TheProgressive Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Γεια σε ολους, εχω ενα θεμα με ενα ρολοι που αγορασα απο τα public. Αγοραστηκε 15/11/24 αλλα ενεργοποιηθηκε 23/11 οποτε η εγγυηση ξεκιναει πριν λιγες μερες. Το προβλημα ειναι στην λειτουργια καρπου. Ενω ειναι απενεργοποιημενη με ρυθμισμενη οθονη 70 δευτερολεπτα κουναω λιγο το χερι και μαυριζει η οθονη, ειναι σαν να κουβαλαω πανω μου ενα μαυρο γυαλι. Πηρα τηλ στην apple μου ειπαν να κανω ολα τα απαραιτητα βηματα αλλα δεν εφτιαξε. Εκανα απεζευγοποιηση reset τιποτα. Η apple λεει δεν διαβαζει την εντολη. Μου ειπαν να παω isystem πηγα και μετα απο πολλη ωρα μου ειπαν οτινειναι φυσιολογικο ενω αρχικα τους ειχε φανει παραξενο. Καναν και εκει ολες τις απαραιτητες ενεργειες δεν εφτιαξε. Το περιεργο ειναι οτι το προηγουμενο ιδιο ρολοι ακριβως που χα δεν το εκανε(το χα παρει περυσι). Δοκιμασαμε και ενα ultra 2 και δεν το κανε και λεει ο υπαλληλος ναι ειναι διαφορετικα ρολογια. Λεω τι διαφορετικα ιδιο λογισμικο εχουν και ιδια ενημερωση. Εφυγα απο εκει με τα πολλα πηρα τηλ στην apple και παλι η apple μου ειπε οτι στο βιντεο που ανεβασα φαινεται οτι εχει θεμα και δεν ανταποκρινεται και θα το ψαξουν παραπανω. Μου ειπαν να το παω στην public που αγοραστηκε αλλα εκει το 7 ημερες για αντικατασταση λενε εχει παρελθει ενω εγω το ενεργοποιησα πριν 4 μερες αν και αγοραστηκε 15 του μηνα. Θελω αποψεις για το τι μπορω να κανω και αν εχει κι αλλος το ιδιο θεμα. Ξαναλεω απεργοποιημενη η αφυπνιση καρπου κουναω καρπο σβηνει η οθονη. Με το always on με το που κουναω σκοτεινιαζει με παει εκει που δειχνει την ωρα με λιγη φωτεινοτητα αλλα δεν κλεινει εντελως(βγαινει απο το μενου).
tryf3 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Βασικά η εγγύηση ξεκινάει την ημέρα αγοράς και όχι την ημέρα ενεργοποίησης.
arxontas2323 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, tryf3 είπε Βασικά η εγγύηση ξεκινάει την ημέρα αγοράς και όχι την ημέρα ενεργοποίησης. η εγγυηση με αποδειξη εννοεις...γιατι η εγγυηση της apple σε περιπτωση που δν εχεις αποδειξη ξεκιναει με την ενεργοποιηση της συσκευης
TheProgressive Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε η εγγυηση με αποδειξη εννοεις...γιατι η εγγυηση της apple σε περιπτωση που δν εχεις αποδειξη ξεκιναει με την ενεργοποιηση της συσκευης Ειναι απλο το πρωτο χρονο εγγυησης τον καλυπτει ο κατασκευαστης αρα η apple και τον δευτερο το καταστημα. Επειδη εγω αγορασα με τιμολογιο εχω 1 ετος μονο απο την apple!
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 2 hours ago, TheProgressive said: Ειναι απλο το πρωτο χρονο εγγυησης τον καλυπτει ο κατασκευαστης αρα η apple και τον δευτερο το καταστημα. Επειδη εγω αγορασα με τιμολογιο εχω 1 ετος μονο απο την apple! Άτυπα, θα σε καλύψουν και απο την apple και μετά τον πρώτο έτος κατά πάσα πιθανότητα. 1
efib Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, TheProgressive είπε Ειναι απλο το πρωτο χρονο εγγυησης τον καλυπτει ο κατασκευαστης αρα η apple και τον δευτερο το καταστημα. Επειδη εγω αγορασα με τιμολογιο εχω 1 ετος μονο απο την apple! http://forum.iphonehellas.gr/topic/170226-εγγύηση-2-ετών-με-τιμολογιο/ 2 χρόνια εγγύηση και είναι νόμιμο δικαίωμα σου. Όταν ξέρουμε τα δικαιώματα μας μόνο κέρδος έχουμε. Δεν σου κάνουν χάρη , όπως υποδηλώνει το "άτυπα" και "κατά πάσα πιθανότητα". Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2024 από efib 1
TheProgressive Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 17 λεπτά πριν, efib είπε http://forum.iphonehellas.gr/topic/170226-εγγύηση-2-ετών-με-τιμολογιο/ 2 χρόνια εγγύηση και είναι νόμιμο δικαίωμα σου. Όταν ξέρουμε τα δικαιώματα μας μόνο κέρδος έχουμε. Δεν σου κάνουν χάρη , όπως υποδηλώνει το "άτυπα" και "κατά πάσα πιθανότητα". Μπορεις να μου πεις με σιγουρα οτι κατι που αγοραστηκε με τιμολογιο εχει 2 χρονια εγγυηση αντι 1 ? Και αν ναι στειλε μου την νομοθεσια αν δεν σου κανει κοπο!
efib Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Σου έστειλα το λινκ να το διαβάσεις και να δεις ότι έχεις 2 χρόνια και να τα απαιτήσεις. Στην δική μου περίπτωση, αγορασμενο από Γερμανό με τιμολόγιο, μου το πέρασαν στην εγγύηση. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις όσα έχει γράψει το μέλος του iph. Αν δεν σε καλύπτουν οι πληροφορίες στο ίντερνετ, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με το μέλος που έγραψε το νήμα και είναι νομικός ή κάποιο δικηγόρο της επιλογής σου και να σε κατατοπίσει.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 18 minutes ago, TheProgressive said: Μπορεις να μου πεις με σιγουρα οτι κατι που αγοραστηκε με τιμολογιο εχει 2 χρονια εγγυηση αντι 1 ? Και αν ναι στειλε μου την νομοθεσια αν δεν σου κανει κοπο! Δεν θα σου στείλει τίποτα. Ο διαχωρισμός σχετικά με την κάλυψη της εγγύησης ανάλογα με το αν αγοράστηκε με τιμολόγιο ή όχι, αναγράφεται σχεδόν σε όλες τις σελίδες των καταστημάτων. Σχεδόν πάντα όμως «άτυπα» καλύπτεσαι στις περισσότερες περιπτώσεις μιας και «πατάμε» και πάνω σε κανόνες της ΕΕ και επειδή κανείς δεν θέλει να ψάχνει με τις ώρες και να μπαίνει σε διαδικασίες που μπορεί να έχουν κόστος, στο τέλος σε καλύπτουν όλοι για 2 χρόνια. Αν δεις σε επίσημα επισκευαστικά κέντρα της Apple στην Ελλάδα, όταν στέλνουν το παραστατικό αγοράς στην Apple για να δικαιολογηθεί η κάλυψη της επισκευής, δεν αναφέρουν πουθενά στο σύστημα πως πρόκειται για τιμολόγιο, «ποντάροντας» πως ούτε και η apple δεν θα ασχοληθεί με το να το ψάξει. Άρα κρατάς το βασικό: θα έχεις 2 χρόνια κάλυψης ακόμη κι αν αγοράσεις με τιμολόγιο. 1
efib Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Έχεις 2 έτη εγγύηση όταν η συσκευή που αγόρασες με τιμολόγιο προορίζεται για προσωπική σου χρήση, και θεωρείσαι καταναλωτής. Το γράφω ξανά γιατί κάποιος μου έκανε report. Τι σχέση έχει η apple με τον 2ο χρόνο εγγύησης; Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2024 από efib
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Ο δεύτερος χρόνος κάλυψης είναι υποχρέωση του εμπόρου που πούλησε τη συσκευή και όχι του κατασκευαστή. Ο έμπορος οφείλει να ακολουθήσει τους νόμους της χώρας και της ΕΕ αλλά δεν είναι απαραίτητο πως και ο κατασκευαστής θα κάνει το ίδιο. Το λέω γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις με σοβαρές βλάβες ή που θα χρειαστεί ολική αντικατάσταση ενός προϊόντος, μπορεί να παρουσιαστούν διάφορα «θεματάκια» και καθυστερήσεις στο service σε συσκευή αγορασμένη με τιμολόγιο, τόσο από την πλευρά του εμπόρου όσο και από τον ίδιο τον κατασκευαστή (αν απευθυνθούν σε αυτόν). Επίσης αυτό το «αγοράζω με τιμολόγιο αλλά είναι για προσωπική χρήση», μην το λέτε έτσι «αβάδιστα», γιατί στο τέλος θα την πληρώσουμε όλοι… 1
efib Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δεν ενδιαφέρει κανέναν πως θα καταφέρει ο έμπορος να δώσει την νόμιμη 2ετη εγγύηση. Μήπως να μην την ζητήσουμε κιόλας για να μην τον ταλαιπωρηθεί; Μην ζημιωθεί και οικονομικά:
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 1 minute ago, efib said: Δεν ενδιαφέρει κανέναν πως θα καταφέρει ο έμπορος να δώσει την νόμιμη 2ετη εγγύηση. Μήπως να μην την ζητήσουμε κιόλας για να μην τον ταλαιπωρηθεί; Μην ζημιωθεί και οικονομικά: Όχι σε γενικές γραμμές δεν σε ενδιαφέρει. Θα σε ενδιαφέρει όμως αν παρουσιαστεί βλάβη σε ένα μηχάνημα με το οποίο κάνεις τη δουλειά σου και ο έμπορος θα σου απαντήσει πως περιμένει εντολή επισκευής ή παραλαβή ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή… Δεν επισκευάζονται όλες οι συσκευές χύμα οπουδήποτε και με οποιοδήποτε ανταλλακτικό. Και εκεί παίζει ρόλο στην όλη διαδικασία και ο κατασκευαστής. Και κάπως έτσι έχουμε περιπτώσεις που περνάνε 2 μήνες με πινγκ πονγκ ευθυνών. 1
efib Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, billdanos είπε Όχι σε γενικές γραμμές δεν σε ενδιαφέρει. Θα σε ενδιαφέρει όμως αν παρουσιαστεί βλάβη σε ένα μηχάνημα με το οποίο κάνεις τη δουλειά σου και ο έμπορος θα σου απαντήσει πως περιμένει εντολή επισκευής ή παραλαβή ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή… Δεν επισκευάζονται όλες οι συσκευές χύμα οπουδήποτε και με οποιοδήποτε ανταλλακτικό. Και εκεί παίζει ρόλο στην όλη διαδικασία και ο κατασκευαστής. Και κάπως έτσι έχουμε περιπτώσεις που περνάνε 2 μήνες με πινγκ πονγκ ευθυνών. Μάντεψε; Πάλι δεν με ενδιαφέρει! Πάλι σε βρίσκω αδιάβαστο ομως... Εάν καθυστερήσει πάνω από 15 ημέρες η επισκευή, τότε είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν συσκευή αντικατάστασης 🫣 Η νομοθεσία δίνει δικαιώματα στον καταναλωτή, όταν τα γνωρίζουμε μόνο κέρδος έχουμε 😘 Είδες και εσύ πώς ξεκίνησες με "κατά πάσα πιθανότητα και άτυπα", και κατάλαβες ότι είναι βέβαιο και νόμιμο δικαίωμα του καταναλωτή; Η άποψη μου είναι αγορά από αμαζον εάν είναι εφικτό, και δεν μπλέκεις με ελληνικά μαγαζάκια που κάνουν τον Κινέζο. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2024 από efib 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2024 12 minutes ago, efib said: Μάντεψε; Πάλι δεν με ενδιαφέρει! Πάλι σε βρίσκω αδιάβαστο ομως... Εάν καθυστερήσει πάνω από 15 ημέρες η επισκευή, τότε είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν συσκευή αντικατάστασης 🫣 Η νομοθεσία δίνει δικαιώματα στον καταναλωτή, όταν τα γνωρίζουμε μόνο κέρδος έχουμε 😘 Είδες και εσύ πώς ξεκίνησες με "κατά πάσα πιθανότητα και άτυπα", και κατάλαβες ότι είναι βέβαιο και νόμιμο δικαίωμα του καταναλωτή; Η άποψη μου είναι αγορά από αμαζον εάν είναι εφικτό, και δεν μπλέκεις με ελληνικά μαγαζάκια που κάνουν τον Κινέζο. Σε ποια χώρα ζεις είπαμε; 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα