Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας φτειαξουν τους δρόμους με εξυπνα φαναρια, και ας σταματησουν τους δήμους που διαπλατυνουν τα πεζοδρομια μειονοντας τις λωρίδες κυκλοφοριας απο δυο σε μια  για να παρκαρουν πανω σε αυτα οι δημότες τους και μετα ας απειλησουν το κοσμο τον οποιο γλείφουν προεκλογικα

 

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Η λεωφορειολωριδα, πριν τις διασταυρωσεις ειναι διακεκομμενη, που σημαινει πως μπορεις να μπεις για να στριψεις.

Σωστά, ισχύει αυτό (link
Επιτρέπεται η χρήση των τμημάτων AΛΛ από την λοιπή κυκλοφορία πριν από τις δεξιές στροφές εξόδου ή τις εισόδους σε παρόδιους χώρους κλπ και όπου υπάρχει κατάλληλη οριζόντια (διακεκομμένη κίτρινη γραμμή) και κατακόρυφη σήμανση.

Αναφερόμουν όμως στις υποδομές. Στη Μεσογείων π.χ. υπάρχει κάμερα για λεωφορειολωρίδα (link) και στροφή δεξιά σε λιγότερο από 250m. Το να πας από τη μεσαία δεξιά στη λεωφορειολωρίδα και σε 250 να στρίψεις δεν είναι το ίδιο εύκολο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες που συμβαίνουν καθημερινά σε εκείνο το σημείο της Μεσογείων. 

Εν κατακλείδι, δεν διαφωνώ στον έλεγχο για παραβατικές συμπεριφορές. Αλλά δεν πιστέυω ότι λύνεται το πρόβλημα με 2000 κάμερες στην Αττική. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dvs είπε

Οχι, με 30 δεν μπορει να παει το αμαξι!

Με 1η πηγαινες στον δρομο; Ή εβαζες δευτερα και επαιζες στο ρελαντι καθε 10 μετρα;

ειμαι ψιλοσιγουρος οτι το ρελαντι τις δευτερας δε φτανει για 30, γενικα ισα π ακουμπαω το γκαζι παντως. πιο αμαξι δε μπορει να κρατησει 30 σταθερα? οσο μακρυ σασμαν και να χεις με πρωτη ρελαντι δε νομιζω να πηγαινει παραπανω..

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ το άρθρο λέει ότι θα ελέγχει και ΚΤΕΟ, ασφάλειες κτλ. Ολοι επικεντρωθήκαν στην ταχύτητα γιατί ως γνωστό μόνο από αυτή γίνονται τα ατυχήματα. Βλέπω σακαράκες ετοιμόρροπες με σηματάκι ΚΤΕΟ και κλαίω. Περιμένουν βέβαια τις κάμερες για να τα ελέγξουν αυτά. Στην εποχή του ηλεκτρονικού φακελώματος με τα gov και λοιπές αηδίες είναι δύσκολο να τους βρουν. Θέλουν κάμερες για αυτό. Συνεχίστε να γράφετε τα γνωστά. 

Δημοσ.
10 hours ago, manolis940 said:

Στο κέντρο της πόλης με αυτοκίνητα δεξιά και αριστερά παρκαρισμένα, τόσο πάει και τόσο πρέπει να πηγαίνει. Από κει και πέρα τα γενικά όρια είναι για όπου δεν υπάρχει σήμανση. Για όπου υπάρχει ισχύουν τα όρια της σήμανσης.

Φαίνεται να γεμίσαμε γκαζιάριδες σε μία χώρα με τον πιο χρέπικο στόλο της Ευρώπης.

για αυτο παιρνεις μηχανη αποσοπομενη πινακιδα και πας με 100 150 στα στενα και αν φωβαται καποιος ας μην βγαινει εξω


και ναι αυτή η άποψή Έχει ακούσει πάρα πολύ

απο την άλλη 50 όντος Είναι λίγα αν μιλάμε για μεγάλο δρόμο....... και απο οτι διαβάσαμε 30 θα είναι σε κάτι στενά και στενούς δρόμους και 50 θα Είναι στους μεγαλύτερους δρόμους

πχ στην ελβετια
10 έχουν στον πεζόδρομο απο όπου επιτρέπεται διέλευσή οχημάτων
30 έχουν σε ολα τα στενά  και γειτονίες
60 έχουν στου μεγαλύτερους δρόμους (δεν είναι ανάγκη να Έχει 4 λωρίδες μια να έρχεται μια να φεύγει αρκεί να μην Είναι στην γειτονία η κάποιο στενό)
80 εως 120 έχουν στην εθνική (ανάλογα με το σημείο

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, Alexaras1991 said:

Είσαι ένας από αυτούς που περνάνε με 50 km/h μπροστά από σχολείο γι'αυτό και θίγεσαι;

Καλό μου παιδί, παρότι είμαι προσεκτικότατος οδηγός και μάλλον συντηρητικός, βλέπω ότι αυτό που πάει να γίνει δε θα είναι ωφέλιμο και εκφραζω τη διαφωνία μου. Στην ελληνικη πραγματικότητα αυτο το πράγμα δε θα βοηθησει τους οδηγους και δε θα μειωσει τα ατυχηματα, ενω θα δυσκολεψει αρκετα τη ζωη των οδηγων. Ταχα για το καλο μας, αλλα ουσιαστικα θελουν να μαζεψουν λεφτα απο τα προστιμα.

Θα περνας μεσανυχτα μπροστα απο σχολειο με 25 km/h και θα τρως προστιμο και αλλα πολλα παρομοια, αλλα εσυ νομιζεις οτι θα ειναι για το κοινο καλο.

Αμα η πλειοψηφια το θελετε θα το φαμε ολοι παρεα...

Η δικη μου αποψη ειναι οτι δεν ειναι αυτο που νομιζετε και οτι η εφαρμογη των μετρων ειναι και θα παραμεινει λανθασμενη και αδιορθωτη.

Η συνεχεια στους δρομους μας...και στις τσεπες μας

Μαζι θα τα πληρωσουμε :)))

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, butters είπε

Αναφερόμουν όμως στις υποδομές. Στη Μεσογείων π.χ. υπάρχει κάμερα για λεωφορειολωρίδα (link) και στροφή δεξιά σε λιγότερο από 250m. Το να πας από τη μεσαία δεξιά στη λεωφορειολωρίδα και σε 250 να στρίψεις δεν είναι το ίδιο εύκολο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες που συμβαίνουν καθημερινά σε εκείνο το σημείο της Μεσογείων.

Δεν δουλεύει καμία να ξέρεις, αλλιώς θα πόσταρα από το κελί τώρα.

Η καινούρια στην Τόμπρα έκανε κάτι φλασιές για μια-δυο μέρες, τώρα πρέπει να ψόφησε κι αυτή.

Δημοσ.

Οσοι ειστε κατα των καμερων ελπιζω οταν εμπλακειτε σε τροχαιο εσεις η τα παιδια σας ...οσοι εχετε... και ψαχνετε να βρειτε το δικιο σας να εχετε την ιδια αποψη για τις καμερες.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 28/11/2024 στις 4:48 ΜΜ, kakofonixx είπε

εδώ και χρόνια απορώ γιατί δε διδάσκεται ως μάθημα στα σχολεία η οδική αγωγή και συμπεριφορά

μεγαλόνοντας ένα παιδί, ακόμη και αν δεν οδηγήσει ποτέ στη ζωή του, είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει στους δρόμους ως πεζός

πρόληψη vs καταστολή (άλλα πότε έγινε κάτι τέτοιο στη χώρα που ζούμε για να γίνει και τώρα...)

Μιλάς λες και δεν υπήρξες παιδί ή δεν πήγες πότε σχολείο.
Τουλάχιστον στη δική μου γενιά δεν είχαμε δασκάλους που να διδάσκουν... και τώρα ποια δεν έχουμε ούτε μαθητές που να διδάσκονται...
 

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, papanikos1 είπε

Μιλάς λες και δεν υπήρξες παιδί ή δεν πήγες πότε σχολείο.
Τουλάχιστον στη δική μου γενιά δεν είχαμε δασκάλους που να διδάσκουν... και τώρα ποια δεν έχουμε ούτε μαθητές που να διδάσκονται...
 

Γιατί έχουμε γονείς που είτε αδιαφορούν είτε τα βάζουν με τον δάσκαλο όταν τους λένε ότι το παιδί έρχεται αδιάβαστο.

Ωστόσο όπως και να χει η κατάσταση δεν είναι όλα τα παιδιά έτσι. Προφανώς υπάρχουν παιδιά του 10 και παιδιά του 17+. Αυτά έχουν την δυνατότητα να μάθουν κάτι παραπάνω και δεν έχουν ανάγκη δικαιολογίες τύπου "φταίει ο δάσκαλος".

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Θα γραφουν και τα μηχανακια ή μονο τα αμαξια;

Γιατι αμα γραφουν τα μηχανακια, δεν θα εχει ανθρωπος διπλωμα σε 1 μηνα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...