χρειαζομαι απλα για να υπαρχει ΜΗΠΩΣ το χρειαστω. Το ακυρωσα και περιμενω επιστροφη χρηματων. Δεν θα μας χορευουνε αυτοι της βονταφον και της καθε βονταφον λες και ειμαστε ιθαγενεις. Ποιος ξερει τι αλλα ζητηματα θα προκυψουν στην πορεια κιολας. Να ειστε καλα βονταφον, παμε στους επομενους

Καλά κι εσύ την καταστροφή έφερες

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nimik είπε

Καλά κι εσύ την καταστροφή έφερες

Πιθανως να εχεις δικιο, αλλα τι ειδους χαζομαρα ειναι αυτη να στελνουν τις sim προενεργοποιημενες χωρις να ξερουν ουτε ποτε θα τις στειλουν ουτε ποτε θα τις παραλαβει ο αλλος; Εσενα δεν θα σε ενοχλουσε;

Δημοσ.
3 minutes ago, antreasM77 said:

Πιθανως να εχεις δικιο, αλλα τι ειδους χαζομαρα ειναι αυτη να στελνουν τις sim προενεργοποιημενες χωρις να ξερουν ουτε ποτε θα τις στειλουν ουτε ποτε θα τις παραλαβει ο αλλος; Εσενα δεν θα σε ενοχλουσε;

Και τις προπληρωμενες Frog παντως, πας στο μαγαζι με τις ουρες και στην ενεργοποιουν επιτοπου, δεν γινεται να την ενεργοποιησεις εσυ κατοπιν. (BTW γιατι δεν τους προτεινες να παραλαβεις απο μαγαζι τους?)
Θα υπαρχουν ευλογοι λογοι γι'αυτο. Θα εχει να κανει με την αποδοχη της πληρωμης κατιτις, πχ για να μην μπορεις να ανακαλεσεις βασει τυχον νομων συναλλαγης απο αποσταση στο 14ημερο, δεν το κανουν ολοι τυχαια.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nek4d είπε

Και τις προπληρωμενες Frog παντως, πας στο μαγαζι με τις ουρες και στην ενεργοποιουν επιτοπου, δεν γινεται να την ενεργοποιησεις εσυ κατοπιν. (BTW γιατι δεν τους προτεινες να παραλαβεις απο μαγαζι τους?)
Θα υπαρχουν ευλογοι λογοι γι'αυτο. Θα εχει να κανει με την αποδοχη της πληρωμης κατιτις, πχ για να μην μπορεις να ανακαλεσεις βασει τυχον νομων συναλλαγης απο αποσταση στο 14ημερο, δεν το κανουν ολοι τυχαια.

εαν παραλαμβανα απο καταστημα, προφανως δεν θα ειχα απαιτηση να την ενεργοποιήσω εκ των υστερων, αλλα οταν μπλεκονται κουριερ στην Ελλαδα, ξερουμε ολοι ποσο καλα μπορει να παει αυτο. Για να παραλαβω απο καταστημα δεν το σκεφτηκα, ουτε μου το προτεινε ο παιχταρας που μιλησα στο τηλεφωνο. Δεν ξερω καν αν θα υπηρχε η δυνατοτητα. 

Δεν το ειχα αναγκη το νουμερο, ηταν μια αγορα μηπως χρειαστει, οποτε δεν εκατσα να το πολυσκεφτω. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, antreasM77 είπε

με καλεσαν και εμενα σημερα, ειχα κανει αιτηση για νεο αριθμο και esim, μου ειπαν οτι ηταν λαθος του συστηματος που μου επετρεψε να επιλεξω esim, αν θελω να επιβαρυνθω με 10 ευρω και να παω μετα να την αλλαξω. Του ειπα οτι εφοσον ηταν λαθος δικο τους, οφειλαν να αναλαβουν το κοστος των 10 ευρω, μου απαντησε εντελως αδιαφορα οτι δεν μπορουν να το κανουν.

Το καταπινω και λεω οκ, ποτε θα παραλαβω; Μου λεει ε χοντρικα μεχρι τις 16, του λεω ναι αλλα δεν ειναι απαντηση αυτη. Μου λεει δεν εχουμε παραπανω ενημερωση. Το καταπινω και αυτο. 

Τελος τον ρωταω ποτε γινεται η ενεργοποιηση του πακετου, και εκει δεν μπορεσα να καταπιω αλλα. Μου λεει οταν φυγει απο εμας, φευγει ενεργοποιημενο. Τον ρωταω αρα εσεις το ενεργοποιείτε, εγω εχω πληρωσει για κατι το οποιο δεν ξερω ποτε θα παραλαβω, σου φαινεται νορμαλ; Μου λεει τι εννοειτε; Του λεω εστω οτι το πακετο με την προ-ενεργοποιημενη καρτα σιμ μου, χανεται. 

Το χανει ο κουριερ και δεν το παραλαμβανω. Θα χρειαστει μερες για να επιβεβαιωσουν οτι χαθηκε το πακετο, μετα πρεπει να παω εγω σε καταστημα να ξαναβγαλω σιμ που πιθανως θα μου ξαναζητησετε να πληρωσω, και ολο αυτο το διαστημα θα τρεχει ο μηνας χωρις να εχω παραλαβει. Σου ακουγεται νορμαλ; Ε εκει μου λεει ναι ετσι οπως το λετε εχετε δικιο.

Τον ρωτησα το δικιο που εχω που μπορω να το βρω, αλλα δεν απαντησε. Του ειπα να μην ζοριζεται, ηταν ρητορικο το τελευταιο ερωτημα. 

Πολυ στρες για κατι που αγορασα χωρις να χρειαζομαι απλα για να υπαρχει ΜΗΠΩΣ το χρειαστω. Το ακυρωσα και περιμενω επιστροφη χρηματων. Δεν θα μας χορευουνε αυτοι της βονταφον και της καθε βονταφον λες και ειμαστε ιθαγενεις. Ποιος ξερει τι αλλα ζητηματα θα προκυψουν στην πορεια κιολας. Να ειστε καλα βονταφον, παμε στους επομενους

Και εγώ ακύρωσα τηλεφωνικά την παραγγελία και ήδη πήρα πίσω τα χρήματα …Πολύ προχειρότητα από μέρος της Vodafone ,εφόσον βγάζεις μια προσφορά να γνωρίζεις ότι θα υπάρχει ζήτηση και εφόσον λες έως 2-3 εργάσιμες θα έχεις την sim σπίτι να μην ενημερώνεις μετά ότι θα κάνει 15 μέρες και πάλι όχι με σιγουριά…Τεράστιο φάουλ ,άλλη φορά μόνο σε κατάστημα για παραλαβή ,δεν ξανά μπλέκω με online προσφορές 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι πήρατε το πακέτο με φορητοτητα, είστε με Android και σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιείτε το Google Messages με ενεργοποιημενο το RCS, με το που θα λάβετε το μήνυμα της Vodafone ότι έχει εγκριθεί η φορητοτητα και ότι την επόμενη μέρα θα γίνει CU, σας προτείνω να κάνετε το εξής: με την ενεργή ακόμα SIM του παλιού παροχου στο κινητό, απενεργοποιήστε τα RCS chats. 

Αφήστε το έτσι απενεργοποιημενο το RCS έως την επόμενη μέρα. Όταν την επόμενη μέρα σας κοπεί το δίκτυο του παλιού παροχου, βάλτε στη συσκευή τη νέα SIM του CU και περιμένετε να σας έρθουν πρώτα όλα τα sms τα σχετικά με την μεταφορά σας στο δίκτυο της Vodafone. Κάντε εγγραφή στο MyCu, επιβεβαιώστε ότι τα πάντα είναι οκ (πχ έχετε κανονικά τις παροχές του πακέτου, κάνατε δοκιμαστικη κλήση σε φίλο, κλπ) και μετά από όλα αυτά μπείτε ξανά στο Google Messages και ενεργοποιήστε παλι τα RCS chats. 

Ειδάλλως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φάτε άκυρο με το RCS όπως εγώ που παλεύω όλη μέρα να βρω λύση

P. S. Θα σας πρότεινα να κάνετε το ίδιο και για νέο νούμερο αν βάλετε την νέα SIM του CU στην ίδια android συσκευή με το ίδιο google account που είχατε και για το παλιό νούμερο. 

Επεξ/σία από stark
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nimik είπε

Καλά κι εσύ την καταστροφή έφερες

Γιατί ρε φίλε έφερε την καταστροφή; Μία e sim παράγγειλε ο άνθρωπος όπως παράγγειλα και εγώ αλλά δεν μπορούν οι άχρηστοι οι Νεάτερντάλ να την δώσουν. Αν είναι δυνατόν δηλαδή

  • Haha 1
Δημοσ.
3 hours ago, antreasM77 said:

Πιθανως να εχεις δικιο, αλλα τι ειδους χαζομαρα ειναι αυτη να στελνουν τις sim προενεργοποιημενες χωρις να ξερουν ουτε ποτε θα τις στειλουν ουτε ποτε θα τις παραλαβει ο αλλος; Εσενα δεν θα σε ενοχλουσε;

Πάντως μου επιβεβαίωσαν οταν με πηραν τηλέφωνο οτι η λήξη του πακέτου θα είναι 31/1/2026 οπότε υπερκαλύπτεται το 12μηνο οπως και να έχει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messacc είπε

Πάντως μου επιβεβαίωσαν οταν με πηραν τηλέφωνο οτι η λήξη του πακέτου θα είναι 31/1/2026 οπότε υπερκαλύπτεται το 12μηνο οπως και να έχει.

Μήπως εννοούν τη λήξη της σύνδεσης 14 μήνες; Νομίζω είναι 12 + 2 περιθώριο ανανέωσης.

Δημοσ.
7 minutes ago, kofer said:

Μήπως εννοούν τη λήξη της σύνδεσης 14 μήνες; Νομίζω είναι 12 + 2 περιθώριο ανανέωσης.

Κάπου στους όρους διάβασα κάτι σαν «τελευταία μέρα του μήνα που συμπληρώνεται το 12μηνο» οπότε ρώτησα ευθέως αν το πακέτο ισχύει μέχρι 31/1/26 και μου είπε «ακριβώς». Τώρα αν το είπε έτσι δεν ξέρω, πάντως ο τελευταίος μήνας αν γίνει η ενεργοποίηση 15/12/2024 θα συμπληρωθεί 15/1/2025 και το τέλος Ιανουαρίου 2025 δε βγαίνει ούτε 12μηνο ακριβώς ούτε το 14μηνο με το περιθώριο ανανέωσης.

Θα δείξει.

 

Δημοσ.
1 hour ago, Just_travel_everywhere said:

Γιατί ρε φίλε έφερε την καταστροφή; Μία e sim παράγγειλε ο άνθρωπος όπως παράγγειλα και εγώ αλλά δεν μπορούν οι άχρηστοι οι Νεάτερντάλ να την δώσουν. Αν είναι δυνατόν δηλαδή

Ηταν δυνατη η προσφορα, μπαινουνε μεσα οι ανθρωποι, 😋, εε, ειπαν να κοψουν κατι απο την χασουρα και να χρεωσουν κατοπιν εορτης την esim ενα δεκαρικο. 
Παλι καλα να λεμε, σε οσους θελουν esim με δεκαρικο, ειδαλλως εναλλακτικα δωρεαν την κλασσικη καρτα, τουλαχιστον δεν ακυρωσαν τις αρχικες αιτησεις. 😉

Δημοσ.
7 ώρες πριν, nek4d είπε

Ηταν δυνατη η προσφορα, μπαινουνε μεσα οι ανθρωποι, 😋, εε, ειπαν να κοψουν κατι απο την χασουρα και να χρεωσουν κατοπιν εορτης την esim ενα δεκαρικο. 
Παλι καλα να λεμε, σε οσους θελουν esim με δεκαρικο, ειδαλλως εναλλακτικα δωρεαν την κλασσικη καρτα, τουλαχιστον δεν ακυρωσαν τις αρχικες αιτησεις. 😉

Φίλε ναι και εγώ θα τα πλήρωνα το θέμα είναι ότι δε μου έδωσε την επιλογή να το παραλάβω με e-mail εγώ μένω στο εξωτερικό δεν μένω στην Ελλάδα

  • Like 1
Δημοσ.

Σε site που ειδικεύεται σε προσφορές, κουπόνια κ.λπ. αναφέρεται εσφαλμένα πως η προσφορά έληξε (συγκεκριμένα από την περασμένη Δευτέρα, 2/12).
Ίσως για διαδικτυακές παραγγελίες. Σε φυσικά καταστήματα ισχύει ακόμα. Επιβεβαιωμένα.
Συγγενής έκανε φορητότητα προ ολίγων λεπτών (απ’ ότι κατάλαβα πέρασαν τα στοιχεία, πλήρωσε, αλλά θα παραλάβει την SIM σε 2-3 μέρες).
Επομένως αν ενδιαφέρεστε ακόμα (νομίζω πως είναι ιδανικό πακέτο για ηλικιωμένα άτομα ώστε να μην έχουν τον βραχνά των ανανεώσεων) σπεύσατε.
 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...