Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla προχωράει στη δημιουργία ομάδας τηλεχειρισμού για τα ρομποταξί της, σύμφωνα με πρόσφατη αγγελία εργασίας της εταιρείας.

Η Tesla φαίνεται να προετοιμάζεται για την επερχόμενη υπηρεσία ρομποταξί, καθώς προχωράει στη στελέχωση ομάδας τηλεχειρισμού. Σύμφωνα με πρόσφατη αγγελία εργασίας, η εταιρεία αναζητά μηχανικό λογισμικού για την ανάπτυξη συστήματος που θα επιτρέπει σε χειριστές να ελέγχουν εξ αποστάσεως τόσο τα ρομποταξί όσο και τα ανθρωποειδή ρομπότ της εταιρείας.

Η θέση, με έδρα το Palo Alto, αφορά τη δημιουργία και υλοποίηση ενός εξειδικευμένου συστήματος τηλεχειρισμού. Αν και η αγγελία δεν διευκρινίζει εάν πρόκειται για επέκταση υπάρχουσας ομάδας ή δημιουργία νέας, η κίνηση αυτή σηματοδοτεί δύο σημαντικές εξελίξεις. Η πρώτη είναι ότι η Tesla εντατικοποιεί τις προσπάθειες για την ανάπτυξη του στόλου ρομποταξί σε δημόσιους δρόμους. Η δεύτερη αφορά μια σημαντική στροφή από την προηγούμενη ρητορική της εταιρείας περί πλήρους αυτονομίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, έχει επανειλημμένα τονίσει την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει πλήρη αυτονομία αποκλειστικά μέσω προηγμένης εκπαίδευσης νευρωνικών δικτύων και αντίληψης βασισμένης σε κάμερες, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Μάλιστα, το 2019, ο δισεκατομμυριούχος είχε προβλέψει ότι η Tesla θα είχε περισσότερα από ένα εκατομμύριο ρομποταξί στους δρόμους μέχρι το 2020.

Στον κλάδο των αυτόνομων οχημάτων, ο τηλεχειρισμός θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξη αυτοοδηγούμενων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους. Η Waymo, που ήδη λειτουργεί εμπορική υπηρεσία αυτόνομων οχημάτων σε διάφορες αμερικανικές πόλεις, διαθέτει συστήματα τηλεχειρισμού για την αντιμετώπιση ειδικών περιπτώσεων, όπως ζώνες κατασκευών, συγκρούσεις και τεχνικές βλάβες.

Οι αποφάσεις των χειριστών εξ αποστάσεως αποτελούν επίσης πολύτιμη πηγή δεδομένων εκπαίδευσης για λειτουργίες αυτονομίας Επιπέδου 4 (Level 4), το οποίο σύμφωνα με τον οργανισμό SAE ορίζεται ως σύστημα που μπορεί να οδηγεί αυτόνομα υπό συγκεκριμένες συνθήκες χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Μάλιστα, το 2019, ο δισεκατομμυριούχος είχε προβλέψει ότι η Tesla θα είχε περισσότερα από ένα εκατομμύριο ρομποταξί στους δρόμους μέχρι το 2020"

Elon Musk Weed GIF

(δηλαδή ένας άνθρωπος - τηλεχειριστής - θα προσέχει μήπως ένα ρομπότ-ταξί κάνει καμία μ@λ@κία.. τώρα αισθάνομαι τεράστια ασφάλεια.. 😁)

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 minutes ago, gadgetseek said:

(δηλαδή ένας άνθρωπος - τηλεχειριστής - θα προσέχει μήπως ένα ρομπότ-ταξί κάνει καμία μ@λ@κία.. τώρα αισθάνομαι τεράστια ασφάλεια.. 😁)

Κι απογοήτευση θα έλεγα, πάλι με zoom εξ' αποστάσεως τα μαθήματα ανοιχτού πανεπιστημίου...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχα έδωσε ρέστα πάλι ο φιδεμπορας...ΘΑ προσλάβει κάποιον που ΘΑ φτιάξει το σύστημα που χρειάζονται τα ρομποταξι ΟΤΑΝ λειτουργήσουν... όχι αυτόνομα αλλά τηλεκατευθυνομενα. 

Κατά τα άλλα καθυστέρησε κάπου 3 μήνες την παρουσίαση για να κάνει "αλλαγές τελευταίας στιγμής", λες και βγαίνουν αύριο στο δρόμο.

Ελον κοίτα να ρίξεις και κανένα δολάριο στην τεχνολογία κατάψυξης γιατί με αυτό το ρυθμο αυτόνομα Τέσλα ταξί θα δεις το 2080...

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 5
Δημοσ.

Να κάνω μια πολύ χαζή ερώτηση: Ποιο το νόημα; Εννοώ εάν είναι να απασχολείται που απασχολείται ένας άνθρωπος, γιατί να μην κάτσει απ' ευθείας στο τιμόνι να ξεμπερδεύει;

  • Like 2
Δημοσ.

Προφανώς δεν θα αντιστοιχεί ένας οδηγός για κάθε αμάξι, απλά θα επεμβαίνει κάποιος όταν προκύψει πρόβλημα που δεν μπορεί να διαχειριστεί το αμάξι. Μπορεί να είναι ένας χειριστής ανα 100 οχήματα ξερωγώ

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και θα κανει τι θα κοιταει 100 μονιτορ ?  θα κραταει το λιβανιστηρι και θα λεει προσευχες σε ολες τις γλωσσες ?

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gadgetseek είπε

δηλαδή ένας άνθρωπος - τηλεχειριστής - θα προσέχει μήπως ένα ρομπότ-ταξί κάνει καμία μ@λ@κία.. τώρα αισθάνομαι τεράστια ασφάλεια..

Προφανως οχι , θα επεμβαινει οταν ένα ρομπότ-ταξί κάνει καμία μ@λ@κία..

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Προφανως οχι , θα επεμβαινει οταν ένα ρομπότ-ταξί κάνει καμία μ@λ@κία..

Αυτό το οξύμωρο υπονοώ.. Υποτίθεται ότι πηγαίνουμε στην ρομποτο-αυτόνομη οδήγηση για να εξαλείψουμε τον αστάθμητο ανθρώπινο παράγοντα.. Και να που οι άνθρωποι επιστρέφουν για να "προσέχουν" τις - απρόβλεπτες κάποιες στιγμές - μηχανές..

Δημοσ.
1 hour ago, menthol1979 said:

Να κάνω μια πολύ χαζή ερώτηση: Ποιο το νόημα; Εννοώ εάν είναι να απασχολείται που απασχολείται ένας άνθρωπος, γιατί να μην κάτσει απ' ευθείας στο τιμόνι να ξεμπερδεύει;

Δεν είναι χαζή η ερώτηση, διότι είναι απλή η απάντηση: 1) παραδοσιακά η Τέσλα είναι sell the news εταιρεία  ( https://www.investopedia.com/terms/n/news-trader.asp)

2) Παρότι ο Μασκ αναφέρεται ως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, ο πλούτος του είναι κυρίως με τη μορφή μετοχών ( https://www.businessinsider.com/elon-musk-net-worth-wealth-tesla-stock-trump-election-ev-2024-11)

Ε κάνε το 1+1...τα "ρομποταξι" πρέπει να βγουν στο δρόμο, ας είναι και πάνω σε ράγες και με χαμστερακια στις ροδες.

 

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, menthol1979 είπε

εάν είναι να απασχολείται που απασχολείται ένας άνθρωπος, γιατί να μην κάτσει απ' ευθείας στο τιμόνι να ξεμπερδεύει;

αν  καταλαβα καλα ,  ενας ανθρωπος θα επιβλεπει ολοκληρο στολο και αν γινει καμια στραβη - πραγμα σπανιο - θα επεμβαινει .

Τα μηχανηματα καμμια φορα  χαλανε , αστοχουν κτλπ  Ετσι κι αλλοιως πρεπει να υπαρχει επιβλεπων .

Στη πορεια ο πρωτου βαθμου επιβλεπων μπορει να  ειναι ανωτερο μηχανημα  πχ με μπολικια  A.I   κοκ  ...

Στο τελος θα μεινει ενας  CEO  μονος του να τα κανει ζαφτι ολα  , μεχρι να υποκατασταθει απο  Α.Ι και η ιδιοκτησια

να εχει  0  εργατικα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...