Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Thresh είπε

Δημιουργούν πρόβλημα ναι, αλλά ποιά από τις παραβάσεις που σύμφωνα με το άρθρο θα "γράφουν" οι κάμερες σε εξαναγκάζει να κάνεις ένα κακός δρόμος/υποδομή? 

Την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας? Την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη? Τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση?Την παράνομη χρήση λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας? Την οδήγηση οχήματος χωρίς ασφάλιση? Την κυκλοφορία οχήματος χωρίς έγκυρο δελτίο ΚΤΕΟ?

Η καταχρηστική επιλογή λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας είναι μια λύση λόγω των κακών υποδομών.

Π.χ. όταν υπάρχουν 2 ρεύματα κυκλοφορίας και εκατοντάδες οχήματα, σταματημένα από τροχονόμο. Συμβαίνει καθημερινά σε όλους τους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας (π.χ. Μεσογείων στο ύψος της Κατεχάκη).

Επίσης αν θέλω να στρίψω δεξιά στα 100μ, προφανώς και θα πάω στην λεωφορειολωρίδα για να στρίψω με ασφάλεια. Γιατί και εκεί η υποδομή δεν εξασφαλίζει έξοδο από τον κεντρικό δρόμο, σε πετάει από ρεύμα κυκλοφορίας κατευθείαν σε στροφή. Αν πας από τη μεσαία προφανώς υπάρχει κίνδυνος

Η καραμέλα με τις κάμερες κρατάει δεκαετίες. Ενδεικτικά ~20 χρόνια πριν είχαν βάλει στην εθνική οδό, με "τρομερή ιδέα" τη χρήση φλας, οπότε η επικινδυνότητα του οδηγού με την παραπάνω ταχύτητα συναγωνιζόταν την επικινδυνότητα του ξαφνικού φλας. Ξηλώθηκαν πολύ γρήγορα. 

 

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, butters είπε

Η καταχρηστική επιλογή λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας είναι μια λύση λόγω των κακών υποδομών.

Π.χ. όταν υπάρχουν 2 ρεύματα κυκλοφορίας και εκατοντάδες οχήματα, σταματημένα από τροχονόμο. Συμβαίνει καθημερινά σε όλους τους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας (π.χ. Μεσογείων στο ύψος της Κατεχάκη).

Επίσης αν θέλω να στρίψω δεξιά στα 100μ, προφανώς και θα πάω στην λεωφορειολωρίδα για να στρίψω με ασφάλεια. Γιατί και εκεί η υποδομή δεν εξασφαλίζει έξοδο από τον κεντρικό δρόμο, σε πετάει από ρεύμα κυκλοφορίας κατευθείαν σε στροφή. Αν πας από τη μεσαία προφανώς υπάρχει κίνδυνος

Η καραμέλα με τις κάμερες κρατάει δεκαετίες. Ενδεικτικά ~20 χρόνια πριν είχαν βάλει στην εθνική οδό, με "τρομερή ιδέα" τη χρήση φλας, οπότε η επικινδυνότητα του οδηγού με την παραπάνω ταχύτητα συναγωνιζόταν την επικινδυνότητα του ξαφνικού φλας. Ξηλώθηκαν πολύ γρήγορα. 

 

Η λεωφορειολωριδα, πριν τις διασταυρωσεις ειναι διακεκομμενη, που σημαινει πως μπορεις να μπεις για να στριψεις.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, butters said:

Η καραμέλα με τις κάμερες κρατάει δεκαετίες. Ενδεικτικά ~20 χρόνια πριν είχαν βάλει στην εθνική οδό, με "τρομερή ιδέα" τη χρήση φλας, οπότε η επικινδυνότητα του οδηγού με την παραπάνω ταχύτητα συναγωνιζόταν την επικινδυνότητα του ξαφνικού φλας. Ξηλώθηκαν πολύ γρήγορα. 

Έχουν αλλάξει πολλά από τότε.

Για την λεωφορειολωρίδα με κάλυψε ο Ntinaras.

To 99.99% των αντιρρήσεων είναι δικαιολογίες επειδή θα μας βγάλουν από την βόλεψή μας. 

Όχι μόνο στις περιοχές με τις κάμερες αλλά γενικά, γιατί για να μην "ξεχνιέμαι" και κάνω ότι έκανα πριν, θα πρέπει να τα εφαρμόζω παντού ώστε να μου γίνει συνήθεια...

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Καλά  με τόσα Leasing και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα θα γίνει χαμός...

Προχθές αφήνει τύπος ένα Porsche Cayenne σε ράμπα αναπήρων κοντά στην Ακρόπολη....

Σκάει δημοτική παίρνει πινακίδες και αφήνει κλήση με 0€ αλλά να πάει στο δήμο για τα υπόλοιπα.(δίπλωμα κτλ.)

Έρχεται ο οδηγός τώρα ή Ισραηλίτης ήταν ή Άραβας δεν κατάλαβα.

Σηκώνει το τηλέφωνο μιλάει με την εταιρία με τα ενοικιαζόμενα έρχεται μετα από λίγο ένα άλλο ίδιο  porsche του το δίνουν και παίρνουν το άλλο πίσω.

Του κουμπώσανε και ένα ζευγάρι ΔΟΚ για την διαδρομή και όλα μέλι γάλα..

 

 

Δημοσ.
4 minutes ago, k_w_t said:

Καλά  με τόσα Leasing και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα θα γίνει χαμός...

Προχθές αφήνει τύπος ένα Porsche Cayenne σε ράμπα αναπήρων κοντά στην Ακρόπολη....

Σκάει δημοτική παίρνει πινακίδες και αφήνει κλήση με 0€ αλλά να πάει στο δήμο για τα υπόλοιπα.(δίπλωμα κτλ.)

Έρχεται ο οδηγός τώρα ή Ισραηλίτης ήταν ή Άραβας δεν κατάλαβα.

Σηκώνει το τηλέφωνο μιλάει με την εταιρία με τα ενοικιαζόμενα έρχεται μετα από λίγο ένα άλλο ίδιο  porsche του το δίνουν και παίρνουν το άλλο πίσω.

Του κουμπώσανε και ένα ζευγάρι ΔΟΚ για την διαδρομή και όλα μέλι γάλα..

 

 

Λες να είναι όλοι Ισραηλίτες, ή Άραβες αυτοί που μας κάνουν τον βίο αβίωτο κάθε μέρα στον δρόμο;

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Καλά  με τόσα Leasing και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα θα γίνει χαμός...

Προχθές αφήνει τύπος ένα Porsche Cayenne σε ράμπα αναπήρων κοντά στην Ακρόπολη....

Σκάει δημοτική παίρνει πινακίδες και αφήνει κλήση με 0€ αλλά να πάει στο δήμο για τα υπόλοιπα.(δίπλωμα κτλ.)

Έρχεται ο οδηγός τώρα ή Ισραηλίτης ήταν ή Άραβας δεν κατάλαβα.

Σηκώνει το τηλέφωνο μιλάει με την εταιρία με τα ενοικιαζόμενα έρχεται μετα από λίγο ένα άλλο ίδιο  porsche του το δίνουν και παίρνουν το άλλο πίσω.

Του κουμπώσανε και ένα ζευγάρι ΔΟΚ για την διαδρομή και όλα μέλι γάλα..

 

 

Γι αυτο δε θελει τροχαια, ξεφουσκωνεις λαστιχα και φευγεις.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Chachanoulis είπε

τι σχεση εχει το αμαξι με ποσο γρηγορα πας στα δρομακια? δηλαδη αμα βγει πισω απο τυφλο σημειο πεζος το καινουργιο αμαξι θα πεταξει απο πανω του? εγω παντως για να αισθανομαι ασφαλης οτι δε θα φαω καναν ανθρωπο με 30 πηγαινα κ πρωτου αλλαξει ο νομος. στους κεντρικους δρομους προφανως παω πιο γρηγορα και απ οσο ξερω ο νεος νομος δεν αλλαζει τα ορια τους.

Οχι, με 30 δεν μπορει να παει το αμαξι!

Με 1η πηγαινες στον δρομο; Ή εβαζες δευτερα και επαιζες στο ρελαντι καθε 10 μετρα;

  • Confused 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Dvs είπε

Οχι, με 30 δεν μπορει να παει το αμαξι!

Με 1η πηγαινες στον δρομο; Ή εβαζες δευτερα και επαιζες στο ρελαντι καθε 10 μετρα;

Στο κέντρο της πόλης με αυτοκίνητα δεξιά και αριστερά παρκαρισμένα, τόσο πάει και τόσο πρέπει να πηγαίνει. Από κει και πέρα τα γενικά όρια είναι για όπου δεν υπάρχει σήμανση. Για όπου υπάρχει ισχύουν τα όρια της σήμανσης.

Φαίνεται να γεμίσαμε γκαζιάριδες σε μία χώρα με τον πιο χρέπικο στόλο της Ευρώπης.

  • Haha 1
Δημοσ.

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν σε κάθε φανάρι. και το πρόστιμο δεν θα πρέπει να είναι μόνο χρηματικό αλλά και αφαίρεση διπλώματος για αρκετούς μήνες. Αν κάποιον νομίζει ότι είναι δικαίωμά του να είναι σκοτώστρα ας πάει να πηδήξει από κανένα γκρεμό, όχι να σκοτώνει κόσμο που δεν του φταίει σε τίποτα.

Εδώ ο άλλος με το ασθενοφόρο μέρα μεσημέρι σκότωσε έναν άνθρωπο με την μηχανή γιατί δεν μπορούσε να περιμένει 2 λεπτά στο κόκκινο σε κεντρικό δρόμο με τόση κίνηση. Να σε σκοτώνει ασθενοφόρο, άκουσον άκουσον.

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι η ταχύτητα
Είναι η ανικανότητα η απροσεξία και η γαϊδουριά
πχ ένας γέρος μπορεί να μπει αντίθετα σε οδό να περάσει στοπ , κόκκινο και να πηγαίνει με 30 και να προκαλέσει δυστύχημα
Επίσης αυτοί που αλλάζουν λωρίδες, στρίβουν ή σταματάνε ξαφνικά χωρίς φλας αδιαφορώντας για τον πίσω
Αυτοι που κυκλοφορούν χωρίς φώτα τη νύχτα ακόμα και στο αντίθετο ρεύμα
Η λύση δεν είναι πηγαίνετε όλοι εσείς οι υπόλοιποι με 10 για να προλάβετε αυτούς
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καμερες παντου! με κληση αυτοματα, και καταγραφει να μπορει ο οδηγος να καταγγειλει τον καθε καγκουρα και ραλίστα. Εχουν ξεφυγει ολοι στον δρομο, δεν περνασ με πρασινο περιμενεις λιγο και μετα για να περασει ο τελευταίο με κοκκινο απο το αλλο ρευμα.

Αν και ακομα αυτο εχεις το παρακάτω να γινεται και να κανεις το σταυρο σου που επρεπε να φρεναρω για να στρίψω. Απλα δειτε ποση ωρα ειναι το πρασινο αναμένο

Φατε τους, στο συνταγμα, ταραξτε σε κλησεις και προστιμα. Οχι δεν με νοιαζει αν εχελ λεφτα να το πληρωσει ή αν τον τραβαει η κάμερα. Σκοτώνετε κοσμος, και πάρτε το τιμόνι απο τους 70+. Και dashcam σε καθε οχημα, τα accident scams ειναι πλεον γεγονος και στη χωρα μας!

Επεξ/σία από great
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dvs είπε

Οχι, με 30 δεν μπορει να παει το αμαξι!

Με 1η πηγαινες στον δρομο; Ή εβαζες δευτερα και επαιζες στο ρελαντι καθε 10 μετρα;

Αν δε μπορείς να πας με 30 (ή και με 20 όπου χρειάζεται), τότε μήπως να σκεφτείς να παραδόσεις το δίπλωμα σου, μιας και δεν είσαι ικανός να οδηγάς όπως πρέπει;

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, kokoviosR είπε

 

Παρότι το γράφω ξεκάθαρα και οι δυο κανετε σαν να μην το διαβασατε: Δεν θα βοηθησει την οδικη ασφαλεια. 

Εισπρακτικο μετρο θα πει οτι στοχο εχει την εισπραξη, οχι την καλυτερευση.

Εκει διαφωνω. Ειδικα αυτο με τις πολυ χαμηλες ταχυτητες εντος πολης ειναι στα ορια του αστειου.

Πρόσφατα διάβαζα οτι εξεταζεται και οριο 20 km/h. Επισης ολοι ξερουμε οτι σπανια τα ορια ταχυτητας ειναι λογικα και ειναι παντα αρκετα προς τα κατω.

Οπότε μην ενθουσιάζεστε.

Ερχονται δυσκολες οδηγικες μερες, τιγκα στην κινηση και στην αργοπορια (αυτα οδηγουν σε νευρικη και επικινδυνη οδηγηση), και με προστιμα επι δικαιων και αδικων.

Πρωτο μετρο στη σειρα μαλιστα το οριο ταχυτητας...

 

 

Είσαι ένας από αυτούς που περνάνε με 50 km/h μπροστά από σχολείο γι'αυτό και θίγεσαι;

  • Like 1
Δημοσ.

Πέρυσι είχα πάει Γερμανία. Νοίκιασα αυτοκίνητο. Σε 5 μέρες έφαγα 4 κλήσεις. Η μία για παρκάρισμα (έχω δικαιολογία γιατί δεν υπήρχε ταμπέλα με το γνωστό σήμα, αλλά μία με κείμενο στα Γερμανικά που δεν τα μιλάω), και άλλες 3 για ταχύτητα σε Εθνική οδό. Δεν έτρεχα υπερβολικά. Με όριο τα 80, πήγαινα γύρω στα 90 την μία και στα 100 την άλλη. Στην 3η κλήση ήμουν γκαντέμης, γιατί ενώ είχα μάθει πλέον το μάθημά μου και πήγαινα με 80, σε κάποιο σημείο έκαναν έργα και το όριο ήταν 60. Την τσίμπησα και την 3η και όλα κομπλέ. Μου ήρθαν Αθήνα ταχυδρομικά. Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν δεν πλήρωνα, αλλά δεν το ρίσκαρα και τους τα έσκασα κανονικά. Ήδη πάντως από την 4η μέρα εκεί, το κοντέρ δεν πέρναγε τα 80 με τίποτα (είχα δει τα φλας και είχα καταλάβει ότι τσίμπησα κλήση). Οπότε, η λαϊκή παροιμία που λέει "όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος" είχε βρει εφαρμογή.

Υ.Γ.1. Ο φίλος που είχα πάει να δω εκεί, μου είπε ότι η κοπέλα του μάζεψε 4-5 κλήσεις για ταχύτητα (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο) σε σύντομο διάστημα και της πήραν το δίπλωμα για ένα εξάμηνο (ίσως και χρόνο, πάλι δεν με βοηθάει η ριμάδα η μνήμη).

Υ.Γ.2. Μακάρι να μπουν κάμερες παντού κι ας ματώσουμε (εγώ σίγουρα) οικονομικά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...