Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ τους συνforumites

ήθελα να μας πουν τις εμπειριες τους όσοι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ταξίδια . Ενδιαφερομαι για αγορά ηλεκτρικού με αυτονομία περίπου 350χλμ με τα χυτή τα 120 χλμ σε εθνική .

βλεπω στην εφαρμογή ότι το δίκτυο των φορτία των είναι σχετικά ανεπτυγμένο . Δηλ σε οκά τα πιθανά ταξίδια υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για φόρτιση 

 

αλλα ποια εινΙ η πραγματικότητα με άτομα που έχουν ζησει την εμπειρία . Στην πράξη είναι εύκολο ή θέλει προγραμματισμό σε ταξίδια :

1) δηλ ποσό εύκολα βρίσκουν διαθέσιμους φορτιστές σε εθνικές ή εξοχή 

2) αν έχουν αναμονή συχνά 

3) αν η φόρτιση εωσ 80% διαρκεί περίπου μισή ώρα ή αυτό ισχύει για μερικούς φορτιστές (ταχύ φορτιστές)

4) αν τελικά το ταξίδι στην εξοχή είναι ευχαριστώ με ηλεκτρικό ή έχουν μια μεγάλη έννοια συνέχει ;

 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξανα  αοριστη συζητηση..οποιοδηποτε ev αμαξι κυκλοφορει στην αγορα αθηνα θεσ.κη δεν φτανει(400κμ αποσταση με 120 140km/h ) ..αν ειναι φορτωμενο  με 4-5 ατομα κ βαλιτσες + κλιμα με  130 ή 140km μ.ο. πεφτει στα 250κμ η αυτονομια 

Πολλους γρηγορους φορτιστες δεν θα υπαρχουν στην διαδρομη π θες..αργους σχεδον παντου...

Σχεδον ολα τα νεα αυτοκ  κανουν το 20 -80% στο 20 -30λεπτπο  ΜΟΝΟ σε DC γρηγορο φορτιστη των 100-250 kw .σχεδον ολα τα ηλεκτρικα ακομη κ 50-150κ ευρω σε ac(αργο ή οικιακο) φορτιστη εχουν αστεια φορτιση 11kw(τριφασικο)π θελουν 5-6ωρες... 

ΟΛΑ τα ηλεκτρικα αν θες να τα κρατησεις μετα την εγγυηση ..τους συμπεριφερεσαι σαν τα κινητα .δηλ φορτιση μονο απο 20 εως 80 % 

δεν παιρνεις ηλεκτρικο αμαξι αν κανεις εκδρομες /εχεις οικογενεια σε ταξιδια /τρεχεις ή εισαι αγχωδης

Επεξ/σία από kage
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω παντως καθε φορα που σταματα σε ΣΕΑ, ειδικα σε εξοδους-3ημερα κτλ, βλεπω τουλαχιστον 3-4 θερμικους να ειναι σταματημενοι στις θεσεις των φορτιστων γιατί τους ενοχλει ο κωλος τους να περπατησουν 10 μετρα παραπανω να παρουν καφε

Σκεψου να θες εσυ να φορτισεις οπωσδηποτε και να ψαχνεις τον "ενα λεπτακι εκανα αδερφε, ηθελα εξτρα κανελλα στον φρεντο καπουτσινο και με επιασε κοψιμο φιλαρακο"😉

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 6
Δημοσ.
12 hours ago, manosbr said:

Χαιρετώ τους συνforumites

ήθελα να μας πουν τις εμπειριες τους όσοι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ταξίδια . Ενδιαφερομαι για αγορά ηλεκτρικού με αυτονομία περίπου 350χλμ με τα χυτή τα 120 χλμ σε εθνική .

βλεπω στην εφαρμογή ότι το δίκτυο των φορτία των είναι σχετικά ανεπτυγμένο . Δηλ σε οκά τα πιθανά ταξίδια υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για φόρτιση 

 

αλλα ποια εινΙ η πραγματικότητα με άτομα που έχουν ζησει την εμπειρία . Στην πράξη είναι εύκολο ή θέλει προγραμματισμό σε ταξίδια :

1) δηλ ποσό εύκολα βρίσκουν διαθέσιμους φορτιστές σε εθνικές ή εξοχή 

2) αν έχουν αναμονή συχνά 

3) αν η φόρτιση εωσ 80% διαρκεί περίπου μισή ώρα ή αυτό ισχύει για μερικούς φορτιστές (ταχύ φορτιστές)

4) αν τελικά το ταξίδι στην εξοχή είναι ευχαριστώ με ηλεκτρικό ή έχουν μια μεγάλη έννοια συνέχει ;

 

Καταρχας καλα κανεις και ζητας γνωμη απο τους κατοχους γιατι οι μη κατοχοι εκτος απο ασχετοι εχουν και συνεχως προβληματα με τα ηλεκτρικα που δεν εχουν.

 

Κατοχος λοιπον Hyundai Kona 64kwh εδω και 3+ χρονια με 62000+ στο δρομο εχω γυρισει ολη την Ελλαδα. Πανω απο τα μισα χιλιομετρα ειναι σε εκδρομες.

Το αυτοκινητο εχει καλη αυτονομια αλλα αργη φορτιση για τα σημερινα δεδομενα ( max 77kw ).

Στα ερωτηματα σου λοιπον:

1) Πανευκολα υπαρχουν παντου (www.plugshare.com)

2) Ποτε δεν ειχα αναμονη . Μπορει ομως να εχεις οντως σε μερες που εχει πολυ κινηση ( τριημερα γιορτες κλπ ). Δεν εχω ακουσει ποτε να περιμενε καποιος πολυ αν και οταν τυχει

3) Στο ταξιδι θα χρσηιμοποιησεις σιγουρα ταχυφορτιστη ( =<50kw ) . Εξαρταται και απο τον φορτιστη και απο το αυτοκινητο σου. To δικο μου που ειναι απο τα πιο αργα θελει 45 λεπτα 10-80% .Σε αλλα αυτοκινητα μπορει να ειναι και 20 λεπτα για το ιδιο ποσοστο.

4) Ειναι πολυ πιο ευχαριστο απο θερμικο . Δεν σε απασχολει κατι.

Προγραμματισμος χρειαζεται αναλογα ποση αυτονομια εχεις και ποσο μακρια θα πας. Πχ για να παω Ναυπλιο απο Αθηνα δεν με απασχολει τιποτα. Οταν πηγα Καστορια ειδα στο χαρτη που θα σταματησω ενδιαμεσα για μια αναπληρωση. Δεν ξερω πως φανταζεσαι τον "προγραμματισμο" αλλα δεν παιρνει πανω απο 1 λεπτο. Με θερμικο θα ηθελα πολυ περισσοτερο χρονο  αν δεν ηθελα να βαλω σε οτι πρατηριο να ναι ( Τα περισσοτερα ειτε σε κλεβουν ειτε βαζουν νοθευμενο  ειτε και τα δυο).

 

 

  • Like 8
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

Καταρχας καλα κανεις και ζητας γνωμη απο τους κατοχους γιατι οι μη κατοχοι εκτος απο ασχετοι εχουν και συνεχως προβληματα με τα ηλεκτρικα που δεν εχουν.

 

Κατοχος λοιπον Hyundai Kona 64kwh εδω και 3+ χρονια με 62000+ στο δρομο εχω γυρισει ολη την Ελλαδα. Πανω απο τα μισα χιλιομετρα ειναι σε εκδρομες.

Το αυτοκινητο εχει καλη αυτονομια αλλα αργη φορτιση για τα σημερινα δεδομενα ( max 77kw ).

Στα ερωτηματα σου λοιπον:

1) Πανευκολα υπαρχουν παντου (www.plugshare.com)

2) Ποτε δεν ειχα αναμονη . Μπορει ομως να εχεις οντως σε μερες που εχει πολυ κινηση ( τριημερα γιορτες κλπ ). Δεν εχω ακουσει ποτε να περιμενε καποιος πολυ αν και οταν τυχει

3) Στο ταξιδι θα χρσηιμοποιησεις σιγουρα ταχυφορτιστη ( =<50kw ) . Εξαρταται και απο τον φορτιστη και απο το αυτοκινητο σου. To δικο μου που ειναι απο τα πιο αργα θελει 45 λεπτα 10-80% .Σε αλλα αυτοκινητα μπορει να ειναι και 20 λεπτα για το ιδιο ποσοστο.

4) Ειναι πολυ πιο ευχαριστο απο θερμικο . Δεν σε απασχολει κατι.

Προγραμματισμος χρειαζεται αναλογα ποση αυτονομια εχεις και ποσο μακρια θα πας. Πχ για να παω Ναυπλιο απο Αθηνα δεν με απασχολει τιποτα. Οταν πηγα Καστορια ειδα στο χαρτη που θα σταματησω ενδιαμεσα για μια αναπληρωση. Δεν ξερω πως φανταζεσαι τον "προγραμματισμο" αλλα δεν παιρνει πανω απο 1 λεπτο. Με θερμικο θα ηθελα πολυ περισσοτερο χρονο  αν δεν ηθελα να βαλω σε οτι πρατηριο να ναι ( Τα περισσοτερα ειτε σε κλεβουν ειτε βαζουν νοθευμενο  ειτε και τα δυο).

 

 

Ευχαριστώ για την πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση .

 

για να καταλάβω την διαθεσιμότητα των ταχύφορτιστων (πχ για αυτοκίνητο q4 87kw), στο site που παρέθεσες , ποια κατηγορία πρέπει να ψάχνω ; DC ? Όπου λέει DC σημαίνει ταχυφορτιστης ; 
 

το ψάχνω λίγο παραπάνω γιατί το θέλω ως οικογενειακό , κου κάνουμε ταξίδια και εκδρομές . Έστω λοιπόν ότι πάω εκδρομή σε ορεινό προορισμό (πχ Καρπενήσι ) τι κατηγορία φορτιστων πρέπει να ψάξω ;

Μόλις τώρα, manosbr είπε

Ευχαριστώ για την πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση .

 

για να καταλάβω την διαθεσιμότητα των ταχύφορτιστων (πχ για αυτοκίνητο q4 87kw), στο site που παρέθεσες , ποια κατηγορία πρέπει να ψάχνω ; DC ? Όπου λέει DC σημαίνει ταχυφορτιστης ; 

 

Επεξ/σία από manosbr
Δημοσ.
8 minutes ago, manosbr said:

Ευχαριστώ για την πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση .

 

για να καταλάβω την διαθεσιμότητα των ταχύφορτιστων (πχ για αυτοκίνητο q4 87kw), στο site που παρέθεσες , ποια κατηγορία πρέπει να ψάχνω ; DC ? Όπου λέει DC σημαίνει ταχυφορτιστης ; 
 

το ψάχνω λίγο παραπάνω γιατί το θέλω ως οικογενειακό , κου κάνουμε ταξίδια και εκδρομές . Έστω λοιπόν ότι πάω εκδρομή σε ορεινό προορισμό (πχ Καρπενήσι ) τι κατηγορία φορτιστων πρέπει να ψάξω ;

 

DC =  Direct Current. Αλλα πρακτικα ναι οι ταχυφορτιστες λεγονται / ειναι DC. Εχουν ισχυ απο 50kw και πανω. Παντα φορτιζεις με δικο τους καλωδιο

AC = Alternating Current. Οι "αργοι" φορτιστες. Εχουν ισχυ μεχρι 22kw. Συνηθως χρειαζεσαι δικο σου καλωδιο type 2 για να φορτισεις σε αυτους.

KW =  ποση ισχυ δινει ο φορτιστης η παιρνει το αυτοκινητο

KWH =  το ποσο της ενεργειας  που ειναι αποθηκευμενη.

Χρησιμο site για την ερευνα σου https://ev-database.org/

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
29 minutes ago, manosbr said:

Ευχαριστώ για την πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση .

 

για να καταλάβω την διαθεσιμότητα των ταχύφορτιστων (πχ για αυτοκίνητο q4 87kw), στο site που παρέθεσες , ποια κατηγορία πρέπει να ψάχνω ; DC ? Όπου λέει DC σημαίνει ταχυφορτιστης ; 
 

το ψάχνω λίγο παραπάνω γιατί το θέλω ως οικογενειακό , κου κάνουμε ταξίδια και εκδρομές . Έστω λοιπόν ότι πάω εκδρομή σε ορεινό προορισμό (πχ Καρπενήσι ) τι κατηγορία φορτιστων πρέπει να ψάξω ;

 

Αν κατεβάσεις το plugshare θα δεις το σύνολο των διαθέσιμων φορτιστών στη διαδρομή σου. Έχει και φίλτρο να διαλέξεις μόνο γρήγορους φορτιστές. 

Επίσης στην εφαρμογή a better route planner μπορείς να καταχωρήσεις συγκεκριμένο όχημα, να βάλεις σημείο αναχώρησης και προορισμού, φόρτιση μπαταρίας στην εκκίνηση και επιθυμητό επίπεδο στην άφιξη (πχ τουλάχιστον 10%) και να σου προτείνει φορτιστές στο δρόμο και πόση ώρα θα χρειαστεί να φορτίσεις σε κάθε σημείο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, kage είπε

ξανα  αοριστη συζητηση..οποιοδηποτε ev αμαξι κυκλοφορει στην αγορα αθηνα θεσ.κη δεν φτανει(400κμ αποσταση με 120 140km/h ) ..αν ειναι φορτωμενο  με 4-5 ατομα κ βαλιτσες + κλιμα με  130 ή 140km μ.ο. πεφτει στα 200κμ η αυτονομια 

Πολλους γρηγορους φορτιστες δεν θα υπαρχουν στην διαδρομη π θες..αργους σχεδον παντου...

Σχεδον ολα τα νεα αυτοκ  κανουν το 20 -80% στο μισαωρο ΜΟΝΟ σε DC γρηγορο φορτιστη των 100-250 kw .υπαρχουν αυτοκ ακομη κ 50-100κ ευρω π σε ac(αργο-οικιακο) φορτιστη εχουν αστεια φορτιση π θελουν 5ωρα... 

ΟΛΑ τα ηλεκτρικα αν θες να τα κρατησεις μετα την εγγυηση ..τους συμπεριφερεσαι σαν τα κινητα .δηλ φορτιση μονο απο 20 εως 80% 

δεν παιρνεις ηλεκτρικο αμαξι αν κανεις εκδρομες /εχεις οικογενεια σε ταξιδια /τρεχεις ή εισαι αγχωδης

Έχετε ηλεκτρικό; Αυτά που λέτε δεν ισχύουν. ID7 με 130km/h, αυτονομία 380 km, ID3 GTX με ίδια ταχύτητα, αυτονομία 365 km. Δεν θα αναφέρω καν Tesla Model 3 LR RWD, φτάνει τα 400km με 130km/h. Ταξίδια κάνεις φυσικά και με μικρότερες μπαταρίες απλώς θα χρειαστείς παραπάνω στάσεις. Τα long range μοντέλα είναι μια χαρά για ταξίδια.

Μια χαρά είναι το δίκτυο φορτιστών στους περισσότερους δρόμους, η Εγνατία έχει πρόβλημα λόγω έλλειψης ΣΕΑ και άρα και σταθμών φόρτισης αλλά η κατάσταση βελτιώνεται και θα βελτιωθεί περισσότερο μόλις ολοκληρωθεί η μεταβίβασή της και αρχίσουν να γίνονται τα ΣΕΑ.

 

2 ώρες πριν, manosbr είπε

Ευχαριστώ για την πολύ εμπεριστατωμένη απάντηση .

 

για να καταλάβω την διαθεσιμότητα των ταχύφορτιστων (πχ για αυτοκίνητο q4 87kw), στο site που παρέθεσες , ποια κατηγορία πρέπει να ψάχνω ; DC ? Όπου λέει DC σημαίνει ταχυφορτιστης ; 
 

το ψάχνω λίγο παραπάνω γιατί το θέλω ως οικογενειακό , κου κάνουμε ταξίδια και εκδρομές . Έστω λοιπόν ότι πάω εκδρομή σε ορεινό προορισμό (πχ Καρπενήσι ) τι κατηγορία φορτιστων πρέπει να ψάξω ;

 

Το Q4 σαν μεγάλο SUV έχει κακό αεροδυναμικό συντελεστή και άρα χαμηλότερη αυτονομία. Να υπολογίζετε περίπου 300 km με 130km/h. Το ID7 που έχει ίδια μπαταρία με το Q4 βγάζει 380km.

Αν μιλάμε για διαδρομή Αθήνα - Καρπενήσι, λογικά θα σας βγάλει οριακά χωρίς φόρτιση. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να αγνώνεστε, μια μικρή στάση Αταλάντη ή Λαμία και φτάνετε με άνεση και αρκετό υπόλοιπο στη μπαταρία.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα θέμα είναι και η ταχύτητα φόρτισης, π.χ τα Tesla πιάνουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπόλοιπα. Ενδεικτικά σε ίδιο ταχυ-φορτιστη το δικό μου VAG πιάνει μέγιστο 88Kwh και ένα Tesla μπορεί και 250Kwh. Εάν το μπάτζετ σου είναι μεγάλο, καλύτερα Tesla. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ένα θέμα είναι και η ταχύτητα φόρτισης, π.χ τα Tesla πιάνουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπόλοιπα. Ενδεικτικά σε ίδιο ταχυ-φορτιστη το δικό μου VAG πιάνει μέγιστο 88Kwh και ένα Tesla μπορεί και 250Kwh. Εάν το μπάτζετ σου είναι μεγάλο, καλύτερα Tesla. 

Δεν ισχύει αυτό, τα Tesla όντως πιάνουν 250KW (μόνο σε Tesla superchargers) αλλά αυτό το πετυχαίνουν για πολύ λίγο. Αν μιλάμε για φόρτιση 10%-70% ή 10%-80%, τα Tesla δεν είναι πιο γρήγορα, μάλλον μέτρια είναι. Τα πιο γρήγορα είναι τα 800V Kia/Hyundai και μετά τα νέα MEB (ID7, νέο Q4 κτλ)

https://www.youtube.com/watch?v=HAky0r8n5sk

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/posts/2354333504765646/

https://abetterrouteplanner.com/ εδω βγαζεις πλανο για την διαδρομη π θες με φορτιση...

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Test-Poso-kaiei-ena-hlektriko-se-Ethnikh-eparxia--anhfora-kathfora_262338.asp 

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/test-dokimi-aytonomia-hlektrika-aytokinita-taksidi_261375.asp

https://youtu.be/dtP4FQckU40?si=LwRQDmUNfzqYntmZ

Η ηλεκτροκινηση εχει καποια σημαντικα οφελη π.χ. την επιδοτηση ,δωρεαν σταθμευση,δεν εχουν τεκμηρια,τελη κυκλοφοριας .. τα τεσλα μεχρι περισυ ειχαν δωρεαν φορτιση στους φορτιστες τους.. ειναι 2.5 τονοι κ πανε πραγματικα γρηγορα για την μειωμενη τιμη τους.αλλα αν πας γρηγορα ή σε αναφορικα σημεια χανεις αυτονομια 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.

Μπήκα στο plug share .

Αν κατάλαβα καλά τα πράγματα δεν είναι τόσο αισιόδοξα .. 

δηλαδη με πορτοκαλί δείχνει τους ccs2 φορτιστές που είναι η μειοψηφία . Τα περισσότερα σημεία είναι με type 2 φόρτιση , όπου είναι άχρηστη αν κατάλαβα καλά από το ev-database. Πχ το q4 που έχει καλό σύστημα φόρτισης θέλει 1 ώρα φόρτιση για να πάρει 50χλμ .

αρα το θεωρώ στην ουσία μη εφαρμόσιμο σε ταξίδι !  Σωστά τα υπολογίζω ;

Δημοσ.
5 hours ago, malakudi said:

Δεν ισχύει αυτό, τα Tesla όντως πιάνουν 250KW (μόνο σε Tesla superchargers) αλλά αυτό το πετυχαίνουν για πολύ λίγο. Αν μιλάμε για φόρτιση 10%-70% ή 10%-80%, τα Tesla δεν είναι πιο γρήγορα, μάλλον μέτρια είναι. Τα πιο γρήγορα είναι τα 800V Kia/Hyundai και μετά τα νέα MEB (ID7, νέο Q4 κτλ)

https://www.youtube.com/watch?v=HAky0r8n5sk

 

Ακριβώς. Αυτή τη στιγμή για όποιον θέλει να φορτίζει 10-80% σε 20 λεπτά τα Kia/Hyundai είναι μονόδρομος. Και έχουν κάνει τρομερή δουλειά οι Κορεάτες τελευταία. Επειδή ήμουν στο "τρυπάκι" να πάω να δω όλα τα SUV (και όχι μόνο) με γνώμονα το low range/χώρους, τα Audi ήταν τελευταία και καταιδρωμένα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, manosbr said:

Μπήκα στο plug share .

Αν κατάλαβα καλά τα πράγματα δεν είναι τόσο αισιόδοξα .. 

δηλαδη με πορτοκαλί δείχνει τους ccs2 φορτιστές που είναι η μειοψηφία . Τα περισσότερα σημεία είναι με type 2 φόρτιση , όπου είναι άχρηστη αν κατάλαβα καλά από το ev-database. Πχ το q4 που έχει καλό σύστημα φόρτισης θέλει 1 ώρα φόρτιση για να πάρει 50χλμ .

αρα το θεωρώ στην ουσία μη εφαρμόσιμο σε ταξίδι !  Σωστά τα υπολογίζω ;

Οι ccs2 είναι λιγότεροι ναι αλλά υπεραρκετοι για το ταξίδι σου . Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι οι γρήγοροι φορτιστές δεν είναι για κάθε μέρα Απο την άλλη έχει τύχει σε ταξίδι να το βάλω σε AC γιατί δεν ήθελα πολύ και θα καθόμουν για καφέ εκεί κοντά έτσι και αλλιώς .

Επεξ/σία από gbras
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, manosbr είπε

Μπήκα στο plug share .

Αν κατάλαβα καλά τα πράγματα δεν είναι τόσο αισιόδοξα .. 

δηλαδη με πορτοκαλί δείχνει τους ccs2 φορτιστές που είναι η μειοψηφία . Τα περισσότερα σημεία είναι με type 2 φόρτιση , όπου είναι άχρηστη αν κατάλαβα καλά από το ev-database. Πχ το q4 που έχει καλό σύστημα φόρτισης θέλει 1 ώρα φόρτιση για να πάρει 50χλμ .

αρα το θεωρώ στην ουσία μη εφαρμόσιμο σε ταξίδι !  Σωστά τα υπολογίζω ;

Οι type 2 φορτιστές δεν είναι για ταξίδι. Είναι για φόρτιση σε νεκρό χρόνο. Πχ πας κινηματογράφο στο The Mall Athens και τις 3 ώρες που είσαι εκεί το αφήνεις και φορτίζει.

Οι CCS2 φορτιστές είναι για ταξίδι και το δίκτυο αυτή τη στιγμή είναι ικανοποιητικό, με εξαίρεση όπως είπα την Εγνατία.

Γράψε τα ταξίδια που έχεις στο μυαλό σου για να σου εξηγήσουμε που και πόσο θα χρειαστεί να σταματήσεις. Έχω γυρίσει όλη σχεδόν την ηπειρωτική Ελλάδα με VW ID3 με μόλις 53-54 KWh μπαταρία, οπότε νομίζω μπορώ να σου απαντήσω σε κάθε πιθανό ταξίδι που θα θες να κάνεις.

id3_travel_map.png.e3594d5d77c3a3ef4f1a32b91ba66f2e.png 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...