Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Whatabout-ism σε οτι πάει να γίνει σωστό στη γαμ...νη αυτη χώρα και αυτοι που χρησιμοποιούν ως επιχείρημα το ...."ας φτιάξουν πρώτα το τάδε"...."ας δούνε πρώτα τι γίνεται με το αλλο".....δεν καταλαβαίνουν οτι ακριβώς αυτή η αντιμετώπιση ειναι απο τα σημαντικότερα στραβά μας. Δεν πρέπει να φτιάξουμε/βελτιώσουμε ένα κακό γιατί έχουμε αλλα 9 ....οπότε να μενουμε στα ίδια. Οτι ξεβολεύει εμάς θα πρέπει του εναντιωθούμε άσχετα αν ειναι σωστό.

Τα ίδια με τον αντικαπνιστικό. 30 χρόνια είχαμε υποτίθεται νόμο για ξεχωριστούς χώρους καπνιστών και μη....δεν λειτούργουσε σχεδόν πουθενά σωστά. Με το που έγινε καθολικό σε κλειστούς χώρους, βγήκαν οι "θιγόμενοι" με 1000 λαλακίες.....πέρι "αγαπημένο αθλημα του ελληνα περι ρουφιανιάς" ..."να κοιτάξουν πρώτα να κάνουν το τάδε....", μόνο και μόνο γιατί κάποιοι ξεβολεύονταν.

  • Like 14
  • Thanks 1
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

40 πιανει το δικο μου με πρωτη ταχυτητα και δεν ειναι αυτοκινητο που βαζει και φωτια στην ασφαλτο.αυτα τα ορια ειναι γι αυτοκινητα χωρις abs προπολεμικα.βεβαια οι οδηγοι του τωρα ειναι χειροτεροι του τοτε,ναι μεν πιο ενημερωμενοι αλλα φοβερα πιο ανοητοι,γρηγοροι και σαχλαμαρες.

 

  • την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας= τα πιο λαθος ορια στους αυτοκινητοδρομους.
  • τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση= ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ
  • την παράνομη χρήση λωρίδας αποκλειστικής κυκλοφορίας
  • την οδήγηση οχήματος χωρίς ασφάλιση=αφορα πολλους αλλα μπορει να διασταυρωθει και με αλλο τροπο και αν μπει στην εφορια
  • και την κυκλοφορία οχήματος χωρίς έγκυρο δελτίο ΚΤΕΟ= το ιδιο με πανω
  • την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη= το αφησα τελευταιο γιατι ειναι το πιο σημαντικο.ομως ο χρονος που εχουν τα φαναρια απο πορτοκαλι σε κοκκινο ειναι πολυ λιγος σε σχεση με το εξωτερικο.εκει απο πορτοκαλι σε κοκκινο υπαρχει εδω και δεκαετιες 3-4 περιπου δευτερολεπτα για να γινει κοκκινο.αυτο δινει την δυνατοτητα σε εναν οδηγο να κανει ενα αποτομο φρεναρισμα και να σταματησει πριν γινει κοκκινο.εδω η μεταβαση γινεται σε 1''.αυτο για περιπτωση που καποιος ειναι κοντα στο φαναρι .

εγω καταλαβα παντως οτι γινεται για να μην εχουν προσωπικο στον δρομο.αν μπουν σωστα ορια και παραλληλα υπαρξει και εκπαιδευση σωστη απο νημιακη ηληκια ειναι συμφωνος.οχι ομως μονο ελεγχος και τιμωρια χωρις εκπαιδευση.

τι σχεση εχει το αμαξι με ποσο γρηγορα πας στα δρομακια? δηλαδη αμα βγει πισω απο τυφλο σημειο πεζος το καινουργιο αμαξι θα πεταξει απο πανω του? εγω παντως για να αισθανομαι ασφαλης οτι δε θα φαω καναν ανθρωπο με 30 πηγαινα κ πρωτου αλλαξει ο νομος. στους κεντρικους δρομους προφανως παω πιο γρηγορα και απ οσο ξερω ο νεος νομος δεν αλλαζει τα ορια τους.

Επεξ/σία από Chachanoulis
  • Like 1
Δημοσ.

 

11 λεπτά πριν, octap79 είπε

Whatabout-ism σε οτι πάει να γίνει σωστό στη γαμ...νη αυτη χώρα και αυτοι που χρησιμοποιούν ως επιχείρημα το ...."ας φτιάξουν πρώτα το τάδε"...."ας δούνε πρώτα τι γίνεται με το αλλο".....δεν καταλαβαίνουν οτι ακριβώς αυτή η αντιμετώπιση ειναι απο τα σημαντικότερα στραβά μας. Δεν πρέπει να φτιάξουμε/βελτιώσουμε ένα κακό γιατί έχουμε αλλα 9 ....οπότε να μενουμε στα ίδια. Οτι ξεβολεύει εμάς θα πρέπει του εναντιωθούμε άσχετα αν ειναι σωστό.

Τα ίδια με τον αντικαπνιστικό. 30 χρόνια είχαμε υποτίθεται νόμο για ξεχωριστούς χώρους καπνιστών και μη....δεν λειτούργουσε σχεδόν πουθενά σωστά. Με το που έγινε καθολικό σε κλειστούς χώρους, βγήκαν οι "θιγόμενοι" με 1000 λαλακίες.....πέρι "αγαπημένο αθλημα του ελληνα περι ρουφιανιάς" ..."να κοιτάξουν πρώτα να κάνουν το τάδε....", μόνο και μόνο γιατί κάποιοι ξεβολεύονταν.

Συμφωνω σε όλα. Το  whatabout- ism ειναι μορφή πλάνης, που συνηθως χρησιμοποείται από αρνητές.

  • Like 2
Δημοσ.

Το θέμα είναι συνδυασμός κουλτούρας οδηγού-πεζού και παροχής υποδομών - επιβολής του ΚΟΚ. 

Σε όλες τις πόλεις στο εξωτερικό, υπάρχουν σαφή όρια για το που κινείται το όχημα, το πατίνι, το ποδήλατο και ο πεζός. Άρα έχει λυθεί το θέμα της υποδομής. Υπάρχει παντού εμφανής διάβαση και εμφανής διαγράμμιση στους δρόμους (αλήθεια, γιατί οι δικές τους οι μπογιές κρατάνε πάντα φρέσκες ενώ οι δικές μας όχι;)

Υπάρχουν όρια εντός και εκτός πόλης τα οποία βλέπεις τους οδηγούς να τα σέβονται. Το όχημα σταματάει στην διάβαση και ο πεζός περνάει μόνο από την διάβαση. Γιατί; Προφανώς γιατί έχει μπει στην κουλτούρα τους για τα καλά και προφανώς γιατί εκεί με το που γίνει παράβαση, επέρχεται το πρόστιμο χωρίς μα μου σου του. 

Οποιος έχει βγει έξω κι έχει οδηγήσει ή έχει περπατήσει, όσο Ταρζάν κι αν είναι εδώ, υπακούει στους κανόνες και πάει με το ρεύμα. Είτε σαν οδηγός είτε σαν πεζός. 
 

Από μένα καλοδεχούμενη αυτή η αλλαγή, από μόνη της όμως δεν επαρκεί για να αλλαχθεί η νοοτροπία. Ναι, θα επιφέρει μια βελτίωση. Θα είναι όμως επειδή ο οδηγός έμαθε να σέβεται τον ΚΟΚ και τους άλλους οδηγούς-πεζούς ή επειδή φοβάται το πρόστιμο; Μάλλον το δεύτερο. 
 

Χρειάζεται στρατηγική η οποία θα πρέπει να χαραχθεί από το νηπιαγωγείο για την οδική συμπεριφορά, να συνεχίσει στις υποδομές και φυσικά να φτάσει στο πρόστιμο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν είναι δυνατόν! Και οι αστυνομικοί τί θα κανουν; Κλέφτες θα γίνουν; :lol: Βλέπω να έχουμε αύξηση της ανεργίας. :lol:

Δημοσ.

Οσο θα φεύγουν από το δρόμο οι γενιές του '50, '60, '70 κτλ κτλ τα πράγματα θα γίνονται καλύτερα. Όσο και αν κάποιοι θεωρούν οτι τα πράγματα πάνε πάντα προς το χειρότερο, προσωπικά εχω εμπιστοσύνη στις νεότερες γενιές γιατί έχουν πολυ καλύτερες βάσεις και παιδεία από τους παλαιότερους.

Ήταν σχεδον φυσιολογικό πριν 30 χρονια να ανοίγεις το παράθυρο και να πετάς σκουπίδια στο δρόμο. Για την συντριπτική πλειοψηφία των νέων παιδιών κάτι τέτοιο θεωρείται αδιανόητο.

Ηταν απόλυτα φυσιολογικό καποτε η ΛΕΑ να μπλοκάρει από αυτοκίνητα σαν κανονική λωρίδα κυκλοφορίας οταν μπλόκαραν οι κανονικές. Πλέον όσοι μπαίνουν ειναι σημαντικά λίγοτεροι αλλα φυσικά δυστυχώς υπάρχουν.

Κάποτε θεωρούσαν οι γονείς μας οτι οι ζώνες ήταν "για οταν βγεις στην εθνική", "για μετά τα διόδια" ....οι νεες γενιές, πέρα από το "μπιπ-μπιπ" έχουν την ωριμότητα και έχουν αντιληφθεί οτι μόνο θετικά οφέλη έχει η χρήση της πάντα.

Τα smartphones ειναι ένα σχετικά νέο και σημαντικότατο πρόβλημα που φυσικά και βαρύνει περισσότερο τις νέες γενιές. Ελπίζω να βρεθεί κάποιος τρόπος να αντιμετωπιστεί έμεσα και άμεσα.

  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, techlink είπε

Προσυπογραφω εννοειται, η κατασταση στην Ελλαδα εχει ξεφυγει τελειως.

Οι φωτογραφιες ειναι απο Κυπρο οπου εχει εγκατασταθει ενας σημαντικος αριθμος σταθερων καμερων και εχουν αγοραστει και καμποσα βανακια.
Τις σταθερες λιγο πολυ ολοι ξερουν που βρισκονται, αν και απο αφηρημαδα ειναι πολυ ευκολο να πατησεις τη γραμμη και να τη φας.

Τα βανακια τα βρισκεις εκει που δεν τα περιμενεις, συνηθως μετα απο στροφες, αλλα κρυμμενα και αλλα χωρις τις προειδοποιητικες πινακιδες.
Επισης, σε δρομο χωρις νησιδα, το βανακι μπορει να φωτογραφησει και απο τις δυο πλευρες.

Εκει που εχουν δημιουργηθει πολλα προβληματα και μαλιστα με μεγαλη αδικια για τους οδηγους, ειναι στη στροφη δεξια (αριστερα για Ελλαδα), οπου τη στιγμη που θα σβησει το βελακι, ξεκινα να παιρνει φωτογραφιες.

Το προβλημα ειναι οτι δεν ξερεις ποτε θα σβησει το βελακι και υπαρχουν πολλοι που φωναζουν να μπουν χρονομετρα για να γνωριζουν οι οδηγοι το χρονο που απομενει.

Waze is your friend....

Αυτό ακριβώς... Τα είπες όλα! Μιας και το σύστημα που μας φέρνουν βασίζεται στο κυπριακό (με βάση την είδηση) θα πω λιγο την εμπειρία μου.

Ζούσα Κύπρο 5 χρόνια, γύρισα πρόσφατα.. Μπήκαν κάμερες σχεδόν παντου κυρίως Λευκωσία. Το πόσα φλας άναβαν κάθε μέρα δεν περιγράφεται. Έχεις απόλυτο δίκιο ωστόσο για το πότε θα ανάψει πορτοκαλί, κάποιες φορές δε προλάβαινεις να προχωρήσεις λόγω κίνησης και απλά και είσαι στο όριο. Υποτίθεται βέβαια οτι θα εξεταστεί απο ειδική ομάδα και αν δουν οτι φταις θα σου έρθει ραβασάκι σπίτι με ταχυδρομείο.

Αυτο με το βελάκι πάντως και τις στροφές αριστερά/δεξιά μόνο στην Κύπρο (ίσως και Αγγλία?) το έχω δει. Ελλάδα πάντα έχεις ένα βελάκι που σου λέει που θα στρίψεις. Εκεί ενώ επιτρέπεται να στρίψεις πολλές φορές δεν βάζουν βέλος στο φανάρι και επικρατεί ένα μικρό μπάχαλο. Αν τους ρωτήσεις βέβαια θα σου πούν οτι βολεύει γιατί υποτίθεται οτι έχεις προτεραιότητα με το απλό στρογγυλό πράσινο φανάρι και αν σε "παίρνει" περνάς. 

Όσο για τα κινητά βανάκια, όλοι χρησιμοποιούσαν Waze, δήλωναν τις κινητές κάμερες (οι οποίες βρίσκονταν σε κρυφά σημεία πολλές φορές, πάνω απο στροφές ή σε υψώματα εθνικών δρόμων με αποτέλεσμα να μην τις εντοπίζεις εύκολα απο απόσταση) και ειδοποιούσε εγκαίρως τον επόμενο που θα βρισκόταν εκεί. Μάλιστα, όταν πέρναγες το Waze σε ρώταγε αν βρίσκεται αστυνομία ακόμη εκεί! 😅 Αν σε έπιαναν οι κινητές κάμερες, πάλι σε 2-3 μήνες είχες ραβασάκι απο ταχυδρομείο.

Προσεχώς τα ίδια και Ελλάδα. 

Βέβαια Κύπρο έχουν δρομάρες... Εδώ κοιτάμε πρώτα να τα πάρουμε και μετά να φτιάξουμε δρόμους, και αν φτιάχνουμε ειναι με το αζημίωτο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, petranthe είπε

Όχι.

Το ένα είναι άσχετο με το άλλο.

Όποιος κάνει παραβάσεις, πρέπει να τρώει πρόστιμο. Τέλος. Το αν δεν έχουμε καλούς δρόμους, που δεν έχουμε, δεν αναιρεί αυτή τη συνθήκη.

ξέρεις τι πρόβλημα δημιουργούν οι κακοί δρόμοι και υποδομές; παράδειγμα πόσες φορές δεν έχεις ορατότητα να βγεις από στοπ λόγω

1. δέντρων
2. μάντρες που εξέχουν
3. υποδομές όπως κουτιά του ΟΤΕ
4. παρκαρισμένα αυτοκίνητα

εάν κάποιος προκαλέσει ατύχημα, για ποιον λόγο να ευθύνεται εάν συντρέχει ένας από τους παραπάνω λόγους;

οι υποδομές πρέπει να φτιαχτούν. πρέπει τα φώτα να δουλεύουν, πρέπει οι δρόμοι να μην έχουν λακούβες που σε αναγκάζουν να κάνεις ελιγμούς, πρέπει να πεζοδρόμια να είναι προσβάσιμα, πρέπει να μην μαζεύονται νερά όταν βρέχει, πρέπει να υπάρχουν σωστές διαγραμμίσεις, να υπάρχει σωστή σήμανση, τα φανάρια να είναι φωτεινά. έχεις δει ποτέ να καθαρίζει κάποιος τα φανάρια στην Ελλάδα; γιατί στο εξωτερικό έχω δει. στην πόλη μου για έναν χρόνο οι διαβάσεις πεζών ήταν χωρίς διαγράμμιση γιατί δεν είχαν μπογιά και όταν πήγαμε στον δήμαρχο να διαμαρτυρηθούμε καθώς διαβάσεις σε σχολείο δεν ήταν ορατές, η απάντηση ήταν ''δεν υπάρχει πρόγραμμα για αυτό''.
έσκαψαν για την διασύνδεση του καλωδίου Αθήνας - Κρήτης πάνω στην εθνική Αθηνών Κορίνθου. η αριστερή λωρίδα είναι πλέον άχρηστη και επικίνδυνη καθώς έκαναν ένα μπάλωμα πλάτους 50-70 εκ στην αριστερή λωρίδα για 6 χλμ το οποίο δεν είναι επίπεδο και ''κάθεται'' ακόμη περισσότερο με τον καιρό. εάν προκληθεί ατύχημα εκεί (που το όριο είναι 100χαω), ποιος θα φταίει;

προφανώς και οι οδηγοί έχουν ευθύνη. οι υποδομές πρέπει να υπάρχουν σε κάθε περίπτωση. με μία πινακίδα επικίνδυνη στροφή ή ένα θαυμαστικό, δεν μπορείς να βγάλεις από πάνω σου την ευθύνη για τους άθλιους δρόμους που έχουμε.

14 λεπτά πριν, johnnycer είπε

Αυτο με το βελάκι πάντως και τις στροφές αριστερά/δεξιά μόνο στην Κύπρο (ίσως και Αγγλία?) το έχω δει. Ελλάδα πάντα έχεις ένα βελάκι που σου λέει που θα στρίψεις. Εκεί ενώ επιτρέπεται να στρίψεις πολλές φορές δεν βάζουν βέλος στο φανάρι και επικρατεί ένα μικρό μπάχαλο. Αν τους ρωτήσεις βέβαια θα σου πούν οτι βολεύει γιατί υποτίθεται οτι έχεις προτεραιότητα με το απλό στρογγυλό πράσινο φανάρι και αν σε "παίρνει" περνάς. 

 

 

το βελάκι στην δεξιά στροφή έχει την χρησιμότητα να δείξει πως υπάρχει διάβαση δεξιά και πρέπει να προσέχεις όταν στρίψεις. στην αριστερή στροφή, εάν ο δρόμος είναι δύο λωρίδες δεν χρειάζεται εκτός και εάν είναι πολύ κεντρικός δρόμος και δεν υπάρχει χρόνος να στρίψεις. όπως πχ Λεωφόρος Αθηνών.

51 λεπτά πριν, SpIChri είπε

Το θέμα είναι συνδυασμός κουλτούρας οδηγού-πεζού και παροχής υποδομών - επιβολής του ΚΟΚ. 

Σε όλες τις πόλεις στο εξωτερικό, υπάρχουν σαφή όρια για το που κινείται το όχημα, το πατίνι, το ποδήλατο και ο πεζός. Άρα έχει λυθεί το θέμα της υποδομής. Υπάρχει παντού εμφανής διάβαση και εμφανής διαγράμμιση στους δρόμους (αλήθεια, γιατί οι δικές τους οι μπογιές κρατάνε πάντα φρέσκες ενώ οι δικές μας όχι;)

 

για το (ηλεκτρικό) πατίνι δεν υπάρχει σχεδόν σε καμία πόλη σχέδιο και έχουν όλοι πρόβλημα

για τις διαγραμμίσεις, απλά τις περνάνε συνέχεια. δεν τις αφήνουν όπως εδώ αλλά πρέπει να παίζει ρόλο και η ποιότητα της ασφάλτου. σε εμάς γίνεται γυαλί, στο εξωτερικό δεν το έχω δει ποτέ αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, octap79 είπε

Whatabout-ism σε οτι πάει να γίνει σωστό στη γαμ...νη αυτη χώρα και αυτοι που χρησιμοποιούν ως επιχείρημα το ...."ας φτιάξουν πρώτα το τάδε"...."ας δούνε πρώτα τι γίνεται με το αλλο".....δεν καταλαβαίνουν οτι ακριβώς αυτή η αντιμετώπιση ειναι απο τα σημαντικότερα στραβά μας. Δεν πρέπει να φτιάξουμε/βελτιώσουμε ένα κακό γιατί έχουμε αλλα 9 ....οπότε να μενουμε στα ίδια. Οτι ξεβολεύει εμάς θα πρέπει του εναντιωθούμε άσχετα αν ειναι σωστό.

Τα ίδια με τον αντικαπνιστικό. 30 χρόνια είχαμε υποτίθεται νόμο για ξεχωριστούς χώρους καπνιστών και μη....δεν λειτούργουσε σχεδόν πουθενά σωστά. Με το που έγινε καθολικό σε κλειστούς χώρους, βγήκαν οι "θιγόμενοι" με 1000 λαλακίες.....πέρι "αγαπημένο αθλημα του ελληνα περι ρουφιανιάς" ..."να κοιτάξουν πρώτα να κάνουν το τάδε....", μόνο και μόνο γιατί κάποιοι ξεβολεύονταν.

Φίλε δεν είναι "whatabout", είναι θέμα κουλτούρας. Και μια και ανέφερες τον αντικαπνιστικό νόμο, θα ήθελα αν έχεις επαφή με επαρχία να μας πεις πόσο τηρείται σε καφετέριες κτλ. Πες σε πόλεις, όχι στα χωριά που μπαίνεις μέσα με μωρά και καπνίζουν και σε γράφουν στα @@ τους, θαμώνες και μαγαζάτορες.

Δεν υπάρχει οδική παιδεία στην Ελλάδα, ούτε στους πεζούς ούτε στους οδηγούς. Απλά και ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει σχολική εκπαίδευση, δεν υπάρχει αξιοκρατικό σύστημα για απόκτηση και συντήρηση διπλώματος και πολλά άλλα. Δεν υπάρχουν πίστες για να γίνεται σωστή εκπαίδευση στους οδηγούς και να γνωρίζουν πως θα πρέπει να συμπεριφέρονται. Οι περισσότεροι σχεδόν πάντα δεν κρατάνε καν τις αποστάσεις βάσει προδιαγραφών του οχήματός τους που θα εξασφαλίσουν ακινητοποίηση χωρίς να "κολλήσουν" στο προπορευόμενο όχημα. 

Οι κάμερες είναι ένας τρόπος να περιορίσεις το αποτέλεσμα. 'Οχι την αιτία. Τα έχουμε ξανακούσει αυτά εδώ και χρόνια, οπότε έχουμε δικαίωμα κάποιοι να είμαστε επιφυλακτικοί. 

Επεξ/σία από butters
  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Alexaras1991 said:

Και τι έγινε που είναι εισπρακτικό; Με πρόστιμο βάζει μυαλό ο παραβάτης.

Δεν θες πρόστιμο; Τότε σεβάσου τους κανόνες του δρόμου κι έτσι έχουμε ασφαλέστερους δρόμους.

 

2 hours ago, Dinos1973 said:

Γιαυτο να τους κάνουμε να χρεωκοπήσουν ακολουθώντας τον κόκ

Παρότι το γράφω ξεκάθαρα και οι δυο κανετε σαν να μην το διαβασατε: Δεν θα βοηθησει την οδικη ασφαλεια. 

Εισπρακτικο μετρο θα πει οτι στοχο εχει την εισπραξη, οχι την καλυτερευση.

Εκει διαφωνω. Ειδικα αυτο με τις πολυ χαμηλες ταχυτητες εντος πολης ειναι στα ορια του αστειου.

Πρόσφατα διάβαζα οτι εξεταζεται και οριο 20 km/h. Επισης ολοι ξερουμε οτι σπανια τα ορια ταχυτητας ειναι λογικα και ειναι παντα αρκετα προς τα κατω.

Οπότε μην ενθουσιάζεστε.

Ερχονται δυσκολες οδηγικες μερες, τιγκα στην κινηση και στην αργοπορια (αυτα οδηγουν σε νευρικη και επικινδυνη οδηγηση), και με προστιμα επι δικαιων και αδικων.

Πρωτο μετρο στη σειρα μαλιστα το οριο ταχυτητας...

 

 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Οταν δεν βαζουμε οι ιδιοι χαλιναρι στο ποδι μας θα το βαλουν αλλοι για εμας. αποι την αλλη αναρωτιεμε ... πως θα τρωνε προστιμα οσοι κυκλοφορανε χωρις πινακιδες, τα περισσοτερ δικυκλα που πανε αναποδα σε δρομους η περνανε πανω απο νησιδες , τα ηλεκτρικα που περνανε αερα απο πανω σου (αν εισαι πεζος) κλπ ....

  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, Tlykog said:

Καλά κάνουν. Αφού έχουμε καλούς δρόμους και σωστή σήμανση έχουν και απαιτήσεις…

Λογικο, για να φτιάξεις σωστό δρόμο σου κοστίζει πχ 500.000€ + μίζα και για να βάλεις μια πινακίδα με όριο από 90 σε 50 κοστίζει 200€.  Οι κάμερες τα βγάζουν τα λεφτά τους από τα πρόστιμα… Μια χαρά!

Για παραβιάσεις σήμανσης και όρια ταχύτητας εντός πόλεων καλά κάνουν.

και πιστα να κανουν τον δρόμο που συκνει 400+ χωρις κοπο  απο την στιγμή που περνάει μεσα απο κατοικημένη περιοχή 50 πολύ είναι κιόλας πανε σε καποια χωρα πχ ελβετια να δεις δρομοςμαρες αεροπλάνο προσγειώνεται και γλίστρας ποτε...... και μετα δες τα ορια...... θα σου φανεί η ελλαδα πίστα φανουν μετα με τα όριά που έχει
τα όριά είναι φτιαγμένα για το κάθε τι απρόοπτο μπορεί να συμβεί

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε σεβομαστε ουτε οι ιδιοι τους εαυτους μας .... Αμα βλεπω να παραβιαζουν 3 κοκκινα στη σειρα δεν ειναι απλα ετυχε .... Και τωρα με τα νεα ηλεκτρικα με την επιταχυνση που εχουν τι νομιζεται θα σας σωσουν αυτα που εχουν αποτυχει τοσα χρονια ? Εδω βαλαν κολονακια πεφταν πανω και σκοτωνοτουσαν , καναν κυκλικους κομβους και τα εκαναν τρισκ@τα . καναν παρεμβασεις και μας καναν το βιο αβιοτο θες ωρες να περασεις . Ναι οι καμερες δουλευαν - στην αρχη . Αλλη μια επικοινωνιακη μπουρδα της ελλαδας 2,0 να μας κανουν ευρωπεους - στα χαρτια :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...