Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά και εμένα πολλές φορές προσπαθεί να με πάει από κάτι χωματόδρομους ότι να ναι..θέλει προσοχή η οικονομία που προτείνει γιατί μπορείς να βρεθείς στον αέρα  😂

Επεξ/σία από JohnnieGr88
Δημοσ.
4 hours ago, LLLEFTERIS said:

Εμενα το Sygic με εβαλε να μπω μεσα απο στρατοπεδο να περασω κανονικα την πυλη.

Τελικά πέρασες;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dbrillis είπε

Ή να σου πει στριψε δεξια και να μην υπαρψει δρομος.
Εγω παντα στριβω και ας μην εχει δρομο γιατι "Ένα πρόγραμμα πλοήγησης οφείλει να καθοδηγεί σωστά την χρήστη της".

Εσύ μάλλον νομίζεις ότι η πλειοψηφία των οδηγών είναι σε εκείνο το επίπεδο εμπειρίας που τους επιτρέπει να καταλαβαίνουν ότι το gps είναι ένα βοηθητικό σύστημα και τίποτα παραπάνω.

2 ώρες πριν, J0hn82 είπε

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη… Χρειάζονται πολλές αναφορές από διαφορετικούς χρήστες για να το λάβουν υπόψη.

Αφενός πρακτικά αυτό που λέτε δεν είναι δυνατό, όχι σε σύντομο χρόνο, αφετέρου ο οδηγός έχει πάντα την ευθύνη να ελέγχει τη σήμανση του οδικού δικτύου, την κατάσταση του οδοστρώματος, κλπ.

Αν δεν υπάρχει σήμανση (απίθανο) είναι ευθύνη της πολιτείας.

Στην θεωρία πάντα ο οδηγός είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του οχήματος. Το επίπεδο εμπειρίας όμως του καθενός και η αντιληπτική του ικανότητα διαφέρει απο άτομο σε άτομο. Ένας άπειρος ή ηλικιωμένος οδηγός βασίζεται περισσότερο σε βοηθητικά συστήματα από ότι ένας έμπειρος ή σε καλή ηλικία. Βάλε πχ τον 70+ παππού σου να πάει κάπου που δεν ξέρει τον δρόμο με χρήση gps και εξήγησε του ότι τούτο το μαραφέτι δεν είναι θεόσταλτο αλλά κάνει λάθη και πρέπει να βλέπει κυρίως τον δρόμο και όχι την οθόνη του gps.

Δημοσ.

Ήμουν στην Γαύδο και με πήγε από χωματόδρομο και κόλλησα κιόλας ενώ είχε άλλη διαδρομή με άσφαλτο κανονικά για την ίδια παραλία 

Επίσης άλλη φορά στην μεσογείων με κατεύθυνση προς Αθήνα μου έλεγε να κάνω αναστροφή για να πάω από Αττική οδό 

Οπότε ναι θεωρώ πως άμα του έρθει σε σκοτώνει κιόλας 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον έχει ότι πολλοί παρατηρούν και καταδεικνύουν τις ευθύνες μίας τριτοκοσμικής και ασόβαρης χώρας (ή και περισσοτέρων) ... 
αλλά όταν αυτά συμβάινουν σε μια σοβαρή και ''πρωτοκοσμική'' χώρα (όπως αναφέρει το άρθρο λίγο παρακάτω) όπως βλέπω κανείς δεν το παρατηρεί - αναφέρει - σχολιάζει (μέχρι στιγμής)...   έτσι είναι, άμα έχεις καλό όνομα στην πιάτσα...

20 ώρες πριν, Axlmon είπε

.............
Παρόμοια περιστατικά έχουν καταγραφεί στο παρελθόν. Το 2022, η οικογένεια ενός άνδρα από τη Βόρεια Καρολίνα κατέθεσε αγωγή κατά της εταιρείας, όταν τα Google Maps τον οδήγησαν σε γέφυρα που είχε καταρρεύσει χρόνια πριν, με αποτέλεσμα το θάνατό του.
............ 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν υπάρχει "φταίει ο πλοηγός". Είναι 100% εύθυμη του οδηγού για το που πάει. Το ότι μπορεί να υπάρξει λάθος είναι δεδομένο και αυτό πρέπει από την αρχή να το ξέρει ο οδηγός για να μην χάνει την προσοχή του. 

Ομοίως και οι αρχές, πινακίδες, τροχονόμους μπλόκα, όλα πρέπει να υπάρχουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια... να βγαλω την κακια μου θελω για το Google Maps: Ειναι σχεδον απαραδεκτη εφαρμογη. Απο προσωπικη εμπειρια. Παντα κακες προτασεις για το δρομολογιο... που δεν μπορεις κιολας να τις αλλαξεις. Ακομα δεν εχει σκεφτει κανεις εκει την τεχνολογια ενδιαμεσου σημειου. Μονο αρχη διαδρομης και τελος. Κατι να μπορεις να πατας ενδιαμεσο σημειο για να καθορισεις την διαδρομη οπως την θελεις εσυ, 2024 και κανενας εκει προγραμματισταρας δεν το εχει σκεφτει. Πολυ θα ηθελα να ειμαι ιδιοκτητης κατι τετοιο στην google και να μπαινω να ριχνω κλωτσιες στους προγραμματισταρες.

Επεξ/σία από laskos54
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, music_lover είπε

Εσύ μάλλον νομίζεις ότι η πλειοψηφία των οδηγών είναι σε εκείνο το επίπεδο εμπειρίας που τους επιτρέπει να καταλαβαίνουν ότι το gps είναι ένα βοηθητικό σύστημα και τίποτα παραπάνω.

Οποίος δεν ειναι ικανος να οδηγεί να του αφαιρεθεί το δίπλωμα, και εμενα μεσα. 

Τα υπολοιπα ειναι θεωρίες. 

34 λεπτά πριν, laskos54 είπε

Παιδια... να βγαλω την κακια μου θελω για το Google Maps: Ειναι σχεδον απαραδεκτη εφαρμογη. Απο προσωπικη εμπειρια. Παντα κακες προτασεις για το δρομολογιο... που δεν μπορεις κιολας να τις αλλαξεις. Ακομα δεν εχει σκεφτει κανεις εκει την τεχνολογια ενδιαμεσου σημειου. Μονο αρχη διαδρομης και τελος. Κατι να μπορεις να πατας ενδιαμεσο σημειο για να καθορισεις την διαδρομη οπως την θελεις εσυ, 2024 και κανενας εκει προγραμματισταρας δεν το εχει σκεφτει. Πολυ θα ηθελα να ειμαι ιδιοκτητης κατι τετοιο στην google και να μπαινω να ριχνω κλωτσιες στους προγραμματισταρες.

Πλήρωσε για μια καλύτερη. 

Μην περιμένεις να γίνεις ιδιοκτήτης και μετα να να περιμένεις πάλι να αλλαξουν τα πράγματα οι προγραμματιστες.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, hellghan είπε

καλα δεν έβλεπαν; τυφλοί ήταν

Άμα ήταν νύχτα και δεν είχε φώτα προφανώς και δεν έβλεπαν.

15 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Το άρθρο λέει ότι έγινε νύχτα. Πάντως αν υπήρχαν πινακίδες θα έπρεπε να τις έβλεπαν (αν και μιλάμε για Ινδία, εκεί ίσως να είναι και λίγο χύμα στο κύμα όπως και εμείς εδώ στην Ελλάδα).

Έχεις ταξιδέψει Ινδία Πακιστάν σε αυτά τα μέρη γενικότερα φίλε και το λες αυτό; Η Ελλάδα είναι όαση! Μην ακούτε τον κάθε τυχάρπαστο που λέει την Ελλάδα Ελλάδισταν. 

Δημοσ.

Όσοι βγάζετε τυφλό τον οδηγό μάλλον δεν έχετε οδηγήσει ποτέ βράδυ σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φωτισμό. Τίποτα δεν βλέπεις, ακόμα και με προβολείς ακολουθείς γραμμές στον δρόμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liopyr είπε

Όσοι βγάζετε τυφλό τον οδηγό μάλλον δεν έχετε οδηγήσει ποτέ βράδυ σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φωτισμό. Τίποτα δεν βλέπεις, ακόμα και με προβολείς ακολουθείς γραμμές στον δρόμο.

Κανεις λαθος, αν εχεις συνηθισει να οδηγας επαρχια το βραδυ ειναι καλυτερα γιατι βλεπεις τα φωτα του απεναντι στις στροφες...

Εγω οποτε κανω μια διαδρομη με στροφες 40 χλμ ας πουμε την ημερα χρειαζομαι 40 λεπτα και το βραδυ 30 - 35 αναλογως τα κεφια μου...
 

Επεξ/σία από ScorpioX777
Δημοσ.
1 ώρα πριν, liopyr είπε

Όσοι βγάζετε τυφλό τον οδηγό μάλλον δεν έχετε οδηγήσει ποτέ βράδυ σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φωτισμό. Τίποτα δεν βλέπεις, ακόμα και με προβολείς ακολουθείς γραμμές στον δρόμο.

Έχουμε, με κάθε συνθήκη που μπορείς να συναντήσεις στο βουνό… Και μάλιστα με μηχανή, που εξ ορισμού είναι υποδεέστερη σε ο,τι αφορά τον φωτισμό και πιο απαιτητική στην οδήγηση.

Ο οδηγός οφείλει να προσαρμόζεται στις συνθήκες και να οδηγεί με ασφάλεια. Αν οι συνθήκες απαιτούν να οδηγείς με 20 πας με 20, όχι με 100, ούτε καν 60. Αν μάλιστα δεν γνωρίζεις τον δρόμο πας όσο πιο επιφυλακτικά γίνεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...