dazed Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 11 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Kαι τη πηρες απο σκρουτζομαγαζο προφανως που ντρεπεσαι να πεις ; οχι, το αντιθετο, αλλα δεν ξερω αν πρεπει να αναφερω το καταστημα, σε περίπτωση που καταληξουμε αντιδικοι.
tzotzo Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 On 24/11/2024 at 17:24, efib said: Να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω. Μπορείς να μου στείλεις πμ για ποιο κατάστημα πρόκειται; Έχω κάποιο στο μυαλό μου με κακή εξυπηρέτηση πελατών... Kotsos
elgol Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Οταν αγοραζουμε μεσω πλατφορμας σκρουτζ ebay κλπ η πλατφορμα δεν εχει υποχρεωση αφου εκει δινουμε τα χρηματα;
gokuthelegend Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, elgol είπε Οταν αγοραζουμε μεσω πλατφορμας σκρουτζ ebay κλπ η πλατφορμα δεν εχει υποχρεωση αφου εκει δινουμε τα χρηματα; Η πλατφόρμα παίρνει ποσοστά, οπότε πρέπει να εξυπηρετήσει. Επιπλέον αν δεν εξυπηρετήσει τότε πέφτει η αξιοπιστία της πλατφόρμας μιας και αν προτείνει καταστήματα που κάνουν τέτοια περίεργα, δεν θα τους ξανα προτιμήσει κανείς να μπει σε αυτές τις πλατφόρμες. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2024 από gokuthelegend
elgol Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Συμφωνω αρα γιατι λεμε Kαι τη πηρες απο σκρουτζομαγαζο προφανως που ντρεπεσαι να πεις ;
unforgiven Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Ας την πήρε από όπου θέλει. Τα δικαιώματα και η νομοθεσία είναι η ίδια για όλους. Σταμάτησε τα τηλέφωνα. Στείλε τους email με cc την αντιπροσωπεία. Επειδή ξεκίνησες την επικοινωνία τηλεφωνικά, στο πρώτο email θα αναφέρεις όλα τα μέχρι σήμερα γεγονότα, τα οποία ή θ αρνηθούν (δεν νομίζω) είτε θα τα αποδεχθούν σιωπηρά, απαντώντας στο mail σου. Έτσι θα έχεις και απόδειξη. Δεν δέχεσαι πιστωτικό, ζητάς επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο.
dazed Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 9 ώρες πριν, unforgiven είπε Ας την πήρε από όπου θέλει. Τα δικαιώματα και η νομοθεσία είναι η ίδια για όλους. Σταμάτησε τα τηλέφωνα. Στείλε τους email με cc την αντιπροσωπεία. Επειδή ξεκίνησες την επικοινωνία τηλεφωνικά, στο πρώτο email θα αναφέρεις όλα τα μέχρι σήμερα γεγονότα, τα οποία ή θ αρνηθούν (δεν νομίζω) είτε θα τα αποδεχθούν σιωπηρά, απαντώντας στο mail σου. Έτσι θα έχεις και απόδειξη. Δεν δέχεσαι πιστωτικό, ζητάς επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο. Ουσιαστικά αυτο εγινε, τους εστειλα mail σημερα οπου απλα ανεφερα "σε συνεχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας.. κλπ κλπ" και ζητησα να με ενημερωσουν γραπτως σε τι σταδιο βρίσκεται το θεμα, και αν δεν μπορουν να βρουν αντικατασταση για τη μηχανη μεχρι τελος Νοεμβρίου (αυτο ειχαμε πει στην τελευταία επικοινωνία) να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου, αλλιως παμε για καταγγελία στο ΣτΚ. Ζητησα σε δυο σημεια στο mail να μου απαντησουν γραπτως, με email και όχι τηλεφωνικα. Και φυσικα... με πηραν τηλέφωνο... 🙃 Δεν απαντησα φυσικα και μετα απο λιγη ωρα ηρθε email, οτι δεν καταλαβαινουν γιατι ανησυχω και ειχαμε πει μεχρι τελος του μηνα, και οτι μου πρότειναν πιστωτικο κλπ. Απαντησα οτι δεν με ενδιαφέρει το πιστωτικο, περιμενω μηχανη αντικαταστασης ή τα χρήματα μου πισω. Δεν εχουν απαντησει ακομα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα