Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα είμαι σε αναζήτηση χτισίματος νεου PC.

Κάποια εξαρτήματα τα είχα ή τα αγόρασα τώρα.
- Τροφοδοτικό Corsair RMx Series RM850x (2021) 850W 80 Plus Gold
- RAM  PATRIOT VIPER VENOM 64GB (2X32GB) DDR5 6000MHZ CL30
- SSD KINGSTON SKC3000D/2048G KC3000 2TB 
-Κάρτα γραφικών Gigabyte GTX1060 6GB Windforce OC

Όπως καταλάβατε παιχνίδια δεν παίζω, έτσι στον χαβαλέ που και που θα παίξω κανα TFT , τώρα πήρα το Age of Mythology να θυμηθούμε τα νιάτα μας αλλά πολύ casual καταστάσεις. Είμαι μηχανικός κυρίως ασχολούμαι με Φ/Β οπότε τρέχω συνέχεια προσομοιώσεις σε προγράμματα τύπου PVSOL, PVSyst κτλ  Οχι οτι προσομοιώνω τα πάρκα στην έρημο της Κίνας ή οτι αυτά τα προγράμματα απαιτούν καμιά τεράστια επεξεργαστική ισχύ αλλά και για λόγους εξόδων θα ήθελα ενα σχετικά καλό σύστημα/επεξεργαστή. Επίσης τελευταία εχω μπει, καθαρά ερασιτεχνικά για την ώρα, και σε επεξεργασία λίγο εικόνας και βίντεο σαν χόμπι αλλά θα ήθελα γενικά κάτι δυνατό ακόμα και αν μπω λίγο πιο ζωηρά στο παιχνίδι να μπορώ άνετα να κάνω τα tasks που θέλω.

Ζητάω λοιπόν τις γνώμες σας για το τι επεξεργαστή και κατ επέκταση μητρική να διαλέξω.Είμαι ανάμεσα σ αυτούς τους 3 επεξεργαστές του τίτλου, απ την μια ο 14700 έχει καλή τιμή τώρα περίπου κάτω απο 100€ απ τους άλλους δυο , είναι ώριμη πλατφόρμα με πολλές επιλογές σε μητρική. Απ την άλλη γνωρίζουμε τι θέμα προέκυψε με την Intel και την 14η γενιά. Ο Ryzen 9 νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή αν και σε κάποια benchmarks χάνει απ τον Ultra 7 που όμως είναι κ αυτός ακριβούτσικος και λίγες επιλογές σε Mobo.  Budget μαζί CPU+Budget 700-750€(εντάξει αν είναι κάτι που αξίζει πολύ ανεβαίνουμε λίγο ακόμα αλλά μην φτάσουμε τα 1000€)