Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι πολύ υπέρ του μέτρου. Και πολύ άργησε, εξαιτίας των γνωστών γραφικών και της νομοθεσίας για τα προσωπικά δεδομένα. Άμα εισεπραττε το κράτος όλα τα λεφτά μόνο από πρόστιμα και κλήσεις τροχαίων θα είχαμε γλιτώσει πιστεύω την επιβολή και αύξηση φόρων. 

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, james01gr said:

ξέρεις τι πρόβλημα δημιουργούν οι κακοί δρόμοι και υποδομές; παράδειγμα πόσες φορές δεν έχεις ορατότητα να βγεις από στοπ λόγω

1. δέντρων
2. μάντρες που εξέχουν
3. υποδομές όπως κουτιά του ΟΤΕ
4. παρκαρισμένα αυτοκίνητα

εάν κάποιος προκαλέσει ατύχημα, για ποιον λόγο να ευθύνεται εάν συντρέχει ένας από τους παραπάνω λόγους;

Δημιουργούν πρόβλημα ναι, αλλά ποιά από τις παραβάσεις που σύμφωνα με το άρθρο θα "γράφουν" οι κάμερες σε εξαναγκάζει να κάνεις ένα κακός δρόμος/υποδομή? 

Την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας? Την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη? Τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση?Την παράνομη χρήση λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας? Την οδήγηση οχήματος χωρίς ασφάλιση? Την κυκλοφορία οχήματος χωρίς έγκυρο δελτίο ΚΤΕΟ?

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kokoviosR είπε

Παρότι το γράφω ξεκάθαρα και οι δυο κανετε σαν να μην το διαβασατε: Δεν θα βοηθησει την οδικη ασφαλεια. 

Εισπρακτικο μετρο θα πει οτι στοχο εχει την εισπραξη, οχι την καλυτερευση.

Εκει διαφωνω. Ειδικα αυτο με τις πολυ χαμηλες ταχυτητες εντος πολης ειναι στα ορια του αστειου.

Πρόσφατα διάβαζα οτι εξεταζεται και οριο 20 km/h. Επισης ολοι ξερουμε οτι σπανια τα ορια ταχυτητας ειναι λογικα και ειναι παντα αρκετα προς τα κατω.

Οπότε μην ενθουσιάζεστε.

Ερχονται δυσκολες οδηγικες μερες, τιγκα στην κινηση και στην αργοπορια (αυτα οδηγουν σε νευρικη και επικινδυνη οδηγηση), και με προστιμα επι δικαιων και αδικων.

Πρωτο μετρο στη σειρα μαλιστα το οριο ταχυτητας...

Δεν έχει σημασία. Αυτή την στιγμή δεν γίνεται τίποτα σε μέτρα αποτροπής. Ας ξεκινήσουν πρώτα με τις κάμερες και μετά βλέπουμε και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες των παραβασεων του ΚΟΚ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

και πιστα να κανουν τον δρόμο που συκνει 400+ χωρις κοπο  απο την στιγμή που περνάει μεσα απο κατοικημένη περιοχή 50 πολύ είναι κιόλας πανε σε καποια χωρα πχ ελβετια να δεις δρομοςμαρες αεροπλάνο προσγειώνεται και γλίστρας ποτε...... και μετα δες τα ορια...... θα σου φανεί η ελλαδα πίστα φανουν μετα με τα όριά που έχει
τα όριά είναι φτιαγμένα για το κάθε τι απρόοπτο μπορεί να συμβεί

Αυτό που μόλις έθιξες , φίλε μου, είναι και το πρόβλημα: εθνικοί δρόμοι περνούν ακόμα μέσα από κατοικημένες περιοχές. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Θα έπρεπε να είναι εκτός αυτών και να υπάρχουν παντού 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση , τουλάχιστον, με νησίδα στη μέση και υπόγειες ή υπέργειες διαβάσεις πεζών. Τα ατυχήματα θα ήταν πάρα πολύ λιγότερα.

Η μικρότερη αδερφή της μητέρας μου σκοτώθηκε πριν από 24 περίπου χρόνια, στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, γιατί κάποιος αποφάσισε να προσπεράσει την πιο ακατάλληλη στιγμή και ο θείος μου στον πανικό του έχασε τον έλεγχο του οχήματός τους.

Άφησε ορφανά από μητέρα την ξαδερφη μου (τότε 14 ετών) και τον ξάδερφό μου (τότε 16 ετών). Πήγαιναν στον Πειραιά για να πάρουν το καράβι για διακοπές σε κάποιο νησί, που πλέον δε θυμάμαι...

Το δικαστήριο αποφάσισε ότι έφταιγε ο άλλος, αλλά αυτό δεν την έφερε πίσω... Αν ο δρόμος είχε νησίδα τίποτα δε θα γίνονταν και δεν ήταν ο πρώτος, αλλά ούτε και ο τελευταίος άνθρωπος που πέθανε σε αυτό το δρόμο. 

Τίποτα δε θα συνέβαινε αν υπήρχε νησίδα και 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση.. 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κράτος θα πρέπει να φροντίσει να έχει σωστές υποδομές και μετά να εξαντλεί όλη του την αυστηρότητα. Είναι σαν το περιστατικό των Τεμπών: θα μπορούσε να αποφευχθεί αν την έβλεπε ο σταθμάρχης, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει και σύστημα τηλεδιοίκησης, ώστε να μην εξαρτάται από ανθρώπινο λάθος...

Τα πρόστιμα και οι κάμερες δεν εγγυώνται ασφάλεια, αλλά έσοδα για το κράτος. Οι σωστές υποδομές είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά, αλλά στοιχίζουν και δεν έχουν έσοδα για το κράτος...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 7
Δημοσ.
36 minutes ago, Tlykog said:

Αυτό που μόλις έθιξες , φίλε μου, είναι και το πρόβλημα: εθνικοί δρόμοι περνούν ακόμα μέσα από κατοικημένες περιοχές. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Θα έπρεπε να είναι εκτός αυτών και να υπάρχουν παντού 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση , τουλάχιστον, με νησίδα στη μέση και υπόγειες ή υπέργειες διαβάσεις πεζών. Τα ατυχήματα θα ήταν πάρα πολύ λιγότερα.

Η μικρότερη αδερφή της μητέρας μου σκοτώθηκε πριν από 24 περίπου χρόνια, στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, γιατί κάποιος αποφάσισε να προσπεράσει την πιο ακατάλληλη στιγμή και ο θείος μου στον πανικό του έχασε τον έλεγχο του οχήματός τους.

Άφησε ορφανά από μητέρα την ξαδερφη μου (τότε 14 ετών) και τον ξάδερφό μου (τότε 16 ετών). Πήγαιναν στον Πειραιά για να πάρουν το καράβι για διακοπές σε κάποιο νησί, που πλέον δε θυμάμαι...

Το δικαστήριο αποφάσισε ότι έφταιγε ο άλλος, αλλά αυτό δεν την έφερε πίσω... Αν ο δρόμος είχε νησίδα τίποτα δε θα γίνονταν και δεν ήταν ο πρώτος, αλλά ούτε και ο τελευταίος άνθρωπος που πέθανε σε αυτό το δρόμο...

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κράτος θα πρέπει να φροντίσει να έχει σωστές υποδομές και μετά να εξαντλεί όλη του την αυστηρότητα. Είναι σαν το περιστατικό των Τεμπών: θα μπορούσε να αποφευχθεί αν την έβλεπε ο σταθμάρχης, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει και σύστημα τηλεδιοίκησης, ώστε να μην εξαρτάται από ανθρώπινο λάθος...

Τα πρόστιμα και οι κάμερες δεν εγγυώνται ασφάλεια, αλλά έσοδα για το κράτος. Οι σωστές υποδομές είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά, αλλά στοιχίζουν και δεν έχουν έσοδα για το κράτος...

καλα τα λες σε εναν ιδανικο κοσμο ναι εθνικη θα πρεπει ακομη και αυτη με ταχυτητες 60 χιλομετρα εκτος πολης αλλα δυστιχος σχεδον παγκοσμια (Εκτος απο υνομενες πολυτειες) λογο οτι δεν υπαρχει και πολυ χωρος και λογο το πως ειναι κατασκευασμενα ολα σε ολες της χωρες πανω κατω τα ιδια ειναι.......

ακομη και ενα παραδειγμα πχ δρομοι οπως τσιμισκιλαγκαδα κλπ (Στην θεσσαλονικη) που πανε με 60 οπου μπορει να πεταχτει πεζος ανα πασα στηγμη (και πεταγεται) η θα συμβει καποιο ατυχημα και πεσει το οχημα πανω στον κοσμο (που συμβαινει) κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχουν
οπουδηποτε ο δρομος περναει στην πολη 30 και πολυ ειναι και ταχειας να ειναι μακρια παο ολα και σχεδον αδυνατον να ανεβει καποιος σε αυτην και να εχει ταχυτητες απο 100 εως 150

Δημοσ.

"Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας"

Και λέω εγώ: Π@Π@ΡΙ@

Θες να αναβαθμίσεις οδική ασφάλεια? Ξεκίνα:

1. Μαθήματα οδικής ασφάλειας από μικρή ηλικία, μαθήματα Κ.Ο.Κ, οδικής συμπεριφοράς κλπ στα σχολεία. (ΠΑΙΔΕΙΑ λέγεται)

2. Αμεση βελτίωση ανακατασκευή του οδοστρώματος σε όλη τη χώρα. 

3, Μαθήματα οδήγησης από την σχολική ηλικία σε ειδικά διαμορφωμένα πάρκα, ώστε να μην βγαίνουμε στα 17-18 με το δίπλωμα στους δρόμους για κάνουμε τα πρώτα μας χιλιόμετρα.

4,

5,

10,   και πόσα ακόμα...

Βάσεις-Παιδεία- Νοοτροπία-Γνώση 

και λέω παπάρι@ γιατί η σωστή έκφραση πρόταση είναι:

"Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος ελέγχου της μάζας και που σαι ακόμα"

Αραγε θα ισχύσει για ΟΛΟΥΣ το ίδιο ή ανάλογα τον γνωστό του γνωστού ω συγγενή?

ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.... ΑΣ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΗΣΥΧΑ...

 

 

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

περιμενουμε την εφαρμογη οπου ο καθενας μας θα μπορει να φωτογραφιζει παρανομα παρακρισμενα οχηματα....εαν βεβαια ενα ποσοστο τις κλησης παει στον καταγγελοντα θα βγαινει καλο μεροκαματο......

Μάνθος : Έλα μέσα καταδότεν !!... - Κωνσταντίνου και Ελένης | Facebook

Δημοσ.
15 ώρες πριν, AccountSaver είπε

πραγματικά νιώθω ότι όσοι λένε , για το ότι θα φάνε λεφτά, ή γιατί να το βάλουν κτλ. είναι οι ίδιοι οι οποίοι ,δαγκώνουν τα κόκκινα, πολύ άμυνα ρε παιδί μου...

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Ήδη ο προϋπολογισμός του έργου για τον αριθμό των καμερών που θα μπουν είναι χαώδης.

15 ώρες πριν, Give-me-a-hit είπε

ωριμασαν οι εποχες και οι πολιτες. 20 χρονια πριν θα ειχαν καψει την αθηνα.

σημερα πληρωνεις μεχρι και τον ταριφα με καρτα...

η χωρα μαγκες εχει προχωρησει παρα πολυ οτι και να λετε ....

Παίζει αν δεις ταινία στην Αμερική πριν 25 χρόνια να πληρώνεται το ταξί με κάρτα και εμείς εδώ πανηγυρίζουμε επειδή τα taxi έχουν POS και αυτό όχι επειδή η αγορά προσφέρει ανταγωνιστικά προγράμματα χρεώσεων απόκτησης POS αλλά επειδή το επιβάλει το κράτος. 

 

13 ώρες πριν, Dead-Poet είπε

Τουλάχιστον 20 χρόνια έχω που το λέω, ότι η διαχείριση του ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς (συνολικά, όχι μόνο για τη στάθμευση) πρέπει, μετά από την αναγκαία συνταγματική αναθεώρηση βέβαια, να πάψει να αποτελεί αρμοδιότητα της αστυνομίας ή των δήμων και να περάσει σε ιδιωτικές εταιρείες που θα ιδρυθούν σε κάθε πόλη, σε επίπεδο γειτονιάς, για αυτό το σκοπό. Οι υπάλληλοι που θα τις στελεχώσουν θα πρέπει να έχουν περάσει σοβαρή εκπαίδευση πιστοποίησης για τον ΚΟΚ, με εξαντλητικές εξετάσεις. Και φυσικά η βεβαίωση κάθε παράβασης θα πρέπει να «θωρακίζεται» με αδιάσειστο ψηφιακό αποδεικτικό υλικό (π.χ. η αντικανονική στάθμευση μπορεί κάλλιστα να αποδειχθεί και με GPS data εκτός από φωτογραφία/βίντεο, αν από τη δεύτερη δεν προκύπτει αδιαμφισβήτητα η παράβαση). Το δε μεγαλύτερο μέρος των εισπράξεων από τα πρόστιμα να πηγαίνει σε ειδικούς κρατικούς λογαριασμούς, οι οποίοι θα μπορούν να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για οδικά έργα υποδομής ή/και για κατασκευή και συντήρηση χώρων δωρεάν στάθμευσης. Έχει έρθει πλέον η ώρα να ανοίξει τολμηρά η συζήτηση αυτή. Διαφορετικά θα γυρνάμε συνέχεια γύρω-γύρω, σαν το φίδι που κυνηγάει την ουρά του, τίποτε δεν θα αλλάζει και το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα επιδεινώνεται μέχρι που η ίδια η ζωή θα έρθει να επιβάλει πολύ σκληρότερα μέτρα.

Δεν μπορώ  να καταλάβω την μανία με τους ιδιώτες. Χιλιάδες μπορεί και δεκάδες χιλιάδες έργα να γίνονται από ιδιώτες για σκοπό του δημοσίου με πρώτο και κύριο μέλημα το κέρδος και όχι το καλό και την εξέλιξη της κοινωνίας. Για παράδειγμα κάνε μια τομή σε ένα οποιοδήποτε δρόμο και θα δεις ότι δεν έχει καν τα βασικά υλικά από κάτω. Η άσφαλτος στους περισσότερους πατάει απευθείας στο χώμα. Σε κάποια ιδιωτικά εργοστάσια ανακύκλωσης της χώρας κάθε χρόνο παίρνουμε φωτιά. Τα ιδιωτικά μας τρένα δεν θα σταματήσουν τα δρομολόγια τους επειδή οι υποδομές ασφαλείας δεν υπάρχουν και δεν λειτουργούν.

Στο τέλος πάλι θα υπάρχει μία δημόσια αρχή η οποία θα εποπτεύει τα έργα αυτά άρα πάλι θα γίνει όλο αυτό απ' το δημόσιο.  Και εκεί είναι που ξεκινάει το πρόβλημα. Όσο αυτές οι αρχές εξυπηρετούν ψηφοφόρους τόσο θα χωλένει τόσο ο ιδιωτικός όσο και ο δημόσιος τομέας.

Αν τώρα το λύσουμε αυτό, δεν βρίσκω λόγο σε μια υπηρεσία που πρωτίστως θα έχει ως στόχο την οδική ασφάλεια να στελεχώνεται από ιδιωτικό φορέα γιατί φυσικά πάλι θα έχει ως στόχο πρωτίστως το κέρδος και έτσι μπορεί πολύ εύκολα να τους "κρεμάσει"  όλους και να βαρέσει κανόνι. Επίσης μπορεί και η ποιότητα των υπηρεσιών να μειωθεί όταν κάτι μειώνει τα κέρδη της.

Δημοσ.

Πριν απ όλα θα πρέπει ο νέος κοκ να έχει πολύ βαρύ πρόστιμο για όποιον δεν έχει καθόλου πινακίδα
ή την έχει κάτω από βαθύ γκρι πλεξιγκλάς,
η κρυμμένη κάτω από το φτερό ....

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, NikosNote said:

"Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας"

Και λέω εγώ: Π@Π@ΡΙ@

Θες να αναβαθμίσεις οδική ασφάλεια? Ξεκίνα:

1. Μαθήματα οδικής ασφάλειας από μικρή ηλικία, μαθήματα Κ.Ο.Κ, οδικής συμπεριφοράς κλπ στα σχολεία. (ΠΑΙΔΕΙΑ λέγεται)

2. Αμεση βελτίωση ανακατασκευή του οδοστρώματος σε όλη τη χώρα. 

3, Μαθήματα οδήγησης από την σχολική ηλικία σε ειδικά διαμορφωμένα πάρκα, ώστε να μην βγαίνουμε στα 17-18 με το δίπλωμα στους δρόμους για κάνουμε τα πρώτα μας χιλιόμετρα.

4,

5,

10,   και πόσα ακόμα...

Βάσεις-Παιδεία- Νοοτροπία-Γνώση 

και λέω παπάρι@ γιατί η σωστή έκφραση πρόταση είναι:

"Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος ελέγχου της μάζας και που σαι ακόμα"

Αραγε θα ισχύσει για ΟΛΟΥΣ το ίδιο ή ανάλογα τον γνωστό του γνωστού ω συγγενή?

ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.... ΑΣ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΗΣΥΧΑ...

 

 

 

Καμια σχεση αυτα που γραφετε!

1.  Μια χαρα μαθαινουμε απο παιδια οτι τον δρομο τον περναμε στις διαβασεις και με φαναρια!!!

2. Κανενας δρομος δεν εμαθε σε κανενα να μην ειναι καγκουρας!!!

3. μια χαρα μαθηματα κανουμε στις σχολες οδηγων! μια χαρα διαβαζουμες τα σηματα για να δωσουμε για διπλωμα!!!!

Μονο τιμωρια !!! ετσι θα καταλαβουμε!!!!!!!

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να καταλαβω 2 πραγματα για την Χωρα του ΠΟΤΕ.

Οι ιδιοι που δινουν διπλωματα στους νεους οδηγους λαδωνοντας τους για να το παρουν και να βγουνε στους δρομους οι νεοι οδηγοι...

Αυτοι τωρα θα βαλουνε και αυτα τα μετρα ??? 

Ενα Υπουργειο δεν ειναι αν τα λεω σωστα???

Αντι να παρουνε τα σωστα μετρα και να μη μιζαρονται ωστε να δινουν τα διπλωματα δεξια και αριστερα τωρα θα μας βαλουνε και καμερες για να τα περνουνε απο τα δημιουργηματα τους...

Κυριοι αν φταιει καποιος οφειλεται κατα 50% στους εξεταστες που μοιραζουν διπλωματα μονο σε αυτους που θα λαδωσουνε και επειτα στο οτι υπαρχουν οδηγοι ανω των 70 ετων και οδηγουν εκει εξω...

Επεξ/σία από gastonegr
  • Super Moderators
Δημοσ.
25 minutes ago, gastonegr said:

Αντι να παρουνε τα σωστα μετρα και να μη μιζαρονται ωστε να δινουν τα διπλωματα δεξια και αριστερα τωρα θα μας βαλουνε και καμερες για να τα περνουνε απο τα δημιουργηματα τους...

Κυριοι αν φταιει καποιος οφειλεται κατα 50% στους εξεταστες που μοιραζουν διπλωματα μονο σε αυτους που θα λαδωσουνε και επειτα στο οτι υπαρχουν οδηγοι ανω των 70 ετων και οδηγουν εκει εξω...

Δλδ πιστεύεις ότι ο κόσμος λαδώνει επειδή τα λάθη που κάνει και κόβεται είναι οι παραβάσεις που λέει το άρθρο ότι θα καταγράφονται?

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

περιμενουμε την εφαρμογη οπου ο καθενας μας θα μπορει να φωτογραφιζει παρανομα παρακρισμενα οχηματα....εαν βεβαια ενα ποσοστο τις κλησης παει στον καταγγελοντα θα βγαινει καλο μεροκαματο......

Υπαρχει, αλλα μονο για τον δημο / δημοτικη αστυνομια. Novoville λεγεται.

Οσες φορες εχω ενημερωσει με κλασανε. Τη μια μου παν οτι καναν συστασεις.

Δημοσ.

Για κάμερες που θα κόβουν χρήμα υπάρχει πρόθεση. Για κάμερες σε έξυπνα φανάρια που να λειτουργούν βάσει συνθηκών κ όχι να περνάνε 5 αμάξια απτή μια κ να περιμενουν 30 απτην άλλη η κατι ξεχασμένα πεζοφαναρα ούτε λόγος.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...