BlueBlade Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα τα φώτα σας αν τυχών έχει κανείς παρόμοια εμπειρία. Έχουμε κλείσει για Χριστούγεννα αεροπορικά εισιτήρια με πληρωμή μέσω Paypal. Εντελώς τυχαία και αφού βρήκα ένα παράξενο ποσό στον λογαριασμό μου που δεν έβγαζε νόημα, είδα από την Paypal ότι το transaction έχει γίνει cancelled και φυσικά τα χρήματα από pending γυρίσανε στον λογαριασμό. Εννοείται πως ούτε απόδειξη πληρωμής έχει σταλεί από την Paypal. Από την άλλη. Η αεροπορική έχει εκδώσει και απόδειξη, confirmation mail και οι πληροφορίες κράτησης εμφανίζονται κανονικά στο site της αεροπορικής. Το τελευταίο διάστημα λοιπόν, πάω μπαλάκι από υπάλληλο σε υπάλληλο. Με 2 εκπροσώπους της αεροπορικής που μίλησα μέσω live chat. Είναι κάθετοι ότι δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα σε ότι αφορά τα εισιτήρια (σημειώνω ότι έχω κρατήσει αντίγραφα από τις συνομιλίες) και ότι θα έπρεπε να μιλήσουμε με Paypal μιας και λογικά η πληρωμή έγινε από αυτούς και αυτοί θα πρέπει να πάρουν τα λεφτά. Μιλάω με Paypal, που λένε πως η συναλλαγή ακυρώθηκε από την αεροπορική και θα πρέπει να μιλήσω μαζί τους. Εμένα αυτό που με καίει είναι μην τυχών ξυπνήσει η αεροπορική σε καμιά εβδομάδα και μας πει ότι "Άκυρα τα εισιτήρια γιατί δεν έχουν πληρωθεί". Κάτι καταστροφικό πρακτικά μιας και 20 μέρες πριν τα Χριστούγεννα τα εισιτήρια θα είναι στον Θεό. Έχει κανείς καμια ιδέα; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Give-me-a-hit Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Τράβηξε τα λεφτά από κάπου? Μήπως τα τράβηξε απ' ό τον συνδεδεμένο λογαριασμό τραπέζης ή καρτας και όχι από το PayPal balance ?
BlueBlade Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 9 λεπτά πριν, Give-me-a-hit είπε Τράβηξε τα λεφτά από κάπου? Μήπως τα τράβηξε απ' ό τον συνδεδεμένο λογαριασμό τραπέζης ή καρτας και όχι από το PayPal balance ? Είναι να μπω σήμερα αύριο να το τσεκάρω αναλυτικά έσοδα - έξοδα των τελευταίων μηνών. Το θέμα ξεκίνησε όταν βρέθηκαν λεφτά που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν βάση των εξόδων που έχουν γίνει μέσα στον μήνα. Εκτός αυτού και έτσι να ήταν, δεν θα έστελνε ένα mail η paypal όπως κανει παντα στις πληρωμές;
Finn Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Μου είχε τύχει κάτι παρόμοιο πριν ενα δυο χρόνια, με την κράτηση να προχωράει, η πληρωμή με κάρτα να αποτυγχάνει και στο panel της ryanair τα ταξίδια τα εμφάνιζε κανονικά. Όταν πήγαινα να προχωρήσω όμως σε check-in ή επεξεργασία της κράτησης τότε έβγαζε ενα απροσδιόριστο σφάλμα. Εν τέλει μίλησα με support και μου ειπαν οτι είναι άκυρη η κράτηση οπότε και προχώρησα εκ νέου σε κράτηση. 2
BlueBlade Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 26 λεπτά πριν, Finn είπε Μου είχε τύχει κάτι παρόμοιο πριν ενα δυο χρόνια, με την κράτηση να προχωράει, η πληρωμή με κάρτα να αποτυγχάνει και στο panel της ryanair τα ταξίδια τα εμφάνιζε κανονικά. Όταν πήγαινα να προχωρήσω όμως σε check-in ή επεξεργασία της κράτησης τότε έβγαζε ενα απροσδιόριστο σφάλμα. Εν τέλει μίλησα με support και μου ειπαν οτι είναι άκυρη η κράτηση οπότε και προχώρησα εκ νέου σε κράτηση. Αυτό ακριβώς τρέμω και εγώ. Ωραία ιδέα πάντως, θα δοκιμάσω να πω ότι προσθέτω καμιά βαλίτσα μπας και γυρίσει κανένα αποτέλεσμα. Πάντως για αυτό κράτησα τις συνομιλίες και ελπίζω αν τυχών φτάσει το πράγμα εκεί, να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα